Jump to content



Χρεοκοπία Ευρώπης - The Euroskepticism Thread - Ευρωσκεπτικισμός v0.1


sotiris

Η χειρότερη περίοδος διακυβέρνησης  

103 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500132616#ref=newsroombox

 

Παράθεση

«Δεν πρόκειται περί μιας σκανδαλώδους -όπως έχει παρουσιαστεί- ρύθμισης που απαιτήθηκε από το πολιτικό προσωπικό» σχολίασε ο πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης για την «φοροελάφρυνση» έως 2.000 ευρώ στην εισφορά αλληλεγγύης πολιτικών προσώπων. Ο ίδιος «έδειξε» για τη ρύθμιση αυτή το υπουργείο Οικονομικών και σημείωσε ότι «είναι στο πλαίσιο μιας δημοσιονομικής ισορροπίας».
 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ενώ οι υπόλοιποι φορολογούμαστε ασχέτως πραγματικών εισοδημάτων για να διατηρηθεί η λογιστική ανισορροπία. Φταίμε κι εμείς που συνεχίζουμε να τους ανεχόμαστε...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 16 ώρες, το μέλος colt3003 έγραψε:

αλλάξει ο συνδικαλιστικός νόμος

τι λέει τώρα, και τι να λέει μετά;

 

πριν 16 ώρες, το μέλος colt3003 έγραψε:

ανοίξουν όλα τα κλειστά επαγγέλματα

ποιο το κέρδος; ειλικρινά; Βλέπω τώρα, που είναι κλειστό το επάγγελμα του ταξιτζή, η ουρά στην "πιάτσα"* στο Μοναστηράκι, φτάνει, κυριολεκτικά, ως το Θησείο. Χρειαζόμαστε κι άλλους ταξιτζήδες; Ή μήπως τα φαρμακεία είναι λίγα και θέλουμε κι άλλα; Το άνοιγμα των επαγγελμάτων είναι αδιάφορο για την οικονομία μας. Τίποτα δεν έχει να προσφέρει.

 

*και φυσικά κανείς δεν τους ενοχλεί που κλείνουν το δρόμο...

 

πριν 16 ώρες, το μέλος colt3003 έγραψε:

καταργηθούν όλες οι νομοθετικές αγκυλώσεις που εμποδίζουν την επιχειρηματικότητα (όλες τις υπόλοιπες δηλαδή μετά το μισθολογικό, το οποίο έχει ήδη ''τακτοποιηθεί''),

ποιες είναι αυτές; Σε γενικές γραμμές μαζί σου. Αλλά νομοθετική αγκύλωση μπορεί κάποιος να θεωρεί ότι πρέπει να πληρώνονται οι εργαζόμενοι, ή ότι θα πρέπει να ξεκουράζονται κιόλας και να μη δουλεύουν 8-10 ώρες, ενώ έχουν προσληφθεί για 4ωρο (γκουχτζαγκουχμπογκουχ). Οπότε καλό είναι να διευκρινήσουμε ποιο είναι το πρόβλημα στην επιχειρηματικότητα

 

πριν 16 ώρες, το μέλος colt3003 έγραψε:

απολυθούν άμεσα όλοι όσοι καταλαμβάνουν θέση στο δημόσιο, όντας καταδικασμένοι σε διάφορα εγκλήματα

100% μαζί σου. Και εφόσον αυτά αναφέρονται σε περιπτώσεις που υπεξαίρεσαν λεφτά ή που έβλαψαν οικονομικά το δημόσιο, να υπάρχει και νομοθέτηση να επιστραφεί το ποσό.

 

πριν 16 ώρες, το μέλος colt3003 έγραψε:

και αποδώσουν στους συνταξιούχους συντάξεις που να ανταποκρίνονται επακριβώς στις εισφορές τους, χωρίς ''μαμάδες ανηλίκων'' , ''πλασματικα'', και ''άγαμες'' ???

