gchristod Μάϊος 18, 2016 #21 Κοινοποίηση Μάϊος 18, 2016 (edited) @rapid_fast έχει διαφορά όμως κίνηση πίσω/ κινητήρας πίσω-εμπρός από τον πίσω άξονα (MR) με κίνηση πίσω/ κινητήρας πίσω από τον πίσω άξονα (RR - βλ. 911, beetle, chevy corvair). Επίσης υπάρχουν εφαρμογές MR με τον κινητήρα στο κέντρο αλλά πίσω από τον μπροστινό άξονα των τροχών (S2000, RX8 μου έρχονται πρόχειρα). Τσκ τσκ, και σε είχα για ειδικό σε τέτοια θέματα..... (σε πειράζω). Και sorry για το off topic Έγινε επεξεργασία Μάϊος 18, 2016 από gchristod 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Μάϊος 18, 2016 #22 Κοινοποίηση Μάϊος 18, 2016 Πες τα , πες τα, μας το παίζει κ ειδήμων!!! Πάντως θα είχε φάση να φτιάξει κάποιος στο Assetto , το ίδιο αμάξι, με αυτούς τους συνδυασμούς και να βγει το ταχύτερο. (τα λεφτά μου θα τα έβαζα στο 4 κίνητο , με κινητήρα δεν μιας νοιάζει που , μιας κ είπαμε 50/50 κατανομή κ υποθέτω ίδιο βάρος (ναι κ πως θα το πετύχεις το τελευταίο?)) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Μάϊος 18, 2016 #23 Κοινοποίηση Μάϊος 18, 2016 πριν 2 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε: Πες τα , πες τα, μας το παίζει κ ειδήμων!!! Πάντως θα είχε φάση να φτιάξει κάποιος στο Assetto , το ίδιο αμάξι, με αυτούς τους συνδυασμούς και να βγει το ταχύτερο. (τα λεφτά μου θα τα έβαζα στο 4 κίνητο , με κινητήρα δεν μιας νοιάζει που , μιας κ είπαμε 50/50 κατανομή κ υποθέτω ίδιο βάρος (ναι κ πως θα το πετύχεις το τελευταίο?)) Ελα βρέ, εύκολο είναι αυτό.. με συνδυασμό βαρών το είχαν κάνει.. Το αμάξι ήταν νισάν αν θυμάμαι καλα... Και αν θυμάμαι πάλι καλά (πέρασαν χρόνια) σε κάθε περίπτωση το βάρος ήταν στο κέντρο του κάθε άξονα άξονα και όχι μπροστά ή πίσω για να μην επηρεάζει.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Μάϊος 19, 2016 #24 Κοινοποίηση Μάϊος 19, 2016 Καλησπέρες και από εμένα, πρέπει να είναι το 1ο μου ποστ εδώ. Η πίστα μου θυμίζει λίγο (πολύ) Need for Speed... ένα που έπαιζα προ 2000. Ο αγώνας πιθανώς να έχει πλάκα, έφερα την DFGT του αδερφού μου από Ελλάδα Αγγλία που είμαι τώρα για να ξαναμπώ σιγά σιγά στο άθλημα (η G25 δεν χωρούσε στη χειραποσκευή...). Θα συνεχίσω λίγο το off-topic... γιατί ρε παιδιά να έχει διαφορά αν ο κινητήρας είναι εμπρός η πίσω αν η κατανομή είναι 50/50 και στις 2 περιπτώσεις? (ρητορική ερώτηση, δεν έχει) Ο κινητήρας πίσω απλά διευκολύνει την επίτευξη τέτοιων κατανομών και απλοποιεί λίγο και την μετάδωση της κίνησης. Επίσης με κίνηση στους 4 τροχούς ο μόνος λόγος που κάποιο αυτοκίνητο μπορεί να είναι πιο αργό είναι οι πρόσθετες απώλειες στα διαφορικά και το βάρος, κατά τα άλλα μόνο πιο γρηγορο μπορεί να γίνει (εκτός αν έχει ρυθμίσει κανένας χασάπης τα διαφορικά ). Θα προσπαθήσω να είμαι παρόν στον αγώνα, αν δεν κάτσει θα με βλέπετε σίγουρα πιο συχνα στους ερχόμενους. Κωνσταντίνος 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Μάϊος 19, 2016 #25 Κοινοποίηση Μάϊος 19, 2016 