Jump to content



[Greek Gatherings 03-4-2016] Monza - Mercedes C9 Sauber


Billys

Recommended Posts

Φλαμπέ ρουκέτα το εργαλείο, μπράβο ρε  Billy xθες φτιάχτηκα, ίσως γιατί ήταν η επιλογή που πάντα ήθελα να βάλω σε κόμπο και φοβόμουν το φτύσιμο από τους  roadcarsades σαν τον Ιάσονα :p:p:D που μια που τό φερε η κουβέντα το πάει εξωπραγματικά γρήγορα ,βέβαια θα μου πείτε δεν μίλησαν ακόμα τα υπόλοιπα άλιενς ,το αν θα μιλήσουν η θα αποφασίσουν να σιωπήσουν είναι κάτι που μένει να το δούμε σήμερα ;)

Δεν ξέρω αν είναι πιο γρήγορο η πιο αργό από πριν καθώς δεν το είχα δοκιμάσει πριν την 1,5,χ ,πάντως είναι απόλαυση από τη στιγμή που θα μάθεις να τιθασεύεις τα πόδια σου .(100%τούρμπο)

Αυτό που έχω την εντύπωση πως έγινε εκτός των γραφικών που όντως έχουν δεχθεί μια κατά τη γνώμη μου μικρή βελτίωση είναι στα κολίζιονς όπου διαπίστωσα πως με μικρή ταχύτητα και υπό κάποια γωνία ίσως ,ο εμπρός δεν νιώθει τίποτα και ο πίσω αισθάνεται αλλά και ακούει την πρόσκρουση χωρίς να συμβαίνουν τρελά πράγματα θέλει όμως περισσότερη παρατήρηση και υπό άλλες συνθήκες .

Με περισσότερα χιλιόμετρα είδα τρελές σβούρες και χθές στην πρώτη στροφή.

Ενα θετικό ακόμη που παρατήρησα είναι πως στο σετάπ οι αλλαγές που κάνεις είναι πια αισθητές γιατί παλαιότερα νόμιζα πως ότι και να του βάλω θα πάει τώρα όχι, δεν ξέρω αν φταίει το αυτοκίνητο μάλλον όχι.

Στο ffb δεν παρατήρησα τρελές αλλαγές ίσως να φταίω εγώ που πιάνω μόνο τις μεγαλούτσικες από αυτές ,αυτό που άλλαξε το ffb και τη συμπεριφορά αισθητά ήταν  όταν άλλαξα τις ρυθμίσεις στον profiler με κάποιες διαφορετικές από αυτές του Δημήτρη ,της υποκειμενικότητας το ανάγνωσμα δηλαδή.

Επίσης παρατήρησα πως σπινάρει διαφορετικά βγαίνοντας από το γρασίδι .:p

Αλλο ένα που μου έκανε εντύπωση και δεν ξέρω που να το κατατάξω στα θετικά η τα αρνητικά είναι πως με το τούρμπο τέρμα και με σοφτ ελαστικά έβγαλα τουλάχιστον 6 γύρους χωρίς πρόβλημα,αυτό για τα ελαστικά μου το εξήγησε ο Βήτας λέγοντάς μου πως τα σοφτ ελαστικά της εποχής κρατούσαν, το τούρμπο από φόβο μήπως δεν τελειώσω τον αγώνα το έβαλα στο 70% στον τελευταίο γύρο.

Αυτά χωρίς ίχνος φανατισμού και υποκειμενικά αντικειμενικός κριτής όπως πάντα .

Ραντεβού το βράδυ, το ξέρω βαριέστε οι περισσότεροι γιατί  έχετε κορέσει τη δίψα σας με τα τόσα cups που έχετε τρέξει αλλά για να μην πεθάνει ο Λάμπης ρε γαμώτο αλλιώς το χω ξαναπεί εμένα τουλάχιστον δεν με πειράζει να μετενσαρκωθεί η συγχωνευθεί όπως θέλετε πείτε το  σε- με wamta or tango  τις Κυριακές για να έχουμε περισσότερες σίγουρες αν μπορούμε να πούμε παρουσίες συνολικά και   μια στιβαρή χωρίς προβλήματα διακυβέρνηση.

