Georgiadis Giorgos Απρίλιος 12, 2016 #21 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2016 Εγώ λέω να αφήσουμε πίσω μας την εποχή Loeb και να το γυρίσουμε στα 90s, δηλαδή να πηγαίνουμε όλοι με τις μπάντες!!! Εχει περισσότερη πλάκα 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Dog Απρίλιος 12, 2016 #22 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2016 (edited) Με το που διαβασα "παπαγαλο", θυμηθηκα αυτον τον μεγαλο ερμηνευτη τον Λε-Πα Στα δικα μας τωρα. Εβαλα για πρωτη φορα shifter...Με πηρε λιγο να συνηθισω το φρεναρισμα με το δεξι(σε συνδυασμό με συμπλεκτη)... Αξιο αποριας γιατι χρειαζεται προσαρμογη, αφου ετσι οδηγαω καθε μερα Αν κ χανω λιγο σε χρονο σε σχεση με τα "αυτακια", το αυτοκινητο εγινε σαφως πιο διασκεδαστικο To track ειναι πολυ καλο και δενει αψογα με την alfa... Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 12, 2016 από Lazy Dog Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Απρίλιος 12, 2016 #23 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2016 (edited) Διασκεδαστικό το ΑλφαΡωμιό σαν να οδηγείς στο πάγο θέλει το σεταπ του και να είσαι χειρούργος στο γκάζι. Χθές με το Γιώργο μπαίναμε με τις μπάντες και είχε πλάκα, ο Δημήτρης που πήγαινε νορμάλ ήταν πιο γρήγορος. Στον ένα αγώνα έμεινα από βενζίνη στη τελευταία στροφή και στον άλλο από σασμάν, μάλλον θέλει Heel-and-toe Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 12, 2016 από spyder Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Απρίλιος 12, 2016 #24 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2016 Οχι μαλλον, οπωσδηποτε θελει! Πρωτο combo που παιζω με shifter, πολυ ζορικο 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
geovas77 Απρίλιος 12, 2016 #25 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2016 Εμείς περιμένουμε πως και πως τα αυτοκίνητα με h- shifter για να γουστάρουμε και οι ιερόσυλοι τα τρέχουν με paddles, αχ αυτή η νεολαία [emoji12] 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Απρίλιος 12, 2016 #26 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2016 Δεν ειχα επιλογη πριν.. Αλλαξα τιμονι 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Dog Απρίλιος 12, 2016 #27 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2016 Εγω ειχα την επιλογη απλα βαριομουν να κατεβω στην αποθηκη να φερω το shifter απο την κουτα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr.. Απρίλιος 13, 2016 #28 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 (edited) εγω να ρωτησω κατι? Καταλαβαινω καποιον που εχει επενδυσει σε Η-shifter και καλα κανει και εγω θα το εκανα/κανω Αλλα η τεχνολογια προχωραει.Τα παντα πλεον κοινουνται με padls- απο f1/gt3 αλπα cup- ολοι σχεδον οι αγωνες μεχρι και τα καινουρια IX Δηλαδη σε μια πιστα θα αφηνατε το καινουριο μαζερατι η οποιο αλλο με φουλ τεχνολογια και θα περνατε το alfa gtv? η θα αφηνατε την f1 του Hamilton/Rosberg και θα περνατε του Nικη λαουντα? Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 13, 2016 από kyr.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Απρίλιος 13, 2016 #29 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 14 minutes ago, kyr.. said: εγω να ρωτησω κατι? Καταλαβαινω καποιον που εχει επενδυσει σε Η-shifter και καλα κανει και εγω θα το εκανα/κανω Αλλα η τεχνολογια προχωραει.Τα παντα πλεον κοινουνται με padls- απο f1/gt3 αλπα cup- ολοι σχεδον οι αγωνες μεχρι και τα καινουρια IX Δηλαδη σε μια πιστα θα αφηνατε το καινουριο μαζερατι η οποιο αλλο με φουλ τεχνολογια και θα περνατε το alfa gtv? η θα αφηνατε την f1 του Hamilton/Rosberg και θα περνατε του Nικη λαουντα? Όσο η τεχνολογία αντί να προσφέρει ανταυτού αφαιρεί στο τσίρκο των μότορσπορτς δεν βλέπω πως μπορεί να προσδώσει κάτι άξιο λόγου.