wolves Μάρτιος 11, 2016 #81 Κοινοποίηση Μάρτιος 11, 2016 (edited) ^^ συμφωνω και γω με τον @GoMaR Και σε αυτο που δεν θυμαται παλι στον @Lazy Dog θα δωσω το δικιο (περιστατικο στο 4:52 του βιντεο του @sosna) Βγαινεις απο την πιστα Νασο και επιστρεφοντας πεφτεις πανω του. Spoiler παντως και τους 2 πλεον, οποτε τους δω καθρεπτη (λεμε τωρα, συνηθως ειναι πολυ πιο μπροστα μου και οι 2) θα κανω στην ακρη... τρομαξε το ματι μου, ρεπαιδακιμου Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 11, 2016 από wolves 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Dog Μάρτιος 11, 2016 #82 Κοινοποίηση Μάρτιος 11, 2016 (edited) @GoMaR Ιασονα οπως σου εγραψα κ μετα τον αγωνα, ξεχασε το, δικο μου το λαθος....μαλλον ετρεχα σε αλλο server Θα πω μονο οτι τη μοναδικη φορα(απο οτι θυμαμαι τουλαχιστον) που εκανα καραμπινατο λαθος, σταματησα κ αφησα τη θεση μου. Ολα τα υπολοιπα ειναι ως εκ του περισσου... Καλη Σαρακοστη σε ολους Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 11, 2016 από Lazy Dog 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Μάρτιος 11, 2016 #83 Κοινοποίηση Μάρτιος 11, 2016 @GoMaR Δεν ξερω γτ αλλα εβαλα τα γελια με τις φωτογραφιες στα κοψιματα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Μάρτιος 11, 2016 #84 Κοινοποίηση Μάρτιος 11, 2016 (edited) 5 hours ago, GoMaR said: μα οι αναλύσεις γίνονται για δυο λόγους.ο ενας ειναι σε φιλικό κλίμα και να γίνουμε καλύτεροι από τα λάθη μας και ο άλλος να χωρισουν οικογένειες και να πεσουν σφαλιαρες περα απο την πλακα, γράφω από το κινητό οπότε θα τα πω εν συντομία. στην πρώτη στροφή θεωρώ λάθος του lazy που χώθηκε.είχε παραπάνω χιλιόμετρα και θα τον πέταγε σίγουρα μετα.σε περίμενε μετά όμως. επόμενο περιστατικό που είδα στο ρεπλει είναι στο ες στην πίσω ευθεία.καθαρά φτιαξιμο δικό σου.Δεν έχει μα μου εδώ.:p α)ενα άλλο που θυμάμαι ειναι που εχεις την εσωτερική (και οι δυο επιθετικά παιζατε) και χωνεσαι στο απεξ και αρχίζεις να τον πετάς εξω σε σημείο να πατησει στη πρασινάδα και να γλιστρήσει.με συγχωρείς αλλα φταίξιμο δικό σου που κάνεις αλλαγή γραμμής μέσα στη στροφή..Και εγώ θα έφευγα και δε θα περίμενα εννοείται. β)άλλο περιστατικό που θυμάμαι είναι στην πρώτη στροφή που χάνεις τα φρένα και ξανα μπαίνεις μέσα και χτυπάτε.Εκεί βέβαια κρατάω ένα ερωτηματικό Γιατί δε το θυμάμαι απέξω.πάντως Όταν το είδα, είχα πει ότι θα μπορούσε να το αποφύγει.Όταν το ξανα δω θα σου πω πιο αναλυτικά. Δεν είδα Αλλά συμβάντα.Υπάρχουν κιαλλα; Δεν έψαξα να είμαι ειλικρινής. εννοείται ότι δε τα λέω ως "αγωνοδικης" και δε θα πέσει καμιά ποινή εφόσον δε ζητήθηκε.