wolves Απρίλιος 13, 2016 #41 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 πριν 2 λεπτά, το μέλος sosna έγραψε: Φυρί σφυρί το πας να αρπαχτούμε κ δεν θα το ήθελα α)γιατί είμαι φλώρος κ β)γιατί δεν έχω να χωρίσω τίποτε μαζί σου.Αν εσύ θές βέβαια θα συνεχίσω αναγκαστικά. Και εγω θελω, συνεχιστε ... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Απρίλιος 13, 2016 #42 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 2 minutes ago, wolves said: Και εγω θελω, συνεχιστε ... Οοοοοο τι σου είπε? Ξύλο ξύλο ντούυυυυυυυυυυυυυυυυ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Απρίλιος 13, 2016 #43 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 πριν 2 ώρες, το μέλος sosna έγραψε: Δεν θυμάμαι να είπα πουθενά οτι ξέρω τι λέω.Ούτε οτι έχει κάποια βαρύτητα παραπάνω η άποψή μου σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους.Απλά παρέθεσα τη δική μου γνώμη λέγοντας οτι η τεχνολογία έχει αποβλακώσει χωρίς να προσφέρει θέαμα.Το οτι δεν μου αρέσει το θέαμα δεν σημαίνει οτι ¨αν οδηγούσα εγώ ρε συ με το να χέρι ναουμ θα το πήγαινα το ργαλείο¨.Προφανώς κ είναι καλοί οδηγοί πάνω από το μέσο όρο.Ελάχιστοι όμως είναι εξαιρετικοί στην Φ1 τουλάχιστον. Δικαίωμά σου να γουστάρεις τη σημερινή Φ1.Δικαίωμά μου να μην μου αρέσει.Simple as that. Φυρί σφυρί το πας να αρπαχτούμε κ δεν θα το ήθελα α)γιατί είμαι φλώρος κ β)γιατί δεν έχω να χωρίσω τίποτε μαζί σου.Αν εσύ θές βέβαια θα συνεχίσω αναγκαστικά. Δεν κρινω το γτ δεν σου αρεσει κρινω την αποψη σου για οδηγους. Λες " βάλτε στην f1 shifter heel toe να γελασουμε" δηλαδη τι περιμενεις να γινει αν μπει? Εχεις την εντυπωση οτι επαγγελματιες οδηγοι αγωνων εχουν προβλημα στο heel toe η δεν ξερουν να το κανουν? γτ αν αυτη ειναι η αποψη σου κανεις λαθος, οχι απλα ξερουν αλλα θα ειναι και ταχυτεροι απο οσους το εκαναν παλιοτερα. Το ακουω συνεχεια αυτο το πραγμα με τα "μεγαλα" των παλιων οδηγων και ειναι η μεγαλυτερη μπαρουφα που λεγεται, κανεις απο αυτους δεν φοβαται σε οποιο μηχανοκινητο αθλημα και να ειναι, αν το εκανε θα ηταν σπιτι του και τους παλιους να ρωτησεις που ηθελαν να τρεξουν θα σου πουν στα τωρινα μοτορια και πιστες. Δες το και αλλιως με το τι κανουμε εδω στο assetto, ειτε βαλουμε κατι με paddles ειτε με shifter οι θεσεις μας ιδιες μενουν οπως και αποσταση στους χρονους. Δεν θελω να απραχτω με κανεναν, μονο με εναν το εκανα γτ ειχε παραγινει η κατασταση και επρεπε να αλλαξει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Απρίλιος 13, 2016 #44 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 (edited) Ωραία , μαζεύτηκαν όλοι οι "ειδήμονες" οδηγοί του καναπέ και άρχισαν τη "ψαγμένη" συζήτηση...τι καλά.... Spoiler ΝΟΤ Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 13, 2016 από liakjim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Απρίλιος 13, 2016 #45 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 Το πρωί είδα οτι είχε ξεκινήσει μία ωραία κουβέντα όπου όλοι παρέθεταν την δικιά του άποψη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, σε όποια μορφή και αν είναι αυτή! Είχα ψηθεί τέρμα να διαβάσω απόψεις, και να γράψω και γω τις δικές μου, για τις 3-4 κορυφαίες διοργανώσεις όσον αφορά