Jump to content



Χρεοκοπία Ευρώπης - The Euroskepticism Thread - Ευρωσκεπτικισμός v0.1


sotiris

Η χειρότερη περίοδος διακυβέρνησης  

103 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

πριν 4 λεπτά, το μέλος colt3003 έγραψε:

 

(Α) Το παραπάνω το είχαν και πριν την Ε.Ε. Η Γερμανία άνηκε απο το 1975 (απο ιδρύσεως δηλαδή) στο γρουπ των 6 (G6), όντας αναγνωρισμένη οικονομική υπερδύναμη. Η έλευση του € δεν είχε καμιά διαφορά, ή ακόμα και αν είχε θα μπορούσε κανείς να πει ότι αντισταθμίστηκε απο την ένωση με την Ανατολική Γερμανία. Σε κάθε περίπτωση. Η Γερμανία έγινε ο Γίγαντας που είναι επί μάρκου._

(Β) Αυτό είναι καθαρά θέμα εσωτερικής πολιτικής. Πως γίνεται να στριτζώνετε, όταν άλλοι ανακατεύονται στα εσωτερικά της χώρας μας, και την ίδια ώρα να αξιώνετε να πράξετε το ίδιο στους άλλους ?? 

 

 

Εγώ το 1999 -2000 τους βλέπω στα ίδια .

 

281.png?resize=810,456%26ssl=1&key=45bde

 

Είναι μια 10ετία μετά την ένωση Ανατολικής με Δυτική Γερμανία. :)

 

Τέλος πάντων , αυτή την στιγμή για χώρες σαν την δική μας μόνο οι δασμοί μπορούν να επανεκκινήσουν την παραγωγή.

Το ίδιο και στα άλλα μέλη που καταρρέουν .

 

 

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, adpanos said:

 

Εγώ το 1999 -2000 τους βλέπω στα ίδια .

 

Δεν έχει καμία σημασία που βρίσκονται μια δεδομένη στιγμή. Εφόσον το μέγεθος των οικονομιών τους κρίνεται από τις εξαγωγές, η αγορά είναι αυτή που θα προτιμήσει το προϊόν μιας χώρας έναντι μιας άλλης, και όπως γνωρίζουμε ήδη (τουλάχιστον στις 2 οικονομίες που συγκρίνεις), ο παράγοντας τιμή προϊόντος δεν αποτελεί κριτήριο επιλογής. Διαφορετικά, θα κυκλοφορούσαν όλοι με Γαλλικά αυτοκίνητα λ.χ. και όχι με Γερμανικά.

 

13 minutes ago, adpanos said:

281.png?resize=810,456%26ssl=1&key=45bde

 

Είναι μια 10ετία μετά την ένωση Ανατολικής με Δυτική Γερμανία. :)

 

Η δεκαετία αυτή πήγε αρκετά πίσω τη Γερμανία, και η έλευση του € συνέβαλλε στην εκ νέου τόνωση. Όσο υπήρχε το 1:1 με το δολάριο, και όχι τώρα που είναι στο 1,2 :1 

 

13 minutes ago, adpanos said:

 

Τέλος πάντων , αυτή την στιγμή για χώρες σαν την δική μας μόνο οι δασμοί μπορούν να επανεκκινήσουν την παραγωγή.

Το ίδιο και στα άλλα μέλη που καταρρέουν .

 

Την εποχή των δασμών, ο νεοέλληνας σκαρφιζόταν απίστευτους τρόπους να εισάγει κάτι λαθραία. Και όταν δεν μπορούσε υπήρχαν 2 κατηγορίες: Αυτοί που καμάρωναν για την οικονομική τους κατάσταση που τους επέτρεπε να αγοράσουν τηλεόραση & βίντεο (ας είναι καλά ο Ανδρέας, έλεγαν), και οι άλλοι οι οποίοι τα στερούνταν. Και αν ήταν μόνο στο πεδίο των υλικών αγαθών, πάει στο καλό.... ρώτα όμως κανέναν ναυτικό να σου πεί με ποιόν τρόπο έβγαζε τις μπανάνες απο το πλοίο για τις δεί το σπίτι του. 

Η παραγωγή δεν πρόκειται να ξεκινήσει με τίποτα αν προηγουμένως: 

Α. δεν καθοριστεί σε όλη την επικράτεια χάρτης χρήσεων γης.

Β. Δεν καταρτιστεί εκ νέου ( επι το απλούστερον και δικαιότερον) φορολογικό σύστημα.

Γ. Δεν επιταχυνθεί η απόδοση δικαιοσύνης.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

http://www.point4023.gr/thesmoi-i-katharsi/

 

Quote

Φυσικά και όχι θα απαντήσει εξανιστάμενο αυτό το 60%, θέλουμε κάθαρση εκεί που χρειάζεται. Μαζί σας. Ποιός όμως θα την εκφράσει, μήπως κάποιος κουμπουροφόρος πρόεδρος ΠΑΕ, που μπουκάρει στο γήπεδο χωρίς να λογαριάζει τίποτα; Υποκριτικό το ερώτημα θα ακούσουμε, και παλιά γίνονταν αυτά, όπως και οι παρεμβάσεις στην Δικαιοσύνη, και η διαπλοκή στον Τύπο, και τα επεισόδια στο κέντρο των μεγάλων πόλεων, και οι διορισμοί ημετέρων και, και, και… Γεγονός. Παλιά επίσης η μοιχεία τιμωρούνταν, οι γυναίκες δεν κληρονομουσαν τους συζύγους τους, οι φανεροί ομοφυλόφιλοι δεν έβρισκαν δουλειά, οι θεριακλήδες κάπνιζαν στους θαλάμους των νοσοκομείων, οι δάσκαλοι έδερναν τους μαθητές, οι τράπεζες δάνειζαν μόνο στους «ημέτερους», τα λύματα έπεφταν στη θάλασσα και αμέτρητα άλλα. Το ότι κάτι στραβό συνέβαινε και παλιά δε σημαίνει ότι θα πρέπει να συμβαίνει ες αεί, πράγμα που δε μπορεί να αμφισβητήσει κανείς, όσο αγριεμένος κι αν είναι. Είναι αυτοκτονικό να αποδεχόμαστε κυνικά τα επερχόμενα κακά, όπως την νέα κομματικοποίηση της Δικαιοσύνης, τον πολυετή διορισμό εγκαθετων, την διάλυση της τοπικής αυτοδιοίκησης, την μόνιμη απαξίωση της δημόσιας παιδείας. 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος adpanos έγραψε:

 

 

Χαχαχαχαχα ......

 

Ο τύπος τους πουλάει τρέλα.

Ο τύπος πήγε εκεί να διαφημίσει τον εαυτό του και το κόμμα του. Ετοιμάζονται να φάνε και τους πήρε τις τυρόπιτες  : P

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

 

@adpanos :

Quote

Τα βίντεο δεν τα είδα.

 

Επίσης να ενημερώσω πως δεν γνωρίζω τον τρόπο και την δομή της beat.

 

Αυτό που μου προκαλεί εντύπωση είναι το εξής .

 

Όταν ανάμεσα σε έναν παραγωγό εργασίας και σε έναν πελάτη μπει ένας ενδιάμεσος παράγοντας που θέλει να κάνει τον ρόλο του ρυθμιστή και διανομέα της παραγωγής με σκοπό το κέρδος, πως γίνεται το προιόν να φτάσει στα χέρια του πελάτη σε χαμηλότερη τιμή ?

