Jump to content



Recommended Posts

Ισραηλινο-κινεζική μπαταρία για ηλεκτρικά αυτοκίνητα “φορτίζει σε 5′ λεπτά;


 

Παράθεση

 

Σύμφωνα με τον CEO της StoreDot, κ. Doron Myersdorf, η εταιρεία κατάφερε να πιάσει τόσο υψηλές ταχύτητες φόρτισης αντικαθιστώντας τον γραφίτη από την άνοδο των μπαταριών με πυρίτιο. Το τελευταίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε για να αυξηθεί η ενεργειακή πυκνότητα (άρα η χωρητικότητα της μπαταρίας) είτε για να επιταχυνθεί η φόρτιση, αλλά όχι και τα δύο ταυτόχρονα.

Η StoreDot έστρεψε το ενδιαφέρον της στη φόρτιση, μείωσε και την χωρητικότητα των μπαταριών κατά 10-15%, και κατάφερε να φτάσει σε αυτό το επίπεδο της πλήρους φόρτισης σε 5 λεπτά.

 

Ακούγεται αρκετά ενδιαφέρον και λογικό σαν προσέγγιση, παρόλα αυτά, η StoreDot εκτιμά πως δεν θα δούμε εμπορικά διαθέσιμες τις μπαταρίες της πριν το 2024.

 

 

  • Like 3
  • 2 weeks later...

Αντιπεριβαλλοντικά τα αιολικά και με τη βούλα της επιστήμης

 

Παράθεση

Nέα επιστημονικά δεδομένα για τη χωροθέτηση των αιολικών επενδύσεων από έρευνα που χρηματοδότησε το ίδιο το υπουργείο Περιβάλλοντος ● «Πληγή» οι αλόγιστες εγκρίσεις έργων ΑΠΕ, η αλλαγή χρήσεων γης και οι διανοίξεις δρόμων ● Στα χέρια του Κυριάκου Μητσοτάκη τα συμπεράσματα της έρευνας ● Θα ακούσει τους επιστήμονες ή τους εργολάβους;

 

  • Like 3

Και τιποτα απο την ερευνα να μην ισχυει και χρυσες να ηταν οι ανεμογεννητριες για την παραγωγη ρευματος οταν βλεπεις αυτο το εκτρωμα επανω στα βουνα...

 

  • Like 2

Τι γράψαν αυτοί που κάναν την έρευνα/μελέτη, στο abstract,

 

Quote

We suggest a novel method of spatial planning that enhances windfarm sustainability: investments are prioritized in the most fragmented zones that lie outside the Natura 2000 network of protected areas.

 

Η παρούσα πολιτική σύνοψη (policy brief) παρουσιάζει ένα βιώσιμο σενάριο χωροθέτησης των Αιολικών Σταθμών Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΑΣΠΗΕ), για την επίτευξη του εθνικού ενεργειακού στόχου αξιοποίησης της αιολικής ενέργειας με το ελάχιστο περιβαλλοντικό και κοινωνικό κόστος.

 

Τι γράφει η εφημερίδα σαν επικεφαλίδα,

 

Quote

Αντιπεριβαλλοντικά τα αιολικά και με τη βούλα της επιστήμης ...

 

Τρομπάρισμα, level over 9000.

  • Like 5
  • Haha 2

Θα πω το εξής τα εργοστάσια τις ΔΕΗ δεν αναβαθμίζονται !
το εργοστάσιο του ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ δεν παράγει ρεύμα έχει παροπλιστεί ! είναι μόνο για διαμοίραση και σταθεροποίηση δικτύου ρεύματος

αντί να αναβαθμιστεί και να παράγει 0,5 GigaWatt η 1 Giga Watt  το έχουν αφήσει στο έλεος !
Πριν γραφτούν μπούρδες για ρύπους είναι με φυσικό αέριο (έχει παροχή φυσικό αέριο απευθείας) !


οπότε όλα γίνονται σύμφωνα με τα μνημόνια όπου αναγράφεται μέσα ότι η ΔΕΗ πρέπει να είναι 49-51% στην αγορά

ότι θέλει η γερμανία κάνει

έφτιαξε ανεμογενίτριες πρέπει να τις πουλήσει έφτιαξε λουκάνικα πρέπει να τα πουλήσει έφτιαξε αυτοκίνητα πρέπει να τα πουλήσει κλπ

  • Like 1
  • 4 months later...