Αν πράγματι έβλεπα αυτοκίνητα διαστημόπλοια με 1500+hp κ άπειρο downforce ναι εκεί να πω μπράβο, χαλάλι. Το να γίνουν όλα micromanaged από διάφορα μηχανάκια μαζί κ οι οδηγοί,εμένα δεν μου λέει κάτι.Χάνεις το ένστικτο,χάνεις την υπέρβαση.Αυτό το leap of faith που έκαναν τις παλαιότερες εποχές οδηγοί με κιλά @rkidia.Τώρα βάλε πρώτη κ τράβα μπρος κ μη σε νοιάζει.Κάνε κ κανά 3ωρο καθημερινή προπονησούλα για να αντέξεις τις δυνάμεις κ όλα κομπλέ.Μετά από εναμισάωρο αγώνα άσταχτοι κ ατσαλάκωτοι.Βάλε στη σημερινή f1 σίφτερ κ χιλ τόου να γελάσουμε. Οι μόνοι που έχουν να πούνε κάτι οδηγικά είναι οι μοτοτζιπήδες κ οι wrcίδες.Αυτοί πράγματι είναι αλλού. Τώρα για μας τους περίεργους που χρησιμοποιούμε σίφτερ προς χάρην ρεαλισμού κ 1:1 εμπειρίας είναι λίγο μπέρδεμα.Ποιά 1:1 με το σίφτερ της g27? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr.. Απρίλιος 13, 2016 #30 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 (edited) To οτι προχωρανε τα πραγματα δεν σημαινει οτι γινονται πιο ευκολα.Ο ανταγωνισμος αναιβενει οπως και οι απαιτησεις των ομαδων για το απολυτο πλεον Δεν νομιζω οτι οι παλιοι οδηγοι αγωνων πχ ειχαν ιδεα απο φυσικη κατασταση- στον βαθμο που απαιτειται σημερα- η απο τεστ αντακαλαστικων/γνωσεις η οτιδηποτε αλλο απαιτειται σημερα απο εναν οδηγο.Δεν τοσο ευκολα/απλα τα πραγματα ουτε τοσο ρηχα Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 13, 2016 από kyr.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoF1 Απρίλιος 13, 2016 #31 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 Τοσο πολυστροφα που εγιναν τα μοτερ στην φ1 (πριν ερθουν τα τουρμπο) αλλα και τωρα με την τοση ροπη, δεν νομιζω να μπορουσαν να τα οδηγησουν με συμπλεκτη και shifter. Και στο wrc παντως paddles εχουν (απο οσο θυμαμαι) Για μενα μονο το Motogp εχει παραμεινει σχεδον οπως και παλια.. Μεγαλη κουβεντα ανοιγεις kyr.. παντως Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Απρίλιος 13, 2016 #32 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 Οσο πιο ευκολο γινεται ενα μηχανοκινητο οχημα,τοσο χανει την "αξια" του σαν αθλημα. Μειωνονται οι διαφορες στις ικανοτητες μεταξυ των οδηγων για αρχη και χανεται λιγο το νοημα. Απο εκει και περα καποιοι ειναι και της παλιας σχολης που προτιμουν ολα χειροκινητα για να νιωθουν οι ιδιοι οτι πανε το αυτοκινητο και οχι οτι τους παει. Δες για παραδειγμα την BMW e30 στο cup.Στην αρχη φαινοταν ευκολη.Τρενο,εστριβε , δε σε πεταγε..Αλλα για να την πας οριο ηδη εχεις στολισει τον Θοδωρη με 15 διαφορετικα επιθετα Και για να απαντησω στο ερωτημα "ολα τα αμαξια δυσκολευουν στα ορια" ναι , συμφωνω αλλα πεστε μου ποσους γυρους χρειαζεστε να κανετε με την 4C και ποσους με την Ε30... Αν και ειμαστε οφφ τοπικ Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Απρίλιος 13, 2016 #33 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 (edited) Oσο για τα δίκυκλα σας παραθέτω εδώ την άποψη του Θείου μου (πρώτος ξάδελφος της μητέρας μου )που είναι στη Γερμανία από τα νιάτα του . Πρωταθλητής Γερμανίας στα σούπερ μπάικς κάπου το 70 τόσο και πάντα μέσα στους αγώνες από τη μεριά των μηχανικών αυτή τη φορά λόγω ηλικίας ,75 παρακαλώ ετών σήμερα συνεχίζει ακάθεκτος κι άμα λάχει κάνει και καμιά 15 αριά γύρους με αγωνιστικό στο Χοκενχάιμ . Μου είπε λοιπόν το καλοκαιράκι που βλέπαμε έναν αγώνα στη δορυφορική ,Τάκη αυτά τα μηχανάκια είναι πολύ εύκολα σήμερα τα ελαστικά δεν έχουν καμία σχέση με τα δικά μας ούτε και τα μηχανολογικά ηλεκτρονικά συμπλέκτες και τα τοιαύτα ,επιπλέον οι φόρμες τους είναι φανταστικές από πλευράς προστασίας από χτυπήματα αλλά και οι πίστες με την σημερινή χάραξη και το οδόστρωμα τελείως διαφορετικές δηλ πιο ασφαλείς . Τάδε έφη πρώην πρωταθλητής Γερμανίας με kawasaki 1000 (σπασμένα πόδια, χέρια με ατσάλια μέσα και τα τοιαύτα ξερετε) για την Ελλάδα ρε γαμώτο. ΥΓ: Δεν σημαίνει πως αυτοί που τα οδηγούν σήμερα δεν είναι παλαβοί γιατί στο όριο τα πάντα είναι δύσκολα. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 13, 2016 από panosdimp 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
geovas77 Απρίλιος 13, 2016 #34 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 Εγώ πάντως τα τελευταία χρόνια μόνο Moto GP παρακολουθώ στην τηλεόραση. Η σύγχρονη F1 μου είναι παντελώς αδιάφορη, έχω μείνει στην εποχή που πιτσιρικάς περίμενα πώς και πώς να δώ μάχες Senna-Prost και πιστεύω πως εάν είχα μεγαλώσει την εποχή του Clark με τις Lotus 25 ακόμα και οι Φόρμουλες της δεκαετίας του '80 θα με άφηναν ψιλοαδιάφορο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Απρίλιος 13, 2016 #35 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 Ειδαμε και τον lauda που ελεγε τα ιδια και μπηκε στο jaguar που τοτε ειχε TC και downforce στο θεο και δεν μπορουσε να στριψει... Τοτε κερδιζε αυτος που μπορουσε να κανει την καλυτερη διαχειριση τωρα κερδιζει αυτος που μπορει να βρει το οριο. Ο fisico στο σπα βγηκε δευτερος με την force india και στην monza με τη ferrari εκανε 50 τετακε 42 εξοδους, αφου ηταν ευκολο λοιπον γτ δεν κερδισε? Το οτι μανατζαρεις το αυτοκινητο πιο ευκολα δεν σημαινει οτι πας και πιο γρηγορα απλα οτι εισαι πιο σταθερος. Το μονο που θα γινει αν βαλεις σημερα στην f1 συμπλεκτη ειναι οτι στην αρχη ΙΣΩΣ πεσει λιγο το consistency, οποιος πιστευει το αντιθετο δεν ξερει τι λεει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Απρίλιος 13, 2016 #36 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 7 hours ago, kyr.. said: εγω να ρωτησω κατι? Καταλαβαινω καποιον που εχει επενδυσει σε Η-shifter και καλα κανει και εγω θα το εκανα/κανω Αλλα η τεχνολογια προχωραει.Τα παντα πλεον κοινουνται με padls- απο f1/gt3 αλπα cup- ολοι σχεδον οι αγωνες μεχρι και τα καινουρια IX Δηλαδη σε μια πιστα θα αφηνατε το καινουριο μαζερατι η οποιο αλλο με φουλ τεχνολογια και θα περνατε το alfa gtv? η θα αφηνατε την f1 του Hamilton/Rosberg και θα περνατε του Nικη λαουντα? Δεν καταλαβαινω ποιο ειναι το argument. Να σταματησουμε να παιζουμε με manual αυτοκίνητα στο AC επειδή στην πραγματικοτητα πανε προς αφανισμό? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Απρίλιος 13, 2016 #37 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 πριν 1 ώρα, το μέλος racer έγραψε: Δεν καταλαβαινω ποιο ειναι το argument. Να σταματησουμε να παιζουμε με manual αυτοκίνητα στο AC επειδή στην πραγματικοτητα πανε προς αφανισμό? Εδω ειναι : Βάλε στη σημερινή f1 σίφτερ κ χιλ τόου να γελάσουμε. Οι μόνοι που έχουν να πούνε κάτι οδηγικά είναι οι μοτοτζιπήδες κ οι wrcίδες.Αυτοί πράγματι είναι αλλού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr.. Απρίλιος 13, 2016 #38 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 (edited) πριν 4 ώρες, το μέλος panosdimp έγραψε: Oσο για τα δίκυκλα σας παραθέτω εδώ την άποψη του Θείου μου (πρώτος ξάδελφος της μητέρας μου )που είναι στη Γερμανία από τα νιάτα του . Πρωταθλητής Γερμανίας στα σούπερ μπάικς κάπου το 70 τόσο και πάντα μέσα στους αγώνες από τη μεριά των μηχανικών αυτή τη φορά λόγω ηλικίας ,75 παρακαλώ ετών σήμερα συνεχίζει ακάθεκτος κι άμα λάχει κάνει και καμιά 15 αριά