panosdimp Απρίλιος 4, 2016 #81 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2016 (edited) Επρεπε κατ εμέ να υπάρχει τουλάχιστον διαφορετική φθορά στα ελαστικά μεταξύ τους αλλά και μεταξύ άλλων οδηγών . Σε μια πίστα σαν την Μονζα που έχει πολλές δεξιές με μεγάλη ταχύτητα τα αριστερά ελαστικά έπρεπε να εχουν φθαρεί περισσότερο και ανεξάρτητα σε ποιό γύρο είσαι αλλά ανάλογα του πως οδηγάς . Περισσότερα από τον μηχανικό της ομάδας το vita μιας και έχει χρηματίσει και οδηγός αγώνων κάρτ στην Αγγλία κάποτε! Spoiler Ειναι ντροπαλός δεν σας τα λέει όλα . Πάντως χθες βοηθήσαμε στην επιλογή το είπαμε ότι θα βάλουμε σοφτ ο Ακης άκουσε,πίστεψε Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 4, 2016 από panosdimp 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoF1 Απρίλιος 4, 2016 #82 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2016 Μία ώρα πριν, το μέλος Georgiadis Giorgos έγραψε: Ι Ο μονος τροπος για να δουμε αν το v7 δουλευει σωστα, ειναι να χωσουμε καποιο πολυ σταθερο οδηγο να κανει καμια τριανταρια laps σε πιστα με 100% grip και απο κει και περα να δουμε αν θα υπαρξει πτωση στην αποδοση των ελαστικων #κατιμουβρωμαει #teamvitas Σε ευχαριστω. Μπορω να κανω και 40 γυρους αν θες 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Απρίλιος 4, 2016 #83 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2016 Μπράβο σε όλους τους θηριοδαμαστές... Ήταν ένας εξαιρετικός αγώνας.. Μπράβο στους κουρασμένους που αγωνίστηκαν. Μπράβο και σε αυτούς που αγωνίστηκαν χωρίς προπόνηση.. @panosdimp δοκιμαστής στην μπενετόν μπορούσα να είμαι και είχα αρνηθεί ο βλαξ.. Τα μαλακά λάστιχα πρέπει να κρατάνε για τουλάχιστον 30 γύρους.. Τα μέσα για περίπου 50 Και τα σκληρά για 70.. Στην φόρμουλα τα κρατούσαν για περίπου 18 με 20 γύρους, και όταν τα άλλαζαν, οι χρόνοι τους (με μειωμένο καύσιμο) ήταν ίσοι ή πιο γρήγοροι.. Κανονικά η διαφορά μαλακού με μέσο ελαστικό είναι 3,5 με 4 δευτερόλεπτα στο γύρο.. Αρα αν τρέχεις έναν κανονικό αγώνα θέλεις 2 πίτ στοπ απο 40 δευτερόλεπτα, και αν κάποιος τρέχει με σκληρά ή με μεσαία και προσοχή δεν θέλει πιτ στοπ. Μιλάμε για εποχές που το πιτ στοπ δεν ήταν υποχρεωτικό, όπου οι περισσότεροι οδηγοί της προκοπής, ξεκινούσαν με μεσαίο λάστιχο για να μην κάνουν πιτ και αν χρειαζόταν έκαναν αλλαγή με μαλακά για να μειώσουν τις απώλειες.. Εξαρχής έλεγα στον team mate οτι τα μαλακά είναι η μόνη επιλογή... 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Απρίλιος 4, 2016 #84 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2016 (edited) 58 minutes ago, panosdimp said: Επρεπε κατ εμέ να υπάρχει τουλάχιστον διαφορετική φθορά στα ελαστικά μεταξύ τους αλλά και μεταξύ άλλων οδηγών . Σε μια πίστα σαν την Μονζα που έχει πολλές δεξιές με μεγάλη ταχύτητα τα αριστερά ελαστικά έπρεπε να εχουν φθαρεί περισσότερο και ανεξάρτητα σε ποιό γύρο είσαι αλλά ανάλογα