το μηχανοκίνητο αθλητισμό... Αντ αυτού βγήκε από μέσα μας για ακόμα μία φορά ο εγωισμός - φανμποϊσμός ... Τελικά απ ότι φαίνεται μόνο σε καφεδοκαταστάστεις μπορούν να γίνουν τέτοιες κουβέντες, όπου είμαστε ήρεμοι, όχι τίποτα για να μην ενοχλήσουμε και την ξανθιά με τα μπομπόνια και το φρεντουτσίνο απο δίπλα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Απρίλιος 13, 2016 #46 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 Θα ήταν μια πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση, αλλά εδώ λέμε άλλα πράγματα πχ τι setup θέλει η Alfa για να πάει γρήγορα στην "παπαγάλο" (θα σηκώσω αύριο ένα, να παιδευτείτε λίγο). Για την ανάγκη σας αυτή, υπάρχει το αντίστοιχο θέμα εδώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Dog Απρίλιος 13, 2016 #47 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 Aaaaaaaaand back on the subject.... Μπορεις να το πας κ χωρις heel/toe καταστασεις αλλά εννοειται θα χασεις σε χρονο(εγω χανω γυρω στο 1.5 δευτερο)... Βεβαια η πεταλιερα της g27 δεν ενδεικνύεται για φρενο/γκαζι...ασε που θελει παπουτσια γιατι εχω κανει μια πληγη ΝΑ στο εξωτερικο κουτουπιε παιζοντας με τις καλτσουλες μου Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Απρίλιος 13, 2016 #48 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 πριν 29 λεπτά, το μέλος Georgiadis Giorgos έγραψε: Το πρωί είδα οτι είχε ξεκινήσει μία ωραία κουβέντα όπου όλοι παρέθεταν την δικιά του άποψη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, σε όποια μορφή και αν είναι αυτή! Είχα ψηθεί τέρμα να διαβάσω απόψεις, και να γράψω και γω τις δικές μου, για τις 3-4 κορυφαίες διοργανώσεις όσον αφορά το μηχανοκίνητο αθλητισμό... Αντ αυτού βγήκε από μέσα μας για ακόμα μία φορά ο εγωισμός - φανμποϊσμός ... Τελικά απ ότι φαίνεται μόνο σε καφεδοκαταστάστεις μπορούν να γίνουν τέτοιες κουβέντες, όπου είμαστε ήρεμοι, όχι τίποτα για να μην ενοχλήσουμε και την ξανθιά με τα μπομπόνια και το φρεντουτσίνο απο δίπλα Το θεμα ειναι συζητηθει η αποψη σου και να βγει ενα συμπερασμα, αυτη ειναι η εννοια της κουβεντας αλλιως δεν θα μιλουσε κανεις. Λεει καποιος οτι επαγγελματιες οδηγοι αγωνων δεν μπορουν να κανουν heel toe, εσυ σαν χρησιμο μελος μπορεις να του πεις οτι αυτο που λεει ειναι λαθος και να του εξηγησεις τους λογους η μπορεις να γινεις ευχαριστο μελος και να μην του πεις τπτ η να του πεις εχεις δικιο. Εδω υπαρχει το εξης προβλημα κανενας δεν ακουει-διαβαζει αυτα που λες μπας και μαθει-καταλαβει οτι κανει λαθος και πιανονται ολοι απο 2-3 λεξεις που τους θιγουν, δεν μιλαω για τον Sosna αλλα γενικα υπαρχει αυτο το προβλημα οταν γραφεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Απρίλιος 13, 2016 #49 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 πριν 6 λεπτά, το μέλος Lazy Dog έγραψε: Aaaaaaaaand back on the subject.... Μπορεις να το πας κ χωρις heel/toe καταστασεις αλλά εννοειται θα χασεις σε χρονο(εγω χανω γυρω στο 1.5 δευτερο)... Βεβαια η πεταλιερα της g27 δεν ενδεικνύεται για φρενο/γκαζι...