Jump to content



IFixit.gr και επισκευή κινητού


Recommended Posts

Καλημέρα.

 

Ανοίγω το θέμα προς ενημέρωση για το συγκεκριμένο κατάστημα, μιας και εγώ όταν έψαχνα πληροφορίες δε βρήκα κάτι χρήσιμο.

Αντιγράφω λοιπόν την καταγγελία που έστειλα σε INKA, Συνήγορο κτλ.
 

Καταγγελία για εξαπάτηση από το κατάστημα iFixit.gr

 

Στις 17/11/2015, η ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΑ τότε συσκευή μου (κινητό τηλέφωνο), είχε μία μικρή πτώση με αποτέλεσμα να σπάσει η οθόνη. Τις επόμενες 3 ημέρες που την κράτησα έτσι για να ελέγξω την υπόλοιπη λειτουργία του, δε διαπιστώθηκε κάποιο άλλο πρόβλημα, οπότε και αποφάσισα να τη στείλω για αλλαγή οθόνης. Επειδή λοιπόν η αντιπροσωπεία της LG (H συσκευή είναι LG G4) έχει ορίσει σαν τεχνικό της τμήμα στην Ελλάδα την Procordia, στην οποία δε μπόρεσα να βγάλω γραμμή επί 2-3 ημέρες συνεχόμενων προσπαθειών, αποφάσισα να ψάξω στο Internet για κάποιο αξιόπιστο Ελληνικό κατάστημα ώστε να κάνω τη δουλειά μου.

 

Έτσι βρήκα το iFixit.gr και αφού μίλησα μαζί τους, πείσθηκα να τους εμπιστευτώ λόγω αυθεντικών ανταλλακτικών και ‘’Γραπτής εγγύησης εφόρου ζωής’’ που προσφέρουν. Στις 23/11/2015 κάνω την αίτηση επισκευής και στις 14/01/2016 ολοκληρώνεται. Μεγάλο διάστημα αναμονής μεν αλλά από την άλλη είχα τη συσκευή στα χέρια μου και τη δούλευα καθημερινά χωρίς να εμφανίσει το παραμικρό πρόβλημα, όλα δούλευαν ρολόι.

 

Μόλις παρέλαβα την επισκευασμένη συσκευή παρατήρησα 2 κίτρινες γραμμές στα πλάγια της οθόνης, σα να ήταν ‘καμένη’ η εικόνα και μαζί με αυτά ένα κολλημένο Pixel. Ενημερώνω το κατάστημα με συνημμένες φωτογραφίες της βλάβης και πήρα το οκ για αλλαγή οθόνης εντός εγγύησης.

 

31/03/2016, 2μιση ολόκληρους μήνες αργότερα, ενημερώθηκα πως παρέλαβαν το ανταλλακτικό και έστειλα τη συσκευή μου για επισκευή. Το κολλημένο pixel παρέμενε και ενημερώθηκα από την ίδια την LG πως προωθεί το Zero Pixel Policy και φυσικά αυτό από μόνο του καθιστά την οθόνη κατάλληλη για αλλαγή εντός εγγύησης. Οι Κίτρινες γραμμές είχαν εξαφανιστεί αλλά εμφανίστηκε άλλο πρόβλημα, ένα Backlight leak από όλες τις πλευρές της οθόνης, ιδιαίτερα ορατό ειδικά σε μαύρο φόντο. Για κάτι τέτοιο μπορεί να ευθύνεται η οθόνη ή η λάθος τοποθέτηση, οπότε με 2 τόσο μεγάλα και ορατά προβλήματα ήταν προφανέστατο πως η οθόνη χρήζει αλλαγής.