 

Δηλαδή ας το κάνω πιο λιανά.

Έστω ότι το λειτουργικό κόστος ενός ταξί είναι Α€ το χιλιόμετρο και το κέρδος για τον ταξιτζή μπορεί να είναι  20% άρα το τελικό κόστος του προϊόντος είναι 1,2XA .

 

Αν βάλουμε μια εταιρία ανάμεσα στον ταξιτζή και τον πελάτη που από κάθε χιλιόμετρο θέλει (για να είναι βιώσιμη) ένα 10% κέρδος , τότε το τελικό κόστος του προϊόντος θα είναι 1,3Α .

 

Παραπάνω διάβασα πως η BEAT φτάνει ακόμα και σε έκπτωση του κομίστρου σε σχέση με το αρχικό ποσό.

 

Καμια ιδέα επ`αυτού ?

 

Το πράγμα είναι εξαιρετικά απλό, και λειτουργεί κατά κόρον στον τουρισμό. (βλέπε booking.com , expedia, com , hotels.com και πολλοί άλλοι) 

 

Ο κάθε επαγγελματίας παρέχει την υπηρεσία του σε μια ορισμένη τιμή ( (ο ξενοδόχος λ.χ. σε συνάρτηση του τι προσφέρει, την εποχή, τα μυαλά που κουβαλάει κλπ, ενώ ο ταξιτζής σε μια καθορισμένη τιμή (η λεγόμενη ταρίφα)). Η taxibeat όπως και οι εταιρίες που προανέφερα, κάνουν τον ενδιάμεσο. Λένε δλδ στον ξενοδόχο: ''βάλε ότι τιμή θέλεις να πουλήσεις, και εμείς θα σου κρατήσουμε επι αυτού προμήθεια. Το μόνο που θέλουμε είναι οι τιμές σου να είναι ίδιες παντού γιατί διαφημίζουμε ''εγγυημένη κατώτατη τιμή'' για να προσελκύουμε τον κόσμο, και γιατί είναι άδικο σε εμάς να δίνεις τιμές π.χ. 100€ τη βραδιά, και στον δίπλα ενδιάμεσο να δίνεις τιμή 80€. Έτσι θα μας κάνεις το έργο δύσκολο, και δε σε θέλουμε''. Το ίδιο ακριβώς λένε και στον ταξιτζή. Η μόνη διαφορά είναι ότι ο ταξιτζής δεν μπορεί να εμφανίσει ότι παίρνει λιγότερα (γιατί θα τον φάνε ζωντανό ''οι συνάδελφοι'') αλλά ούτε και περισσότερα, γιατί συνιστά αισχροκέρδεια (ένεκα ύπαρξης ταρίφας. Σε ελεύθερη αγορά αυτά θα ήταν επιστημονική φαντασία). Απο την άλλη μεριά η taxibeat έχει κάθε δικαίωμα το ποσοστό που εισπράττει από την προμήθεια να μην το καρπώνεται όλο αυτή, αλλά να δίνει ένα μικρό ποσοστό ως έκπτωση ή ότι άλλη παροχή σκαρφιστεί στους χρήστες της υπηρεσίας της. Αλλά εδώ μιλάμε για δικά της λεφτά, και κανενός άλλου. Ο ταξιτζής πάλι το σωστό κόμιστρο θα εισπράξει. 

Τέλος, ακριβώς όπως γίνεται και με τις τουριστικές πλατφόρμες, ανά τακτά διαστήματα (συνήθως στο τέλος του μήνα) η εταιρία του κόβει ένα τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών (τις προμήθειες που πλήρωσε ο ταξιτζής  δλδ) και αυτό περνάει στα έξοδά του. Φυσικό επόμενο είναι το τιμολόγιο να επιβαρύνεται και με ΦΠΑ τον οποίο πληρώνει η εταιρία.

Σε ακόμα πιο σύνθετες περιπτώσεις ξενοδοχειακών ενδιάμεσων, ο ξενοδόχος κόβει τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών (το ανάποδο με πρίν δλδ) στην εταιρία, και η εταιρία του καταβάλλει όλο το κόστος απο τη διαμονή μείον την δική της προμήθεια. Και επειδή δουλεύω και με τις 2 περιπτώσεις, έχε υπ' όψιν ότι στην μεν πρώτη περίπτωση (τιμολόγιο η εταιρία για το ποσό της προμήθειάς της)  οι εταιρίες βρίσκονται στην Ολλανδία και την Αμερική, και στην δεύτερη (τιμολόγιο δικό μου για να πληρωθώ μέσω τράπεζας) η εταιρία έχει έδρα την Ισπανία και το λογιστήριο την Μαγιόρκα (εκτός Ε.Ε.) 

Απο  τα παραπάνω, και για όσους έχουν έστω και ελάχιστη τριβή με το ηλεκτρονικό εμπόριο, οι ερωτήσεις που του έκαναν του Δρανδάκη, μαρτυρούν ανθρώπους που ζούνε ακόμα πάνω σε δέντρα. Αλλά δεν είναι τέτοιοι.... κάθε άλλο. Τον κυρ' Θύμιο ήθελαν να μην κακοκαρδίσουν, αλλά μάλλον δεν θα τους κάτσει.

 

Έχε υπόψιν επίσης, ότι οι τουριστικές πλατφόρμες του είδους, είναι πλέον κολοσσοί με γραφεία σε όλον τον πλανήτη, και απασχολούν μερικές δεκάδες χιλιάδων υπαλλήλους, και πουλάνε τουρισμό σε όλον τον πλανήτη με κέρδη μερικά δις€. Και η Ελλάδα που θα έπρεπε να έχει την δική της αντίστοιχη εταιρία, δεν έχει. Και αφήνω σε εσένα να μαντέψεις γιατί.

 

Quote

 

Αλλο ένα πρόβλημα που διαβλέπω είναι το εξής και δεν έχει να κάνει με την beat ή τους ταξιτζίδες.

 

Το κράτος για μια άδεια ταξί ζητά από τον επαγγελματία ένα αρκετά μεγάλο ποσό εκκίνησης. Αυτό το ποσό το δίνει ο ταξιτζής για να μπορεί να κάνει έναρξη εργασιών σε αυτό το επάγγελμα.

Η beat αυτό που κάνει είναι να μπαίνει σαν μεσάζοντας ανάμεσα στον αδειοδοτούμενο επαγγελματία και τον πελάτη που στην ουσία καρπώνεται μέρος των κερδών, χωρίς το βάρος της επένδυσης.

Εδώ το βρίσκω λίγο παράλογο. Η beat δεν έχει να χάσει κάτι, ούτε κεφάλαιο απαιτείται να ρίξει στην αγορά. Καρπώνεται μέρος των κερδών του επαγγελματία που έχει στην πλατφόρμα της και παίζει εκ του ασφαλούς , μειώνοντας ή και ρυθμίζοντας την κερδοφορία του επαγγελματία .

 

Όποιος γνωρίζει ας απαντήσει.