πριν 20 λεπτά, το μέλος Lylankor έγραψε: Καλησπέρες και από εμένα, πρέπει να είναι το 1ο μου ποστ εδώ. Η πίστα μου θυμίζει λίγο (πολύ) Need for Speed... ένα που έπαιζα προ 2000. Ο αγώνας πιθανώς να έχει πλάκα, έφερα την DFGT του αδερφού μου από Ελλάδα Αγγλία που είμαι τώρα για να ξαναμπώ σιγά σιγά στο άθλημα (η G25 δεν χωρούσε στη χειραποσκευή...). Θα συνεχίσω λίγο το off-topic... γιατί ρε παιδιά να έχει διαφορά αν ο κινητήρας είναι εμπρός η πίσω αν η κατανομή είναι 50/50 και στις 2 περιπτώσεις? (ρητορική ερώτηση, δεν έχει) Ο κινητήρας πίσω απλά διευκολύνει την επίτευξη τέτοιων κατανομών και απλοποιεί λίγο και την μετάδωση της κίνησης. Επίσης με κίνηση στους 4 τροχούς ο μόνος λόγος που κάποιο αυτοκίνητο μπορεί να είναι πιο αργό είναι οι πρόσθετες απώλειες στα διαφορικά και το βάρος, κατά τα άλλα μόνο πιο γρηγορο μπορεί να γίνει (εκτός αν έχει ρυθμίσει κανένας χασάπης τα διαφορικά ). Θα προσπαθήσω να είμαι παρόν στον αγώνα, αν δεν κάτσει θα με βλέπετε σίγουρα πιο συχνα στους ερχόμενους. Κωνσταντίνος Το τερακίνητο έχει μεγαλύτερη ελκτική πρόσφυση, αλλά η πρόσφυση στην στροφή είναι σημαντικά μικρότερη. Αν με το πισωκίνητο μπορείς να πιάσεις 1,1 πλευρικά G με το τετρακίνητο πιάνεις 1.. και το προσθιοκίνητο κοντά στο 0,9 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Μάϊος 19, 2016 #26 Κοινοποίηση Μάϊος 19, 2016 πριν 22 λεπτά, το μέλος Lylankor έγραψε: Καλησπέρες και από εμένα, πρέπει να είναι το 1ο μου ποστ εδώ. Καλώς ήρθες ξενιτεμένε εύχομαι να περάσεις καλά μαζί μας . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Μάϊος 19, 2016 #27 Κοινοποίηση Μάϊος 19, 2016 12 minutes ago, rapid_fast said: Το τερακίνητο έχει μεγαλύτερη ελκτική πρόσφυση, αλλά η πρόσφυση στην στροφή είναι σημαντικά μικρότερη. Αν με το πισωκίνητο μπορείς να πιάσεις 1,1 πλευρικά G με το τετρακίνητο πιάνεις 1.. και το προσθιοκίνητο κοντά στο 0,9 Ναι, στα αυτοκίνητα που συμβαίνει αυτό είναι λόγω χειρότερης κατανομής και περισσότερου βάρους λόγω της διάταξης. Με πατημένο συμπλέκτη πχ η συμπεριφορά είναι ολόιδια αν και το βάρος είναι ίδιο. Με τις τεχνολογίες που υπάρχουν πιά για κατανομή της ροπής και διατάξεις που κατανέμουν σωστά και το βάρος (Nissan GT-R -> κιβώτιο ταχυτήτων πίσω, Audi R8 -> κινητήρας πίσω) τα μοναδικά μειονεκτήματα της 4κίνησης είναι το βάρος και οι πρόσθετες απώλειες. Το GT-R ίσως να είναι το πιο τρανό παράδειγμα του πώς να το κάνεις σωστά, αν και σιγά σιγά φτάνουμε στην εποχή που βάζουν από ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε ρόδα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Μάϊος 19, 2016 #28 Κοινοποίηση Μάϊος 19, 2016 1 hour ago, Lylankor said: Ναι, στα αυτοκίνητα που συμβαίνει αυτό είναι λόγω χειρότερης κατανομής και περισσότερου βάρους λόγω της διάταξης. Με πατημένο συμπλέκτη πχ η συμπεριφορά είναι ολόιδια αν και το βάρος είναι ίδιο. Με τις τεχνολογίες που υπάρχουν πιά για κατανομή της ροπής και