του πως οδηγάς . Αυτό συμβαίνει ήδη (Διαφορετική φθορά ανάλογα με το στυλ οδήγησης ή με βάση το setup). Χθες νομίζω ότι ήμουν υπερβολικά ευγενικός με το γκάζι και το φρένο γι αυτό και στα τελευταία laps δεν είχα κανένα πρόβλημα να ανεβάσω στο 100 το boost χωρίς γλιστρήματα. Η monza δεν είναι πίστα που δημιουργεί τόσο ανομοιόμορφη φθορά.. Mugello βάλε και κοίτα τι γίνεται αριστερά-δεξιά.. Μεγάλες διαφορές!! Είναι από τις πίστες που αξίζει το ασύμμετρο setup. Επίσης φαίνεται λογικότατο ένα κρύο λάστιχο να αποδίδει χάλια παρά το ότι έχει ακόμα πολλή γόμα σε σχέση με ένα που φθείρεται πιο γρήγορα αλλά μένει μέσα στις σωστές θερμοκρασίας και πίεσης. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και το graining. Αν το graining του medium ανέβηκε ψηλά, τότε είναι ακόμα δυσκολότερο να κρατήσει θερμοκρασίες και να είναι grippy. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 4, 2016 από akis_z80 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Απρίλιος 4, 2016 #85 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2016 πριν 12 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε: Δεν νομίζω ...Τάκη, μόνος του το έχασε στην έξοδο: Κατά τα άλλα, τα πήγα χάλια. Έπρεπε να ακούσω τον @rapid_fast, που έλεγε για softs. Ο Θοδωρής μπήκε μαζί με εμένα στα πιτς. Βγαίνοντας πιο κάτω , ο @wolves, αναπήδησε σε κερμπ κ δεν μπόρεσα να τον αποφύγω. Έχασα απίστευτο χρόνο εκεί και μετά εγκλωβίστηκα πίσω από @rapid_fast που μου έριξε γύρο. Τον είχα με πιο φρέσκα ελαστικά, αλλά φοβόμουν να τον περάσω μήπως του χαλάσω τον αγώνα. Ακούς Παναγιώτη? Αλλιώς ίσως πέρναγα και εγώ τον @GoMaR που δεινοπαθούσε με τα mediums. Μπράβο σε όσους τερμάτισαν κ μπράβο στο πόντιουμ. Την επόμενη φορά που θα ξελαπάρεις (μακάρι να μην υπάρξει επόμενη φορά για να έχουμε σούπερ αγώνα) να το κάνεις σε μια ευθεία και όχι πάνω στα φρένα.. Γιατί μπορεί να μην το καταλαβαίνεις, αλλά έκανες 5 πράγματα εκεί και τα έκανες και τα 5 λάθος.. χα χα χα χα.. Θα στα πώ την επόμενη φορά μέσω τημ σπήκ.. Ως γνωστόν δεν τρέχει τίποτα, συμβαίνουν αυτά.. απλά έχασα την ευκαιρία να ξαναπεράσω την σούπερ γιαγιά @panosdimpκαι δύσκολα να την ξαναβρώ!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Απρίλιος 4, 2016 #86 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2016 ωχ..ψηνω καλαμπόκι 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Απρίλιος 4, 2016 #87 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2016 πριν 2 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε: μπράβο ρε Παναγιώτη..μας θυμιζεις κάθε φορά την αξία σου.. συγχαρητήρια σε όλους και μπράβο στον βήτα για την επιλογή των ελαστικών που παρέσυρε κάποιους μαζί τους και κατάφεραν να βρεθούν στο πόντιουμ:p Θοδωρή,πιο λάθος επιλογή ελαστικών, πεθαινεις τα medium ήταν Και αυτά λάθος.Και δε καταλαβαίνω για πότε θεωρείται σοφή επιλογή, εφόσον σε 45 λεπτό κράτησαν τα σοφτ μια χαρά.