 

Γιαυτό, και η αγαπημένη μου προσφώνηση σε όλους αυτούς, είναι ''νταβατζήδες''. Πλήν όμως οι εποχές αλλάζουν. Όλος ο κόσμος εμπιστεύεται αυτές τις εταιρίες πολύ περισσότερο απο τον κάθε επαγγελματία ξεχωριστά, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Απο ίδια πείρα να σου πω ότι όσες φορές δοκίμασα οποιαδήποτε μέθοδο διαφήμισης, απέτυχα παταγωδώς να προσελκύσω πελάτες. Και ο λόγος είναι ότι ο κόσμος τη διαφήμιση τη βλέπει ως αυτό που είναι: διαφήμιση, με ότι αυτό συνεπάγεται (φοβάται την εξαπάτηση κυρίως, αλλά και περιορισμένη προβολή, εκτός αν δαπανούσα αστρονομικά ποσά). Στις εταιρίες αυτές όμως ο κάθε ένας έχει την άνεσή του να δεί αυτό που θα αγοράσει, και το κυριότερο, να μάθει από άλλους εντυπώσεις για το μέρος, και κατά πόσο αυτά που λέει ότι προσφέρει ο επαγγελματίας ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Αυτά που πληρώνει στο τέλος ο επαγγελματίας, είναι μια δίκαιη αμοιβή για όλη την προβολή που κερδίζει (που είναι διαρκής, και όχι αποσπασματική όπως της διαφήμισης). Και αν είναι σωστός κερδίζει περισσότερα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος colt3003 έγραψε:

 

@adpanos :

 

Το πράγμα είναι εξαιρετικά απλό, και λειτουργεί κατά κόρον στον τουρισμό. (βλέπε booking.com , expedia, com , hotels.com και πολλοί άλλοι) 

 

Ο κάθε επαγγελματίας παρέχει την υπηρεσία του σε μια ορισμένη τιμή ( (ο ξενοδόχος λ.χ. σε συνάρτηση του τι προσφέρει, την εποχή, τα μυαλά που κουβαλάει κλπ, ενώ ο ταξιτζής σε μια καθορισμένη τιμή (η λεγόμενη ταρίφα)). Η taxibeat όπως και οι εταιρίες που προανέφερα, κάνουν τον ενδιάμεσο. Λένε δλδ στον ξενοδόχο: ''βάλε ότι τιμή θέλεις να πουλήσεις, και εμείς θα σου κρατήσουμε επι αυτού προμήθεια. Το μόνο που θέλουμε είναι οι τιμές σου να είναι ίδιες παντού γιατί διαφημίζουμε ''εγγυημένη κατώτατη τιμή'' για να προσελκύουμε τον κόσμο, και γιατί είναι άδικο σε εμάς να δίνεις τιμές π.χ. 100€ τη βραδιά, και στον δίπλα ενδιάμεσο να δίνεις τιμή 80€. Έτσι θα μας κάνεις το έργο δύσκολο, και δε σε θέλουμε''. Το ίδιο ακριβώς λένε και στον ταξιτζή. Η μόνη διαφορά είναι ότι ο ταξιτζής δεν μπορεί να εμφανίσει ότι παίρνει λιγότερα (γιατί θα τον φάνε ζωντανό ''οι συνάδελφοι'') αλλά ούτε και περισσότερα, γιατί συνιστά αισχροκέρδεια (ένεκα ύπαρξης ταρίφας. Σε ελεύθερη αγορά αυτά θα ήταν επιστημονική φαντασία). Απο την άλλη μεριά η taxibeat έχει κάθε δικαίωμα το ποσοστό που εισπράττει από την προμήθεια να μην το καρπώνεται όλο αυτή, αλλά να δίνει ένα μικρό ποσοστό ως έκπτωση ή ότι άλλη παροχή σκαρφιστεί στους χρήστες της υπηρεσίας της. Αλλά εδώ μιλάμε για δικά της λεφτά, και κανενός άλλου. Ο ταξιτζής πάλι το σωστό κόμιστρο θα εισπράξει. 

Τέλος, ακριβώς όπως γίνεται και με τις τουριστικές πλατφόρμες, ανά τακτά διαστήματα (συνήθως στο τέλος του μήνα) η εταιρία του κόβει ένα τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών (τις προμήθειες που πλήρωσε ο ταξιτζής  δλδ) και αυτό περνάει στα έξοδά του. Φυσικό επόμενο είναι το τιμολόγιο να επιβαρύνεται και με ΦΠΑ τον οποίο πληρώνει η εταιρία.

Σε ακόμα πιο σύνθετες περιπτώσεις ξενοδοχειακών ενδιάμεσων, ο ξενοδόχος κόβει τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών (το ανάποδο με πρίν δλδ) στην εταιρία, και η εταιρία του καταβάλλει όλο το κόστος απο τη διαμονή μείον την δική της προμήθεια. Και επειδή δουλεύω και με τις 2 περιπτώσεις, έχε υπ' όψιν ότι στην μεν πρώτη περίπτωση (τιμολόγιο η εταιρία για το ποσό της προμήθειάς της)  οι εταιρίες βρίσκονται στην Ολλανδία και την Αμερική, και στην δεύτερη (τιμολόγιο δικό μου για να πληρωθώ μέσω τράπεζας) η εταιρία έχει έδρα την Ισπανία και το λογιστήριο την Μαγιόρκα (εκτός Ε.Ε.) 

Απο  τα παραπάνω, και για όσους έχουν έστω και ελάχιστη τριβή με το ηλεκτρονικό εμπόριο, οι ερωτήσεις που του έκαναν του Δρανδάκη, μαρτυρούν ανθρώπους που ζούνε ακόμα πάνω σε δέντρα. Αλλά δεν είναι τέτοιοι.... κάθε άλλο. Τον κυρ' Θύμιο ήθελαν να μην κακοκαρδίσουν, αλλά μάλλον δεν θα τους κάτσει.

 

Έχε υπόψιν επίσης, ότι οι τουριστικές πλατφόρμες του είδους, είναι πλέον κολοσσοί με γραφεία σε όλον τον πλανήτη, και απασχολούν μερικές δεκάδες χιλιάδων υπαλλήλους, και πουλάνε τουρισμό σε όλον τον πλανήτη με κέρδη μερικά δις€. Και η Ελλάδα που θα έπρεπε να έχει την δική της αντίστοιχη εταιρία, δεν έχει. Και αφήνω σε εσένα να μαντέψεις γιατί.

 

 

Γιαυτό, και η αγαπημένη μου προσφώνηση σε όλους αυτούς, είναι ''νταβατζήδες''. Πλήν όμως οι εποχές αλλάζουν. Όλος ο κόσμος εμπιστεύεται αυτές τις εταιρίες πολύ περισσότερο απο τον κάθε επαγγελματία ξεχωριστά, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Απο ίδια πείρα να σου πω ότι όσες φορές δοκίμασα οποιαδήποτε μέθοδο διαφήμισης, απέτυχα παταγωδώς να προσελκύσω πελάτες. Και ο λόγος είναι ότι ο κόσμος τη διαφήμιση τη βλέπει ως αυτό που είναι: διαφήμιση, με ότι αυτό συνεπάγεται (φοβάται την εξαπάτηση κυρίως, αλλά και περιορισμένη προβολή, εκτός αν δαπανούσα αστρονομικά ποσά). Στις εταιρίες αυτές όμως ο κάθε ένας έχει την άνεσή του να δεί αυτό που θα αγοράσει, και το κυριότερο, να μάθει από άλλους εντυπώσεις για το μέρος, και κατά πόσο αυτά που λέει ότι προσφέρει ο επαγγελματίας ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Αυτά που πληρώνει στο τέλος ο επαγγελματίας, είναι μια δίκαιη αμοιβή για όλη την προβολή που κερδίζει (που είναι διαρκής, και όχι αποσπασματική όπως της διαφήμισης). Και αν είναι σωστός κερδίζει περισσότερα.