Υπάρχουν κοινωνικές ομάδες (πουχου μαμάδες ανηλίκων) που χρειάζονται στήριξη. Αλλά ναι, να αποδοθούν συντάξεις που να ανταποκρίνονται στις εισφορές τους. Αυτοί που θα χάσουν κυρίως είναι οι βουλευτές. Και να επιστραφούν τα λεφτά στα ταμεία που χάθηκαν με το PSI (αφού τα ταμεία υποχρεώθηκαν να αγοράσουν ομόλογα τα οποία κουρεύτηκαν)

Link to comment
Share on other sites

To άνοιγμα των επαγγελμάτων  γίνεται για πολλαπλούς λόγους, ένας εξ αυτών η επίτευξη πιο προσιτών συνθηκών εισόδου σε αυτά. 

 

Κοινώς, θυμάμαι κάτι τρελά ποσά για άδειες ταξί, φορτηγών (αδειοδοτήσεις εποχής  χούντας κλπα). 

 

Το "ευέλικτο" (χρόνος, άτομα, ευκολία) σχήμα απολύσεων είναι γνώρισμα της σύγχρονης εποχής, αναπόφευκτο.

Διάβαζα πρόσφατα οτι στη δεκαετία του '80  , η Σουηδία του Ούλοφ Πάλμε είχε περάσει μια διαφορετική πολιτική

στο συγκεκριμένο θέμα , αμφιβάλλω αν σήμερα ήταν εφικτή μια αντίστοιχη διατηρώντας παραγωγικά χαρακτηριστικά.

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, deninho said:

τι λέει τώρα, και τι να λέει μετά;

Τώρα λέει πως μια συνδικαλιστική ένωση μπορεί να προβαίνει σε απεργία:

1. Για όποιο λόγο τους καπνίσει. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα, ήταν η απεργία στο ΜΕΤΡΟ, η οποία ήταν ο ορισμός της παράνομης απεργίας, αλλά ο κοσμάκης πέραν της ταλαιπωρίας δεν πολυπήρε χαμπάρι τι παίχθηκε. Δες εδώ αν θές. Το σημείο κλειδί είναι εδώ:

Quote

«Η ρύθμιση στην οποία αντιτίθενται όψιμα τα σωματεία της ΣΤΑΣΥ παρέχει τη δυνατότητα στην εταιρεία Αττικό Μετρό, ιδιοκτήτρια των εγκαταστάσεων του μετρό, να μπορεί να συνάπτει και η ίδια εμπορικές συμβάσεις όχι μόνο με τη ΣΤΑΣΥ, αλλά και με τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ) για την καλύτερη αξιοποίησή τους. Μέχρι σήμερα η Αττικό Μετρό είχε τη δυνατότητα να συνάπτει συμφωνίες μόνο με τη ΣΤΑΣΥ. Ωστόσο, όλα τα προηγούμενα χρόνια η εκμετάλλευση των υποδομών του μετρό γινόταν «εν λευκώ» μόνο από τη ΣΤΑΣΥ με πενιχρά αποτελέσματα»

 

2. Χωρίς την απαραίτητη πλειοψηφία του συνόλου των εργαζομένων (δηλαδή μια παρέα 10 - 15 ατόμων αποφασίζει ''απεργία'' και επιβάλλει -για όσους τύχει και έχουν αντιρρήσεις- με το έτσι θέλω, και τους γνωστούς τραμπουκισμούς)

Παράλληλα αυτές οι ''συνεδριάσεις'' γίνονται σε ώρες που οι συνδικαλιστές θα έπρεπε να είνα στη δουλειά τους. Φυσικά αυτό το έλυσαν γρήγορα γρήγορα κάνοντας όλοι (ΓΣΕΕ -ΑΔΕΔΥ ) απεργία στην οποία το αίτημα ήταν οι συνδικαληστές να έχουν ''διευκολύνσεις''. Δηλαδή:

1. Να μην εμφανίζονται ποτέ στη δουλειά τους, ή να την κοπανάνε όποτε έχουν ''συνεδρίαση''
2. Να λαμβάνουν έξτρα άδειες για αυτό το λόγο.

3. Να πληρώνονται έξτρα χρήμα ''λόγω θέσης'', ώς και σύνταξη !!!

 

Αντίστοιχες περιπτώσεις τερατογενέσεων του ''συνδικαλιστικού κινήματος'' μπορείς να βρείς στη ΔΕΗ, και στους ναυτικούς. Θα έβρισκες και στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά εκεί το συνδικαλιστικό κίνημα νίκησε, και ο κακός βιομήχανος έκλεισε το μαγαζί.

