LocoDiceGR Σεπτέμβριος 30, 2016 #1361 Σεπτέμβριος 30, 2016 Ιδια settings, δειτε το lighting. Τα συμπερασματα δικα σας. Τα εχω δει και σε αλλα παιχνιδια, κατι τετοια ''περιεργα''. 3
twingo Σεπτέμβριος 30, 2016 #1362 Σεπτέμβριος 30, 2016 On 30/9/2016 at 11:19 ΠΜ, το μέλος gatonini έγραψε: Σαν νεος κατοχος MSI rx470 4gb εχω παρατηρησει τα εξης: 1) H καρτα οντως ειναι αθορυβη, οι ανεμιστηρες ειναι σβηστοι μεχρι να πιασει 59 βαθμους και τοτε αναβουν στιγμιαια και τη ριχνουν στους 54 κοκ 2) επιτελους παιζω fallout4 σχεδον max settings 3) To software της MSI ειναι ελαφρυ αλλα του λειπουν κανα εξτρα ρυθμισεις 4) απο computer universe αγορα 16/9 παραλαβα χτες 29/9 μια ερωτηση ποιους drivers εχετε τωρα? χρειαζομαι εξτρα προγραμμα? Expand Καλησπέρα ! Άν επιτρέπεται, πόσο σου κόστισε μαζί με τα μεταφορικά ;
Petrossortep Σεπτέμβριος 30, 2016 #1363 Σεπτέμβριος 30, 2016 On 30/9/2016 at 6:08 ΜΜ, το μέλος LocoDiceGR έγραψε: Ιδια settings, δειτε το lighting. Τα συμπερασματα δικα σας. Τα εχω δει και σε αλλα παιχνιδια, κατι τετοια ''περιεργα''. Expand Η 480 φαίνεται να έχει πιο "βαρύ" occlusion. Συν ένα φως κοντά στην καρέκλα. Που το βρήκες το screenshot?
gatonini Σεπτέμβριος 30, 2016 #1364 Σεπτέμβριος 30, 2016 (edited) On 30/9/2016 at 6:18 ΜΜ, το μέλος twingo έγραψε: Καλησπέρα ! Άν επιτρέπεται, πόσο σου κόστισε μαζί με τα μεταφορικά ; Expand 240 @LocoDiceGR το παρατηρησα και εγω αυτο το σκοτεινιασμα αλλα εμενα προσωπικα μου φαινεται πιο ρεαλιστικο και τα χρωματα μου φαινονται πιο ζωντανα Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 30, 2016 από gatonini
LocoDiceGR Σεπτέμβριος 30, 2016 #1365 Σεπτέμβριος 30, 2016 (edited) On 30/9/2016 at 6:33 ΜΜ, το μέλος Petrossortep έγραψε: Η 480 φαίνεται να έχει πιο "βαρύ" occlusion. Συν ένα φως κοντά στην καρέκλα. Που το βρήκες το screenshot? Expand Joker Productions στο twitter, το ποσταρε ο ιδιος. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 30, 2016 από LocoDiceGR
GoMaR Σεπτέμβριος 30, 2016 #1366 Σεπτέμβριος 30, 2016 (edited) On 30/9/2016 at 6:08 ΜΜ, το μέλος LocoDiceGR έγραψε: Ιδια settings, δειτε το lighting. Τα συμπερασματα δικα σας. Τα εχω δει και σε αλλα παιχνιδια, κατι τετοια ''περιεργα''. Expand Χωρις να θελω να γινω κακος, αλλα ενα κλικ δουλεια στο φωτοσοπ ειναι το σκοτεινιασμα.Και χωρις αυτο βεβαια να ειναι και το πιο σωστο. Μπορει να δινει καλυτερο contrast (παραπανω AO οπως λεει ο Πετρος,αλλα σε πολυ σκοτεινα σημεια δεν εχει πληροφορια.Βλεπε παντελονι. Απο την αλλη αν εχει παραπανω ambient occlusion απο drivers, ισως εκει να οφειλεται και η διαφορα στα fps. Αλλα ναι, πιο "ζωντανο" ειναι της amd.Αλλα δε ξερουμε αν οντως ειναι ετσι. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 30, 2016 από GoMaR
ARMAGEDDON Σεπτέμβριος 30, 2016 #1368 Σεπτέμβριος 30, 2016 On 30/9/2016 at 8:16 ΜΜ, το μέλος GoMaR έγραψε: Χωρις να θελω να γινω κακος, αλλα ενα κλικ δουλεια στο φωτοσοπ ειναι το σκοτεινιασμα.Και χωρις αυτο βεβαια να ειναι και το πιο σωστο. Μπορει να δινει καλυτερο contrast (παραπανω AO οπως λεει ο Πετρος,αλλα σε πολυ σκοτεινα σημεια δεν εχει πληροφορια.Βλεπε παντελονι. Απο την αλλη αν εχει παραπανω ambient occlusion απο drivers, ισως εκει να οφειλεται και η διαφορα στα fps. Αλλα ναι, πιο "ζωντανο" ειναι της amd.Αλλα δε ξερουμε αν οντως ειναι ετσι. Expand Ναι αλλά δεν παύει η πληροφορία να είναι εκεί παρόλου που είναι ποιο μαύρο ! επίσης έχοντας την fury x έχω παρατηρήσει ότι πειραματίζονται με τα χρώματα στους drivers !
