Giorgos Sina Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26, 2016 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26, 2016 Γεια σας , στις 28/01/15 παρέλαβα το Razer Naga MMOG 2014 . Από την αρχή παρουσίασε ένα πρόβλημα οπου ο κέρσορας κάτι πάθαινε και πηγαινε πανω δεξια χωρις να το κουναω .. Στην αρχη δεν εδωσα πολυ σημασια , Μετα ομως απο 2-3 εβδομαδες αποφασισα να το στειλω για service . Το στελνω στο καταστημα οπου το αγορασα και τους εξηγησα το προβλημα και μου λενε οτι θα το στειλουν στην αντιπροσωπεια για ελεγχο (zegetron) . Μου το επιστρεφουν και μου λενε η απαντηση της αντιπροσωπειας ήταν ότι δεν βρηκανε το προβλημα , ειπα στον τεχνικο του καταστηματος να το στειλει ξανα για ελεγχο .Αυτο εγινε καμια 7 φορες για κανα 6μηνο ... με το ιδιο αποτελεσμα . Πηρα την zegetron τηλεφωνο και τους ρωτησα σχετικα με το ποντικι , μου ειπαν οτι το ειχαν παραλαβει μονο 1 φορα το καλοκαιρι... Το ειπα αυτο στο καταστημα οπου το αγορασα και μου ειπαν οτι το εστειλαν παρα πολλες φορες οπου ακομη μου εδωσαν και χαρτι αποστολης οπου σταλθηκε το ποντικι . μιλησα με την zegetron ξανα και μου ειπαν να μιλισει ο ιδιο ο τεχνικος με αυτους αλλα το τεχνικος του καταστηματος ειπε οτι δεν γινεται κατι τετειο...Εκανα καταγγελια στην γραμμη καταναλωτη με email και δεν μου απαντησαν ... Καμια συμβουλη ? Μου εχει περασει απο το μυαλο ακομη και να το χαλασω μονος μου μηπως και το φτιαξουν μηπως μου δωσουν αλλο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now