Jump to content



[Greek Gatherings 8-5-2016] Mugello - Ferrari 458 S3


spyder

Recommended Posts

Δεν μπήκα να δω ίσως τον επισκευάζουν όπως με ειδοποίησαν.

Το χω γράψει με κοτσινα γράμματα στην προηγούμενη σελίδα.

Έκανα και παράπονα για teleportings, απ ότι είδα τώρα μου απάντησαν πως θα αλλάξουν ολα τα μηχανήματα και πως ελπίζουν να λυθούν όλα τα προβλήματα. 

Φοβερό service αυτά τα παιδιά. 

Ούτε ο @mad_dog να 'ταν.

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 λεπτά, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

Ωραία η Ferrari αλλά πολύ ευαίσθητη στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, μ' αναγκάζει να οδηγήσω πολύ συντηρητικά. Θέλει το σεταπάκι της από έμπειρο χέρι... @liakjim?:p

Θα ανεβάσω το βράδυ, μόνο όμως αν ο @mad_dog μπει για κανά γύρο.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος mad_dog έγραψε:

Aν ο Jimmy ξέρει να φτιάχνει setup, εγώ χαρίζω τα τιμόνια μου και τα πετάλια μου και γίνομαι ζαχαροπλάστης.

Περιμένω να μου τα χαρίσεις :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

Περιμένω να μου τα χαρίσεις :p

Άσε αν περιμένεις από αυτόν, σώθηκες.

 

Για δοκιμάστε αυτό (κατά τα γνωστά , κάνουμε rename σε πχ liakjim.ini)

 

liakjim.doc

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O server  η το παιχνίδι μάλλον παρουσιάζει τα ίδια μικρά τελεπόρτινγκ αλλά το κόμπο είναι για ωραία γερά νεύρα .

Πως το ονομάζετε αυτό ?

Κόμπο για να τρέχει όλος ο κόσμος ?:hehe:

Χαχαχα  αυτό είναι για κάτι μαζόχες σαν εμένα :OO:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Χθες το βράδυ καλά περάσαμε, το αμάξι ακόμα και με TC μπορεί να φύγει αρκετά εύκολα ειδικά όταν το q είναι στο 96...

Έτσι όπως το βλέπω εγώ περισσότερο έχω θέμα όταν δεν δίνω αρκετό γκάζι παρά όταν το παρακανω

Uhu σορρυ για την κουτουλια στα φρένα στην μεγάλη κατηφορική δεξιά, δεν περίμενα να σε ακουμπησω με full φρένα.

Sent from my Redmi Note 3 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

πριν 38 λεπτά, το μέλος FrOsT έγραψε:

 

Χθες το βράδυ καλά περάσαμε, το αμάξι ακόμα και με TC μπορεί να φύγει αρκετά εύκολα ειδικά όταν το q είναι στο 96...

 

Έτσι όπως το βλέπω εγώ περισσότερο έχω θέμα όταν δεν δίνω αρκετό γκάζι παρά όταν το παρακανω

 

Uhu σορρυ για την κουτουλια στα φρένα στην μεγάλη κατηφορική δεξιά, δεν περίμενα να σε ακουμπησω με full φρένα.

 

Sent from my Redmi Note 3 Pro using Tapatalk

Δεν πειράζει ρε.

Και εμένα σπάνια σταματούσε εκεί που το ήθελα.

Και γλυστρούσε αντιρεαλιστικά πολύ (ή και πολύ αντιρεαλιστικά όπως θέλετε πείτε το...) κατά την γνώμη μου το πίσω μέρος στα αφήματα και στα φρεναρίσματα...

Σαν να μονοθέσιο F1 που εχει σπάσει η πίσω αεροτομή...:angry:

Δηλαδή πιστεύει κανείς τώρα ότι τέτοιο ferrari  σε πίστα όπως την mugello θα κάνει τόσο υπερστροφή στο άφημα...

Κάτι δεν μου πάει καλά...<_<

Το mx5 να έβαζα μέσα λιγότερους κώλους και μούτρα θα μου πέταγε...