Αυτό το φορ φαν να φύγει μου δίνει στα νεύρα :D:p είμαστε σοβαροί ρέισερς λέωωω:crazypilot:

ΥΓ: Aπογορεύονται τα likes γιατί θα στιγματιστείτε από την Google  που παρακολουθεί τα πάντα.

Spoiler

Τι είπα απαγορεύονται τα likes μόνο από τον @mad_dogεπιτρέπονται.

 

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, panosdimp said:

Κυριακές για να έχουμε περισσότερες σίγουρες αν μπορούμε να πούμε παρουσίες συνολικά και   μια στιβαρή χωρίς προβλήματα διακυβέρνηση.

 

Να αφήσεις τα υπόλοιπα ήσυχα και να κάνεις ένα δικό σου!!! Με GT3 ή τίποτα Old school racing car!! 1 ή 2 αυτοκίνητα για ένα ενάμιση μήνα και απο κει και πέρα να αλλάζουν οι πίστες!! Με βαθμολογικό ενδιαφέρον!!!!

Link to comment
Share on other sites

Eπεισοδιακός είχε μπόλικο σασπένς ήρωες όσοι προσπάθησαν να το τιθασεύσουν, άτυχος ο Vitas,  Δημήτρη του στέρησες μια νίκη, απ΄ ότι είδα στο ριπλέυ έκανες όλα αυτά που δεν πρέπει να κάνει ένας που είναι ένα γύρο πίσω ,τον προσπέρασες από την εσωτερική του πήρες την αγωνιστική γραμμή και έχασε τα φρένα χαχαχαχ τον διάλυσες.

Δύο μήνες ποινή από τον αλητάρχη να ξεκινάς τελευταίος :p

Φίλε cpgr μας κοψοχόλιασες όταν έχεις μπλέ σημαία μην είσαι τόσο επιθετικός :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 29 λεπτά, το μέλος panosdimp έγραψε:

Eπεισοδιακός είχε μπόλικο σασπένς ήρωες όσοι προσπάθησαν να το τιθασεύσουν, άτυχος ο Vitas,  Δημήτρη του στέρησες μια νίκη, απ΄ ότι είδα στο ριπλέυ έκανες όλα αυτά που δεν πρέπει να κάνει ένας που είναι ένα γύρο πίσω ,τον προσπέρασες από την εσωτερική του πήρες την αγωνιστική γραμμή και έχασε τα φρένα χαχαχαχ τον διάλυσες.

Δύο μήνες ποινή από τον αλητάρχη να ξεκινάς τελευταίος :p

Φίλε cpgr μας κοψοχόλιασες όταν έχεις μπλέ σημαία μην είσαι τόσο επιθετικός :)

Δεν νομίζω ...Τάκη, μόνος του το έχασε στην έξοδο:

 

 

Κατά τα άλλα, τα πήγα χάλια. Έπρεπε να ακούσω τον @rapid_fast, που έλεγε για softs. Ο Θοδωρής μπήκε μαζί με εμένα στα πιτς. Βγαίνοντας πιο κάτω , ο @wolves, αναπήδησε σε κερμπ κ δεν μπόρεσα να τον αποφύγω. Έχασα απίστευτο χρόνο εκεί και μετά εγκλωβίστηκα πίσω από @rapid_fast που μου έριξε γύρο. Τον είχα με πιο φρέσκα ελαστικά, αλλά φοβόμουν να τον περάσω μήπως του χαλάσω τον αγώνα. Ακούς Παναγιώτη? Αλλιώς ίσως πέρναγα και εγώ τον @GoMaR που δεινοπαθούσε με τα mediums. Μπράβο σε όσους τερμάτισαν κ μπράβο στο πόντιουμ.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Thanks @rapid_fast για το pro tip με τα softs :D