διατάξεις που κατανέμουν σωστά και το βάρος (Nissan GT-R -> κιβώτιο ταχυτήτων πίσω, Audi R8 -> κινητήρας πίσω) τα μοναδικά μειονεκτήματα της 4κίνησης είναι το βάρος και οι πρόσθετες απώλειες. Το GT-R ίσως να είναι το πιο τρανό παράδειγμα του πώς να το κάνεις σωστά, αν και σιγά σιγά φτάνουμε στην εποχή που βάζουν από ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε ρόδα Πες μας και πιο οδηγώ (που δεν τρέχει πλέον) της Formula 1 υποστήριζες!!! Inside joke για τους υπόλοιπους!! Καλώς ήρθες και καλή αρχή!! Έχουμε και teamspeak για τους κυριακάτικους αγώνες! Να μπεις να τα πούμε!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Μάϊος 20, 2016 Author #29 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2016 Μήπως θέλετε λόγο DLC να βάλουμε κανα Ιάπωνα αντί του Ρουφιάνου? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Dog Μάϊος 20, 2016 #30 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2016 Πεταχτε μια Supra ρε μεσα να γουσταρουμε 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Μάϊος 20, 2016 Author #31 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2016 πριν 10 λεπτά, το μέλος Lazy Dog έγραψε: Πεταχτε μια Supra ρε μεσα να γουσταρουμε Ναι, νομίζω μια "Τσούπρα" θα έκανε την έρημο ποιο ενδιαφέρουσα! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Μάϊος 20, 2016 #32 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2016 πριν 16 ώρες, το μέλος Lylankor έγραψε: Ναι, στα αυτοκίνητα που συμβαίνει αυτό είναι λόγω χειρότερης κατανομής και περισσότερου βάρους λόγω της διάταξης. Με πατημένο συμπλέκτη πχ η συμπεριφορά είναι ολόιδια αν και το βάρος είναι ίδιο. Με τις τεχνολογίες που υπάρχουν πιά για κατανομή της ροπής και διατάξεις που κατανέμουν σωστά και το βάρος (Nissan GT-R -> κιβώτιο ταχυτήτων πίσω, Audi R8 -> κινητήρας πίσω) τα μοναδικά μειονεκτήματα της 4κίνησης είναι το βάρος και οι πρόσθετες απώλειες. Το GT-R ίσως να είναι το πιο τρανό παράδειγμα του πώς να το κάνεις σωστά, αν και σιγά σιγά φτάνουμε στην εποχή που βάζουν από ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε ρόδα Εγώ μιλάω για τις διαφορές που προκύπτουν αμιγώς απο την γεωμετρία και την αρχιτεκτονική της κάθε διάταξης. Με πατημένο συμπλέκτη δεν έχεις την ίδια συμπεριφορά.. Τη στιγμή που εμπλέκει η διάταξη διαφορισμό σε κάποιο άξονα, έχεις περιορισμούς ή δυνατότητες.. Τα μειονεκτήματα της αρχιτεκτονικής της τετρακίνησης έχουν να κάνουν με το ελεύθερο ή μή της περιστροφής του εμπρός άξονα, όπως και με την δυνατότητα στρέψης των τροχών που είναι σημαντικά μικρότερη στο προσθιοκίνητο/τετρακίνητο. Το GT-R είναι το τρανό παράδειγμα οχήματος Playstation το οποίο φυσικά έχει και αυτή την επιρροή στην οθόνη του οχήματος.. (Αν δεν το ξέρεις, η εταιρία που προγραμμάτισε το Grand Turismo έχει κάνει τα εικαστικά και στο αυτοκίνητο) Το πολυδιαφημισμένο τερατούργημα GT-R, είναι απλά για γέλια, ή είναι ένα υπεραυτοκίνητο που σαν και αυτό δεν υπάρχει δεύτερο... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