Βοσκοτόπια στο στόχαστρο εταιρειών, τα φωτοβολταϊκά εκτοπίζουν την κτηνοτροφία

 

Παράθεση

 

Μεγάλες εταιρείες προσφέρουν παχυλά ενοίκια για να ενοικιάσουν δημοτικές εκτάσεις που χρησιμοποιούνται δεκαετίες ως βοσκοτόπια από κτηνοτρόφους.

Οι εκτάσεις αυτές, εκτός του ότι προσφέρουν βοσκή στα κοπάδια των κτηνοτρόφων, τις περισσότερες φορές δηλώνονται και στο ΟΣΔΕ ως βοσκοτόπια και χιλιάδες παραγωγοί που πληρώνουν ενοίκιο στους δήμους ή στην εκάστοτε περιφέρεια, λαμβάνουν επιδοτήσεις.

 

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η απάντηση για το θέμα που έδωσε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Σπήλιος Λιβανός και η οποία διαβιβάστηκε στις 11 Ιουνίου στη βουλή. Ο υπουργός αποφεύγει να πάρει θέση ξεκάθαρη, παραπέμποντας στις αρμόδιες υπηρεσίες, πλην όμως αναφέρει ότι η όλη διαδικασία είναι ακόμα σε εξέλιξη.

Συγκεκριμένα αναφέρει τα εξής: «Στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (ΥΠΑΑΤ) έχει υποβληθεί αίτημα αξιοποίησης της χρήσης ακινήτου με τίμημα εμβαδού 1.107.315,5 τ.μ., που βρίσκεται στη θέση «Αετοράχη» της Δημοτικής Ενότητας Ελασσόνας, Δήμου Ελασσόνας, Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας της Περιφέρειας Θεσσαλίας, εμβαδού 1.107.315,5 τ.μ., για αναπτυξιακούς σκοπούς (ανανεώσιμες πηγές ενέργειας) και, συγκεκριμένα, για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκού πάρκου.

 

Κοντά 8.000 στρέμματα καλύπτουν οι αιτήσεις για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στη Δράμα

Ίδιο πρόβλημα υπάρχει και στις Σέρρες

 

 

  • Like 2
On 2/1/2021 at 3:46 PM, ARMAGEDDON said:

Θα πω το εξής τα εργοστάσια τις ΔΕΗ δεν αναβαθμίζονται !
το εργοστάσιο του ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ δεν παράγει ρεύμα έχει παροπλιστεί ! είναι μόνο για διαμοίραση και σταθεροποίηση δικτύου ρεύματος

αντί να αναβαθμιστεί και να παράγει 0,5 GigaWatt η 1 Giga Watt  το έχουν αφήσει στο έλεος !
Πριν γραφτούν μπούρδες για ρύπους είναι με φυσικό αέριο (έχει παροχή φυσικό αέριο απευθείας) !


οπότε όλα γίνονται σύμφωνα με τα μνημόνια όπου αναγράφεται μέσα ότι η ΔΕΗ πρέπει να είναι 49-51% στην αγορά

ότι θέλει η γερμανία κάνει

έφτιαξε ανεμογενίτριες πρέπει να τις πουλήσει έφτιαξε λουκάνικα πρέπει να τα πουλήσει έφτιαξε αυτοκίνητα πρέπει να τα πουλήσει κλπ

 

Με ποιον έχει σύμβαση για παροχή φυσικού αερίου και πόσο κοστίζει.

Παράλληλα τι ρύπους αφήνει και αντίκτυπο στο περιβάλλον η καύση φυσικού αερίου;

Τα έχεις υπολογίσει;

Επίσης το να επενδύσεις για προσωπικό και τεχνικούς, συμβόλαια συντήρησης για 1 εργοστάσιο σε σχέση με τεχνικούς για ανεμογενήτριες το έχεις σκεφτεί;

Ένα εργοστάσιο δε δουλεύει μόνο του είτε σταμάτησε να έχει έξοδα εφόσον λειτουργεί.

 

Συμφωνώ ότι είναι άσχημο, όπως και ένας φίλος βρήζει και κράζει με υποδείξεις ότι καίνε τα βουνά για να βάλουν ανεμογεννήτριες.

Ο ίδιος φίλος μου (μεγαλώσαμε μαζί) έφτιαξε σπίτι μέσα στο βουνό στο δάσος αφού βρήκε τρόπο να το νομιμοποιήσει (δεν ξέρω πως) και τώρα το νοικιάζει για βίλα το καλοκαίρι.

Ξαναλέμε το εργοστάσιο είναι παραπλισμενο δεν δουλεύει δεν καίει φυσικό αέριο πλέον κλπ. Ξαναδιάβασε σε παρακαλώ το ποστ.

