speedy368 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 7, 2016 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάϊος 7, 2016 Γεια σας κυριοι και κυριες του φορουμ!Ανοιξα αυτο το θέμα για να σας ενημερώσω τι αντιμετώπισα κατα την παραγγελία ανταλλακτικών αυτ/του απο το σαιτ www.mister-auto.gr.Στις 4/5/2016 το πρωι (περίπου 11:40πμ) μπήκα στο παραπάνω σαιτ με σκοπο να παραγγειλω ενα σετ ιμαντα χρονιμου+αντλια νερου.Το σετ κόστισε περίπου στα 140 ευρω και η πληρωμη έγινε κατευθείαν μέσω της πιστωτικής μου καρτας.Σχεδόν αμέσως (11:59) μου αποσταλει ενα μαιλ απο την συγκεκριμένη εταιρεία κατα την οποια αναφερε οτι η παραγγελια θα είναι περίπου στα χέρια μου μετα τις 9/5/2016.Σε αυτο το σημειο ξαφνιάστηκα διοτι με αυτα που νομισα οτι ειχα διαβασει απο τις πληροφοριες τους ελπιζα τα ανταλλακτικα να τα εχω εντος 2 ημερων.Κατευθειαν (2 λεπτα μετα απο την αποστολη του μαιλ της εταιρειας) τους περνω τηλ στην εξηπηρετηση πελατων που είχαν, με σκοπο την ακυρωση της παραγγελιας διοτι ο χρονος παραδοσης ηταν αρκετα μεγαλος.Μου απαντησαν κατευθειαν στο τηλ, τους εδωσα τον κωδικο παραγγελιας και μεσα σε 5 λεπτα συνομιλιας με διαβεβαιωσαν οτι η παραγγελια μου είχε ακυρωθει και οτι τα χρήματα μου θα επιστραφουν εντος της επομενης βδομαδας στην πιστωτικη μου καρτα,διοτι φανταστητε οτι τα χρηματα μου τα ειχαν τραβηξει μεσα σε 2 λεπτα απο την πιστωτικη μου καρτα.Το μονο που ζητησα απο τον κυριο με τον οποιο συνομιλουσα ηταν να μου αποστειλει και στο μαιλ μου την ακυρωση οπως επισης να αναγραφει οτι τα χρηματα μου θα επιστραφουν εντος της επομενης βδομαδας και συμφωνησε να το κανει.Ολα ειχα τελειωσει μεσα σε 30 λεπτα (περιπου 12:25μμ) απο την στιγμη που πρωτομπηκα στο σαιτ τους μεχρι που εκλεισα το τηλ για την ακυρωση.Τα ανταλακτικα στην συνεχεια τα παραγγειλα απο αλλο σαιτ κ την επομενη ημερα τα είχα στο χέρι....Την επομενη μερα το πρωι (περίπου 08:00πμ) μπαινω στον λογαριασμο μου στο mister-auto διοτι διαπιστωνω μετα απο ελεγχο του μαιλ οτι δεν μου είχε αποσταλλει κανένα μαιλ ακυρωσης.Κατα μεγαλη μου εκπληξη παρατηρω οτι η παραγγελια ήταν ακόμη σε εξέλιξη και οτι δεν είχε γινει καμία ακύρωση.Κατευθείαν,μεσω του σαιτ τους,του αποστέλω μυνημα ρωτωντας γιατι δεν εχουν κανει την ακύρωση ακόμη και γιατι φενετε στο λογαριασμο μου επιστροφη χρηματων μονο 13 ευρω(εξοδα αποστολης) και οχι 140ευρω.Κατα τις 10:00πμ λαμβανω κλήση στο κινητο μου απο τηλ με απόκρυψη.Μου μιλαέι ενας κυριος ο οποιος μου αναφέρει οτι παιρνει απο την MISTER-AUTO (χωρις να πει το ονομα του) και επισης μου λεει οτι ήταν αυτος με τον οποιο εγω την προηγούμενη μερα εκανα την ακυρωση της παραγγελιας μου.Συνεχίζοντας μου αναφέρει οτι τελικά την παραγγελία δεν την ακύρωσε λογω βλαβης του συστήματος τους.Του απαντώ οτι αυτο δεν είναι δικο μου πρόβλημα και του ζητω να την ακυρωση εκεινη την στιγμη.