 

Σε αυτό το σημείο να ενημερώσω πως ουδέποτε μου προσφέρθηκε συσκευή αντικατάστασης όπως διαφημίζουν στη σελίδα τους αλλά και ούτε είχα δωρεάν μεταφορικά, αφού συνολικά σε μεταφορές πλήρωσα 17€, εκ των οποίων τα 13.5 μόνο την δεύτερη φορά που μου στείλανε ανεπισκεύαστη τη συσκευή με την αιτιολογία πως θα γίνουν 3 αποστολές (είχα στείλει άλλα 2 κινητά για λογαριασμό τρίτων) αλλά τελικά και οι 3 συσκευές ήρθαν σε μία μόλις συσκευασία..... Επίσης δε παράλεβα ποτέ οποιασδήποτε μορφής εγγύηση παρότι επίσης διαφημίζουν την ‘’Γραπτή εγγύηση εφόρου ζωής’’

 

Μία ολόκληρη εβδομάδα μετά την αποστολή της συσκευής μου (12/04/2016) στέλνουν Mail (Στο τηλέφωνο δε με ενημέρωναν) γράφοντας μου πως η συσκευή δεν πιάνεται εντός εγγύησης γιατί οι γραμμές εξαφανίστηκαν ενώ σε επισήμανση μου για το κολλημένο Pixel και την απάντηση της LG μου είπαν ‘’ Η πολιτική της LG για ένα καινούριο τηλέφωνο διαφέρει από την πολιτική που ακολουθούν τα διάφορα επισκευαστικά κέντρα (εξουσιοδοτημένα και μη) ανά τον κόσμο.’’

 

Ναι κύριοι αλλά αυτό δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ σχέση με ένα καινούριο προϊόν ή ανταλλακτικό ΤΗΣ LG που είναι εκ φύσεως ελαττωματικό. Προφανώς οι κύριοι με περνάνε για ηλίθιο.

 

Για το άλλο πρόβλημα που αντιμετώπιζε η οθόνη μου είπαν απλά πως δεν είδαν τίποτα/Δε ξέρουν τίποτα, ενώ υπάρχουν φωτογραφίες που αποδεικνύουν περίτρανα το ελάττωμα.

 

Σα να μην έφταναν όλα αυτά, με το που παρέλαβα τη συσκευή την τελευταία φορά, παρατήρησα πως λειτουργεί μόνο το 1 από τα 2 led της συσκευής και επειδή είναι dual tone ουσιαστικά αχρηστεύτηκε η χρήση της κάμερας με flash. Σε περίπτωση που το κατάστημα κάνει και πάλι το ανήξερο για το πρόβλημα, να τονίσω το σημείο που για να δικαιολογήσουν το πρόβλημα με το backlight leak, μου έγραψαν ‘’Αυτή τη στιγμή μετά τις κατάλληλες δυνάμεις που ασκήθηκαν από εμάς δεν είναι ορατό’’. Οπότε στο κινητό ασκήθηκαν δυνάμεις. Στο κινητό που πέραν της ατυχής πτώσης, προσέχω να μη καταπονηθεί στο παραμικρό. Στο κινητό για το οποίο πλήρωσα 500€ να το αποκτήσω και επέλεξα μετά το ατύχημα να δώσω 157€ στο εν λόγω κατάστημα μόνο και μόνο για τα αυθεντικά ανταλλακτικά, τη συσκευή αντικατάστασης και την εγγύηση και όχι 60€ ώστε πάρω καινούρια αυθεντική οθόνη και να την περάσω μόνος, παρά την ιδιότητα μου ως τεχνικός υπολογιστών που μου δίνει κάποια εξοικείωση με το αντικείμενο.

 

Για όλη αυτή την συμπεριφορά/Κοροϊδία λοιπόν και για τον χαμένο μου χρόνο χωρίς μία συσκευή που χρειάζομαι για τη δουλειά μου, όπως και για τα 157€ που βγήκαν συνολικά από τη τσέπη μου, θέλω να καταγγείλω το κατάστημα για αντιεπαγγελματική συμπεριφορά και να απαιτήσω την επισκευή της συσκευής μου με αλλαγή απροβλημάτιστης οθόνης αλλά και την επισκευή του επιπρόσθετου προβλήματος που παρουσιάστηκε.

 

 

Για όλα τα παραπάνω υπάρχουν ως αποδείξεις φωτογραφίες συσκευής και mail επικοινωνίας με το κατάστημα.