 

Αυτά, Μετά ο νόμος να μη λέει τίποτα απο τα παραπάνω.

Έχεις πρόβλημα? μαζεύεστε τουλάχιστον οι μισοι +1 εργαζόμενοι, το συζητάτε (εκτός ωραρίου) και αποφασίζετε απεργία (την οποία φυσικά δεν θα πληρώνεστε)

 

 

Quote

ποιο το κέρδος; ειλικρινά; Βλέπω τώρα, που είναι κλειστό το επάγγελμα του ταξιτζή, η ουρά στην "πιάτσα"* στο Μοναστηράκι, φτάνει, κυριολεκτικά, ως το Θησείο. Χρειαζόμαστε κι άλλους ταξιτζήδες; Ή μήπως τα φαρμακεία είναι λίγα και θέλουμε κι άλλα; Το άνοιγμα των επαγγελμάτων είναι αδιάφορο για την οικονομία μας. Τίποτα δεν έχει να προσφέρει.

*και φυσικά κανείς δεν τους ενοχλεί που κλείνουν το δρόμο...

Το κέρδος το έχουν αυτοί που κρατάνε τον αριθμό των ''μαγαζιών'' τους ελεγχόμενο, μοιραζόμενοι μεταξύ τους την πίτα (αν δεν το κάνουν και με προσυμφωνημένες τιμές)

Αυτό βέβαια γίνεται ''με το νόμο'' (το οποίο συνιστά μια απο τις αγκυλώσεις που θα απαντήσω παρακάτω), και είναι βαθιά αντισυνταγματικό. Γιατί κύριος ελέγχεις με νόμο πόσα φαρμακεία θα λειτουργούν σε ένα νομό ? κάνε το ίδιο και με τα σουβλατζίδικα, τα περίπτερα, και τα μπαρ.

Σχετικά με τους ταξιτζήδες... θυμάσαι φαντάζομαι ότι αντιδρούσαν για την uber, Μετά όταν οι δημιουργοί του taxibeat τους έλεγαν να ανεβάζουν φωτογραφίες τους, και οτι θα έπαζαν σχόλια και αξιολογήσεις, τα χρειάστηκαν, αλλά τελικά προσχώρησαν σε αυτό το σχήμα. Οι καλοί πήγαν καλύτερα. Εσύ τον κακό τον χρειάζεσαι να σε πηγαίνει γύρους για να γράφει το ρολόι ?

 

Quote

 

ποιες είναι αυτές; Σε γενικές γραμμές μαζί σου. Αλλά νομοθετική αγκύλωση μπορεί κάποιος να θεωρεί ότι πρέπει να πληρώνονται οι εργαζόμενοι, ή ότι θα πρέπει να ξεκουράζονται κιόλας και να μη δουλεύουν 8-10 ώρες, ενώ έχουν προσληφθεί για 4ωρο (γκουχτζαγκουχμπογκουχ). Οπότε καλό είναι να διευκρινήσουμε ποιο είναι το πρόβλημα στην επιχειρηματικότητα

Εδώ μπορώ να σου γράφω ώρες !

Απο την ταλαιπωρία που περνάει οποιοσδήποτε είτε υφιστάμενος είτε φέρελπις επιχειρηματίας να βγάλει μια άδεια, να ανοίξει, να κλείσει  να μετατρέψει ή να επεκτείνει μια δουλειά, μέχρι το φορολογικό σύστημα που έχει μερικές δεκάδες χιλιάδων ''εγκύκλιους'' και δεν ξέρεις ποτέ αν είσαι νόμιμος ή όχι. Εντελώς επιγραμματικα θα σταθώ μόνο σε 2 περιπτώσεις:

α) Το κάζο που έπαθε ο Εμίρης του Κατάρ εδώ

β) και ένα πρόφατο απο την πατρίδα σου

 

Μακάρι να έρθουν χιλιάδες επιχειρήσεις στην χώρα μας. Όσο περισσότερες έρχονται, τόσο δυσκολότερο είναι για έναν ''σκληρό'' επιχειρηματία να εφαρμόσει συνθήκες γαλέρας. Γιατί ο εργαζόμενος θα έχει επιλογές !

