Jump to content



[Tango X] Series 1 - Race 2/5


GoMaR

Recommended Posts

@Aris Teidis Οπως τα λες...Με αγχωσε η μπλε σημαια..(Αφου ακουγα και στο τς Μπλε σημαιες μπλε σημαιες) και εχασα τα φρενα τελειως και σε πηρα μπαλα..

Νευριασα και το κλεισα γιατι και στο σπιτι γινοταν ενας ψιλοχαμος με την μικρη. Συγγνωμη ρε μαν.

 

Δυστυχως παρολο που η οργανωση ειναι σουπερ , το αυτοκινητο δεν με εχει κερδισει καθολου και δεν το ευχαριστιεμαι καθολου.

Την επομενη φορα αν ειναι ετσι τα πραγματα προκειμενου να μην χαλασω κανενος παιδιου τον αγωνα παλι, μπορει να αραξω στα πιτς να χαζευω μαχες.

@GoMaR sorry my friend γιατι εχεις κανει και φοβερη δουλεια με τα σκινς.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, GoMaR said:

οταν το επαθα διαολιστηκα ασχημα γιατι θα παλευα για την 3η θεση(ηλπιζα δλδ).αλλα ειδα μετα το replay και το λαθος μου ηταν πως δεν επρεπε να κλειστω προς τη γραμμη του οπως και ο Σωκρατης επρεπε να αφησει γκαζι..

anyway

Θα πάλευες για τη τρίτη θχαχαχαχα :hehe:

3 minutes ago, Lazy Dog said:

@GeoF1 περα απο τον Ιασονα δεν νομιζω να υπαρχει ατομο που να το ευχαριστιεται το συγκεκριμενο  m3 :hehe:

Εγώ το ευχαριστιέμαι πάντως,το αμάξι,την οργάνωση,τα skins,τις πίστες,τη παρέα,όλα! 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

@Oxide Burnedbrain ναι σε ολα, εκτος του αυτοκινητου....για καμια χαλαρη αναβασουλα προς Αι Γιαννη Ρωσσο καλη ειναι, αλλά μεχρι εκει. ^_^

 

Ισως το πιο βαρετο αυτοκινητο. Αλλά αφου η πλειοψηφια το διαλεξε, το καταπινω κ συνεχιζω :)

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Lazy Dog said:

@GeoF1 περα απο τον Ιασονα δεν νομιζω να υπαρχει ατομο που να το ευχαριστιεται το συγκεκριμενο  m3 :hehe:

απο ότι φαίνεται δε το έχω βρει.το χανω στα φρένα αρκετα.πάντα φρεναρω νωρίτερα απο τους άλλους.για αυτο και δε μπορώ να πιάσω τους χρόνους..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μετά το πέρας του league.θα μπει αμάξι με paddles και πιο σύγχρονο:)

@GeoF1 ασε τις μλκιες και συνέχισε κανονικά.ο σκοπος είναι η συμμετοχή:D

 @Oxide Burnedbrain

μη το γελάς...αν σε έφτανα λίγο ακόμα θα πάλευα!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φταιω παντως γιατι για να χαζευω το Σεννα logo ειχα βαλει την καμερα απο το καπο πατωντας το F6 με συνεπεια να μην εχω πισω καθρεπτη.Και στηριζομουν αποκλειστικα στο χελι...

Link to comment
Share on other sites

Τελικη βαθμολογια :
results.thumb.jpg.37e70348bfdf277c3fe11d

penalties.thumb.jpg.f9d018e94f40d40051a7

 

και εδω οι φωτος απο τα cuts (απο το replay του @Georgiadis Giorgos ) :

https://www.dropbox.com/sh/sjji9yk96mr10jl/AAARwhf6ahLEV3xuS7fxU0W0a?dl=0

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Καλός αγώνας χτες με μάχες όλων των παιδιών χωρίς δράματα.

 

Μπράβο στα παιδιά του 1-2-3.

 

Χωρίς να με απασχολεί η θέση που τερμάτισα ή το βαθμολογικό της υπόθεσης μήπως φτάνουμε στην τυπολατρία με τα cuts.Το λέω αυτό γιατί πέραν του άπειρου χρόνου που χρειάζεται ο Ιάσονας ή ο Τάσος να κάτσει να ψάξει/δει/βρει μερικά μήπως είναι too much?

 

Για παράδειγμα αν δείτε τις φωτογραφίες 45 49 59 60 62 97 99 103 συγκριτικά,το να είμαι εκατοστά πάνω στο κέρμπ αλλά εκτός γραμμών πίστας κ το να έχω πράγματι κερδίσει πλεονέκτημα λόγω πατήματος είναι εμφανές πιστεύω.Στην Κ1 ιδίως το να έβγαινες εκτός κέρμπ εμένα ποτέ δεν μου έδωσε χρόνο,γιατί λόγω μειωμένης πρόσφυσης το αμάξι δεν πήγαινε γρηγορότερα.Στην πρότελευταία στροφή όμως αν κλεινόσουν πάνω στο κέρμπ,εκεί πράγματι κέρδιζες κόβοντας δρόμο.

 

Αντιλαμβάνομαι οτι έτσι είναι οι κανόνες κ δεν είναι μ@κάκες όσοι μένουν μέσα στις γραμμές,αλλά μου θυμίζει λίγο τα incident points του iRacing.

 

Φυσικά το παραπάνω ίσως να απαιτεί κ περισσότερη δουλειά γιατί ο καθένας θα το μεταφράζει κατά το δοκούν αν κ πάντα υπάρει η κοινή λογική,οπότε απλά ποστάρω για την κουβέντα του θέματος.