 

 

Όσες φορές έχω απευθυνθεί σε booking.com κ.λ.π. η τιμή που πήρα ήταν χειρότερη από την τιμή που έπαιρνα απευθυνόμενος στο ίδιο το ξενοδοχείο.

Αυτά περι booking και άλλων τέτοιων σελίδων ...

Και δεν είμαι ο μόνος  και φυσικά το θεωρώ δεδομένο.

 

Αλλά ας πάμε παρακάτω.

 

Η τιμή του κομίστρου για τα ταξί είναι θεσπισμένη και δεδομένη για όλους. Δεν είναι στο ίδιο σκεπτικό με αυτό που λες .

Οπότε δεν καταλαβαίνω πως αυτά τα δυο είναι άμεσα συγκρίσιμα .

 

Από εκεί και πέρα η τιμή ανά χιλιόμετρο είναι θεσπισμένη (μάλλον με υπουργική απόφαση) και δεν μπορεί να πουλήσει ο ταξιτζής ΟΥΤΕ στον τελικό πελάτη αλλά ΟΥΤΕ σε ενδιάμεση εταιρία που το παίζει πελάτης το προϊόν σε χαμηλότερο κόστος.

Αυτό θα ήταν αθέμιτος ανταγωνισμός.

 

Από που λοιπόν προκύπτει πως η beat μπορεί να δώσει χαμηλότερη τιμή ?

 

Χαμηλότερη τιμή θα μπορούσε να δώσει ΜΟΝΟ μέσω πλασματικών τιμολογήσεων μεταξύ ταξιτζή και beat ....

Και αυτό γιατί ο φόρος που θέλει να εισπράξει το κράτος είναι ΑΜΕΣΑ ανάλογος με τα χιλιόμετρα της εκάστοτε κούρσας στο ταξί.

 

Ο επαγγελματίας ταξιτζής βάση της Ελληνικής νομοθεσίας ΔΕΝ μπορεί να πουλήσει σε κανέναν είτε είναι η beat , είτε είναι η Τσουτσουμπρούτσου ΑΒΕΕ το χιλιόμετρο λιγότερο από ότι λέει η ταρίφα.

 

Άρα με βάση το νομικό πλαίσιο που υπάρχει αυτή την στιγμή στην Ελλάδα,  κάτι βρωμάει στην όλη υπόθεση, γιατί η beat δεν θα μπορούσε ΟΥΤΕ να ανεβάσει το κόμιστρο ΟΥΤΕ να το μειώσει ανά χιλιόμετρο άρα και τα χρήματα που θα έδινε στον ταξιτζή (σαν μεσάζων).

 

Το μόνο που θα μπορούσε να κάνει θα ήταν να ζητήσει από τον ταξιτζή να την πληρώνει ο ίδιος ώστε αυτή να του βρίσκει πελάτες ....

Σε αυτή την περίπτωση δεν θα μπορούσε να δώσει χαμηλότερες τιμές ....

Η ταρίφα είναι ήδη χαμηλά και ίσα που μπορεί να κρατήσει ζωντανό τον επαγγελματία.

Αυτό μπορείς να το δεις από τα λειτουργικά τους κόστη. 

 

Στις περισσότερες περιπτώσεις όταν υπάρχει εμπλοκή τρίτης εταιρίας μεταξύ παραγωγού και πελάτη, το κόστος μεσοπρόθεσμα ανεβαίνει .... για τον καταναλωτή.

Το αν οι παρεχόμενες υπηρεσίες γίνονται καλύτερες ή χειρότερες είναι άλλη κουβέντα.

Το θέμα είναι η ποιότητα σε σχέση με το κόστος, γιατί ταξί παίρνω δεν το αγοράζω κιόλας ...

Το έχουμε δει σε κάθε έκφανση της ζωής .

 

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, adpanos said:

 

 

Όσες φορές έχω απευθυνθεί σε booking.com κ.λ.π. η τιμή που πήρα ήταν χειρότερη από την τιμή που έπαιρνα απευθυνόμενος στο ίδιο το ξενοδοχείο.

 

Ναι, γιατί σου κάνει έκπτωση το ποσό που θα πλήρωνε έτσι και αλλιώς σε προμήθεια. (Βασικά σου κάνει μικρότερη έκπτωση. Π.Χ. αν η διαμονή είναι 100€ αυτός σου κάνει έκπτωση 10% ενώ η προμήθεια που θα πλήρωνε είναι 15%. Οπότε πάλι κερδισμένος είναι ο ξενοδόχος -και εσύ-. Αμα δε, δεν σου κόψει και απόδειξη....)

 

2 minutes ago, adpanos said:

 

Αλλά ας πάμε παρακάτω.

 

Η τιμή του κομίστρου για τα ταξί είναι θεσπισμένη και δεδομένη για όλους. Δεν είναι στο ίδιο σκεπτικό με αυτό που λες .

Οπότε δεν καταλαβαίνω πως αυτά τα δυο είναι άμεσα συγκρίσιμα .

 

Από εκεί και πέρα η τιμή ανά χιλιόμετρο είναι θεσμπισμένη (μάλλον με υπουργική απόφαση) και δεν μπορεί να πουλήσει ο ταξίτζής ΟΥΤΕ στον πελάτη αλλά ΟΥΤΕ σε ενδιάμεση εταιρία που το παίζει πελάτης το προιόν σε χαμηλότερο κόστος.

Αυτό θα ήταν αθέμιτος ανταγωνισμός.

 

Από που λοιπόν προκύπτει πως η beat μπορεί να δώσει χαμηλότερη τιμή ?

 

Χαμηλότερη τιμή θα μπορούσε να δώσει ΜΟΝΟ μέσω πλασματικών τιμολογήσεων μεταξύ ταξιτζή και beat ....

Και αυτό γιατί ο φόρος που θέλει να εισπράξει το κράτος είναι ΑΜΕΣΑ αναλογος με τα χιλιόμετρα της εκάστοτε κούρσας στο ταξί.

 

Ο επαγγελματίας ταξιτζής βάση της Ελληνικής νομοθεσίας ΔΕΝ μπορεί να πουλήσει σε κανέναν είτε είναι η beat , είτε είναι η Τσουτσουμπρούτσου ΑΒΕΕ το χιλιόμετρο λιγότερο από ότι λέει η ταρίφα.

 

Αρα για το νομικό πλαίσιο που υπάρχει αυτή την στιγμή,  κάτι βρωμάει στην όλη υπόθεση, γιατί η beat δεν θα μπορούσε ΟΥΤΕ να ανεβάσει το κόμιστρο ΟΥΤΕ να το μειώσει ανά χιλιόμετρο.

 

 

Ο ταξιτζής δεν πουλάει σε κανένα τρίτο όπως λες. Η taxibeat αναλαμβάνει να του προσφέρει πελάτες (η taxibeat του πουλάει δλδ) έναντι ποσοστού απο αυτά που πρέπει βάσει νομοθεσίας να εισπράξει. 