ασε που θελει παπουτσια γιατι εχω κανει μια πληγη ΝΑ στο εξωτερικο κουτουπιε παιζοντας με τις καλτσουλες μου Heel/toe δεν ξέρω να κάνω , απλά φρενάρω με τα φρένα και όχι τόσο με ταχύτητες. Βέβαια υπολείπομαι σε χρόνο αλλά το 1:11:800 το είδα χθες στο delta , οπότε δεν νομίζω ότι χωρίς αυτό ήρθε η καταστροφή. Ίσως σε σταθερότητα περισσότερο. Αυτό με τις κάλτσες πρόβλημα. Έχω ανοίξει τρύπες σε άπειρα ζευγάρια. Με παπούτσι δεν έχω συνηθίσει, μου φαίνεται ότι χάνω σε αίσθηση. Εδώ κ καιρό παίζω ξυπόλητος. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Απρίλιος 13, 2016 #50 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 On 4/13/2016 at 8:09 PM, liakjim said: Αυτό με τις κάλτσες πρόβλημα. Έχω ανοίξει τρύπες σε άπειρα ζευγάρια. Με παπούτσι δεν έχω συνηθίσει, μου φαίνεται ότι χάνω σε αίσθηση. Εδώ κ καιρό παίζω ξυπόλητος. Επί του θέματος.. Παιδιά είχα πάρει κάτι σάπια σταράκια απο πανηγύρι (5-10 ευρό) το οποία τα έχω μόνο γι αυτό το λόγο!!! Πολύ καλή επιλογή, αν έχετε κανα Κινέζο στη περιοχή σας, σας το συστήνω ανεπιφύλακτα!!! On 4/13/2016 at 8:00 PM, Lazy Dog said: Βεβαια η πεταλιερα της g27 δεν ενδεικνύεται για φρενο/γκαζι...ασε που θελει παπουτσια γιατι εχω κανει μια πληγη ΝΑ στο εξωτερικο κουτουπιε παιζοντας με τις καλτσουλες μου Άμα δε βαριέσαι πειραματίσου λίγο με τις θέσεις των πεταλ.. με ένα άλεν μπορείς να τα πας δειξιά/αριστερά και νομίζω και πάνω/κάτω. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Dog Απρίλιος 13, 2016 #51 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 @Georgiadis Giorgos ουτε που πηγε το μυαλο μου να κοιταξω μπας κ μετακινουνται τα pedals....Thank you sir Εφερα το φρενο προς τα δεξια...για να δουμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Απρίλιος 13, 2016 #52 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 On 4/13/2016 at 8:47 PM, Lazy Dog said: Εφερα το φρενο προς τα δεξια...για να δουμε Υπάρχει μία λεπτή γραμμή... Αν το φέρεις πολύ δεξιά δε θα μπορείς να φρενάρεις με το αριστερό (σε αυτοκίνητα με paddles που θα έχεις δεξί-γκάζι και αριστερό-φρένο) Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuz10n Απρίλιος 13, 2016 #53 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 παιδια μιας και πιασατε το heel toe, εγω που κανω ωραια και ανετα στο assetto με τη g27(+nixim), κανω και στη μηχανη το αντιστοιχο, αλλα στο mx5 δε μπορω γιατι βρισκει το ποδι-γονατο μου στο τιμονι και δεν μπορω να το κανω στο πλαι για να δωσω γκαζια τι γινεται? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Απρίλιος 13, 2016 #54 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 πριν 6 λεπτά, το μέλος fuz10n έγραψε: παιδια μιας και πιασατε το heel toe, εγω που κανω ωραια και ανετα στο assetto με τη g27(+nixim), κανω και στη μηχανη το αντιστοιχο, αλλα στο mx5 δε μπορω γιατι βρισκει το ποδι-γονατο μου στο τιμονι και δεν μπορω να το κανω στο πλαι για να δωσω γκαζια τι γινεται? Αλλαξε αμαξι, παρε ενα να εχει χωρο και να μην βρισκει το ποδι σου. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolves Απρίλιος 13, 2016 #55 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 ή βγαλε το τιμονι 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Dog Απρίλιος 13, 2016 #56 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 41 minutes ago, Georgiadis Giorgos said: Υπάρχει μία λεπτή γραμμή... Αν το φέρεις πολύ δεξιά δε θα μπορείς να φρενάρεις με το αριστερό (σε αυτοκίνητα με paddles που θα έχεις δεξί-γκάζι και αριστερό-φρένο) Κανενα προβλημα. Ηρθε ακριβως εκει που πρεπει Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Απρίλιος 13, 2016 #57 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 Για να δούμε, θα σπάσει το 1:12? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Απρίλιος 13, 2016 #58 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 On 4/13/2016 at 10:11 PM, fuz10n said: παιδια μιας και πιασατε το heel toe, εγω που κανω ωραια και ανετα στο assetto με τη g27(+nixim), κανω και στη μηχανη το αντιστοιχο, αλλα στο mx5 δε μπορω γιατι βρισκει το ποδι-γονατο μου στο τιμονι και δεν μπορω να το κανω στο πλαι για να δωσω γκαζια τι γινεται? 1. Αν το έχεις χαμηλά ψήλωσέ το... 2.Άλλαξε ή κόψε το τιμόνι.. Κατά προτίμηση κάποιο που να έχει κοφτή κάτω μεριά. 3. πάνε την θέση πιο πίσω (Αν δεν πάει η θέση πιο πίσω τότε άλλαξε αυτοκίνητο!!)(Δεχόμεθα και δωρεές ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Απρίλιος 13, 2016 #59 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 (edited) 3 hours ago, fatalara said: Το θεμα ειναι συζητηθει η αποψη σου και να βγει ενα συμπερασμα, αυτη ειναι η εννοια της κουβεντας αλλιως δεν θα μιλουσε κανεις. Λεει καποιος οτι επαγγελματιες οδηγοι αγωνων δεν μπορουν να κανουν heel toe, εσυ σαν χρησιμο μελος μπορεις να του πεις οτι αυτο που λεει ειναι λαθος και να του εξηγησεις τους λογους η μπορεις να γινεις ευχαριστο μελος και να μην του πεις τπτ η να του πεις εχεις δικιο. Εδω υπαρχει το εξης προβλημα κανενας δεν ακουει-διαβαζει αυτα που λες μπας και μαθει-καταλαβει οτι κανει λαθος και πιανονται ολοι απο 2-3 λεξεις που τους θιγουν, δεν μιλαω για τον Sosna αλλα γενικα υπαρχει αυτο το προβλημα οταν γραφεις. Ποίος το είπε αυτό?Γιατί εγώ δεν είπα κάτι τέτοιο. Αν θεωρείς οτι εγώ το είπα μάλλον δεν εξασκείς αυτό που είπες παραπάνω ¨ κανενας δεν ακουει-διαβαζει αυτα που λες μπας και μαθει-καταλαβει οτι κανει λαθος ¨. Όσο για το αν οι οδηγοί Φ1 μπορούν να κάνουν heel toe ας πούμε οτι οι περισσότεροι από τα 3 τους οδηγούς γκαζόφρενα, από καρτ μετά κάθε είδους φορμουλοειδή που αν δεν είναι φουλ σειριακά εξαρχής στο τέλος γίνονται κ το μπλίπ μέσω ecu. Αν θεωρείς οτι προσθέτοντας οδηγοκεντρικές μεταβλητές δεν θα δυσκόλευαν τους σημερινούς οδηγούς αφού θα είχαν να παλέψουνακόμη μια δυσκολία τότε ας πούμε οτι συμφωνούμε πως διαφωνούμε. Η δυσκολία σήμερα στη Φ1 που βρίσκεται?Τα αμάξια βάζουν τη δύναμη κάτω με απίστευτο downforce τρελά λάστιχα εκπληκτικά φρένα διαγαλαξιακή ρύθμιση ecu κλπ.Το μόνο που θα μπορούσα να πω δύσκολο είναι οι δυνάμεις g,αλλά κ αυτές με κανά 8μηνο καλή προπόνηση παλεύονται. Όσο για το αν αυτά που θα γράψεις θα με νουθετήσουν στο σωστό δρόμο,αν στηρίζονται στη λογική θα σε πω χαλάλι σου παληκάρι έκαμνα λάθος κ έχεις δίκιο.Αν όμως απλά γράφεις οτι νομίζεις οτι έγραψα ή οτι υπέθεσες οτι εννόησα τότε δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Να μου συγκρίνεις τι ακριβώς θέλεις.Το μοτέρ κουάλ 1500 άλογα χωρίς κόφτη,τα άθλια λάστιχα,τα μη ικανοποιητικά φρένα τις πίστες παγίδες θανάτου με το σημερινό αποστειρωμένο πράγμα.