αν ήταν 2 ώρες αγώνας είχαν πλεονέκτημα τα med? Το κέρδος των 3-4 δευτερολέπτων κάθε γύρο με τα σοφτ έχεις κερδίσει 2 άνετα πιτς χωρίς φόβο. Γιατί μετράτε τα λάστιχα με την ώρα και όχι με τα χιλιόμετρα @GoMaR? Ποτέ δεν το κατάλαβα αυτό... όπως και δεν κατάλαβα, γιατί στο ασέτο τρώς το κρύο λάστιχο με τον ίδιο ρυθμό που τρώς το ζεστό λάστιχο.. Αυτά τα γκρέηνινγκ δεν τα καταλαβαίνω.. Εγώ ξέρω οτι το γκρεηνινγκ είναι απο τοπική υπερθέρμανση (και μόνο) και όχι σε όλο το λάστιχο, αλλά σε μέρος αυτού.. Ρισκάρω και κρατάω κρύα τα μαλακά ελαστικά μου στην αρχή χάνοντας χρόνο, για να μπορώ να τα έχω ζεστά σε καλύτερη κατάσταση στο τέλος όπου με μικρότερο φορτίο καυσίμου είναι πιο γρήγορος.. Ατυχώς αυτό δεν ισχύει στο ασέτο.. Πολλά ζητάω το ξέρω, αλλά πρέπει και να γρινιάξω λίγο... Στα δικά σας τώρα... Είδατε τεράστιες αλλαγές, χαίρομαι για εσάς γιατί ευχαριστιέστε το παιγνίδι.. Εγώ προσωπικά δεν κατάλαβα καμία αλλαγή.. 2 μπορεί να συμβαίνουν.. 1) είμαι βλάκας (αυτό συνέβαινε και παλαιότερα, δεν είναι κάτι νέο) 2) υπερβάλλετε σε αυτά που λέτε.. προφανώς θα καταλάβω κάτι στον επόμενο αγώνα... Το ρουκετάκι ήταν αρκετά δύσκολο για να ασχοληθώ με κάτι περισσότερο απο το να το κρατήσω στην πίστα... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Απρίλιος 4, 2016 #88 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2016 (edited) 17 minutes ago, rapid_fast said: Αυτά τα γκρέηνινγκ δεν τα καταλαβαίνω.. Εγώ ξέρω οτι το γκρεηνινγκ είναι απο τοπική υπερθέρμανση (και μόνο) και όχι σε όλο το λάστιχο, αλλά σε μέρος αυτού.. Αυτό που λες είναι blistering. Graining έχεις όταν κάνεις sliding με κρύο λάστιχο. Δημιουργεί μια "κρούστα" στην επιφάνεια του ελαστικού που ρίχνει το grip και λειτουργεί κάπως σαν θερμομονωτικό. Το γράφω πολύ χονδρικά, κάπου υπάρχει ένα site που εξηγεί επακριβώς τους όρους graining blistering. Ελπίζω να το βρω. found it: http://www.formula1-dictionary.net/using_tires.html 17 minutes ago, rapid_fast said: Ρισκάρω και κρατάω κρύα τα μαλακά ελαστικά μου στην αρχή χάνοντας χρόνο, για να μπορώ να τα έχω ζεστά σε καλύτερη κατάσταση στο τέλος όπου με μικρότερο φορτίο καυσίμου είναι πιο γρήγορος.. Αυτό ακριβώς εκανα σε όλο το race. Αγώνα αναμονής προσέχοντας όμως να μην κρυώσουν τα λάστιχα και έχω graining. Νομίζω ότι απέδωσε. Από last position -> 1sec πίσω από τον 1ο Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 4, 2016 από akis_z80 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Dog Απρίλιος 4, 2016 #89 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2016 (edited) Ειπα να μην τραβηξω κ αλλη ενεση το ΣΚ και να αφησω τον ωμο να δω τι θα κανει....ε, τα αποτελεσματα τα ειδατε Στα τελειωματα του quali απο τον πονο ειχα ιδρωσει λες κ εκανα αναβαση Ριτσωνας... Δοκιμασα να ξεκινησω τον αγωνα αλλά παρεδωσε τω πνευματι... Η βλακεια μου ηταν οτι δεν κατεβασα FFB και το κωλοαμαξο κοπανουσε οριζοντια κ καθετα...