 

Quote

 

Υπάρχουν κοινωνικές ομάδες (πουχου μαμάδες ανηλίκων) που χρειάζονται στήριξη. Αλλά ναι, να αποδοθούν συντάξεις που να ανταποκρίνονται στις εισφορές τους. Αυτοί που θα χάσουν κυρίως είναι οι βουλευτές. Και να επιστραφούν τα λεφτά στα ταμεία που χάθηκαν με το PSI (αφού τα ταμεία υποχρεώθηκαν να αγοράσουν ομόλογα τα οποία κουρεύτηκαν)

Στήριξη ναι. (αν και η δική μου σύζυγος είναι μαμά ανηλίκων αλλά δεν έχει τέτοιο ''πατερούλη'' να τη στηρίξει) Αλλά σύνταξη απο τα 45 ?? Πλήρη ?? Ε όχι !!

Αναφορικά με τα ταμεία που έχασαν τα ''αποθεματικά'' λόγω PSI ( περίπου 12 δις) έχουμε ανφερθεί και στο παρελθόν. Όταν όλα τα ταμεία επιδοτούνται απο το Ελληνικό Δημόσιο (με χρήματα απο τους φόρους μας δηλαδή) 200 δις σε 10 χρόνια, για ποιά αποθεματικά μιλάμε ?? Αυτά δεν υπήρξαν ποτέ χρήματα των ασφαλισμένων. Εισφορές τους. Το δημόσιο τα έδινε. Ε και το δημόσιο τους πήρε πίσω λίγα.

Εκεί που θα έπρεπε να εστιάσεις, είναι όταν μια τράπεζα, δίνει αβέρτα δάνεια σε έναν ''επιχειρηματία'' που κατά δήλωσή του ζούσε με 300 € το μήνα, για να μπορέσει να αναλάβει κανένα εργάκι, αλλά η τράπεζα απο αυτή τη δραστηριότητα γράφει ζημιές, και ζητούνται ως στήριξη τα χρήματα ενός ταμείου.  Δεν γράφω περισσότερα. Ελπίζω πως θα σε κατατοπίσει καλύτερα κανένας μηχανικός απο το φόρουμ.... ;)

Έγινε επεξεργασία από colt3003
Link to comment
Share on other sites

Εν ολίγοις η φράση «άνοιγμα επαγγελμάτων» έχει δύο κλάδους. Ο ένας αφορά τον τρόπο με τον οποίο εισέρχεται κάποιος στην συγκεκριμένη αγορά (πχ αδειοδότηση ταξί κλπ) και ο άλλος αφορά την ανελαστική ρύθμιση του τρόπου υπολογισμού των αμοιβών (πχ ελάχιστο κόμιστρο ταξί ακόμα και στα αγοραία, ελάχιστη αμοιβή μηχανικών δικηγόρων κλπ). Το θέμα δεν είναι να γεμίσουμε με ταξί αλλά να υπάρχει πραγματικός ανταγωνισμός μεταξύ των επαγγελματιών προς όφελος του καταναλωτή. Θεωρητικά μιλώντας το taxibeat έφερε κάποιον ανταγωνισμό αλλά αυτός αφορούσε αποκλειστικά το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών, το οποίο για εμένα είναι το ελάχιστο που θα πρέπει να χαρακτηρίζει έναν επαγγελματία (ενδυμασία, καθαριότητα, επιλογή βέλτιστης διαδρομής κλπ), γι' αυτό και επί της ουσίας δεν βοήθησε και πολύ το οικονομικό σκέλος της αγοράς (παντού η ίδια χρέωση ενώ θα μπορούσε για παράδειγμα ένα ταξί που καίει diesel ή που είναι υβριδικό να μπορεί να χρεώνει λιγότερο κόμιστρο λόγω μειωμένων εξόδων).
Όσον αφορά δικηγόρους, μηχανικούς κλπ είναι άλλη πονεμένη ιστορία....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Κώστα Σκρέκα στη Βουλή και όχι «αποκλειστικότητα» από το πρώτο θέμα

Καταγγελία ΝΔ: «Χρυσό εφάπαξ 258.000 ευρώ εξασφάλισε στον εαυτό του ο Πρόεδρος του ΔΕΣΦΑ»

