fatalara Απρίλιος 13, 2016 #61 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 πριν 37 λεπτά, το μέλος sosna έγραψε:Ποίος το είπε αυτό?Γιατί εγώ δεν είπα κάτι τέτοιο. Αν θεωρείς οτι εγώ το είπα μάλλον δεν εξασκείς αυτό που είπες παραπάνω ¨ κανενας δεν ακουει-διαβαζει αυτα που λες μπας και μαθει-καταλαβει οτι κανει λαθος ¨. Όσο για το αν οι οδηγοί Φ1 μπορούν να κάνουν heel toe ας πούμε οτι οι περισσότεροι από τα 3 τους οδηγούς γκαζόφρενα, από καρτ μετά κάθε είδους φορμουλοειδή που αν δεν είναι φουλ σειριακά εξαρχής στο τέλος γίνονται κ το μπλίπ μέσω ecu. Αν θεωρείς οτι προσθέτοντας οδηγοκεντρικές μεταβλητές δεν θα δυσκόλευαν τους σημερινούς οδηγούς αφού θα είχαν να παλέψουνακόμη μια δυσκολία τότε ας πούμε οτι συμφωνούμε πως διαφωνούμε. Η δυσκολία σήμερα στη Φ1 που βρίσκεται?Τα αμάξια βάζουν τη δύναμη κάτω με απίστευτο downforce τρελά λάστιχα εκπληκτικά φρένα διαγαλαξιακή ρύθμιση ecu κλπ.Το μόνο που θα μπορούσα να πω δύσκολο είναι οι δυνάμεις g,αλλά κ αυτές με κανά 8μηνο καλή προπόνηση παλεύονται. Όσο για το αν αυτά που θα γράψεις θα με νουθετήσουν στο σωστό δρόμο,αν στηρίζονται στη λογική θα σε πω χαλάλι σου παληκάρι έκαμνα λάθος κ έχεις δίκιο.Αν όμως απλά γράφεις οτι νομίζεις οτι έγραψα ή οτι υπέθεσες οτι εννόησα τότε δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Να μου συγκρίνεις τι ακριβώς θέλεις.Το μοτέρ κουάλ 1500 άλογα χωρίς κόφτη,τα άθλια λάστιχα,τα μη ικανοποιητικά φρένα τις πίστες παγίδες θανάτου με το σημερινό αποστειρωμένο πράγμα.Ευτυχώς που υπάρχουν κ μερικοί για να καταδεικνύουν την ένδεια.Όχι τόσο την οδηγική μα την ένδεια ψυχής. Είναι το ίδιο να βλέπω Κάνκουνεν να κατεβαίνει κάθιδρος από τον Τσέλικα στην Παύλιανη -μπορεί να κάνω λάθος την ειδική γιατί πέρασαν πολλά χρόνια από τότε- με τον ατσαλάκωτο Λέμπ? Ειπες βαλτε συμπλεχτη στη f1 να γελασουμε που σημαινει οτι θεωρεις πως οι ανθρωποι εκει δεν ξερουν. Εγω δεν μιλαω για το θεαμα δεν ειναι εκει ενσταση μου, δεν μπορω να ακουω οτι επαγγελματιες οδηγοι εχουν θεμα heel toe και ο Gomar να μην εχει, ειναι αστειο. Επειδη τα ιδια ελεγε και ο lauda και μαλιστα με πιο ευκολα αυτοκινητα απο τα σημερινα, ειχε πει οτι μπορει να τα οδηγησει πιθικος, παρολα αυτα ομως δεν καταφερε μα παρει μια στροφη χωρις να μπλοκαρει η να μην κανει τετακε στην εισοδο... Η δυσκολια δεν βρισκετε εκει που ηταν παλιοτερα αλλα σε πραγματα που δεν περνουν σε εμας που απλα τους κοιταμε. Ενα αυτοκινητο που εχει κακα φρενα λιγη καθετη δυναμη και λιγοτερο εκρηκτικο κινητηρα οδηγειτε πιο ευκολα απο καποιο που ειναι στην τσιτα γτ σου δινει πολυ μεγαλυτερα περιθορια αντιδρασης. Οταν πρεπει να φρεναρεις απο 200 σε 100 μετρα αποσταση προλαβαινεις να κανεις οτι διορθωση θες, με το τιμονι με το χειροφρενο με το γκαζι με φρενο με οτι θες, οταν πρεπει να κανεις το ιδιο στα 30 μετρα δεν εχεις χρονο για τπτ οποτε η θα κανεις σωστα η οχι. Αν εβαζες εναν καινουργιο οδηγο να