GoMaR Οκτώβριος 1, 2016 #1369 Οκτώβριος 1, 2016 (edited) Μα τα περισσοτερα παιχνιδια εχουν επιλογη για Gamma.Ενα κλικ ειναι. Δε δικαιολογω καμμια καρτα ετσι.Απλα μου κανει εντυπωση η τοση μεγαλη διαφορα και για αυτο πιστευω οτι οφειλεται αλλου η διαφορα.Ειτε σε ρυθμισεις ειτε σκοπιμα ειτε οντως στις καρτες. Προσωπικα κανενα απο τα δυο δε μου αρεσει.Ενα ενδιαμεσο θα ηταν το ιδανικο.Και πληροφορια να εχεις και λιγο τονικα να μην ειναι ξεθωριασμενο. Θα ηθελα παντως ενας να εβγαζε αντιστοιχο screenshot στο ιδιο παιχνιδι. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 1, 2016 από GoMaR 1
NikosD Οκτώβριος 1, 2016 #1370 Οκτώβριος 1, 2016 Και εδώ Ελλάδα στα 240€ περίπου είναι η MSIhttp://www.skroutz.gr/s/9642860/MSI-Radeon-RX-470-4GB-RX-470-GAMING-X-4G.html
LocoDiceGR Οκτώβριος 4, 2016 #1371 Οκτώβριος 4, 2016 http://www.overclock3d.net/news/gpu_displays/amd_adds_frame_pacing_to_directx_12_multi-gpu/1 3
yanni Οκτώβριος 5, 2016 Author #1372 Οκτώβριος 5, 2016 On 28/9/2016 at 5:03 ΜΜ, το μέλος yanni έγραψε: Αν δεν βιάζεται και αν το eBay δεν είναι πρόβλημα μπορεί να αγοράσει αυτό Mini 1080p HDMI to VGA Audio HD HDTV Video for PC Laptop Adapter Converter De | eBay Το περιμένω να μου έρθει σε λίγο καιρό για λογαριασμό φίλου. Έχω το ανάποδο(ίδια συσκευασία, ανάποδη λειτουργία), από VGA σε HDMI και παίζει μια χαρά. Αν βιάζεται μπορεί να κοιτάξει αντίστοιχα στα Ελληνικά μαγαζιά, αλλά δεν ξέρω αν αυτά δουλεύουν, διότι δεν βλέπω να παίρνουν τροφοδοσία(οπότε ίσως να απαιτούν να δίνει η HDMI ή την DisplayPort?). Θα πρέπει να ρωτήσει. Expand Οι αγορές μας..!! - Page 162 - Τι-Που-Πόσο - TheLab.gr
Petrossortep Οκτώβριος 6, 2016 #1373 Οκτώβριος 6, 2016 Όποιος έχει το χρήμα κάνει κουμάντο. Δυστυχώς. Ανύπαρκτο το async. http://wccftech.com/gears-war-4-performance-review/ Και το κερασάκι: Τα χαμηλά "low 5%" δείχνουν frame drops. Τα πολύ χαμηλά min δείχνουν πιθανό πρόβλημα-και-με stuttering στα λίγα cores. Οι κάτοχοι i5 να σπεύσουν να πουλήσουν όσο είναι καιρός και το παραμύθι των "υπεραρκετών 4 cores" είναι ακόμα στη μόδα. Όταν καταλάβει η μαρίδα που πάει το πράγμα, το σύστημά τους θα "σκοτώνεται" για λίγο παραπάνω από έναν μεταχείρο 8350. 3
PanosXidis Οκτώβριος 6, 2016 #1374 Οκτώβριος 6, 2016 (edited) +φωνώ απολυτά με αυτά που είπες Πέτρο βλέπουμε τον καλό παλιό τον 2600κ με HT {που χρειάζεται πλέον} κάθετε πολύ δυνατά οπότε πολύ πιθανόν τα 4cores 4theards βλέπω να χάνουν σιγά σιγά και στο DX12 που λέγαμε θα είναι ποιο αποδοτικά αλλά μάλλον λάθος μπορεί να κάνω διοτι ακομα δεν βγήκε καλα το DX12.Αλλα απο οτι διχνει ετσι ειναι τα πραγματα Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 6, 2016 από PanosXidis
Petrossortep Οκτώβριος 6, 2016 #1375 Οκτώβριος 6, 2016 Χωρίς HT το συνηθέστερο πρόβλημα είναι τα μεγάλα παροδικά frame drops. Βλέπω στο Fallout 4 ο 6700Κ με τρεις πυρήνες ενεργούς να κρατάει το 60άρι σε γενικές γραμμές, αλλά όταν μπαίνεις μέσα σε πολύπλοκες δομές(πόλεις κτλ.) αρχίζουν τα προβλήματα και χωρίς να τερματίζουν οι 3 φυσικοί πυρήνες. Αξίζει να πούμε ότι το GOW 4 είναι η αφρόκρεμα του software(unreal 4) με ποιοτική υλοποίηση των τελευταίων API, έστω και σε προκαταρκτικό στάδιο. Άσχετα αν δεν μπορώ να καταλάβω τί στα κομμάτια τρέχουν όλα αυτά τα θρεντ. 1