geovas77 Μάϊος 20, 2016 #33 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2016 (edited) 4 hours ago, rapid_fast said: Το πολυδιαφημισμένο τερατούργημα GT-R, είναι απλά για γέλια, ή είναι ένα υπεραυτοκίνητο που σαν και αυτό δεν υπάρχει δεύτερο... Επειδή είχα την τύχη να οδηγήσω το συγκεκριμένο γιαπωνέζο στο δρόμο αλλά και σε πίστα της Αγγλίας κατά τη διάρκεια track day με φίλο Έγγλεζο που ήταν ευτυχής κάτοχος, ψηφίζω το δεύτερο αφού χωρίς να ακουμπήσω κάν τα όρια του χέστηκ@ επ@νω μου από την αδρεναλίνη και το θεϊκό grip Τάμα το έχω εάν πιάσω το joker να σνομπάρω κάτι porsche κτλ που τα οδηγάνε κλαρινογαμπροί στη μπανανία και να χτυπήσω το Datsun Έγινε επεξεργασία Μάϊος 20, 2016 από geovas77 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Μάϊος 20, 2016 #34 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2016 +1 για Supra το πήρα και εγώ κατευθείαν το DLC. Το GT-R για κάποιο λόγο είναι εκεί που είναι σε αυτή τη λίστα (όπως και τα άλλα 2 τετρακίνητα δίπλα του): https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times Το θέμα είναι οτι με τις τεχνολογίες που υπάρχουν πιά για έλεγχο της κατανομής της ροπής, τίποτα δε σε αποτρέπει από το να βελτιστοποιήσεις και τη γεωμετρία κλπ. Ναι αυτό είναι πιο ακριβό και πολύπλοκο, αλλά όπως είπα μόνο οφέλη μπορείς να έχεις πέρα από το πρόσθετο βάρος και τις απώλειες στα διαφορικά αν το κάνεις σωστά. Σύμφωνοι οτι κατά κανόνα είναι κάτι που δεν μελετιέται τόσο και η τετρακίνηση καταλήγει να κάνει το αυτοκίνητο πιο αργό. Συγνώμη και για τα αρκετά πλέον off-topic αλλά μου αρέσουν τέτοια debate 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Μάϊος 21, 2016 #35 Κοινοποίηση Μάϊος 21, 2016 @liakjim Ικανοποιημένος με το χρόνο που έκανα με σίφτερ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Μάϊος 21, 2016 #36 Κοινοποίηση Μάϊος 21, 2016 @liakjim Ικανοποιημένος με το χρόνο που έκανα με σίφτερ? Δεν μπορώ να δω την υπογραφή σου για το λινκ. Δεν δουλεύει ούτε στο tapatalk ούτε στο mobile thelab. Βάζεις λίγο το λινκ? Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Μάϊος 21, 2016 #37 Κοινοποίηση Μάϊος 21, 2016 http://managerdc8.rackservice.org:50299/lapstat?track=ks_black_cat_county-layout_long&cars=ks_ruf_rt12r,ks_ruf_rt12r_awd,ks_toyota_supra_mkiv_tuned&valid=1,2,0&date_from=&date_to= Πάει πιο κάτω άνετα έκανα κάμποσα λάθη . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Μάϊος 21, 2016 #38 Κοινοποίηση Μάϊος 21, 2016 Τέσσερα λεπτά ο γύρος μωρέ? Τι πιστα ειναι αυτη? Δυο σπα ενωμενα μαζι? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Μάϊος 21, 2016 #39 Κοινοποίηση Μάϊος 21, 2016 Υπάρχει και το Nordschleife! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Μάϊος 21, 2016 #40 Κοινοποίηση Μάϊος 21, 2016 Υπάρχει και το μακαου.. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now