οδηγησει την ferrari tou lauda θα την πηγαινε, ισως οχι γρηγορα στους πρωτους γυρους αλλα θα την πηγαινε, αν ο lauda οδηγουσε το jaguar του 03-04 δεν θυμαμαι ακριβως σε αγωνιστικες ταχυτητες θα ειχε σκοτωθει. Οτι ειναι θεαματικοτερο να βλεπεις το πρωτο απο το δευτερο ναι ειναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Απρίλιος 13, 2016 #62 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 Τί θα γίνει , θα το πάτε αλλού? Για δοκιμάστε setup https://drive.google.com/file/d/0B1UNl21-h5iHLVFMUGpMMVlTbEU/view?usp=sharing Με αυτό είδα 1:11:620 στο delta. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Απρίλιος 14, 2016 #63 Κοινοποίηση Απρίλιος 14, 2016 Στο 01.40 δείτε... Γιώργη δεν είπα οτι φταίνε οι οδηγοί.Προιόντα αναλώσιμα είναι κ αυτοί πλέον με χλιαρές προσωπικότητες-μιλώ για το 51% -.Τα αυτοκίνητά τους είναι σχεδόν στο 98% micromanaged από το πιτ γουόλ.Ας μην θεωρούμε οτι το να κρατήσεις λάστιχα είναι επίτευγμα.Από γεννήσεως αγώνων αυτό έκαναν οι οδηγοί.Ακόμη κ τα λάστιχα πλέον είναι θέμα κατασκευαστή κ μαγικού ζωμού για να βγει το πέλμα που θέλουν. Η κατακλείδα μου είναι οτι η τεχνολογία δεν αφήνει τους οδηγούς να κάνουν αυτό για το οποίο προσελήφθησαν.Συγγνώμη αλλά δεν θεωρώ Φ1 αγώνα με save fuel save tyres save.Αυτά για μένα ανήκουν στους εντουράδες.Εδώ έφτασαν οι εντουράδες να πηγαίνουν τάπα θα μου πεις,στην Φ1 κάνουμε περικοπές δήθεν, με λιγότερη κατανάλωση δήθεν κλπ.Δεν έχω στοιχεία αλλά το ενεργειακό footprint για το r&d σε μπαταρίες κλπ παίζει κ ναναι μεγαλύτερο από το αν συνέχιζαν να χρησιμοποιούν V10s. Anyway back to Barbagallo γύρο δεν έκανα ακόμη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Απρίλιος 14, 2016 #64 Κοινοποίηση Απρίλιος 14, 2016 Θα υπάρξει, θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος εκτενείς κουβέντα περί του θέματος είτε στο ts μετά-κατα την διάρκεια του αγώνα και σίγουρα θα πέσει πολύωρος καφές στη Θεσσαλονίκη επί του θέματος πάλι!!! Επί του θέματος όμως... Εκεί στο παπαγάλο κανα μηχανικό να τους πει πως να στήσουν την πίστα δεν είχαν??? που τις έχουν κάνει όλες τι στροφές με ανάποδη κλίση!!! Απαράδεκτοι !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr.. Απρίλιος 14, 2016 #65 Κοινοποίηση Απρίλιος 14, 2016 (edited) delete...παραλιγο να παρασυρθω με αυτα που γραφει ο sonsa Συνεχιζουμε για τον κυριακατικο αγωνα Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 14, 2016 από kyr.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Απρίλιος 14, 2016 #66 Κοινοποίηση Απρίλιος 14, 2016 εμένα πάλι Γιατί με ανακατεύετε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Απρίλιος 14, 2016 #67 Κοινοποίηση Απρίλιος 14, 2016 (edited) Αν θυμάμαι καλά στο θέμα του downforce η ιστορία έχει ως εξής. Κάποια στιγμή νομίζω τότε που ο Alonso ήταν στη Renault το πλάτος του αυτοκινήτου συν τη φοβερή κάθετη δύναμη που παρηγαγαν οι αεροτομές που τότε ήταν