panoc Οκτώβριος 6, 2016 #1376 Οκτώβριος 6, 2016 Το Fallout 4 εχει ακριβως το ιδιο προβλημα που εχει και το Skyrim. Η σκιαση γινεται απο το cpu, γιαυτο βλεπεις προβληματα σε πολεις κλπ. Χαμηλωσε τις σκιες και τα frames θα επανελθουν. 2
PanosXidis Οκτώβριος 6, 2016 #1377 Οκτώβριος 6, 2016 (edited) Έχεις δίκαιό περιμένουμε να δούμε και άλλα παιχνίδια DX12,αν είναι ιδια αποτελέσματα πάνω κάτω ε τοτέ θα αρχίζει να χάνει το 4cores 4theards Μπορει αυτο το παιχνιδι να ειναι ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ και το πως ειναι με τους CPUS.Με το νεο dx12 Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 6, 2016 από PanosXidis
Dj_ALeX Οκτώβριος 6, 2016 #1379 Οκτώβριος 6, 2016 Όταν το software ωριμάσει, όλοι μας (αυτοί που είναι του αθλήματος), θα έχουμε πυρήνες για πέταμα! To DX12 (και τα υποτιθέμενα features του), μέχρι στιγμής είναι το χειρότερο ανέκδοτο του 2016.. Όσο για την UE4 απλά για να ξέρουν μερικοί είναι Nvidia optimized! 1
Petrossortep Οκτώβριος 6, 2016 #1380 Οκτώβριος 6, 2016 (edited) On 6/10/2016 at 4:29 ΜΜ, το μέλος panoc έγραψε: Το Fallout 4 εχει ακριβως το ιδιο προβλημα που εχει και το Skyrim. Η σκιαση γινεται απο το cpu, γιαυτο βλεπεις προβληματα σε πολεις κλπ. Χαμηλωσε τις σκιες και τα frames θα επανελθουν. Expand Μάλλον δεν κατάλαβες τι είπα. Κράτησα ενεργούς μόνο τρεις πυρήνες για να δω αν η έλλειψη πυρήνων δημιουργεί προβλήματα και ποια. Το πρόβλημα με τις σκιές(draw calls) αφορά κυρίως το ένα core. Μπορεί το πρόβλημα που είδα με τα τρία core στα 4,5Ghz να είναι θέμα streaming ή κάτι άλλο. Επίσης θέλω να επιβεβαιώσω ο ίδιος κάποια στιγμή αυτό που έδειξε το digital foundry. Δηλαδή, το κέρδος από ΗΤ με 4 cores σε κάποια σημεία έναντι ενός απλού ι5 στην ίδια συχνότητα και με την ίδια όχι ιδιαίτερα γρήγορη μνήμη. Quote Έχεις δίκαιό περιμένουμε να δούμε και άλλα παιχνίδια DX12,αν είναι ιδια αποτελέσματα πάνω κάτω ε τοτέ θα αρχίζει να χάνει το 4cores 4theards Μπορει αυτο το παιχνιδι να ειναι ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ και το πως ειναι με τους CPUS.Με το νεο dx12 Expand Κάθε φορά που βγαίνει ένα game με scaling σε πάνω από 4 cores ακούς το ίδιο. "Περιμένετε να δούμε αν θα υπάρξουν και άλλα". Όποιος μπει στο DSOG και δει όλες τις δοκιμές τους από το τέλος προς τα πίσω θα καταλάβει ότι εδώ πλέον έχουμε μια τάση και όχι μεμονωμένες περιπτώσεις. Μόλις καταλάβει ο κόσμος την τάση αυτή ειδικά οι κάτοχοι κλειδωμένων ι5 που θα τρώνε ντρόπες τη μία μετά την άλλη(συμβαίνει ήδη σε ορισμένα games) τότε οι ι5 θα πουλιούνται σαν ι3. Σχετικά με το dx12 η epic είναι από τους μεγάλους παίκτες. Σου δίνουν μία ιδέα για το άμεσο μέλλον. edit: Το software είναι ό,τι γουστάρει αυτός που το σπονσοράρει. Πόσα είναι τα AMD optimized games και πόσα τα nvidia, με άλλα λόγια. Αλλά ρε συ Αρμαγκέντον να λες πορτ κάτι που τρέχει τόσο καλά παντού. Πλην του async βέβαια λόγω...συμφέροντος( ; ) Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 6, 2016 από Petrossortep 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now