Εκει αυτος απαντα δεν γίνεται και οτι η εταιρεια μου προσφέρει εως λυση να περιμένω να έρθει η παραγγελια μου,να μην την αποδεχτω,αυτη να γυρίσει πίσω μετα απο 2 βδομάδες και εν συνεχεια αφου αυτοι την παραλαβουν τοτε να ξεκινησει κ η διαιδικασια επιστροφης των υπόλοιπων χρήματων μου και σαν ανταλλαγμα να μου προσφέρουν 15 ευρω δωροεπιταγή σε επόμενη αγορα απο το σαιτ τους.Εκει εγώ έγινα εξαλλος και του απαντώ οτι δεν το δέχομαι οπώς επίσης δεν αναγνωρίζω το τηλεφωνημα αυτο διοτι έχει γινει με αποκρυψη οπως επίσης δεν εχει αναφερει ουτε καν το ονομα του και ΑΠΑΙΤΩ να μου απαντήσουν εγγραφως στο μυνημα που τους είχα στελει μεσω του σαιτ τους.Στις 11:45πμ πέριπου (2 ωρες μετα το τηλεφωνημα) μου απαντουν με μηνυμα γραφωντας πανω κατω τα ιδια πραγματα τα οποια ελεγε ο κυριος αναφερωντας ρητα οτι η παραγγελια δεν ακυρωνετε και οτι η τηλεφωνικη ακυρωση δεν πραγματοοιηθηκε προβληματος του συστηματος του.Του απαντω οτι οταν εκανα την ακυρωση μεσω τηλ με διαβεβαιωσανε οτι εγινε.Επισης τους ανέφερα οτι κανενας τους δεν Με ενημερωσε για το συγκεκριμενο πρόβλημα και οτι με πηρανε τηλ οταν ΕΓΩ διαπιστωσα οτι δεν έιχε γινει η ακυρωση,μετά απο σχεδόν 24 ωρες περίπου.Αυτοι χωρις κανενα προβλημα,μιας κ τα χρήματα μου τα ειχαν ηδη παρει, μου απαντουσαν ναι μεν εμεις φταιμε αλλα δεν μπορουμε να κανουμε κατι και θα σας στελουμε την παραγγελια και η επιστροφη των χρηματων θα γινει οταν επειστρεψει πισω η παραγγελια.Οσα μαιλ και να τους εστειλα αυτοι συνεχιζαν να μου λενε οτι η παραγγελια δεν ακυρωνετε πια...Μετα απο 2-3 ωρες ανταλλαγης μηνυματων εγκατέλειψα καθε προσπαθεια και απευθηνθηκα στην Διωξη Ηλεκτρονικου Εγληματος και στον Συνηγορο του Καταναλωτη οπου καταθετοντας τα απαραιτητα εγγραφα γινονται ενεργειες απο αυτους...ΕΔΩ κυριοι/κυριες συγουρεψα οτι επροκειτο για μεγαλους ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ και ΨΕΥΤΕΣ διοτι στις 6/5/2016 και ωρα 10:00μμ λαμβανω μαιλ απο την mister auto οτι η παραγγελια μολις εσταλη.Ειχαν πανω απο 2,5 μερες να μου ακυρωσουν την παραγγελια και δεν το επραψαν ΠΟΤΕ.Αυτα εχω να σας πω μονο και μονο για να σας γνωστοποιησω πως συμπεριφέρονται οι <ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ> της σημερον ΕΛΛΑΔΟΣ. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gokuthelegend Μάϊος 7, 2016 #2 Κοινοποίηση Μάϊος 7, 2016 (edited) Μια λεπτομέρεια. Ο χρόνος επιστροφής των χρημάτων στην κάρτα, νομίζω ότι είναι θέμα της τράπεζας και όχι του μαγαζιού. Δηλαδή σε όποιο μαγαζί και να είχες πάει η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων θα έπαιρνε περίπου τον ίδιο χρόνο. Για τα υπόλοιπα δεν έχω να προσθέσω κάτι. Από την ΔΗΕ και τον ΣΚ σου έχουν απαντήσει λεπτομερώς ή σου έχουν στείλει απλώς μια generic απάντηση; Έγινε επεξεργασία Μάϊος 7, 2016 από gokuthelegend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now