 

Οπως λέει και ο ίδιος ο Δρανδάκης, ο πελάτης πληρώνει σε κάθε περίπτωση το ποσό του κομίστρου στο ακέραιο στον οδηγό. Το τί θα κάνει μετά η taxibeat με τον ιδιώτη, είναι δική τους δουλειά. Ο ταξιτζής κόβει απόδειξη για ολόκληρο το κόμιστρο, εισπράττει ολόκληρο το κόμιστρο και φορολογείται για ολόκληρο το κόμιστρο. Ακριβώς όπως γίνεται και στον τουρισμό. (η διαφορά της θεσμοθετημένης με νόμο τιμής, με την μη θεσμοθετημένη τιμή δεν έχει καμία διαφορά στο πως λειτουργεί ο μηχανισμός).

 

Η προσφορά που κάνει η taxibeat στον πελάτη, είναι οικονομικότερη απο οποιαδήποτε άλλη μορφή διαφήμισης. Αλλά αυτό έχει να κάνει με 2 ιδιώτες, και όχι με το τι κάνει ο ταξιτζής.

 

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος colt3003 έγραψε:

 

Ναι, γιατί σου κάνει έκπτωση το ποσό που θα πλήρωνε έτσι και αλλιώς σε προμήθεια. (Βασικά σου κάνει μικρότερη έκπτωση. Π.Χ. αν η διαμονή είναι 100€ αυτός σου κάνει έκπτωση 10% ενώ η προμήθεια που θα πλήρωνε είναι 15%. Οπότε πάλι κερδισμένος είναι ο ξενοδόχος -και εσύ-. Αμα δε, δεν σου κόψει και απόδειξη....)

 

 

Ο ταξιτζής δεν πουλάει σε κανένα τρίτο όπως λες. Η taxibeat αναλαμβάνει να του προσφέρει πελάτες (η taxibeat του πουλάει δλδ) έναντι ποσοστού απο αυτά που πρέπει βάσει νομοθεσίας να εισπράξει. 

 

Οπως λέει και ο ίδιος ο Δρανδάκης, ο πελάτης πληρώνει σε κάθε περίπτωση το ποσό του κομίστρου στο ακέραιο στον οδηγό. Το τί θα κάνει μετά η taxibeat με τον ιδιώτη, είναι δική τους δουλειά. Ο ταξιτζής κόβει απόδειξη για ολόκληρο το κόμιστρο, εισπράττει ολόκληρο το κόμιστρο και φορολογείται για ολόκληρο το κόμιστρο. Ακριβώς όπως γίνεται και στον τουρισμό. (η διαφορά της θεσμοθετημένης με νόμο τιμής, με την μη θεσμοθετημένη τιμή δεν έχει καμία διαφορά στο πως λειτουργεί ο μηχανισμός).

 

Η προσφορά που κάνει η taxibeat στον πελάτη, είναι οικονομικότερη απο οποιαδήποτε άλλη μορφή διαφήμισης. Αλλά αυτό έχει να κάνει με 2 ιδιώτες, και όχι με το τι κάνει ο ταξιτζής.

 

 

Προτιμώ να δώσω 5% παραπάνω κατευθείαν στον ξενοδόχο που είναι και αυτός που μου προσφέρει τις υπηρεσίες  σε σχέση με την τιμή που δίνει αυτός στο booking,

παρά να δώσω 15% παραπάνω για να ταΐσω ένα σύστημα που δεν μου δίνει τίποτα ....

Το δωμάτιο το ίδιο θα είναι, δεν αλλάζει η ουσία της παροχής ενώ ο ξενοδόχος θα κερδίσει περισσότερα άρα στο μέλλον θα μπορεί να παρέχει και καλύτερες υπηρεσίες για το δωμάτιο.

 

Στο άρθρο αν το κατάλαβα καλά, μιλάει για έκπτωση προς τον πελάτη (του ταξί) .... από την beat με επιστροφή χρημάτων ....

Εμμέσως δηλαδή έκπτωση στο κόμιστρο και αθέμιτος ανταγωνισμός ως προς τους ταξιτζίδες που δεν είναι συμβεβλημένοι μαζί της, από τον οποίο οι ταξιτζίδες ΔΕΝ θα βγουν κερδισμένοι, απλά είναι ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΙ να υποκύψουν και να ανεχθούν μέρος των εσόδων τους να τα καρπώνεται η beat ....  μόνο και μόνο για να μην χάσουν την αγορά έναντι των υπολοίπων.

 

Μα φίλε μου αν είναι έτσι, μπορεί με νόμο να απελευθερώσει την αγορά αφήνοντας το κόμμιστρο να μπορεί να το ρίξει ο κάθε επαγγελματίας και κάτω από το αναγραφόμενο, χωρίς να μπορεί να χωρέσει καμιά beat σαν ενδιάμεσος .

Εμένα προσωπικά με ενδιαφέρει να μπορώ να κινηθω, όσο το δυνατόν οικονομικότερα και ποσώς με ενδιαφέρει η παραγγελία ταξί μέσω beat . Μπορώ να το κάνω και τηλεφωνικά ξέρεις ..

Link to comment
Share on other sites

Ένα επιπλέον πρόβλημα των οδηγών είναι ότι πλέον ελέγχονται για τις υπηρεσίες που προσφέρουν στον επιβάτη.

Τέρμα οι άσκοπες βόλτες γύρω γύρω το τετράγωνο, οι διαδρομές μέσω Λαμίας, οι χρεώσεις για να ανάψει το αρκουδίσιον, το κάπνισμα και η βρώμα μέσα στο αμάξι, και πολλά άλλα θέματα που όλοι ξέρουν αλλά κανείς δε θέλει να λύσει.

Έχω πάρει ταξί σε αρκετές χώρες και παντού έπαιζε κλεψιά. Πλέον μόνο Uber-Liftago ή κάποιο Beatοειδές. Μου έχει τύχει να πάμε μέσω Λαμίας και μετά από παράπονα να μου πιστώσουν λεφτά πίσω.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, adpanos said:

Εμμέσως δηλαδή έκπτωση στο κόμιστρο και αθέμιτος ανταγωνισμός ως προς τους ταξιτζίδες που δεν είναι συμβεβλημένοι μαζί της, από τον οποίο οι ταξιτζίδες ΔΕΝ θα βγουν κερδισμένοι, απλά είναι ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΙ να υποκύψουν και να ανεχθούν μέρος των εσόδων τους να τα καρπώνεται η beat ....  μόνο και μόνο για να μην χάσουν την αγορά έναντι των υπολοίπων.

Η Taxibeat ειναι ενας ενδιαμεσος που αναβαθμιζει την αλυσιδα αξιας των υπηρεσιων του κλαδου των ταξι προσφεροντας quality of service στον πελατη (οπως πχ και μια εταιρια ραδιοταξι), το κερδος για την ιδια και τον συνεργαζομενο οδηγο ερχεται απο την μεγενθυση του μεριδιου αγορας της συγκεκριμενης πλατφορμας. Κανεις δεν αναγκαζει τους υπολοιπους οδηγους να ειναι μελη, μπορουν να συνεχισουν να παρεχουν στην ιδια τιμη χαμηλοτερου επιπεδου υπηρεσιες η και να φτιαξουν την δικη τους εταιρια που να πιστοποιει την επαρκεια των μελων του και να ανταγωνιστουν την Taxibeat στην ποιοτητα της παρεχομενης υπηρεσιας αφου δεν μπορουν να το κανουν στην τιμη.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, adpanos said:

 

Προτιμώ να δώσω 5% παραπάνω κατευθείαν στον ξενοδόχο που είναι και αυτός που μου προσφέρει τις υπηρεσίες  σε σχέση με την τιμή που δίνει αυτός στο booking,

παρά να δώσω 15% παραπάνω για να ταΐσω ένα σύστημα που δεν μου δίνει τίποτα ....

