Jump to content



Αγορά κονσόλας από skroutzομάγαζο - θέματα υποστήριξης


kavadias

Recommended Posts

Το λοιπόν θέλω να ρωτήσω κάτι τους συνλαμπίτες που μπορεί ναχουν περισσότερη εμπειρία σε κάτι τέτοιο.

 

Τετάρτη 13/4 - Αγοράζω από skroutzoμάγαζο Xbox One

Τετάρτη 20/4 - Παραλαμβάνω

 

Όλα καλά εκ πρώτης όψεως άφησα και θετική αξιολόγηση στο skroutz, το στήσα, έπαιξα λίγο αλλά για να το λιώσω έπρεπε να φτάσει ΣΚ. Τέσπα το Σαββάτο λιώνω λίγο και συνειδητοποιώ ότι στο περιλαμβανόμενο controller, ένα κουμπί μερικές φορές κολλάει κάτω. Μιλάω με MS, μου λέει αφού είναι τόσο νέα η κονσόλα, να μιλήσω με το μαγαζί που την πήρα αλλιώς η διαδικασία είναι: τη στέλνω στο service center στην Τσεχία και μου στέλνουν καινούριο. Αυτό βέβαια μπορεί να φάει και ένα 2βδόμαδο.

 

Το πρόβλημα βέβαια είναι ότι εμένα δεν με εξυπηρετεί να μείνω 2 εβδομάδες χωρίς κονσόλα ουσιαστικά αφού την πήρα τώρα ακριβώς γιατί τώρα είχα χρόνο να λιώσω.

Δεδομένου όμως ότι τα σκρουτζομάγαζα είναι λίγο περίεργα με τις εγγυήσεις τους, τι θα μπορούσα να περιμένω. Έστειλα ένα μείλ σήμερα που εξηγούσα την κατάσταση αν και φοβάμαι ότι θα με γράψουν δεδομένης της εμπειρίας μου από τέτοια μαγαζιά. Κατά πάσα πιθανότητα θα σε πούν πήγαινε το αντιπροσωπεία και εμένα στα @@ μου.

 

Οπότε η ερώτηση είναι. Υπάρχει κάτι που να τους υποχρεώνει να ασχοληθούν; Γνωρίζω ότι απ' τα περισσότερα σκρουτζομάγαζα αγοράζουμε εις γνώσην μας μη περιμένοντας καμμία υποστήριξη αλλά στην προκειμένη το θεωρώ extremely γαιδουριά να κάνουν τους κινέζους σε 3 ημερών κονσόλα.

 

Για να μην παρεξηγηθώ ακόμη δεν έχω λάβει απάντηση, απλά θέλω να ενημερωθώ για το τι εναλλακτικές έχω.

 

θενκς!

Link to comment
Share on other sites

έλαβα απάντηση, οι τύποι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, παρά μόνο να στείλουν αυτοί το χειριστήριο πίσω στην MS αντί για μένα.

 

Άρα υποθέτω δεν υπάρχει κάτι που να τους υποχρεώνει να ασχοληθούν; Να προσφέρουν κάποιας μορφής αντικατάσταση ξέρω γω;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε η Ελληνική αγορά έχει ξεμείνει από ρευστό με αποτέλεσμα τα καταστήματα να μηνέχουν πλέον stock για να σου κάνουν την άμμεση αντικατάσταση και ακολοθούν την διαδικασία που θα κάνανε έτσι κι αλλιώς αλλά αυτήν την φορά μπαίνεις και εσύ στην λούπα.

 

Όταν το Ελληνικό κράτος έχει μαμήσει τις επιχειρήσεις μην περιμένεις ότι δεν θα έχει κάποια επίπτωση και στον τελικό καταναλωτή. :/ sad bad true my friend

Link to comment
Share on other sites

Δεν το δέχομαι ότι δεν έχει στοκ να κάνει αντικατάσταση γιατί ΚΑΝΕΝΑ σκρουτζομάγαζο απ' την εμπειρία μου δεν κάνει αντικατάσταση σε τίποτα. Δεν μπορεί κανείς από αυτούς να μην έχει στοκ. Και τελος πάντων δεν με απασχολεί η κοινωνικοπολιτική κριτική, ήθελα να μάθω αν κάποιος γνωρίζει αν υπάρχει κάποιο μέσο πίεσης σε αυτές τις περιπτώσεις προκειμένου ο καταναλωτής να μην στερείτε τα αυτονόητα δικαιώματα του.

 

Αλλά προφανώς δεν υπάρχει, ή είναι τόσο ταλαιπωρία που κανείς δεν ασχολείτε.

Link to comment
Share on other sites

Ή, αφού είναι Online αγορά, χρησιμοποιείς το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 15 ημερών και το στέλνεις πίσω, ζητώντας τα χρήματά σου.

 

Quote

4) Προθεσμία 14 ημερών για να αλλάξετε γνώμη σχετικά με μια αγορά

Η προθεσμία εντός της οποίας ένας καταναλωτής μπορεί να υπαναχωρήσει από σύμβαση πώλησης παρατείνεται σε 14 ημερολογιακές ημέρες Αυτό σημαίνει ότι ένας καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το προϊόν, εάν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξει γνώμη.

Υπογραμμίζεται:

Ø  Η αυξημένη προστασία σε περίπτωση ελλιπούς πληροφόρησης: αν ο πωλητής δεν έχει ενημερώσει με σαφήνεια τον πελάτη σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης, τότε η προθεσμία επιστροφής αυξάνεται σε ένα έτος.

Ø  Ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης επεκτείνεται και στις διαδικτυακές δημοπρασίες, όπως το eBay –, αν και τα προϊόντα που αγοράζονται σ' αυτές θα μπορούν να επιστρέφονται μόνον αν έχουν αγοραστεί από επαγγελματία πωλητή.

Ø  Ότι η περίοδος υπαναχώρησης αρχίζει από τη στιγμή που ο καταναλωτής παραλαμβάνει το προϊόν.

Οι κανόνες αυτοί ισχύουν για τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου, τις τηλεφωνικές και ταχυδρομικές παραγγελίες και τις πωλήσεις που γίνονται εκτός καταστήματος, π.χ. στο σπίτι του καταναλωτή, στον δρόμο, σε επιδείξεις τύπου Tupperware ή κατά τη διάρκεια εκδρομής που έχει οργανώσει ο έμπορος

http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/59-polisi-apo-apostasi.html

Link to comment
Share on other sites

πριν 10 λεπτά, το μέλος Wizard! έγραψε:

Ή, αφού είναι Online αγορά, χρησιμοποιείς το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 15 ημερών και το στέλνεις πίσω, ζητώντας τα χρήματά σου.

 

Συμβάσεις για πώληση καταναλωτικών αγαθών και υπηρεσιών (από απόσταση – εκτός και εντός εμπορικού καταστήματος)

 Ακριβως αυτο! Εχεις καθε δικαιωμα. Αν σου πει "μα,μου" προτεινε του να σου δωσει κατευθειαν ολοκαινουρια κονσολα αντι των χρηματων. Ισως γινεται.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.