 

edit:ξέχασα να αναφέρω τη διευκρίνιση που χρειάζεται για το αν η μπλε σημαία είναι υποχρεωτική ή ενημερωτική με το γρηγορότερο αμάξι να έχει την υποχρέωση ασφαλούς προσπέρασης.

5 hours ago, Oxide Burnedbrain said:

Θα πάλευες για τη τρίτη θχαχαχαχα :hehe:

Εγώ το ευχαριστιέμαι πάντως,το αμάξι,την οργάνωση,τα skins,τις πίστες,τη παρέα,όλα! 

Άστον να λέει :hehe::amen:

 

Εδώ μου χάλασε τον αγώνα όταν κοπάνησε κ βγήκε έξω,αφήνοντάς με μόνο για 400 γύρους κ μιλάει κ από πάνω.

Έγινε επεξεργασία από sosna
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδη δε μπορουμε να γνωριζουμε ουτε να υπολογισουμε ποιος ειναι ο πραγματικος χρονος που χανεις η κερδιζεις για αυτο εχουμε περιθωριο 7 cuts και επειτα καθε cut και second.
Ισχυει για ολους και ο καθενας ευθυνεται για το αν θα κοψει η οχι.

Γιατι δε δοκιμαζεις να αλλαξεις την οδηγηση σου οπως κανουν αλλοι ; :p



 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο Ιάσονα, χαρά στο κουράγιο σου.

 

Ερώτηση, το stracker δεν μπορεί να το κάνει αυτό , αυτόματα, πχ να δημιουργεί ένα log αρχείο με τον κανόνα που έχεις θέσει πχ (4 wheels) κ να λέει "ο τάδε, τόσα cuts".

 

Μετά απλά ποστάρεις το αρχείο κ άμεσα τις ποινές. Γίνεται?

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος sosna έγραψε:

Καλός αγώνας χτες με μάχες όλων των παιδιών χωρίς δράματα.

 

Μπράβο στα παιδιά του 1-2-3.

 

Χωρίς να με απασχολεί η θέση που τερμάτισα ή το βαθμολογικό της υπόθεσης μήπως φτάνουμε στην τυπολατρία με τα cuts.Το λέω αυτό γιατί πέραν του άπειρου χρόνου που χρειάζεται ο Ιάσονας ή ο Τάσος να κάτσει να ψάξει/δει/βρει μερικά μήπως είναι too much?

 

Για παράδειγμα αν δείτε τις φωτογραφίες 45 49 59 60 62 97 99 103 συγκριτικά,το να είμαι εκατοστά πάνω στο κέρμπ αλλά εκτός γραμμών πίστας κ το να έχω πράγματι κερδίσει πλεονέκτημα λόγω πατήματος είναι εμφανές πιστεύω.Στην Κ1 ιδίως το να έβγαινες εκτός κέρμπ εμένα ποτέ δεν μου έδωσε χρόνο,γιατί λόγω μειωμένης πρόσφυσης το αμάξι δεν πήγαινε γρηγορότερα.Στην πρότελευταία στροφή όμως αν κλεινόσουν πάνω στο κέρμπ,εκεί πράγματι κέρδιζες κόβοντας δρόμο.

 

Αντιλαμβάνομαι οτι έτσι είναι οι κανόνες κ δεν είναι μ@κάκες όσοι μένουν μέσα στις γραμμές,αλλά μου θυμίζει λίγο τα incident points του iRacing.

 

Φυσικά το παραπάνω ίσως να απαιτεί κ περισσότερη δουλειά γιατί ο καθένας θα το μεταφράζει κατά το δοκούν αν κ πάντα υπάρει η κοινή λογική,οπότε απλά ποστάρω για την κουβέντα του θέματος.

 

edit:ξέχασα να αναφέρω τη διευκρίνιση που χρειάζεται για το αν η μπλε σημαία είναι υποχρεωτική ή ενημερωτική με το γρηγορότερο αμάξι να έχει την υποχρέωση ασφαλούς προσπέρασης.

Άστον να λέει :hehe::amen:

 

Εδώ μου χάλασε τον αγώνα όταν κοπάνησε κ βγήκε έξω,αφήνοντάς με μόνο για 400 γύρους κ μιλάει κ από πάνω.

Στο μονο cut που αποδεδειγμενα κερδιζεις χρονο ειναι εκει που η ασφαλτος συνεχιζεται  και στο πλαι και χωριζεται μονο απο την λευκη γραμμη η χαμηλο kerb. Τωρα για να μην καθομαστε να ψαχνουμε σε ποιο μερος της πιστας εχει προσφυση και κερδιζεις και σε ποιο οχι τα βαζουμε ολα το ιδιο και τελος.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι όντως είναι too much να κάθεσει να μετράς cuts με τις ώρες για ένα πρωτάθλημα που προσωπικά παίρνω μέρος για τον χαβαλέ και την επαφή με την κοινότητα του forum, έστω και άν στο χτεσινό αγώνα κέρδισα μία θέση δεν νομίζω ότι αξίζει ο κόπος σου Ιάσωνα.

 

Το βασικό μου sim είναι το iRacing όπου τιμωρείσαι με Safety rating loss όταν πατάς εκτός πίστας και σε ακραίες περιπτώσεις DQF έτσι μου έχει γίνει συνήθεια να μένω εντός πίστας έστω και εάν χάνω χρόνο σε ορισμένα σημεία, αλλά αφού το AC δεν έχει αντίστοιχη λειτουργία και το Tango-X είναι fun league δεν βρίσκω λόγο για τόση προσοχή στις λεπτομέρειες, άσε τον κόσμο να απολαύσει τα χωράφια δίπλα στις πίστες ελεύθερα :D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.