adpanos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28, 2016 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28, 2016 (edited) Καλησπέρα παιδιά. Σκοπεύω να αγοράσω ένα φτηνό αυτοκίνητο με μικρή εμπορική αξία το οποίο να έχει φτηνή συντήρηση και χαμηλή κατανάλωση. Ψάχνοντας λοιπόν επεσα επάνω στα diesel euro 4 . Αρχικά τα απεκλεισα λόγω του ότι ήξερα πως επιτρέπονται μόνο euro 5 και 6 . Όμως διαβάζοντας λίγο παραπάνω διάφορα θέματα κατάλαβα πως 1) Με την κατάργηση του μεγάλου δακτυλίου από το 2011 και μετά έχει αρθεί η απαγόρευση της εισόδου των πετρελειοκινητων που υπήρχε από το ύψος των μεγάρων και του καπανδριτι. 2) Ο δακτύλιος μετατραπεί σε πράσινος δακτύλιος και οριζει το κέντρο της Αθήνας . 3) Υπάρχει απαγόρευση σε ότι αφορά την Αθηνα για τα euro 4 και 3 αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αυτό αναφέρεται στον δακτύλιο ... από την στιγμή που υπάρχει κατάργηση του μεγάλου δακτυλίου .... Εγώ λοιπόν που μένω στα δυτικά προάστια και χρειάζομαι ένα αυτοκίνητο γαι να πηγαίνω στην δουλειά μου ( Αγίους Θεοδωρους) , μπορώ να πάρω ένα diesel euro 4 ? Ναι ή όχι ? Με ενδιαφέρει να αγοράσω ένα vw lupo 1.2 t diesel με κατανάλωση 2.8l/100km με εκπομπές co2 μόλις 81g/km ... με eco start- stop και euro 4 την στιγμή που πολλά euro 5 έχουν εκπομπές ρύπων πάνω από 140g/ km Οποίος γνωρίζει παρακαλω ας απαντήσει άμεσα. Τρακαραν οι δικοί μου το ένα αυτοκίνητο της οικογένειας και έχω μείνει στάσιμος με δανεικό αμάξι ... Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 28, 2016 από adpanos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Μάρτιος 28, 2016 #2 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2016 http://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33045&subid=2&pubid=7171005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Μάρτιος 28, 2016 #3 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2016 Τυπικα δεν επιτρεπεται. Στην πραξη συμβαινει απο παρα πολλους, αλλα αυτο ειναι αποφαση σου αν θα το κανεις. Καταναλωση 2.8λ/100κμ ειναι μαλλον απιθανο να δεις. Επισης οι προδιαγραφες ρυπων δεν ειναι απλα το CO2 αλλα τεσπα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cipioner Μάρτιος 28, 2016 #4 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2016 Ακουγετε οτι θα εξισωθει ο φορος του πετρελαιου με της βενζινης, αν γινει αυτο, η τιμη του diesel θα παει στα υψη, ασε που τα dieselοκινητα ειναι ακριβοτερα, απο τα βενζινοκινητα, αλλα εχουνε αντιστοιχως χαμηλοτερη καταναλωση Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 28, 2016 #5 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2016 (edited) Από BMWforum: Quote Σύμφωνα με το Νόμο ο οποίος δημοσιεύθηκε στις 29 Νοεμβρίου 2011 στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως, η απαγόρευση κυκλοφορίας αίρεται αποκλειστικά για οχήματα με κινητήρες diesel προδιαγραφών Euro 5 ή Euro 6. Προσοχή, μόνο για κινητήρες προδιαγραφών Euro 5 και Euro 6, άρα μοντέλα από 2010 και πέρα. Πρακτικά τι σημαίνει αυτό. Κάτοχος αυτοκινήτου με Euro 4 ή παλαιότερης τεχνολογίας, ΔΕΝ τον καλύπτει η ασφαλιστική του εταιρεία εντός Αττικής και Θεσσαλονίκης, που σημαίνει απλά πως σε ατύχημα ή τραυματισμό πεζού ο οδηγός του θα βρεθεί στη φυλακή. Μάλιστα οι άδειες με παλαιότερης τεχνολογίας πετρελαιοκινητήρες φέρουν κόκκινη σφραγίδα του Υπουργείου που απαγορεύει ρητά τη κυκλοφορία εντός Αττικής και Θεσσαλονίκης. Στην αντίπερα όχθη τώρα, έμποροι και ελεύθεροι επαγγελματίες που έχουν εισάγει πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα και τα έχουν ως στοκ, πουλάνε χωρίς να ενημερώσουν τους υποψήφιους αγοραστές για την επικινδυνότητα που διατρέχουν με την αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Ουσιαστικά οι κάτοχοι τέτοιων οχημάτων κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή να πάρουν τσουχτερό πρόστιμο αλλά και να πάθουν χειρότερη ζημιά από μια τέτοια επιλογή. Επειδή λοιπόν, τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα είναι ακριβά και σε μια τέτοια λάθος επιλογή θα δυσκολευτείτε να βρείτε το δίκιο σας, καλό είναι πριν κάνετε οποιαδήποτε αγορά να σιγουρευτείτε για τη τεχνολογία του αυτοκινήτου που σας ενδιαφέρει. Πρέπει να είναι απαραίτητα Euro 5 ή Euro 6. Αυτά λέει ο νόμος ...παρόλα αυτά κυκλοφορούν πολλά diesel euro 4 ...η ευθύνη για τυχόν συνέπειες στα χέρια σου. http://www.bmwforum.gr/forum/showthread.php?t=16298 Προσωπικά δεν ξέρω πού είναι τα όρια, εάν δηλαδή είναι Αττική ή μεγάλος δακτύλιος εκεί που δεν επιτρέπονται τα Euro 4. Πρακτική διαφορά Euro 4 / Euro 5 στους ρύπους δεν υπάρχει, και γενικά τα diesel γίνονται καθαρά εντός πόλης με διάφορα τρυκ. Αλλά ο νόμος είναι νόμος, οπότε ό,τι λέει. Πάρα πολλοί έμποροι πουλάνε Euro 4, αν είναι νόμιμα δεν το ξέρω. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 28, 2016 από sotiris Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Μάρτιος 28, 2016 Author #6 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2016 Μία ώρα πριν, το μέλος Simon έγραψε: Τυπικα δεν επιτρεπεται. Στην πραξη συμβαινει απο παρα πολλους, αλλα αυτο ειναι αποφαση σου αν θα το κανεις. Καταναλωση 2.8λ/100κμ ειναι μαλλον απιθανο να δεις. Επισης οι προδιαγραφες ρυπων δεν ειναι απλα το CO2 αλλα τεσπα. Το lupo είναι το αυτοκίνητο με την χαμηλότερη κατανάλωση απ ολα τα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής που έχουν κατασκευαστεί. Έχω δει στην επαρχία με τα ίδια μου τα μάτια το αυτοκίνητο. Το ξέρω πως δεν είναι απλά το co2 οι εκπομπές ρύπων, απλά το ανεφερα γιατί στον πράσινο δακτύλιο μπαίνουν τα euro 5 με εκπομπές co2 χαμηλότερες από 140g/kg. Αύριο σκέφτομαι να απευθυνθω στο υπουργείο μεταφορών για να δω τι ισχύει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cipioner Μάρτιος 28, 2016 #7 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2016 Yπαρχει περιπτωση δηλ. να μην μπορεις να βγαλεις αδεια, και την στιγμη που εχει την χαμηλοτερη καταναλωση και αντιστοιχα ελαχιστους ρυπους; Παντως τα 2.8 l/100km που αναφερει τα μετρανε σε ευθεια (100 χιλιομετρων), χωρις ανηφορες κατηφορες, στην Αθηνα ειναι απιθανο να δεις, τοσο ελαχιστη καταναλωση Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάρτιος 28, 2016 #8 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2016 Να ρωτήσω κι εγώ πάνω σε αυτό: Το καλοκαίρι σκέφτομαι να κατέβω με το αυτοκίνητο Ελλάδα. Το αυτοκίνητο είναι Euro IV, diesel. Εννοείται πως είναι με νορβηγικές πινακίδες. Μπορώ να κυκλοφορήσω στο κέντρο της πόλης (αν χρειαστεί) ή μπορούν να με σταματήσουν και να με γράψουν για οτιδήποτε σχετικό με καυσαέρια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrOsT Μάρτιος 29, 2016 #9 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2016 Να ρωτήσω κι εγώ πάνω σε αυτό: Το καλοκαίρι σκέφτομαι να κατέβω με το αυτοκίνητο Ελλάδα. Το αυτοκίνητο είναι Euro IV, diesel. Εννοείται πως είναι με νορβηγικές πινακίδες. Μπορώ να κυκλοφορήσω στο κέντρο της πόλης (αν χρειαστεί) ή μπορούν να με σταματήσουν και να με γράψουν για οτιδήποτε σχετικό με καυσαέρια; Με ξένες πινακίδες αν σε σταματήσουν θα είναι για θα είναι για να ζητήσουν δανεικά! Εδω τις ξένες πινακίδες δεν τις άγγιξαν πριν την απελευθέρωση.... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάρτιος 29, 2016 #10 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2016 12 minutes ago, FrOsT said: Με ξένες πινακίδες αν σε σταματήσουν θα είναι για θα είναι για να ζητήσουν δανεικά! Άμα έχομε, θα δώκομε... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 29, 2016 #11 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2016 12 hours ago, jax7480 said: Να ρωτήσω κι εγώ πάνω σε αυτό: Το καλοκαίρι σκέφτομαι να κατέβω με το αυτοκίνητο Ελλάδα. Το αυτοκίνητο είναι Euro IV, diesel. Εννοείται πως είναι με νορβηγικές πινακίδες. Μπορώ να κυκλοφορήσω στο κέντρο της πόλης (αν χρειαστεί) ή μπορούν να με σταματήσουν και να με γράψουν για οτιδήποτε σχετικό με καυσαέρια; Με τις ξένες πινακίδες μπορείς να κυκλοφορείς απροβλημάτιστα και στον μικρό δακτύλιο κάθε μέρα. Αυτό ισχύει και π.χ. για τον δακτύλιο του λονδίνου, με ελληνικό αυτοκίνητο περνάς αβέρτα. Ισχύει μόνο ο χρονικός περιορισμός των 6 μηνών από την ημερομηνία εισόδου. Απλά θα πρέπει να έχεις μαζί σου έγγραφο που να αποδεικνύει πότε εισήλθες στη χώρα, για την περίπτωση που σου κάνουν έλεγχο. Αν έρθεις με φέρρυ κρατάς το εισητήριο, αν έρθεις οδικώς θα πρέπει να σταματήσεις σε κάποιο τελωνείο στα σύνορα να σου σφραγίσουν μια βεβαίωση εισόδου (δεν το έχω κάνει ποτέ tbh, μόνο με φέρρυ πηγαινοέρχομαι). Αυτά όμως ταιριάζουν γάντι στο topic αυτοκίνησης! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάρτιος 29, 2016 #12 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2016 Σωστή η ενημέρωση γιατί θα μείνω 5.5 μήνες περίπου στην Ελλάδα. Αν δεν ταιριάζει στο τόπικ ας τα μεταφέρει κάποιος admin/mod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 29, 2016 #13 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2016 Αν θα κάτσεις τόσο πολύ, βεβαιώσου ότι η ξένη ασφαλιστική σου καλύπτει την παραμονή για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 90 ημερών. Στην Αγγλία έχουν όριο 90 ημέρες, και από 30 μέρες και πάνω πρέπει να τους ενημερώσεις (τυπικά πάντα). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gramacar Δεκέμβριος 11, 2016 #14 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 11, 2016 για να επαναφέρω το θέμα, όταν λέμε αθήνα εννοούμε όλο το λεκανοπέδιο Αττικής ή μόνο τον δακτύλιο μεγάλο ή μικρό? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Δεκέμβριος 11, 2016 #15 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 11, 2016 Quote Τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά οχήματα ιδιωτικής χρήσης μικτού βάρους μέχρι τεσσάρων χιλιάδων (4.000) χιλιογράμμων και τα πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης εξαιρούνται των περιορισμών κυκλοφορίας στις περιοχές των Νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης, που καθορίστηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 26 του ν.1959/1991 (Α΄ 123), εφόσον η τεχνολογία τους πληροί εκ κατασκευής τις προδιαγραφές του Κανονισμού (ΕΚ) 715/2007 της 20ής Ιουνίου 2007 (Euro V και Euro VI) ή μεταγενέστερου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gramacar Δεκέμβριος 11, 2016 #16 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 11, 2016 μάλιστα Νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης. Επομένως από ότι καταλαβαίνω ούτε από την εθνική δεν επιτρέπεται να περνάς για να πας Κόρινθο ας πούμε. Εκτός αν υπάρχει κάποια εξαίρεση σε αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now