Παράθεση

 

«ο συγκεκριμένος διοικητής του Διαχειριστή του Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου, προέρχεται από την εταιρεία και πριν την επιλογή του ως Προέδρος, εργαζόταν στο ΔΕΣΦΑ ως απλός διευθυντής. Στις 11 Νοεμβρίου λοιπόν, εκμεταλλευόμενος την ισχύ που του παρέχει η θέση του,  πέτυχε και εγκρίθηκε από το εποπτικό συμβούλιο η οργανική του αναβάθμιση κατά δύο βαθμίδες στο βαθμό του Διευθυντή Δραστηριότητας (Γενικού Διευθυντή) και στο ανώτερο μισθολογικό κλιμάκιο (5ο κλιμάκιο). Η συγκεκριμένη προαγωγή ωστόσο δεν ήταν τυχαία όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια. Λίγες ημέρες μετά την έγκριση της προαγωγής, ο εν λόγω διοικητής παραιτήθηκε για λόγους συνταξιοδότησης. Αποτέλεσμα; Η ολιγοήμερη παραμονή του στην αναβαθμισμένη οργανική του θέση εκτίναξε το ΕΦΑΠΑΞ του (αποζημίωση απόλυσης) κατά περίπου 100.000 ευρώ, στις 258.000 ευρώ!

 

λίγες ημέρες πριν την έγκριση της προαγωγής του, ο επικεφαλής του ΔΕΣΦΑ εξουσιοδοτήθηκε ώστε να εγκρίνει τη μεταφορά 10.000.000 (10 εκατομμύριων) ευρώ από τα διαθέσιμα της εταιρείας σε λογαριασμό ασφαλιστικής εταιρείας για να «διασφαλίσει» τα εφάπαξ του ιδίου αλλά και των άλλων εργαζόμενων στον Διαχειριστή από πιθανό «bail in», μεταξύ άλλων, όπως αναφέρει η εισηγητική έκθεση. Το ποσό αυτό των 10.000.000 ευρώ λοιπόν, εγκρίθηκε από τη ΡΑΕ και θα περιληφθεί στην ανακτήσιμη διαφορά για το 2016, δηλαδή θα συμπεριληφθεί στο κόστος των τιμολογίων, τιμολόγια που πληρώνουν οι απλοί καταναλωτές και η παραγωγική βάση της χώρας για φυσικό αέριο.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για τους μηχανικούς υπάρχει "νόμιμη ελάχιστη αμοιβή" με την οποία υπολογίζονται οι φόροι του. Σχεδόν πάντα γίνεται ιδιωτικό συμφωνητικό με τον πελάτη για την αμοιβή του, ώστε να μη φορολογηθεί στο ελάχιστο που υπολογίζει το σύστημα, αλλά να φορολογηθεί στο πραγματικό ποσό.

 

Όπου ακούω συνδικαλιστές, στρίβω απ την άλλη να μην τους φτύσω στη μάπα, για να μη βρίσω παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, konnos said:

Για τους μηχανικούς υπάρχει "νόμιμη ελάχιστη αμοιβή" με την οποία υπολογίζονται οι φόροι του. Σχεδόν πάντα γίνεται ιδιωτικό συμφωνητικό με τον πελάτη για την αμοιβή του, ώστε να μη φορολογηθεί στο ελάχιστο που υπολογίζει το σύστημα, αλλά να φορολογηθεί στο πραγματικό ποσό.

 

Όπου ακούω συνδικαλιστές, στρίβω απ την άλλη να μην τους φτύσω στη μάπα, για να μη βρίσω παραπάνω.

Ουσιαστικά η νόμιμη αμοιβή έχει την έννοια της προτεινόμενης. Παλαιότερα ήταν αλλιώς το καθεστώς καθώς δεν μπορούσαμε να χρεώσουμε τον πελάτη λιγότερο από την ελάχιστη· επίσημα τουλάχιστον. Πάντως, όσον αφορά τους μηχανικούς είναι στην μέση κάποια διαδικαστικά που αφορούν την πρόσβαση στο επάγγελμα, κυρίως όσον αφορά αποφοίτους ΤΕΙ, Κολεγίων κλπ. Εκκρεμεί, δηλαδή, η εναρμόνιση του ελληνικού δικαίου με το ευρωπαϊκό...