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aν και δεν πρόλαβα ακόμα να ασχοληθώ, είμαι σίγουρος ότι είναι combo made in Heaven :)

Εκτός απροόπτου, θα μπω Κυριακή για το race!

 

Πώς πάνε τα λάστιχα; Πιάνουν θερμοκρασίες λειτουργίας; Υπερθερμαίνονται;

 

 

13 minutes ago, uhu said:

 

Και εμένα σπάνια σταματούσε εκεί που το ήθελα.

Και γλυστρούσε αντιρεαλιστικά πολύ (ή και πολύ αντιρεαλιστικά όπως θέλετε πείτε το...) κατά την γνώμη μου το πίσω μέρος στα αφήματα και στα φρεναρίσματα...

Σαν να μονοθέσιο F1 που εχει σπάσει η πίσω αεροτομή...:angry:

Δηλαδή πιστεύει κανείς τώρα ότι τέτοιο ferrari  σε πίστα όπως την mugello θα κάνει τόσο υποστροφή στο άφημα...

Κάτι δεν μου πάει καλά...<_<

Το mx5 να έβαζα μέσα λιγότερους κώλους και μούτρα θα μου πέταγε...

Και μούτρα και κώλους; Μήπως απλά εμπνέει πολλή σιγουριά με αποτέλεσμα να κάνεις overdriving χωρίς να το καταλάβεις;

Το mx5 θα έμπαινε πιο καλά στις στροφές, αλλά με -40kmh :D

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, uhu said:

 

Δεν πειράζει ρε.

Και εμένα σπάνια σταματούσε εκεί που το ήθελα.

Και γλυστρούσε αντιρεαλιστικά πολύ (ή και πολύ αντιρεαλιστικά όπως θέλετε πείτε το...) κατά την γνώμη μου το πίσω μέρος στα αφήματα και στα φρεναρίσματα...

Σαν να μονοθέσιο F1 που εχει σπάσει η πίσω αεροτομή...:angry:

Δηλαδή πιστεύει κανείς τώρα ότι τέτοιο ferrari  σε πίστα όπως την mugello θα κάνει τόσο υπερστροφή στο άφημα...

Κάτι δεν μου πάει καλά...<_<

Το mx5 να έβαζα μέσα λιγότερους κώλους και μούτρα θα μου πέταγε...

 

Το MX-5 σίγουρα θα σου πέταγε λιγότερους κώλους γιατί έχει ανοιχτό διαφορικό!!

Πιστεύεις ότι η Ferrari θα άφηνε τους μικρούς που φτιάχνουν παιχνιδάκια να κάνουν ότι να ναι στο αμάξι τους? Γιατί δε το κόβω να είχαν εκατομμύρια στη Kunos για το licence, οπότε και δεν ήταν ένα απλό email η όλη συνεργασία ;) 

 

Γνώμη μου πάντα!!! Καλημέρα!!

Link to comment
Share on other sites

πριν 24 λεπτά, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Aν και δεν πρόλαβα ακόμα να ασχοληθώ, είμαι σίγουρος ότι είναι combo made in Heaven :)

Εκτός απροόπτου, θα μπω Κυριακή για το race!

 

Πώς πάνε τα λάστιχα; Πιάνουν θερμοκρασίες λειτουργίας; Υπερθερμαίνονται;

 

 

Και μούτρα και κώλους; Μήπως απλά εμπνέει πολλή σιγουριά με αποτέλεσμα να κάνεις overdriving χωρίς να το καταλάβεις;

Το mx5 θα έμπαινε πιο καλά στις στροφές, αλλά με -40kmh :D

Κοίτα απο λίγο που είδα σε youtube οι χρόνοι που γυρνούσαν οι real 458 ήταν πάνω απο 2:10.

Χτες στο server οι γρήγοροι κάναν ~1:53 οπότε χωρίς overdriving είσαι σε άλλο γύρο.:hehe: 

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.