 

Ευχαριστώ,

Μιχάλης Καβαλλάρης.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω καταλάβει ακριβώς ένα πράγμα. Από τη στιγμή που δεν προτίμησες τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της LG, πως επικαλείσαι την εγγύηση 0-pixel που προσφέρει η LG για την επισκευή εντός εγγύησης; Το iFixit μπορεί μεν να χρησιμοποιεί αυθεντικά ανταλλακτικά, αλλά αυτό δε σου εξασφαλίζει από μόνο του το ίδιο επίπεδο προστασίας με την αντιπροσωπεία. Θα μπορούσαν πχ να προσφέρουν αντικατάσταση στα 3 καμμένα πίξελ. Σε αυτό το θέμα έχουν δίκιο. Το κάθε κατάστημα ορίζει τη δική του πολιτική.

 

Όμως, το σημαντικό είναι άλλο. Τι είναι η "γραπτή εγγύηση εφ΄όρου ζωής"; Εκεί θα πρέπει να δεις τι ακριβώς σου καλύπτουν. Για το LED δεν το συζητώ καν, από τα γραφόμενα προφανώς έιναι υπεύθυνοι να διορθώσουν το πρόβλημα που προκάλεσαν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 31 λεπτά, το μέλος icy20 έγραψε:

Αρα σου αλλαξαν panel κ digitizer στην επισκευη σωστα? 

Κρύσταλλο αφής και lcd, ναι.

 

πριν 30 λεπτά, το μέλος acct έγραψε:

Δεν έχω καταλάβει ακριβώς ένα πράγμα. Από τη στιγμή που δεν προτίμησες τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της LG, πως επικαλείσαι την εγγύηση 0-pixel που προσφέρει η LG για την επισκευή εντός εγγύησης; Το iFixit μπορεί μεν να χρησιμοποιεί αυθεντικά ανταλλακτικά, αλλά αυτό δε σου εξασφαλίζει από μόνο του το ίδιο επίπεδο προστασίας με την αντιπροσωπεία. Θα μπορούσαν πχ να προσφέρουν αντικατάσταση στα 3 καμμένα πίξελ. Σε αυτό το θέμα έχουν δίκιο. Το κάθε κατάστημα ορίζει τη δική του πολιτική.

Η LG προσφέρει 0 zero στην οθόνη άρα η οθόνη καλύπτεται από όπου και να έχει αγοραστεί από τη στιγμή που είναι Original. Αυτό λέει η λογική μου τουλάχιστο.

 

πριν 34 λεπτά, το μέλος acct έγραψε:

Όμως, το σημαντικό είναι άλλο. Τι είναι η "γραπτή εγγύηση εφ΄όρου ζωής"; Εκεί θα πρέπει να δεις τι ακριβώς σου καλύπτουν.

http://www.ifixit.gr/%CE%95%CE%B3%CE%B3%CF%8D%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%95%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AE%CF%82

 

Γραπτή Εγγύηση Επισκευής εφόρου ζωής (lifetime)

Για την εξασφάλισή σας, όλες οι επισκευές που πραγματοποιούνται από την iFixit™ συνοδεύονται από γραπτή εγγύηση επισκευής εφ’ όρου ζωής, τόσο για τα ανταλλακτικά*, όσο και τις εργασίες που εκτελέστηκαν.

Υπάρχουν διάφορες ποιότητες ανταλλακτικών στην αγορά. Εμείς προμηθευόμαστε και χρησιμοποιούμε μόνο κορυφαίας ποιότητας ανταλλακτικά, που είναι απολύτως όμοια με αυτά που έχει η συσκευή σας και διασφαλίζουν την απόλυτα σωστή λειτουργία της. Για το λόγο αυτό, είμαστε το μοναδικό επισκευαστικό κέντρο που μπορεί και προσφέρει γραπτή εγγύηση επισκευής για όλη τη διάρκεια ζωής (lifetime) της συσκευής σας.