 

Όλα γίνονται με σχέδιο ήξεραν ότι θα έφερναν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και για μάντεψε ποια επιχείρηση θα τα κονομαγε όεο, οπότε βάλανε στα μνημόνια να διαλύσουν την ΔΕΗ κλπ ...

 

Και ας απαντήσω με ερώτησης ...

 

Επίσης έχεις υπολογίσει τι ρύπους αφήνει και τι αντίκτυπο στο περιβάλλον η παραγωγή και η αποδασοση για να μπουν οι ανεμογεννήτριες.

Και τι συντήρηση χρειάζεται.

Επίσης όπως είπες πριν με ποιον γίνεται η σύμβαση για προώθηση και εγκατάσταση των ανεμογεννητριών.

 

Τέλος ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για την παραγωγή του βγάζει τα 2πλαισια co2 από ότι ένα συμβατικό το οποίο βγάζει τους ίδιους ρύπους σε 3 χρόνια έχοντας παράξει έργο κλπ

 

 

image.png

Το μόνο που γλυτώνεις με τα ηλεκτρικα είναι ένα καθαρότερο αστικό περιβάλλον . 

 

Ήδη ξέρουν πως η κατασκευή των ανεμογεννητριών και των φωτοβολταϊκών είναι πολύ πιο επιβλαβή στο περιβάλλον εφαπαξ με μεγάλο χρόνο "απόσβεσης" και αν....

 

Παρόλαυτά συνεχίζουν και σπρώχνουν προς τα εκεί , εξάλλου είναι πολύ πιο εύκολο να πουλήσεις το παραμύθι της πράσινης παραγωγής ρεύματος.

@ARMAGEDDON Φωτό βλέπω, πηγή δε βλέπω.
@kpetrosΠηγή;

Εγώ με μια ολιγόλεπτη έρευνα έπεσα στο παρακάτω: https://theicct.org/sites/default/files/publications/EV-life-cycle-GHG_ICCT-Briefing_09022018_vF.pdf
Υπόψην τα παραπάνω έχουν βάση τις τρέχουσες τεχνολογίες μπαταριών και τρέχουσα κατανομή παραγωγής ηλ. ενέργειας. Υποψιάζομαι, όπως και κάθε άλλος λογικός άνθρωπος, ότι και το κόστος (σε CO2) θα βαίνει μειούμενο και η απόδοσή τους θα αυξάνεται, όπως άλλωστε το ποσοστό παραγωγής ενέργειας από πράσινες πηγές.

(edited)
2 hours ago, ARMAGEDDON said:

Ξαναλέμε το εργοστάσιο είναι παραπλισμενο δεν δουλεύει δεν καίει φυσικό αέριο πλέον κλπ. Ξαναδιάβασε σε παρακαλώ το ποστ.

 

Όλα γίνονται με σχέδιο ήξεραν ότι θα έφερναν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και για μάντεψε ποια επιχείρηση θα τα κονομαγε όεο, οπότε βάλανε στα μνημόνια να διαλύσουν την ΔΕΗ κλπ ...

 

Και ας απαντήσω με ερώτησης ...

 

Επίσης έχεις υπολογίσει τι ρύπους αφήνει και τι αντίκτυπο στο περιβάλλον η παραγωγή και η αποδασοση για να μπουν οι ανεμογεννήτριες.

Και τι συντήρηση χρειάζεται.

Επίσης όπως είπες πριν με ποιον γίνεται η σύμβαση για προώθηση και εγκατάσταση των ανεμογεννητριών.

 

Τέλος ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για την παραγωγή του βγάζει τα 2πλαισια co2 από ότι ένα συμβατικό το οποίο βγάζει τους ίδιους ρύπους σε 3 χρόνια έχοντας παράξει έργο κλπ

 

 

image.png

 

Σαν (θέλω να ελπίζω) σκεπτόμενος άνθρωπος με περιέργεια για να μάθω και όχι αρνητικός γιατί τα οικονομικά παιχνίδια είναι πολλά.

 

Το ότι είναι παροπλισμένο και εκτός λειτουργίας το θεώρησα ότι κακός είναι.
Απλά σκέφτομαι σαν ¨επιχειρηματίας" (που δεν είμαι) ότι αν είχα 10 πηγές παραγωγής θα με σύμφερε οι 8 να είναι τύπου Α και οι δύο τύπου Β ή να είχα 10 πηγές τύπου Α.

 

Στο "γράφημα" όμως για τα αυτοκίνητα δε υπολογίζεται η καθημερινή χρήση και ρύπανση αλλά μόνο η παραγωγή ενός αυτοκινήτου.
Μήπως θα πρέπει να συμπεριλάβουμε και αυτό; Δε νομίζω να γίνεται βέβαια.