γύρους με αγωνιστικό στο Χοκενχάιμ . Μου είπε λοιπόν το καλοκαιράκι που βλέπαμε έναν αγώνα στη δορυφορική ,Τάκη αυτά τα μηχανάκια είναι πολύ εύκολα σήμερα τα ελαστικά δεν έχουν καμία σχέση με τα δικά μας ούτε και τα μηχανολογικά ηλεκτρονικά συμπλέκτες και τα τοιαύτα ,επιπλέον οι φόρμες τους είναι φανταστικές από πλευράς προστασίας από χτυπήματα αλλά και οι πίστες με την σημερινή χάραξη και το οδόστρωμα τελείως διαφορετικές δηλ πιο ασφαλείς . Τάδε έφη πρώην πρωταθλητής Γερμανίας με kawasaki 1000 (σπασμένα πόδια, χέρια με ατσάλια μέσα και τα τοιαύτα ξερετε) για την Ελλάδα ρε γαμώτο. ΥΓ: Δεν σημαίνει πως αυτοί που τα οδηγούν σήμερα δεν είναι παλαβοί γιατί στο όριο τα πάντα είναι δύσκολα. Αυτο δεν σημαινει οτι ο παπους σου ειναι πιο γρηγορος απο τον στονερ...μαλλον ειναι ετη φωτος μακρια οδηγηκα τα padls βγηκαν απο τους αγωνες-ενας λογος- για να μην κανει περιττες κινησεις ο οδηγος και να εμβαθυνει αλλου,εκει που πρεπει και χρειαζεται δηλαδη ο μεσι ξερει λιγοτερη μπαλα απο τον προπαπου μου επειδη εχει πιο αεροδηναμικα παπουτσια και παιζει σε χορταρι απο εκεινον που επιαζε με ελβιελα και σε χωμα? μαλλον και ο μεσι ειναι ετη φωτος μακρια ποδοσφαιρικα απο τον προπαπου μου Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 13, 2016 από kyr.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Απρίλιος 13, 2016 #39 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 Είσαι εκτός θέματος Κυριάκο,δεν συνέκρινα τους οδηγούς απλά παρέθεσα την άποψη του παππού για τις σημερινές μηχανές - συνθήκες πίστας που καθορίζονται πρώτα απ΄ όλα από το μάρκετινγκ,δεν είπε ο άνθρωπος πως δεν τις γουστάρει και αναπολεί τις σκοτώστρες της εποχής του ίσα ίσα μίλησε με δέος για τη σημερινή τεχνολογία,όπως ανέφερα δηλαδή παραπάνω μίλησε για το πόσο πιο ασφαλείς είναι οι αγώνες και μόνον αυτό . Η άποψη του παππού για τους σημερινούς κορυφαίους οδηγούς που τους ξέρει καλύτερα από μένα και από σένα είναι πως είναι κορυφαίοι από κάθε άποψη . 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Απρίλιος 13, 2016 #40 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2016 4 hours ago, fatalara said: Ειδαμε και τον lauda που ελεγε τα ιδια και μπηκε στο jaguar που τοτε ειχε TC και downforce στο θεο και δεν μπορουσε να στριψει... Τοτε κερδιζε αυτος που μπορουσε να κανει την καλυτερη διαχειριση τωρα κερδιζει αυτος που μπορει να βρει το οριο. Ο fisico στο σπα βγηκε δευτερος με την force india και στην monza με τη ferrari εκανε 50 τετακε 42 εξοδους, αφου ηταν ευκολο λοιπον γτ δεν κερδισε? Το οτι μανατζαρεις το αυτοκινητο πιο ευκολα δεν σημαινει οτι πας και πιο γρηγορα απλα οτι εισαι πιο σταθερος. Το μονο που θα γινει αν βαλεις σημερα στην f1 συμπλεκτη ειναι οτι στην αρχη ΙΣΩΣ πεσει λιγο το consistency, οποιος πιστευει το αντιθετο δεν ξερει τι λεει. Δεν θυμάμαι να είπα πουθενά οτι ξέρω τι λέω.Ούτε οτι έχει κάποια βαρύτητα παραπάνω η άποψή μου σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους.Απλά παρέθεσα τη δική μου γνώμη λέγοντας οτι η τεχνολογία έχει αποβλακώσει χωρίς να προσφέρει θέαμα.Το οτι δεν μου αρέσει το θέαμα δεν σημαίνει οτι ¨αν οδηγούσα εγώ ρε συ με το να χέρι ναουμ θα το πήγαινα το ργαλείο¨.Προφανώς κ είναι καλοί οδηγοί πάνω από το μέσο όρο.Ελάχιστοι όμως είναι εξαιρετικοί στην Φ1 τουλάχιστον. Δικαίωμά σου να γουστάρεις τη σημερινή Φ1.Δικαίωμά μου να μην μου αρέσει.Simple as that. Φυρί σφυρί το πας να αρπαχτούμε κ δεν θα το ήθελα α)γιατί είμαι φλώρος κ β)γιατί δεν έχω να χωρίσω τίποτε μαζί σου.Αν εσύ θές βέβαια θα συνεχίσω αναγκαστικά. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now