Για να ισχύει η εγγύηση θα πρέπει να πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Η συσκευή δε θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί με τρόπο διαφορετικό από αυτόν που προτείνει ο κατασκευαστής της.
  • Η συσκευή δε θα πρέπει να έχει καταστραφεί από πτώση, κακή χρήση ή επαφή με υγρά.
  • Η συσκευή δε θα πρέπει να έχει επισκευαστεί από άλλο επισκευαστικό κέντρο ή οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο. Γενικά, απαγορεύεται οποιαδήποτε επέμβαση στη συσκευή και για το λόγο αυτό η iFixit™ τοποθετεί ειδικά αυτοκόλλητα στο εσωτερικό της συσκευής.
  • Η εγγύηση δεν αφορά βλάβες που μπορεί να προκύψουν στη συσκευή μελλοντικά και δε σχετίζονται με το ανταλλακτικό ή τις εργασίες που εκτελέστηκαν από την iFixit™.
  • *εξαιρούνται οι μπαταρίες και τα υπόλοιπα ανταλλακτικά που θεωρούνται "αναλώσιμα" από τους κατασκευαστές τους.
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, RGR said:

Η LG προσφέρει 0 zero στην οθόνη άρα η οθόνη καλύπτεται από όπου και να έχει αγοραστεί από τη στιγμή που είναι Original. Αυτό λέει η λογική μου τουλάχιστο.

Η εγγύηση παρέχεται από τον πωλητή ή τον πάροχο μιας υπηρεσίας. Αν η οθόνη πωλείται και ως καταναλωτικό αγαθό, τότε ενδέχεται ο κατασκευαστής (LG) να σου δίνει επιπλέον εγγύηση, αλλά δεν είναι απαραίτητο.

 

2 hours ago, RGR said:

Για το λόγο αυτό, είμαστε το μοναδικό επισκευαστικό κέντρο που μπορεί και προσφέρει γραπτή εγγύηση επισκευής για όλη τη διάρκεια ζωής (lifetime) της συσκευής σας.

Επισκευή μπορεί να θεωρούν το να μην είναι πια σπασμένη η οθόνη. Αν θεωρείς όμως ότι είναι εκτός προδιαγραφών, το λιγότερο που μπορείς να διεκδικήσεις είναι μείωση της συμφωνηθείσας τιμής. Προφανώς και μπορείς να το ξαναστείλεις και πίσω μέχρι να το φτιάξουν μέχρι να είσαι ικανοποιημένος, αλλά αυτό σημαίνει ότι θα είσαι διαρκώς χωρίς τηλέφωνο. Πάντως, αν δε σου δίνουν κάποιο συνοδευτικό έγγραφο που να αναφέρει πχ και πρόνοια για τηλέφωνο αντικατάστασης, αναρωτιέμαι τι θεωρούν ότι αποτελεί "γραπτή εγγύηση". Μια αναφορά στην ιστοσελίδα τους;

 

Για να είμαστε ακριβείς όμως, δε βλέπω τόσο "εξαπάτηση" όσο κακή επιχειρηματική πρακτική. Τέλος πάντων, τώρα περιμένεις κοινοποίηση από τον ΣτΚ στην Εταιρεία, την απάντησή τους, προθεσμία για να ανταπαντήσεις... θα περάσεις λίγος καιρός μέχρι να βγάλεις άκρη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

Η εγγύηση παρέχεται από τον πωλητή ή τον πάροχο μιας υπηρεσίας. Αν η οθόνη πωλείται και ως καταναλωτικό αγαθό, τότε ενδέχεται ο κατασκευαστής (LG) να σου δίνει επιπλέον εγγύηση, αλλά δεν είναι απαραίτητο.

Επειδή ρώτησα για οθόνη συγκεκριμένα, υποθέτω πως ότι εγγύηση θα είχα εγώ σαν αγοραστής, την ίδια θα έχουν και οι προμηθευτές. (Δεν το έβγαλα από το μυαλό μου ακριβώς, έχω μία 10ετή εμπειρία σαν μεταπωλητής)

 