πολύ μεγαλύτερες κατά πλάτος, έκαναν το αυτοκίνητο υπερβολικά γρήγορο στις στροφές η μάλλον τρομακτικά γρήγορο, οι οδηγοί άρχισαν να φοβούνται γιατί τα όρια άρχισαν να γίνονται δυσδιάκριτα και γι αυτό επικίνδυνα και έτσι άλλαξαν οι κανονισμοί στένεψε το αυτοκίνητο και οι αεροτομές. Οι κανονισμοί αλλάζουν επειδή λαμβάνονται υπ όψιν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την ασφάλεια αλλά και το θέαμα γιατί πάνω απ όλα το τσίρκο θέλει να κονομίσει. Επι του θέματος τώρα ίσως μπω κι εγώ σήμερα αργά γιατί η τόση αποχή έχει αρχίσει και μου δημιουργεί σύνδρομο στέρησης. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 14, 2016 από panosdimp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Απρίλιος 14, 2016 #68 Κοινοποίηση Απρίλιος 14, 2016 πριν 17 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε: Τί θα γίνει , θα το πάτε αλλού? Για δοκιμάστε setup https://drive.google.com/file/d/0B1UNl21-h5iHLVFMUGpMMVlTbEU/view?usp=sharing Με αυτό είδα 1:11:620 στο delta. Μπράβο Jim πολύ καλή δουλειά το αμάξι μεταμορφώθηκε, έριξα 2 δεύτερα! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Απρίλιος 15, 2016 #69 Κοινοποίηση Απρίλιος 15, 2016 On 4/14/2016 at 8:14 AM, panosdimp said: Αν θυμάμαι καλά στο θέμα του downforce η ιστορία έχει ως εξής. Κάποια στιγμή νομίζω τότε που ο Alonso ήταν στη Renault το πλάτος του αυτοκινήτου συν τη φοβερή κάθετη δύναμη που παρηγαγαν οι αεροτομές που τότε ήταν πολύ μεγαλύτερες κατά πλάτος, έκαναν το αυτοκίνητο υπερβολικά γρήγορο στις στροφές η μάλλον τρομακτικά γρήγορο, οι οδηγοί άρχισαν να φοβούνται γιατί τα όρια άρχισαν να γίνονται δυσδιάκριτα και γι αυτό επικίνδυνα και έτσι άλλαξαν οι κανονισμοί στένεψε το αυτοκίνητο και οι αεροτομές.. http://www.formula1-dictionary.net/mass_damper.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Απρίλιος 15, 2016 #70 Κοινοποίηση Απρίλιος 15, 2016 23 hours ago, Aris Teidis said: Μπράβο Jim πολύ καλή δουλειά το αμάξι μεταμορφώθηκε, έριξα 2 δεύτερα! Κ σε μένα έγινε το ίδιο.Σχεδόν 2 δευτερόλεπτα κάτω Ευχαριστούμε Δημήτρη φοβερό το σέτ. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wargasm Απρίλιος 15, 2016 Author #71 Κοινοποίηση Απρίλιος 15, 2016 Τρομερό σεταπ όντως! Thanks liakjim! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Απρίλιος 15, 2016 #72 Κοινοποίηση Απρίλιος 15, 2016 Χεχε το βλέπω σαν fixed setup την Κυριακή!!! Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Απρίλιος 16, 2016 #73 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2016 Θα μπει κανείς στο σέρβερ..; είμαι μέσα Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Απρίλιος 16, 2016 #74 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2016 To αυτοκίνητο θέλει πολύ απαλό φρενάρισμα +πάρα πολύ προσεκτικό άφημα φρένου. Πάνω από 50% φρένου αρχίζουν οι πιρουέτες. Η κατηφορική-ανηφορική δεξιά είναι μεγάλο μπέρδεμα αλλά νομίζω ότι αν την πάρει