 

Ζητώ ταπεινά συγνώμη για τον εκνευρισμό μου σήμερα που ήμουν χωρίς λόγο απότομος με μερικούς (@GoMaR ...)  αλλά συφιλιάζω όταν βλέπω καταστάσεις wreckfest στην εκκίνηση. Σε αυτά τα races πρώτο μέλημα είναι να μάθουμε να κρατάμε το αυτοκίνητο στην πίστα και μετά να πάμε για χρόνους, σετάπ κουμπάκια για turbo κλπ :)

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

μπράβο ρε Παναγιώτη..μας θυμιζεις κάθε φορά την αξία σου..

συγχαρητήρια σε όλους και μπράβο στον βήτα για την επιλογή των ελαστικών που παρέσυρε κάποιους μαζί τους και κατάφεραν να βρεθούν στο πόντιουμ:p

Θοδωρή,πιο λάθος επιλογή ελαστικών, πεθαινεις :p

τα medium ήταν Και αυτά λάθος.Και δε καταλαβαίνω για πότε θεωρείται σοφή επιλογή, εφόσον σε 45 λεπτό κράτησαν τα σοφτ μια χαρά.αν ήταν 2 ώρες αγώνας είχαν πλεονέκτημα τα med? Το κέρδος των 3-4 δευτερολέπτων κάθε γύρο με τα σοφτ έχεις κερδίσει 2 άνετα πιτς χωρίς φόβο.

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ναι οκ,χαιρω πολυ.Αυτη ειναι μια γενικη θεωρια.
Το θεμα ειναι οτι σε υψηλοτερη θερμοκρασια,θα ειχαν και τα σοφτ παραπανω temps.Δε θα ηταν καλυτερα ; Η θα αντεχαν λιγοτερο λογω οτι θα ζεσταινοντουσαν παραπανω;

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 10 λεπτά, το μέλος Georgiadis Giorgos έγραψε:

Σε πιστα με στροφες ισως... Δεν υπηρχαν στροφες για να επιβαρυνουν τα ελαστικα... Φανταζομαι πως στο Spa δε θα αντεχαν πανω απο 10 γυρους.

Δεν με πείθει ούτε αυτό το μοντέλο πάλι διακόπτες βάλανε :p:p.

Tα δικά μου ήταν πράσινα συνέχεια μόνο κάπου κάπου μπλέδιζε το εμπρός δεξί ,ο Βήτας με μπλέ μπροστινά έκανε ταχύτερους γύρους με φθορά ακριβώς την ίδια ,διακόπτες λέμε τι καινούργιο μοντέλο και κουραφέξαλα :p

Οπως λέει κι ο teammate  το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να πας τάπα.:D

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, panosdimp said:

Δεν με πείθει ούτε αυτό το μοντέλο πάλι διακόπτες βάλανε :p:p.

Tα δικά μου ήταν πράσινα συνέχεια μόνο κάπου κάπου μπλέδιζε το εμπρός δεξί ,ο Βήτας με μπλέ μπροστινά έκανε ταχύτερους γύρους με φθορά ακριβώς την ίδια ,διακόπτες λέμε τι καινούργιο μοντέλο και κουραφέξαλα :p

Οπως λέει κι ο teammate  το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να πας τάπα.:D

Ισχυει!! Απο την μια τα λαστιχα ανεβαζουν θερμοκρασιες, αλλα δυσκολα και αλλα ευκολοτερα. Μεχρι στιγμης παντως δεν εχω δει πτωση στην αποδοση!! Ο μονος τροπος για να δουμε αν το v7 δουλευει σωστα, ειναι να χωσουμε καποιο πολυ σταθερο οδηγο να κανει καμια τριανταρια laps σε πιστα με 100% grip και απο κει και περα να δουμε αν θα υπαρξει πτωση στην αποδοση των ελαστικων #κατιμουβρωμαει #teamvitas

Έγινε επεξεργασία από Georgiadis Giorgos
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.