 

Για να είμαστε ειλικρινείς τώρα, το πρόβλημα με το κλίμα θα σταματήσει μόνο όταν κόψουμε το ρεύμα, μειώσουμε όλες τις δαπάνες και τις μεταφορές μας.

Γιατί και τα φορτία και η μεταφορά τους καράβια, αεροπλάνα, εργοστάσια, αυτοκίνητα, λεωφορεία, τρένα παράγουν ρίπους.

 

 

Και το internet ρίπους παράγει αυτή την στιγμή.

Έγινε επεξεργασία από swatoner

Επίσης πρέπει να συμμεριστούμε τι γίνεται και σε άλλες χώρες εκτός Ευρώπης με την διαχείριση ενέργειες.

π.χ. Σκανδιναβικές

Όλα αυτά που λέτε υπολογίζονται-έχουν υπολογιστεί κατά καιρούς, δεν έχω κάτι πρόχειρο, κάπου υπάρχει από την Volvo που λένε ότι μετά τα 150000 κάτι χιλιόμετρα το ηλεκτρικό σήμερα γίνεται καλύτερο από το αντίστοιχο βενζίνης ή κάτι τέτοιο.

 

Btw, μυτιληναιος και motol oil φτιάχνουν εργοστάσιο ρεύματος με φ.α., 800 MW το κάθε ένα.

Τοτε θα θελει και μπαταριες

 

Ερωτηση, μου ειπαν οτι το Audi A3 το υβριδικο, καιει 1,5l/100

 

μπορει καποιος να επιβεβαιωσει?

ukraine_solar001.jpg?w=1030&h=580&crop=1
WWW.BROOKINGS.EDU

Charles Frank answers five questions on low and no-carbon electricity technologies for reducing emissions.

 

Οι ανανεωσιμες (πανελ και ανεμογεννητριες) χρειαζονται πολυ ενεργεια για να κατασκευαστουν και μετα αυτην την "καθαρη" ενεργεια θα κανουν πολυ περισσοτερο χρονο για να την αποσβεσουν και με το περασμα του χρονου χανουν την αποδοση τους .

Wind turbines are found to lose 1.6 ± 0.2% of their output per year

solar panels suffer a 0.5% to 1% efficiency loss every year

 

Βεβαια ειναι πιο ευκολο να τα σπρωξεις στην αγορα γιατι ειναι πιο αποδεκτο απο το ευρυ κοινο να παραγουν καθαρη ενεργεια και να αγνοουν το γεγονος οτι για να κατασκευαστουν αυτες οι μηχανες εχουν επιβαρυνει σημαντικα το συστημα . 

 

Το μονο που μενει ειναι να δουμε πως θα τους παει η πυρηνικη συντηξη που υποτιθεται μεχρι το 2030 θα εχουν απτα αποτελεσματα 

  • Like 1
πριν 5 ώρες, το μέλος Nickzzz έγραψε:

Αν θες να κάνεις το Αθήνα - Θεσσαλονίκη μην περιμένεις πάντως να κάψει 5×1,5.

Προσωπικη εμπειρια?

10 hours ago, slalom said:

Προσωπικη εμπειρια?

Το νέο Audi A3 Sportback TFSI e.

Πλήρως ηλεκτρικό, υβριδικό ή με κινητήρα εσωτερικής καύσης: ως ένα plug-in hybrid όχημα το οποίο διαθέτει όλους τους τύπους κίνησης, το Audi A3 Sportback TFSI e προσφέρει δυναμικές επιδόσεις και αυτονομία έως 75χλμ

 

Λες να έχουν βγάλει 1400αρη που καίει 1,2l/100 ? :)(όταν ξεζουμιστεί στα ~50-60χμ η μπαταρία)

Αν ήταν έτσι, δεν χρειάζεται καν να χωσουν έξτρα βάρος για μπαταρίες+ηλεκτροκινητήρα.

11 hours ago, slalom said:

Προσωπικη εμπειρια?

 

Καμία.

Αλλά είναι το ίδιο σύστημα που έχει το Leon hybrid, golf gte και κάποιο passat. έχει μια μπαταρία 10-12 kWh που σου δίνει ηλεκτρική αυτονομία ~50 km και μετά πας σαν κανονικό βενζίνης, ή έστω υβριδικό. Αν δεν κάνεις λιγότερα km από την αυτονομία της μπαταρίας και δεν το φορτίζεις ενδιάμεσα, το 1,5 λίτρο δεν θα το δεις.

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.