Link to comment
Share on other sites

Ναι, έτσι είναι, απλώς είπα να το διευκρινίσω για να μη νομίσουν οι μη γνωρίζοντες οτι παίζει ταρίφα.

 

Βέβαια δεν είναι ακριβώς προτεινόμενη, γιατί αν δεν εισάγεις ηλεκτρονικά συμφωνηθείσα αμοιβή και συμφωνητικό, θα φορολογηθείς στην ελάχιστη που σου δίνει το σύστημα. Αλλά σίγουρα δεν είναι η υποχρεωτική τιμή.

Έγινε επεξεργασία από konnos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλά με τις αμοιβές των μηχανικών, η απελευθέρωση αυτό που κατάφερε να κάνει ήταν να εντείνει τη φοροδιαφυγή, η οποία φυσικά δεν πρόκειται να σταματήσει με τα POS. Τι εννοώ : έρχεται ο πελάτης και σου λέει θέλω να μου κάνεις την τάδε δουλειά και του λες 300 συν ΦΠΑ, 372 ευρώ. Εκεί υπάρχουν δύο εναλλακτικές. Είτε το δέχεται, οπότε αποδίδονται ΦΠΑ, παρακρατούνται φόροι κλπ κλπ, είτε σου λέει δε με απασχολεί απόδειξη, οπότε ο μηχανικός έχει την διακριτική ευχέρεια να κόψει ένα μικρό ποσό, να χαρίσει ή να χρεώσει το ΦΠΑ του ποσού αυτού και σε κάθε περίπτωση να είναι όλοι ευτυχισμένοι με μεγάλο χαμένο το δημόσιο. Πριν την απελευθέρωση όμως, εάν η νόμιμη αμοιβή ήταν 302.34 συν ΦΠΑ ήταν υποχρεωτικό να κοπεί απόδειξη για αυτό το ποσό και οποιαδήποτε έκπτωση ήταν εις βάρος του μηχανικού.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτό, που άφηνε πολλά περιθώρια νόθευσης του ανταγωνισμού από αυτούς που είχαν χρόνια στην αγορά σε σχέση με αυτούς που ήταν νέοι στην αγορά. Ελάχιστη αμοιβή αρχιτεκτονικής μελέτης 1.500 ευρώ και πήγαινε ο λέουρας κι έδινε προσφορά στον πελάτη 700 ευρώ. Άντε να τον ανταγωνιστεί ο νέος. 
Για τα λοιπά που αναφέρεις: ο νόμος περί νόμιμης αμοιβής με ελεύθερη διαπραγμάτευση της πραγματικής προβλέπει, νομίζω, σε κάποιο σημείο του ότι η υπηρεσία (λέγε με ΤΕΕ) έχει το δικαίωμα να ζητεί αιτιολόγηση της διαφοράς μεταξύ νόμιμης και πραγματικής, ειδικά όταν η πραγματική είναι κατά πολύ χαμηλότερη της νόμιμης. Θεωρητικά, δηλαδή, δεν είναι τόσο εύκολο να βγαίνει η νόμιμη 300, να παίρνω 150 και να κόβω τιμολόγιο 50. Πρακτικά ποτέ κανείς δεν ελέγχθηκε...

Έγινε επεξεργασία από cna
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, ΓιαγκΤ said:

Ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Κώστα Σκρέκα στη Βουλή και όχι «αποκλειστικότητα» από το πρώτο θέμα

 

Καταγγελία ΝΔ: «Χρυσό εφάπαξ 258.000 ευρώ εξασφάλισε στον εαυτό του ο Πρόεδρος του ΔΕΣΦΑ»

 

Τόση ηθική είχαμε νε δούμε απο τα Σόδομα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 8/3/2017 at 7:24 ΜΜ, το μέλος cna έγραψε:

Θεωρητικά, δηλαδή, δεν είναι τόσο εύκολο να βγαίνει η νόμιμη 300, να παίρνω 150 και να κόβω τιμολόγιο 50. Πρακτικά ποτέ κανείς δεν ελέγχθηκε...

http://www.b2green.gr/el/post/44118/?utm_source=MadMimi

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.