Jump to content



Recommended Posts

πριν 5 ώρες, το μέλος GriGaS έγραψε:

μετά από 2 μηνύματα με απειλές για dispute ήρθε το refund!

 

Truly apologize for our mistake and any inconvenience caused

 

Since our system occured bug , each item price is $21 instead of $2.99, so we canceled the order, and will give you a full refund in 3-5 working days.

 

What’s more, if you open the dispute, could you close it first ?  then we will contact paypal offer you refund ASAP.

 

If you don’t want to refund , we could make you an coupon to make up for our mistake and be used to your new order.

 

Your understanding and cooperation will be highly appreciated. If there is any question, please feel free to contact us.

 

Have a nice day!

 

Thank you

 

 

Αυτο μου το εστειλαν σημερα , το dispute πως το κανεις ?

Σε αυτό το μύνημα τους απάντησα ότι είμαστε ήδη στις 4 ημέρες, άρα εάν μεθαύριο δεν έχω τα λεφτά, θα κάνω dispute. Το dispute γίνεται μέσα από το paypal.

Εγω τους απαντησα εδω και μερες για refund και ακομα τιποτα. Εστειλα και εγω λοιπον σημερα την απειλουλα μου για dispute...

Υπάρχει χρονικό όριο μέσα στο οποίο πρέπει να κάνεις dispute; Αν καλή τη πίστη τους αφήσω λίγες μέρες ακόμα είναι κακή ιδέα;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.