κανείς όπως στο 00:35 θα κερδίσει αρκετό χρόνο στην επόμενη ευθεία έχοντας θυσιάσει την τέλεια είσοδο. Κατέβασα το setup του Δημήτρη.. Έχουμε ίδιες πιέσεις στα λάστιχα @GoMaR κάπου άκουσα ότι έχεις λέει φτιάξει setup που κάνει το αυτοκίνητο βράχο.. share pls 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Απρίλιος 16, 2016 #75 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2016 (edited) Μαλακωστε την πισω αναρτηση και σηκωστε την τερμα.. Βαλτε τοε 7 και camber -2.2 και bias 74 [FINAL_RATIO] VALUE=4 [TYRES] VALUE=0 [PRESSURE_LF] VALUE=35 [PRESSURE_RF] VALUE=36 [PRESSURE_LR] VALUE=35 [PRESSURE_RR] VALUE=36 [FUEL] VALUE=10 [DIFF_POWER] VALUE=20 [DIFF_COAST] VALUE=20 [CAMBER_LF] VALUE=-22 [TOE_OUT_LF] VALUE=7 [CAMBER_RF] VALUE=-22 [TOE_OUT_RF] VALUE=7 [FRONT_BIAS] VALUE=74 [SPRING_RATE_LF] VALUE=40 [ROD_LENGTH_LF] VALUE=30 [SPRING_RATE_RF] VALUE=40 [ROD_LENGTH_RF] VALUE=30 [SPRING_RATE_LR] VALUE=7 [ROD_LENGTH_LR] VALUE=14 [SPRING_RATE_RR] VALUE=7 [ROD_LENGTH_RR] VALUE=14 [CAR] MODEL=ks_alfa_romeo_gta ΔΕΝ χρησιμοποιω 5η ταχυτητα.Μεχρι 4η.Τις εχω μακρυνει Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 16, 2016 από GoMaR 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Απρίλιος 16, 2016 #76 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2016 Πολύ καλή ρύθμιση του brake bias. Σχεδόν σα να έχουν κάνει λάθος στο default setup.. Γίνεται να είχε τόσο περίεργη κατανομή..; Φρενάρεις και είναι σα να τραβάς χειρόφρενο. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Απρίλιος 16, 2016 #77 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2016 (edited) Εγώ έβαλα το κόστ στο 0% κ μου φάνηκε καλύτερο του Δημήτρη. Τώρα για το default bb εμένα με βοηθά να σου πω την αμαρτία μου γιατί αντί να βγάλει μούτρα απλά αφήνεις λίγο πιο απότομα το φρένο κ στρίβει. Πολύ αμφιβάλλω αν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα αφού αλλιώς δεν θα έμενε κανείς ζωντανός. Σε καμιά ωρίτσα θα μπω κ γω. Τα σέτς μπορείτε να τα ανεβάσετε κανονικά ή έχουμε αλλεργία? Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 16, 2016 από sosna Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Απρίλιος 16, 2016 #78 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2016 Το brake balance δεν με ενοχλεί αφού φρενάρω πάντα στην ευθεία χεχε Όσο για τα setups , ο Λάμπης ( για λόγο που δεν ξέρω ) , μας έκοψε τα zip αρχεία οπότε πάμε μέσω Λαμίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Απρίλιος 16, 2016 #79 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2016 30 minutes ago, sosna said: Τα σέτς μπορείτε να τα ανεβάσετε κανονικά ή έχουμε αλλεργία? Μπορούσα αλλά ήθελα να σε κουράσω λίγο Έτοιμοςςςς 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Απρίλιος 16, 2016 #80 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2016 Οι αυριανοί αγώνες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now