yanni Δημοσιεύτηκε Μάϊος 5, 2016 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάϊος 5, 2016 Αντίθετα με τις πωλήσεις smartphones οι οποίες παρέμειναν σταθερές, η αγορά των tablets σημείωσε σημαντική πτώση στις πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2016, σύμφωνα με την IDC. πουλήθηκαν συνολικά 39,6 εκατομμύρια tablets, έναντι 46,4 εκατομμυρίων την ίδια περίοδο το 2015. Αντίθετα αύξηση παρατηρήθηκε στις 2 σε 1 συσκευές, σε συσκευές δηλαδή που μπορούν να παίξουν τον ρόλο τόσο του tablet όσο και αυτόν του laptop, αν και τα ευρήματα εδώ ίσως να εξαρτώνται και από τον τρόπο που εντάσσει σε αυτήν την κατηγορία διάφορες φορητές συσκευές η εταιρία. Τέλος, οι πέντε κορυφαίες εταιρίες για το εν λόγω τρίμηνο ήταν οι Apple, Samsung, Amazon, Lenovo και Huawei. Πηγή: IDC: Detachable tablet shipments are up, but overall tablet shipments are down Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Μάϊος 6, 2016 #2 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2016 Τόσες πολλές είναι οι υπόλοιπες που με 42.6% δεν συγκεκριμενοποιούνται; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Μάϊος 6, 2016 #3 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2016 λογικό να πέφτουν οι πωλήσεις. Αν εξαιρέσεις τους κινέζους, όλοι οι άλλοι δεν προσφέρουν τίποτα καινούριο ή καλό, και οι τιμές τους είναι τσιμπημένες. Έκανε τη διαφορά το nexus 7 το 2012, όλοι έτρεξαν να το αντιγράψουν -ένα μικρό, φθηνό, δυνατό για την εποχή τάμπλετ, στα 200 δολάρια/ευρώ- και εκεί σταμάτησε η εξέλιξη. Και ακόμη και σήμερα συνεχίζουν να πουλάνε τάμπλετ του κιλού με αναλύσεις 1024*600, με 512mb ram, και διπύρηνους της πλάκας. Πάει ο άλλος να πάρει ένα φθηνό τάμπλετ και το user experience είναι της πλάκας. Ούτε να ξαναδώσει λεφτά για τάμπλετ πρόκειται, ούτε να προτείνει σε κανέναν άλλον. "καλύτερα λαπτοπ" θα πει, και θα έχει και δίκιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Μάϊος 6, 2016 Author #4 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2016 Οι γνωστές εταιρίες έχουν ουσιαστικά παρατήσει την αγορά των tablets, για αυτό και δεν βλέπουμε εξέλιξη σε αυτή την αγορά. Απλά κοιτάνε να διατηρήσουν μερίδια αγοράς και να προστατέψουν στον ελάχιστο βαθμό το brand name που έχουν φτιάξει, αλλά σε γενικές γραμμές, μάλλον έχουν πετάξει λευκή πετσέτα. Οπότε προσπαθούν να κρατήσουν τα τμήματά τους που ασχολούνται με τα tablets σε κερδοφορία, απλά πουλώντας λογότυπο σε γελοίες τιμές για το hardware που χρησιμοποιούν. Με λίγα λόγια, όσοι καταναλωτές επιμένουν στο επώνυμο tablet, πληρώνουν την νύφη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now