πριν 2 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

Επισκευή μπορεί να θεωρούν το να μην είναι πια σπασμένη η οθόνη. Αν θεωρείς όμως ότι είναι εκτός προδιαγραφών, το λιγότερο που μπορείς να διεκδικήσεις είναι μείωση της συμφωνηθείσας τιμής. Προφανώς και μπορείς να το ξαναστείλεις και πίσω μέχρι να το φτιάξουν μέχρι να είσαι ικανοποιημένος, αλλά αυτό σημαίνει ότι θα είσαι διαρκώς χωρίς τηλέφωνο. Πάντως, αν δε σου δίνουν κάποιο συνοδευτικό έγγραφο που να αναφέρει πχ και πρόνοια για τηλέφωνο αντικατάστασης, αναρωτιέμαι τι θεωρούν ότι αποτελεί "γραπτή εγγύηση". Μια αναφορά στην ιστοσελίδα τους;

 

Για να είμαστε ακριβείς όμως, δε βλέπω τόσο "εξαπάτηση" όσο κακή επιχειρηματική πρακτική. Τέλος πάντων, τώρα περιμένεις κοινοποίηση από τον ΣτΚ στην Εταιρεία, την απάντησή τους, προθεσμία για να ανταπαντήσεις... θα περάσεις λίγος καιρός μέχρι να βγάλεις άκρη.

Καλά ναι, ισχύει αυτό για την εξαπάτηση, είναι θέμα ερμηνείας ειδικά στη χώρα μας. ο ΣτΚ έχει απαντήσει ήδη ζητώντας κάποια επιπλέον στοιχεία, ξέρω πως θα αργήσει, δε βιάζομαι, έχω συμβιβαστεί με τα ελαττώματα του κινητού μου, αλλά θα το τραβήξω όσο μπορώ. Πρέπει να καταλάβουμε στην Ελλάδα πως δε κάνουμε χάρη στον πελάτη όταν τον εξυπηρετούμε σωστά.

Έγινε επεξεργασία από RGR
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλημέρα σας. Ως νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρίας iFixit Professional Repair Lab (www.ifixit.gr) θα ήθελα να απαντήσω στις καταγγελίες του RGR. 

 

 

1. Δεν υπάρχει καμένο pixel στην οθόνη. Υπάρχει ένα pixel, το οποίο απεικονίζει άριστα όλα τα βασικά χρώματα συν το λευκό και το μαύρο και απλά απεικονίζει αλλοιωμένα κάποια χρώματα (κυρίως σε φωτογραφίες που απαιτούν όλο το χρωματικό εύρος). Σε κάθε περίπτωση, ο προμηθευτής μας δε δέχθηκε να καλύψει με εγγύηση τον αποχρωματισμό ενός μόνο pixel σε ορισμένα χρώματα, παρά τις πιέσεις μας. Θα ήθελα εδώ να διευκρινίσω, ότι από την ισχύ των capital controls και έπειτα, η Procordia, που ήταν ο μοναδικός μας προμηθευτής για ανταλλακτικά LG, σταμάτησε να προμηθεύει όλα τα ανεξάρτητα επισκευαστικά κέντρα, καθώς οι εισαγωγές της δεν επαρκούν ούτε καν για τις δικές της ανάγκες. Έτσι, έχουμε αναγκαστεί να παραγγέλνουμε από ανεξάρτητους προμηθευτές, οι οποίοι μας εγγυώνται για την αυθεντικότητα των ανταλλακτικών αλλά σε καμία περίπτωση δε δεσμεύονται από τις πολιτικές της κάθε εταιρίας.

 