απλά μιας και τα είδα,είπα την γνώμη μου χωρίς να χαλασω καρδιές. αν και έχω μπόλικα ποπκορν στο σπίτι α)Στο 06:19 κρατάω την εσωτερική κ προσπαθώ να μην ακουμπήσουμε.Λόγω του είναι 24ος γύρος κ τα λάστιχά μου δεν δούλευαν σωστά προσπαθώ κοπιωδώς να μην πέσω πάνω του.Έχει βγει εκτός πίστας,κάποιος θα μπορούσε να πει οτι τον πέταξα έξω αλλά ειλικρινά δεν είχα πρόσφυση να του δώσω άλλο χώρο.Τι αποφασίζει να κάνει?Συνεχίζει κανονικά,μπαίνει εντός πίστας κ αντί να αποδεχτεί το χάσιμο μιας θέσης στρίβει κανονικά πάνω μου. Η τροχιά κ η ταχύτητα είναι τέτοια που εσύ λές οτι θα έπρεπε να σταματήσω?Αν πατούσα φρένο εκεί θα τσουγκρίζαμε.Κ όταν κατάφερα πια να βρω πρόσφυση στρίβω για να του δώσω χώρο να μπει,αλλά δεν πρόλαβα κ με κοπάνησε ήδη.Άρα για ποιά αλλαγή γραμμής μιλάς.Μπορούσα να κρατήσω θεωρείς το αμάξι κ δεν το έκανα για να τον πετάξω έξω?Εδώ έχεις λάθος βλέπε reference πραγματικούς αγώνες αν δεν σε ικανοποιεί η απάντησή μου. β)Στο 04:52 έχω κρατήσει την εξωτερική κ κάνω μια διόρθωση της ουράς.Εκείνος όχι μόνο δεν μου δίνει χώρο,αλλά απεναντίας αφήνει το αμάξι να ξεθυμάνει πάνω μου.Είμαι με τις 2 ρόδες εκτός πίστας.Πόσο χώρο ήθελε ακόμη για να στρίψει στην 5 στρεμμάτων Κ1? Σημειωτέον δεν ξαναμπαίνω στην πίστα,δεν πρόλαβα καν. Στο μόνο που του δίνω χίλια δίκια είναι όταν έχασα τα φρένα γιατί με έπιασε εξ απίνης κ έπεσα πάνω του. Αν δλδ σου έκανε ριπόρτ τα παραπάνω κ συ τιμωρούσες εμένα για τα α) κ β) ως αγωνοδίκης θα έκανες λάθος. υγ:εγώ δεν έχω πόπ κορν γαμώτ. υγ2:δεν είχα άλλα συμβάντα μαζί του γιατί έκανε disco 5 hours ago, Lazy Dog said: @GoMaR Ιασονα οπως σου εγραψα κ μετα τον αγωνα, ξεχασε το, δικο μου το λαθος....μαλλον ετρεχα σε αλλο server Θα πω μονο οτι τη μοναδικη φορα(απο οτι θυμαμαι τουλαχιστον) που εκανα καραμπινατο λαθος, σταματησα κ αφησα τη θεση μου. Ολα τα υπολοιπα ειναι ως εκ του περισσου... Καλη Σαρακοστη σε ολους http://en.lfsmanual.net/wiki/Rules_of_Clean_Racing CT-4: Behind drivers are expected to anticipate the possibility that ahead drivers may have longer braking zones, and can make mistakes. Behind drivers should drive accordingly, always maintaining separation. CT-5: The behind driver has a responsibility to not run into the back of a ahead driver. The ahead driver does not have to try to avoid you. If all else fails, the behind driver should run their own car off the track to avoid such a collision. Το CT-4 μιλά για το δικό μου στούκι στα φρένα.Το CT-5 μιλά για σένα. http://www.ukgpl.com/rec_dvr_beh/rec_driver_beh.htm Μπα στον ίδιο σέρβερ τρέχαμε,απλά ήσουν λίγο επιθετικός.