Το δωμάτιο το ίδιο θα είναι, δεν αλλάζει η ουσία της παροχής ενώ ο ξενοδόχος θα κερδίσει περισσότερα άρα στο μέλλον θα μπορεί να παρέχει και καλύτερες υπηρεσίες για το δωμάτιο.

 

Απο τη στιγμή που λές ότι τους βρίσκεις μέσω της booking, ήδη το σύστημα σου παρείχε κάτι: Την παρουσίαση μιας επιχείρησης μέσω μιας εξειδικευμένης πλατφόρμας (άρα γνωρίζεις ότι έχεις να κάνεις με έναν αδειοδοτημένο επαγγελματία) καθώς και τις κριτικές των μελών της. Αν τώρα εσύ δεν θες να προχωρήσεις σύμφωνα με το σχέδιο, fine by me και όχι μόνο. Κανένας δεν πρόκειται να σε αναγκάσει. Απλά έχε κατά νου ότι αποτελείς γλίσχρη μειοψηφία, ή οποία δεν επηρεάζει απολύτως τίποτα, από τα προδιαγεγραμμένα.

Σε αντίθετη περίπτωση, περίμενε να πετύχεις καταχώρηση ξενοδοχείου/δωματίου σε συμφέρουσα τιμή την ημερομηνία που θέλεις, ή αφέσου να σε ψωνίσουν οι δωματιάδες (ναι ! υπάρχουν ακόμα)  στο λιμάνι/αεροδρόμιο του προορισμού σου

 

Quote

 

Στο άρθρο αν το κατάλαβα καλά, μιλάει για έκπτωση προς τον πελάτη (του ταξί) .... από την beat με επιστροφή χρημάτων ....

Εμμέσως δηλαδή έκπτωση στο κόμιστρο και αθέμιτος ανταγωνισμός ως προς τους ταξιτζίδες που δεν είναι συμβεβλημένοι μαζί της, από τον οποίο οι ταξιτζίδες ΔΕΝ θα βγουν κερδισμένοι, απλά είναι ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΙ να υποκύψουν και να ανεχθούν μέρος των εσόδων τους να τα καρπώνεται η beat ....  μόνο και μόνο για να μην χάσουν την αγορά έναντι των υπολοίπων.

 

....to make a long story short: 

Η πρεμούρα που έχει πιάσει τον κυρ Θύμιο, και τους συν αυτόν συνοψίζεται σε 2 πράγματα:

1. Καθώς οι πελάτες της taxibeat και της εκάστοτε εταιρίας του είδους, πληρώνουν με κάρτα, ο ταξιτζής δεν μπορεί να κλέψει.

2. Καθώς οι πελάτες της taxibeat αξιολογούν την συμπεριφορά, την καθαριότητα, και την εντιμότητα του ταξιτζή, ο ταξιτζής δεν μπορεί να είναι βρομιάρης, να φορτώνει λόχους μαζί τους, και να τους κάνει κρουαζιέρα.

 

Πακέτο να μην μπορείς να βγάζεις εύκολο χρήμα (στις πλάτες άλλων) αλλά έτσι είναι η ζωή....

 

Quote

 

Μα φίλε μου αν είναι έτσι, μπορεί με νόμο να απελευθερώσει την αγορά αφήνοντας το κόμμιστρο να μπορεί να το ρίξει ο κάθε επαγγελματίας και κάτω από το αναγραφόμενο, χωρίς να μπορεί να χωρέσει καμιά beat σαν ενδιάμεσος .

Εμένα προσωπικά με ενδιαφέρει να μπορώ να κινηθω, όσο το δυνατόν οικονομικότερα και ποσώς με ενδιαφέρει η παραγγελία ταξί μέσω beat . Μπορώ να το κάνω και τηλεφωνικά ξέρεις ..

 

 

Όπως ξαναέγραψα, η ύπαρξη του κόμιστρου δεν αλλάζει τίποτα απολύτως από τον μηχανισμό. Τεκμηρίωση: Ας υποθέσουμε ότι ένας ταξιτζής αποφασίζει να πληρώνεται με λιγότερα χρήματα από τα καθορισμένα. Πόσο ψηλά νομίζεις ότι μπορεί να σταθεί για να το διαλαλήσει μόνος του ?? Ότι μέσα και να χρησιμοποιήσει, ελάχιστοι είναι αυτοί που θα το μάθουν. Και επιπλέον, κανένας δεν θα τους εγγυάται για τίποτα. Ούτε για την ποιότητα του ούτε για την διαθεσιμότητά του.

Η beat και η κάθε εταιρία του είδους εκμεταλλεύονται το εύρος ονόματος και της αναγνωρισιμότητας που χτίζουν. Και σε αυτό οι μονάδες πάντα θα υπολείπονται τραγικά.

Έγινε επεξεργασία από colt3003
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 ώρες, το μέλος colt3003 έγραψε:

 

Απο τη στιγμή που λές ότι τους βρίσκεις μέσω της booking, ήδη το σύστημα σου παρείχε κάτι: Την παρουσίαση μιας επιχείρησης μέσω μιας εξειδικευμένης πλατφόρμας (άρα γνωρίζεις ότι έχεις να κάνεις με έναν αδειοδοτημένο επαγγελματία) καθώς και τις κριτικές των μελών της. Αν τώρα εσύ δεν θες να προχωρήσεις σύμφωνα με το σχέδιο, fine by me και όχι μόνο. Κανένας δεν πρόκειται να σε αναγκάσει. Απλά έχε κατά νου ότι αποτελείς γλίσχρη μειοψηφία, ή οποία δεν επηρεάζει απολύτως τίποτα, από τα προδιαγεγραμμένα.

Σε αντίθετη περίπτωση, περίμενε να πετύχεις καταχώρηση ξενοδοχείου/δωματίου σε συμφέρουσα τιμή την ημερομηνία που θέλεις, ή αφέσου να σε ψωνίσουν οι δωματιάδες (ναι ! υπάρχουν ακόμα)  στο λιμάνι/αεροδρόμιο του προορισμού σου

 

 

....to make a long story short: 

Η πρεμούρα που έχει πιάσει τον κυρ Θύμιο, και τους συν αυτόν συνοψίζεται σε 2 πράγματα:

1. Καθώς οι πελάτες της taxibeat και της εκάστοτε εταιρίας του είδους, πληρώνουν με κάρτα, ο ταξιτζής δεν μπορεί να κλέψει.

2. Καθώς οι πελάτες της taxibeat αξιολογούν την συμπεριφορά, την καθαριότητα, και την εντιμότητα του ταξιτζή, ο ταξιτζής δεν μπορεί να είναι βρομιάρης, να φορτώνει λόχους μαζί τους, και να τους κάνει κρουαζιέρα.