2. Όταν το πλαίσιο του τηλεφώνου είναι επίπεδο και δεν ασκούνται δυνάμεις, δεν παρουσιάζεται backlight leak. Όπως εξηγήσαμε και στον RGR, αυτό το πρόβλημα εμφανίζεται στις οθόνες αυτής της τεχνολογίας, όταν υπάρχει στρεβλωμένο πλαίσιο το οποίο με τη σειρά του στρεβλώνει την οθόνη και προκαλεί ανόμοια διάκενα ανάμεσα στα φύλλα της. Δυστυχώς, μετά από πτώση μίας συσκευής που οι προδιαγραφές της έχουν οριστεί με κύριο γνώμονα το να είναι όσο το δυνατόν ελαφρύτερη και μικρότερη γίνεται και όχι να αντέχει στις πτώσεις ή να είναι επισκευάσιμη, η συσκευή δεν έχει την ακαμψία που είχε πριν την πτώση. Φυσικά μπορεί να γίνει αντικατάσταση και άλλων ανταλλακτικών με καινούρια ώστε να έρθει πιο κοντά στην αρχική της κατάσταση, αλλά σε αυτή την περίπτωση το κόστος ανεβαίνει. Υπάρχουν εταιρίες που δεν παρέχουν σαν ανταλλακτικό μόνο την οθόνη (πχ. Samsung) αλλά σχεδόν το μισό τηλέφωνο, με αποτέλεσμα μετά την επισκευή, το τηλέφωνο να είναι πραγματικά σαν καινούριο. Σε αυτή την περίπτωση όμως, το ανταλλακτικό κοστίζει περισσότερο από το 50% της αξίας της συσκευής.

 

3. Συσκευή αντικατάστασης, όπως αναφέρεται σαφώς στη σελίδα μας, προσφέρουμε μόνο σε πελάτες οι οποίοι παραδίδουν στο χώρο μας τη συσκευή τους. Παρόλα αυτά, έχουμε προσφέρει πολλές φορές και σε πελάτες στην επαρχία, κατόπιν αιτήματός τους. Ο RGR, ποτέ δε ζήτησε συσκευή αντικατάστασης.

 

4. Όπως αναγράφεται και στην ιστοσελίδα μας, προσφέρουμε δωρεάν μεταφορικά για όλες ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ που πραγματοποιούμε, όχι όμως όταν κάποιος μας αποστείλει συσκευές (με δική μας χρέωση) και τελικά ζητήσει να του τις επιστρέψουμε χωρίς να δεχτεί την επισκευή τους. Ο RGR δε χρεώθηκε για την παραλαβή και την επιστροφή της συσκευής του (2 αποστολές). Ξεχνάει όμως ότι εκτός της συσκευής του, απέστειλε και δεύτερη αποστολή με άλλες δύο συσκευές, τις οποίες ελέγξαμε χωρίς καμία απολύτως ελάχιστη χρέωση διάγνωσης πριν μας ενημερώσει ότι τελικά δεν επιθυμεί την επισκευή τους. Τα 17 ευρώ που αναφέρει λοιπόν αφορούν 3 επιπλέον αποστολές που πραγματοποιήθηκαν (μία για τις επιπλέον συσκευές, μία για τη δεύτερη αποστολή του LG και άλλη μία για την επιστροφή και των τριών) και την επιπρόσθετη χρέωση της υπηρεσίας της αντικαταβολής την οποία ο ίδιος επέλεξε να χρησιμοποιήσει δύο φορές, αφού ενημερώθηκε για το κόστος και τις άλλες δωρεάν επιλογές που είχε (κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, πιστωτική, paypal κλπ).

 

5. Γραπτή εγγύηση επισκευής φυσικά και έλαβε, στο ίδιο φύλο με το παραστατικό (τιμολόγιο) της επισκευής. Μπορεί να ελέγξει με το λογιστή του και να επιβεβαιώσει την ύπαρξη της εγγύησης.

 

6. Δεύτερο led για το flash δε διαθέτει η συγκεκριμένη συσκευή, ο RGR το συγχέει με τον αισθητήρα φάσματος φωτός ( http://www.tufitech.com/smartphone/no-dual-led-flash-lg-g4/ αλλά και στην επίσημη ιστοσελίδα της LG -  http://www.lg.com/us/mobile-phones/g4/tech_specs ).

 

Σας ευχαριστώ πολύ.

 

Έγινε επεξεργασία από ifixit.gr
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος ifixit.gr έγραψε:

Υπάρχει ένα pixel, το οποίο απεικονίζει άριστα όλα τα βασικά χρώματα συν το λευκό και το μαύρο και απλά απεικονίζει αλλοιωμένα κάποια χρώματα

Καλησπέρα. Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά το pixel αποτελείται από  κόκκινο, πράσινο, και μπλε χρώματα και η φωτεινότητά του μετριέται από 0 (μαύρο) έως 255 (λευκό).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.