συν του οτι ειχα κανει αρκετους γυρους ενωριτερα κ καταπονήθηκα χωρις λογο Anyway, δεν τρεχει καστανο. Congrats οχι μονο στους 3 πρωτους αλλα σε ολους οσοι τελειωσαν τον αγωνα in one piece (η συμπεριφορα των ελαστικων απεχει ετη φωτος με τα pre 1.5. Θελει πολυ δουλεια ακομη αλλά απο οτι φαινεται βαδιζουμε σε σωστο δρομο) Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 4, 2016 από Lazy Dog Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoF1 Απρίλιος 4, 2016 #90 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2016 Γμτ εχασα ωραια πραγματα. Ειχαμε θεματα με την ΔΕΗ και δεν ρισκαρα να ανοιξω υπολογιστη. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Απρίλιος 4, 2016 #91 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2016 πριν 24 λεπτά, το μέλος akis_z80 έγραψε: Αυτό που λες είναι blistering. Graining έχεις όταν κάνεις sliding με κρύο λάστιχο. Δημιουργεί μια "κρούστα" στην επιφάνεια του ελαστικού που ρίχνει το grip και λειτουργεί κάπως σαν θερμομονωτικό. Το γράφω πολύ χονδρικά, κάπου υπάρχει ένα site που εξηγεί επακριβώς τους όρους graining blistering. Ελπίζω να το βρω. found it: http://www.formula1-dictionary.net/using_tires.html Αυτό ακριβώς εκανα σε όλο το race. Αγώνα αναμονής προσέχοντας όμως να μην κρυώσουν τα λάστιχα και έχω graining. Νομίζω ότι απέδωσε. Από last position -> 1sec πίσω από τον 1ο Εσύ καλά τα λές @akis_z80 Αλλά με χρονοκαθυστέρηση 26 χρόνων.. Το μπλίστερινγ βγήκε στη φόρα στα τέλη του 90 όταν χρησιμοποιήθηκαν 2 και 3 διαφορετικά πολυμερή στα πέλματα απο τα ελαστικά.. κορν γρέηνινγκ το λέγαμε εμείς... γρεινινγκ σαν το καλαμπόκι... είτε τρίχες έβγαζε είτε μπιλίτσες σαν το καλαμπόκι, κόρν γρέηνινκγ το λέγαμε (πάλιουρας έτσι??) πριν 30 λεπτά, το μέλος akis_z80 έγραψε: Αυτό που λες είναι blistering. Graining έχεις όταν κάνεις sliding με κρύο λάστιχο. Δημιουργεί μια "κρούστα" στην επιφάνεια του ελαστικού που ρίχνει το grip και λειτουργεί κάπως σαν θερμομονωτικό. Το γράφω πολύ χονδρικά, κάπου υπάρχει ένα site που εξηγεί επακριβώς τους όρους graining blistering. Ελπίζω να το βρω. found it: http://www.formula1-dictionary.net/using_tires.html Αυτό ακριβώς εκανα σε όλο το race. Αγώνα αναμονής προσέχοντας όμως να μην κρυώσουν τα λάστιχα και έχω graining. Νομίζω ότι απέδωσε. Από last position -> 1sec πίσω από τον 1ο 95% και 96% τερμάτισα με τα λάστιχα.. Εσύ πόσο είχες?? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Απρίλιος 4, 2016 #92 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2016 12 minutes ago, rapid_fast said: 95% και 96% τερμάτισα με τα λάστιχα.. Εσύ πόσο είχες?? Να μη σου πω ψέματα.. Δεν είχα το παλιό app ενεργοποιημένο που έδειχνε το ποσοστό. Πάντως η μπάρα είχε ψιλοκιτρινίσει στο kunos app και είχα κάτω από 2% grain στο τέλος του race. To grain φαίνεται από το dev app car physics. Τους ταχύτερους γύρους πάντως τους έκανα στο τέλος του αγώνα που ήμουν full boost και άδειος από καύσιμο. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Απρίλιος 4, 2016 #93 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2016 πριν 1 ώρα, το μέλος rapid_fast έγραψε: Την επόμενη φορά που θα ξελαπάρεις (μακάρι να μην υπάρξει επόμενη φορά για να έχουμε σούπερ αγώνα) να το κάνεις σε μια ευθεία και όχι πάνω στα φρένα.. Γιατί μπορεί να μην το καταλαβαίνεις, αλλά έκανες 5 πράγματα εκεί και τα έκανες και τα 5 λάθος.. χα χα χα χα.. Θα στα πώ την επόμενη φορά μέσω τημ σπήκ.. Ως γνωστόν δεν τρέχει τίποτα, συμβαίνουν αυτά.. απλά έχασα την ευκαιρία να ξαναπεράσω την σούπερ γιαγιά @panosdimpκαι δύσκολα να την ξαναβρώ!!!! Θα τα πούμε ναι, απλά να γράψω τι έκανα : 1. Βγήκα από την T1 καλύτερα 2. Έβαλα 100% boost κ σε πέρασα στην ευθεία. 3. Φρέναρα λίγο πιο αργά για να μη σε εμποδίσω 4. Όταν κατάλαβα ότι παρα φρέναρα αργά κ δεν θα την έβγαζα την στροφή, απλά άφησα το αμάξι να πάει ευθεία ώστε να μη σε εμποδίσω στην συνέχεια. Θεωρώ λοιπόν ότι από μεριάς μου, δεν υπήρξε κάτι το μεμπτό. (ξελαπάρω????? χαχαχα το έπιασα με την 3η , δεν το έχω ξανα ακούσει. ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Απρίλιος 4, 2016 #94 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2016 πριν 44 λεπτά, το μέλος akis_z80 έγραψε: Αυτό ακριβώς εκανα σε όλο το race. Αγώνα αναμονής προσέχοντας όμως να μην κρυώσουν τα λάστιχα και έχω graining. Νομίζω ότι απέδωσε. Από last position -> 1sec πίσω από τον 1ο Καλά με την ελάχιστη προπόνηση που είχες κάνει ήταν άθλος. Εκτός αυτού όμως έπαιξαν και άλλα ρόλο όπως μια μαύρη οθόνη όταν είχα ξεφύγει αρκετά στην αρχή από τον Βήτα γιατί έψαχνα το 0 και βρήκα κάποιο f μετά μέχρι να βγώ από το παράθυρο ο Βήτας είχε εξαφανιστεί εμπρός ,τον έφτασα με αφησε να τον περάσω και έφυγα μπροστά κάνοντας άπειρα λάθη ψάχνοντας μέσα στο σκοτάδι για τα σωστά πλήκτρα ,τι βασανιστήριο βγήκα γρασίδι κανά δυό τρεις φορές και μια τελευταία όπου ενώ είχα ξεφύγει 12 σεκς μου γύρισε και κοιτούσε προς την αντίθετη κατεύθυνση ,άντε να το βάλεις μέσα με φτάσατε πάλι και φτού κι από την αρχή ,μετά φοβόμουν μη μου τελειώσουν τα καύσιμα η μήπως πατήσω λάθος κουμπί και το άφησα στο 70 γι αυτό με έφτασες στο τέλος ,άρα δεν έπαιξε τόσο μεγάλο ρόλο η συμπεριφορά στα λάστιχα,αν είχες προπονηθεί λίγο θα πήγαινες τάπα χωρίς να κοιτάς τα λάστιχα και θα με είχες περάσει προ πολλού αφού θα χες καλύτερη θέση και στην εκκίνηση. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Απρίλιος 4, 2016 #95 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2016 E σίγουρα όταν έχεις τον Βήτα να σε πιέζει θα κάνεις και λάθη :D. Αν και δε μας έχεις συνηθίσει σε τέτοια... Θυμάμαι πολλές φορές να σε περιμένω από πίσω για 20 λαπς να βγεις από το δρόμο και πάντα είχες εκνευριστική σταθερότητα! Πάντως δε νομίζω να έκανα ούτε μία κανονική προσπέραση, είτε περνούσα αυτούς που είχαν hards και meds και γύριζαν σε άλλο ρυθμό είτε αυτούς που έβγαιναν εκτός πίστας. consistency is key 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Απρίλιος 4, 2016 #96 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2016 (edited) 1 hour ago, akis_z80 said: Πάντως η μπάρα είχε ψιλοκιτρινίσει Τι λε ρε???... Πριν παραδώσω πνεύμα κοντά στο 15ο γύρο (btw συγνώμη @cpgr αλλά μου σπίνιαρε η τρίτη και έφυγε ο κώλος προς την μεριά σου!! ) έβλεπα την μπάρα των ελαστικών μου κατακόκκινη και περίπου στην μέση (στα medium που φορούσα) Ναι οκ θα μου πεις είσαι άχρηστος και μπλόκαρες-σπίνιαρες μονίμως τους τροχούς σου. Οκ το δέχομαι Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 4, 2016 από Georgiadis Giorgos 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Απρίλιος 4, 2016 #97 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2016 12 minutes ago, Georgiadis Giorgos said: Τι λε ρε???... Πριν παραδώσω πνεύμα κοντά στο 15ο γύρο (btw συγνώμη @cpgr αλλά μου σπίνιαρε η τρίτη και έφυγε ο κώλος προς την μεριά σου!! ) έβλεπα την μπάρα των ελαστικών μου κατακόκκινη και περίπου στην μέση (στα medium που φορούσα) Ναι οκ θα μου πεις είσαι άχρηστος και μπλόκαρες-σπίνιαρες μονίμως τους τροχούς σου. Οκ το δέχομαι Άρα ισχύει ότι δεν έιχαμε όλοι την ίδια φθορά στα λάστιχα Απορώ πώς ακόμα δεν έχει πειστεί για αυτό ο Πάνος!! Αν τρέχαμε αγώνα 1 ώρας θα ήταν ακόμα πιο εμφανές από τη μέση και μετά. Πχ αν σπινάρεις συνέχεια τις ρόδες μετά το πρώτο S, λογικό να την ακούσουν τα λάστιχα εχεχε 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Απρίλιος 4, 2016 #98 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2016 Το πιθανότερο είναι να φταίει που έτρεξα πολύ λίγο με την 1,5 και με μόνο ένα αυτοκίνητο ,είχα τρέξει μερικούς γύρους μαζί σας στο wamta αλλά δεν είχα τα apps ενεργοποιημένα στο Mugello για να δω τι συμβαίνει ,για να το λετε όμως σίγουρα θα υπάρχει βελτίωση προς τη σωστή κατεύθυνση οπότε στους επόμενους αγώνες θα το δω . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Απρίλιος 4, 2016 #99 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2016 Μία ώρα πριν, το μέλος panosdimp έγραψε: ,τον έφτασα με αφησε να τον περάσω και έφυγα μπροστά Πες τα όλα ρε!! Σε άφησα και με πέταξες έξω απο την πίστα... Πές τα όλα, υπάρχουν οι αποδείξεις!!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Απρίλιος 4, 2016 #100 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2016 Χαχα φωναζες πέρνα αλλά είχα 70 και είχες 100% οπότε δεν γινόταν εκείνη τη στιγμή να ψάχνω τα πλήκτρα ήδη την είχα πατήσει, έτσι λοιπόν κοιτώντας πίσω έχασες τα φρένα, φταίω εγώ ? Ας αφηνες λίγο γκάζι. Αχαχαχ φοβεροί teammates. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now