Ευτυχώς που υπάρχουν κ μερικοί για να καταδεικνύουν την ένδεια.Όχι τόσο την οδηγική μα την ένδεια ψυχής. Είναι το ίδιο να βλέπω Κάνκουνεν να κατεβαίνει κάθιδρος από τον Τσέλικα στην Παύλιανη -μπορεί να κάνω λάθος την ειδική γιατί πέρασαν πολλά χρόνια από τότε- με τον ατσαλάκωτο Λέμπ? Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 13, 2016 από sosna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Απρίλιος 13, 2016 #60 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 On 4/13/2016 at 11:44 PM, sosna said: Η δυσκολία σήμερα στη Φ1 που βρίσκεται?Τα αμάξια βάζουν τη δύναμη κάτω με απίστευτο downforce τρελά λάστιχα εκπληκτικά φρένα διαγαλαξιακή ρύθμιση ecu κλπ.Το μόνο που θα μπορούσα να πω δύσκολο είναι οι δυνάμεις g,αλλά κ αυτές με κανά 8μηνο καλή προπόνηση παλεύονται. Επέτρεψε μου να σου πω πως έχει λάθος (μπορεί να εννοείς κάτι άλλο το οποίο δε πιάνω αυτή τη στιγμή γιατί έχει κουρκουτιάσει το κεφάλι . Να ξεκινήσω με το downforce, το οποίο ναι, στη σημερινή φόρμουλα είναι τεράστιο αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό για τους οδηγούς και σίγουρα δεν είναι καλό για το θέαμα. Όσο η τεχνολογία αναπτύσσετε δε μπορείς να στερήσεις από τις ομάδες (σχεδιαστές) να χρησιμοποιήσουν αυτά που πλέον μπορούν να χρησιμοποιήσουν, αν και σε μεγάλο βαθμό επιβάλετε στις ομάδες τι μπορούν να βάλουν και τι όχι (από αεροδυναμικής άποψης). Το τόσο πολύ downforce δεν βοηθάει γιατί πολύ απλά ένα μονοθέσιο δε μπορεί να ακολουθήσει το μπροστά μονοθέσιο σε απόσταση μικρότερη των 3 μέτρων, επειδή ακυρώνονται όλες οι αεροδυναμικές του λειτουργίες. Στο περί εύκολων μονοθεσίων (οδηγικά μιλώντας) μπορεί να μην έχουν συμπλέκτη και Η shiter αλλά έχουν να προσέξουν χίλια δυο άλλα πράγματα. Από την φθορά των ελαστικών, θερμοκρασίες φρένων μέχρι και το τι engine mod να χρησιμοποιήσουν (κάτι που πλέον εξαρτάται καθαρά και μόνο απο τον οδηγό και τις γνώσεις του, καθώς έχουν απαγορευτεί όλες οι συνομιλίες-συμβουλές-εντολές από το pit wall που μπορούν να επηρεάσουν την οδήγηση του οδηγού). Τελευταίο όσον αφορά την σημερινή φορμουλα είναι ότι όχι τα αυτοκίνητα δεν είναι πιο εύκολα στην οδήγηση (αν εξαιρέσεις ότι έχουν paddles) γιατί η ροπή που δημιουργεί ο τουρμπίσιος V6 + την ηλεκτρική ενέργεια που προσθέτει περίπου 200 άλογα instantly τα κάνει υπερστροφικά as f@ck!!! On 4/13/2016 at 11:44 PM, sosna said: Είναι το ίδιο να βλέπω Κάνκουνεν να κατεβαίνει κάθιδρος από τον Τσέλικα στην Παύλιανη -μπορεί να κάνω λάθος την ειδική γιατί πέρασαν πολλά χρόνια από τότε- με τον ατσαλάκωτο Λέμπ? Στα του WRC, ισχύει ότι για πολλούς η εποχή Loeb "κατέστρεψε" το άθλημα, όπως και οι Μουρίνιο-Γουαρδιόλα "κατέστρεψαν" το ποδόσφαιρο με τα passing γαμε και τις ασφηκτικές άμυνες. Στην τελική το αποτέλεσμα μετράει. Αν θα μου έλεγε κάποιος σήμερα διάλεξε ανάμεσα στα 3 κορυφαία μηχανοκίνητα αθλήματα (F1/MotoGP/Wrc) θα του έλεγα τράβα και.. εγώ θα κάτσω να δω Rallycross που είναι το ιδανικό γι αυτούς που θέλουν προσπεράσεις, τζαρτζαρίσματα και θέαμα ΥΓ.: Ήταν σκέψεις μετά από long session στο Ντιβίζιο, οπότε συγχωρέστε με αν κάποια πράγματα δε βγάζουν νόημα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now