 

Πακέτο να μην μπορείς να βγάζεις εύκολο χρήμα (στις πλάτες άλλων) αλλά έτσι είναι η ζωή....

 

 

 

Όπως ξαναέγραψα, η ύπαρξη του κόμιστρου δεν αλλάζει τίποτα απολύτως από τον μηχανισμό. Τεκμηρίωση: Ας υποθέσουμε ότι ένας ταξιτζής αποφασίζει να πληρώνεται με λιγότερα χρήματα από τα καθορισμένα. Πόσο ψηλά νομίζεις ότι μπορεί να σταθεί για να το διαλαλήσει μόνος του ?? Ότι μέσα και να χρησιμοποιήσει, ελάχιστοι είναι αυτοί που θα το μάθουν. Και επιπλέον, κανένας δεν θα τους εγγυάται για τίποτα. Ούτε για την ποιότητα του ούτε για την διαθεσιμότητά του.

Η beat και η κάθε εταιρία του είδους εκμεταλλεύονται το εύρος ονόματος και της αναγνωρισιμότητας που χτίζουν. Και σε αυτό οι μονάδες πάντα θα υπολείπονται τραγικά.

 

Περισσή η αδερφή μου έκανε κράτηση μέσω booking .... Πήρε την άδεια της και πήγε στο νησί.

Μπήκε στο ξενοδοχείο, όπου της είπαν πως δεν υπήρχε κράτηση για δωμάτιο. Οι μ@λ@κι€ς του booking μάλλον είχαν ταυτόχρονο κλείσιμο του δωματίου από δυο πελάτες ... και δεν ενημέρωσαν την αδερφή μου για το γεγονός αυτό..... Την προείσπραξη όμως την έκαναν ...

Τελικά βρήκε ίδιο δωμάτιο στην μισή τιμή.

Οπότε η εξιδανίκευση μιας τέτοιας πλατφόρμας θεωρητικά δεν μου λέει κάτι.

 

Πάμε παρακάτω.

Όλα καλά αυτά που λες , δεν διαφωνώ.  Αλλά η beat θα παίξει το ρόλο των ελεγκτικών αρχών του κράτους ?

Και πως είναι δυνατόν να δώσει χαμηλότερη τιμή σε ένα προϊόν που έχει στανταρισμένη τιμη ? Είναι νόμιμο ? ΟΧΙ με τα σημερινά δεδομένα.

Ας αφήσουν την αγορά ελεύθερη στους επαγγελματίες και ας επιλέξει ο κάθε επαγγελματίας οδηγός τον τρόπο που θέλει να προβάλει την χαμηλή τιμή του και την ανταγωνιστικότητά του.  Αυτή την στιγμή δηλαδή έχει δημιουργηθεί μια κατάσταση στην οποία ο επαγγελματίας οδηγός για να παραμείνει ανταγωνιστικός να πρέπει να μπει σε μια τέτοια πλατφόρμα .

Δεν καταλαβαίνω γιατί προεξοφλείς την έκβαση μιας τέτοιας πράξης, της απελευθέρωσης δηλαδή του κομίστρου προς τα κάτω και την ελευθερία επιλογών ώστε να δούμε ποια θα είναι η έκβαση της υπόθεσης ...

 

Δεν θεωρώ επίσης πως μακροπρόθεσμα η ταρίφα θα πέσει... Απλά θα ανέβει σταδιακά ώστε να καλυφθεί και το κόστος του μεσάζοντα. Αυτό θα είναι κακό για εμάς τους καταναλωτές αυτού του προϊόντος .

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, adpanos said:

Η ταρίφα είναι ήδη χαμηλά και ίσα που μπορεί να κρατήσει ζωντανό τον επαγγελματία.

 

Η ταρίφα είναι χαμηλά σε σχέση με άλλες χώρες. Για μισθούς Ελλάδας και τις αποστάσεις των ελάχιστων διαδρομών, δεν τις θεωρώ χαμηλές. Πιθανώς στην Αθήνα που έχει μεγαλύτερες διαδρομές, ο πελάτης να τα "βγάζει" τα λεφτά του. Σε μεσαίες και μικρές πόλεις δεν ισχύει αυτός και ιδίως εαν αναγκαστείς να πας κάπου λίγο έξω απ τα όρια της πόλης. Παράδειγμα: αναγκάστηκα το καλοκαίρι να πάω στο σταθμό λεωφορείων που βρίσκεται περί τα 3.5km έξω απ τα όρια της πόλης και με συνολική διαδρομή 7.5km, σχεδόν όλο ευθεία. Η ταρίφα είναι 10ευρό, αν εσύ το θεωρείς χαμηλό αυτό, οκ, εγώ πάντως όχι. Τα έσοδα δεν είναι λίγα, το θέμα είναι οτι είναι αρκετοί οι ταξιτζήδες και κάποιοι έχουν βάλει υπάλληλο οδηγό. Χρειάζονται ένα ταρακούνημα γιατί το παίζουν πολύ καρμίρηδες και ξέρω εκ των έσω οτι δεν είναι έτσι, αρκεί να έχεις όρεξη για προσωπική ενασχόληση και όχι έχω άδεια και βάζω 2 μεροκαματιάρηδες για να εργάζομαι λίγο/αράζω καφενείο.

Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος konnos έγραψε:

 

Η ταρίφα είναι χαμηλά σε σχέση με άλλες χώρες. Για μισθούς Ελλάδας και τις αποστάσεις των ελάχιστων διαδρομών, δεν τις θεωρώ χαμηλές. Πιθανώς στην Αθήνα που έχει μεγαλύτερες διαδρομές, ο πελάτης να τα "βγάζει" τα λεφτά του. Σε μεσαίες και μικρές πόλεις δεν ισχύει αυτός και ιδίως εαν αναγκαστείς να πας κάπου λίγο έξω απ τα όρια της πόλης. Παράδειγμα: αναγκάστηκα το καλοκαίρι να πάω στο σταθμό λεωφορείων που βρίσκεται περί τα 3.5km έξω απ τα όρια της πόλης και με συνολική διαδρομή 7.5km, σχεδόν όλο ευθεία. Η ταρίφα είναι 10ευρό, αν εσύ το θεωρείς χαμηλό αυτό, οκ, εγώ πάντως όχι. Τα έσοδα δεν είναι λίγα, το θέμα είναι οτι είναι αρκετοί οι ταξιτζήδες και κάποιοι έχουν βάλει υπάλληλο οδηγό. Χρειάζονται ένα ταρακούνημα γιατί το παίζουν πολύ καρμίρηδες και ξέρω εκ των έσω οτι δεν είναι έτσι, αρκεί να έχεις όρεξη για προσωπική ενασχόληση και όχι έχω άδεια και βάζω 2 μεροκαματιάρηδες για να εργάζομαι λίγο/αράζω καφενείο.

 

Συμφωνώ για την επαρχεία. Οι τιμές είναι φαρμακείο .

Την Αθήνα είχα σαν εικόνα.

 

Το κόμιστρο μπορεί να φαίνεται υψηλό σε κάποιους για τα Αθηναικά δεδομένα, αλλά αν αναλογιστείς το μέγεθος των πάγιων εξόδων ... και την απόσβαση που πρέπει να κάνεις .... δεν είναι πολλά.

