DjAzDeck Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12, 2016 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12, 2016 Καλησπέρα , θα ήθελα την άποψή σας για να προβώ στην κατάλληλη ενέργεια. Έχω ένα ποντίκη Corsair M 95 το αγόρασα πριν 4 μήνες και εμφάνισε πρόβλημα , δεν κουνιέται ο κέρσορας ενώ τα υπόλοιπα πλήκτρα λειτουργούν άριστα. Αναρρωτιέμαι , να επικοινωνήσω με το κατάστημα ή να ψάξω το RMA που προσφέρει η Corsair ? και πως θα το κάνω αυτο γιατί δεν είμαι σχετικος , έχω ακούσει μόνο αναφορες ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
env0y Απρίλιος 1, 2016 #2 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2016 Αν έχεις την απόδειξη αγοράς μπορείς να επικοινωνήσεις με το κατάστημα αλλά όπως και να έχει η μαμά Corsair θα στο ανικαταστήσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now