 

Το επάγγελμά τους δεν το περιφρούρησαν. Γνωρίζω πως έχουν πωληθεί πολλές άδειες και πλέον υπάρχουν εταιρίες που εκμεταλλεύονται τα ταξί βάζοντας υπαλλήλους.

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, adpanos said:

 

Περισσή η αδερφή μου έκανε κράτηση μέσω booking .... Πήρε την άδεια της και πήγε στο νησί.

Μπήκε στο ξενοδοχείο, όπου της είπαν πως δεν υπήρχε κράτηση για δωμάτιο. Οι μ@λ@κι€ς του booking μάλλον είχαν ταυτόχρονο κλείσιμο του δωματίου από δυο πελάτες ... και δεν ενημέρωσαν την αδερφή μου για το γεγονός αυτό..... Την προείσπραξη όμως την έκαναν ...

Τελικά βρήκε ίδιο δωμάτιο στην μισή τιμή.

Οπότε η εξιδανίκευση μιας τέτοιας πλατφόρμας θεωρητικά δεν μου λέει κάτι.

 

Αυτό που περιγράφεις ονομάζεται overbooking και γίνεται 1000% ΠΑΝΤΑ απο τους ξενοδόχους. Είτε εν αγνοία τους*, είτε εσκεμμένα. Η booking.com όπως και κάθε σελίδα του είδους ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να διαθέσουν περισσότερα δωμάτια απο όσα τους έχει ορίσει ο ξενοδόχος.  


* Όταν διαθέτεις τα δωμάτια σου π.χ. 10 δωμάτια σε 3 - 4 διαφορετικές σελίδες του είδους, πρέπει σε κάθε κράτηση που γίνεται σε μια σελίδα να μειώνεις άμεσα τον αριθμό των διαθεσίμων δωματίων και στις άλλες σελίδες. Αν δεν προλάβεις να το κάνεις, και σου έρθει και άλλη κράτηση απο άλλη σελίδα για δωμάτιο που εξαντλήθηκε, αυτόματα έχεις overbooking. Η τεχνολογία έχει δώσει λύση και σε αυτό, με τη χρήση άλλων υπηρεσιών που λέγονται channel managers

 

Quote

 

49 minutes ago, adpanos said:

Πάμε παρακάτω.

Όλα καλά αυτά που λες , δεν διαφωνώ.  Αλλά η beat θα παίξει το ρόλο των ελεγκτικών αρχών του κράτους ?

Α. Και πως είναι δυνατόν να δώσει χαμηλότερη τιμή σε ένα προϊόν που έχει στανταρισμένη τιμη ? Είναι νόμιμο ? ΟΧΙ με τα σημερινά δεδομένα.

Ας αφήσουν την αγορά ελεύθερη στους επαγγελματίες και ας επιλέξει ο κάθε επαγγελματίας οδηγός τον τρόπο που θέλει να προβάλει την χαμηλή τιμή του και την ανταγωνιστικότητά του.  Αυτή την στιγμή δηλαδή έχει δημιουργηθεί μια κατάσταση στην οποία ο επαγγελματίας οδηγός για να παραμείνει ανταγωνιστικός να πρέπει να μπει σε μια τέτοια πλατφόρμα .

Β. Δεν καταλαβαίνω γιατί προεξοφλείς την έκβαση μιας τέτοιας πράξης, της απελευθέρωσης δηλαδή του κομίστρου προς τα κάτω και την ελευθερία επιλογών ώστε να δούμε ποια θα είναι η έκβαση της υπόθεσης ...

 

Γ. Δεν θεωρώ επίσης πως μακροπρόθεσμα η ταρίφα θα πέσει... Απλά θα ανέβει σταδιακά ώστε να καλυφθεί και το κόστος του μεσάζοντα. Αυτό θα είναι κακό για εμάς τους καταναλωτές αυτού του προϊόντος .

 

Α. Η beat δεν δίνει τιμή για το κόμιστρο. Επιδοτεί τη χρήση της υπηρεσίας της, και ΝΑΙ είναι απολύτως νόμιμο._

 

Β. Το προεξοφλώ μια χαρά, γιατί ακριβώς το ίδιο έγινε και στον τουρισμό. Σήμερα στις on line πλατφόρμες βρίσκεις ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ απο το ακριβότερο 5αστερο ξενοδοχείο, μέχρι το μικρότερο και φτηνότερο δωμάτιο, ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ. Το μέγεθος της προβολής που εισπράττουν όλοι αυτοί είναι τεράστιο σε σχέση με το ποσοστό που πληρώνουν . Και για άλλη μια φορά: Δεν έχει να κάνει με την απελευθέρωση ή μη του κόμιστρου.

 

Γ. Το κόστος του μεσάζοντα, όπως σου εξήγησα αρκετές φορές μέχρι τώρα είναι κατά πολύ μικρότερο, απο οποιασδήποτε μορφής διαφήμιση θα επέλεγε ένας επαγγελματίας. Αν τώρα θες να μου πεις ότι οι ταξιτζήδες δεν χρειάζονται διαφήμιση, αυτό είναι καθαρά δική σου άποψη. Απλά η πλειοψηφία των επαγγελματιών (και όσων γουστάρουν να δείχνονται οτι είναι - και είναι- σωστοί επαγγελματίες) διαφωνεί, και είναι ήδη πρόθυμη να παρέχει ένα ποσοστό απο αυτά που κερδίζει, ώστε να το διαφημίσει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι την είδα την λύση που δίνει.

 

Τεσπα, προσωπικά δεν με πολύενδιαφερει το όλο θέμα μιας και ούτε ταξιτζής είμαι , ούτε θα γίνω. 

 

Τα προσωρινά εκπτωτικά μέτρα της beat δεν θα είναι παντοτινά. Είναι για λόγους εισόδου και παγειωσης της στην αγορά. 

Αυτό που προβλέπω είναι ΝΑΙ μεν ευκολότερες υπηρεσίες για τους πελάτες , με αύξηση των κομίστρων στο τέλος. 

 

Τώρα το κατά πόσο αντέχει οικονομικά ο Έλληνας την αύξηση των τιμών σε κάθε προϊόν που εισέρχεται νεος τρόπος διάθεσης με την προσθήκη μεσαζόντων , που μπορώ να δεχτώ ότι γίνεται καλυτερο σαν προϊόν , με το μέσο εισόδημα του να είναι στα όρια του να ζει φυσιολογικά ή να μην ζει, θέλει συζήτηση.

 

Επίσης θα προτιμούσα την απελευθέρωση της τιμής των κομίστρων στα ταξί ώστε να μπορέσει να υπάρξει ανταγωνισμός και ως προς τον τρόπο διάθεσης του προϊόντος προς τους πελάτες.

Πχ. Αν μια εταιρία που δεν θέλει να συμμετέχει στην beat μπορεί να δίνει -5% ή 10% στο κόμιστρο καλοδεχουμενο μιας και θα αποτελεί ανταγωνιστική απέναντι στην beat και τον τρόπο που αυτή δίνει τις υπηρεσίες της.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, adpanos said:

 

Επίσης θα προτιμούσα την απελευθέρωση της τιμής των κομίστρων στα ταξί ώστε να μπορέσει να υπάρξει ανταγωνισμός και ως προς τον τρόπο διάθεσης του προϊόντος προς τους πελάτες.

 

 

Το κόμιστρο να μην το πειράξεις το κόμιστρο. /κυρ' Θύμιος mode off  :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.