Ε μάλλον ήμουν λίγο κ γω οπότε κ κάναμε ρόιδο τον αγώνα μας.Αλλά shit happens,τα λέμε στον επόμενο. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 11, 2016 από sosna Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάρτιος 11, 2016 #85 Κοινοποίηση Μάρτιος 11, 2016 (edited) 1 hour ago, sosna said: α)Στο 06:19 κρατάω την εσωτερική κ προσπαθώ να μην ακουμπήσουμε.Λόγω του είναι 24ος γύρος κ τα λάστιχά μου δεν δούλευαν σωστά προσπαθώ κοπιωδώς να μην πέσω πάνω του.Έχει βγει εκτός πίστας,κάποιος θα μπορούσε να πει οτι τον πέταξα έξω αλλά ειλικρινά δεν είχα πρόσφυση να του δώσω άλλο χώρο.Τι αποφασίζει να κάνει?Συνεχίζει κανονικά,μπαίνει εντός πίστας κ αντί να αποδεχτεί το χάσιμο μιας θέσης στρίβει κανονικά πάνω μου. α) κανεις λαθος.Το οτι δεν εχεις προσφυση δεν ειναι δικαιολογια.Ισχυει για ολους.Εισαι εσωτερικη (σε αλλη γραμμη) , αλλαζεις γραμμη πανω στην στροφη (μπαινεις στην κανονικη) αναγκαστικα βγαινει εκτος (που ηδη ηταν στην αγωνιστικη γραμμη), παταει στην πρασιναδα , σπινιαρουν οι τροχοι , χανει τον ελεγχο και πεφτει πανω σου.Οποτε ειναι υπερβολικο και δινεις λαθος εικονα λεγοντας οτι στριβει κανονικα πανω σου. Ναι θα εδινα λαθος σε εσενα 100% δες την πορεια της γραμμης του.Σταθεροτατος αντιθετα με σενα που ησουν εκτος αγωνιστικης εδω: σε πεταει οποτε σε φτανει: Σε περναει μενοντας πανω στην αγωνιστικη και εσυ κρατας την εσωτερικη: Παιρνεις το απεξ εσωτερικα κλειστα (καλα ολα και φυσιολογικα μεχρι εδω) Και εδω απο εσωτερικη βγαινεις αγωνιστικη και για να ΜΗΝ χτυπησετε ανοιγεται (δες το ρεπλει παλι)προς τα εξω : Και εδω ειναι η αποδειξη του αναποδου για να το σωσει επειδη αναγκαστηκε να βγει εκτος και επισης η αποδειξη οτι δε κρατησες καθολου την εσωτερικη. Το οτι δεν ειχες προσφυση δε σημαινει οτι ειναι και σωστο το παραπανω. 1 hour ago, sosna said: β)Στο 04:52 έχω κρατήσει την εξωτερική κ κάνω μια διόρθωση της ουράς.Εκείνος όχι μόνο δεν μου δίνει χώρο,αλλά απεναντίας αφήνει το αμάξι να ξεθυμάνει πάνω μου.Είμαι με τις 2 ρόδες εκτός πίστας.Πόσο χώρο ήθελε ακόμη για να στρίψει στην 5 στρεμμάτων Κ1? Σημειωτέον δεν ξαναμπαίνω στην πίστα,δεν πρόλαβα καν. β)Παλι παραπληροφορεις και δεν ειναι σωστο.Δεν βγηκαν 2 ροδες εκτος που λες αλλα και οι 4: το σημειο επαφης: Επειδη ειδα το ρεπλευ παλι.Σε ειδε οτι πηγες να χωθεις, σου δινει χωρο και δεν εστριψε κλειστα στο απεξ οποτε αναγκαστικα ηταν σε πιο ανοιχτη γραμμη. Θα μπορουσε να ειχε κλεισει λιγο παραπανω το τιμονι ; Ναι.Επρεπε να ελεγξεις εφοσον βγηκες εκτος πιστας η να κοψεις παραπανω για να περασει το αμαξι ; Ναι. Δινω 80% λαθος δικο σου και 20% δικο του. Επισης για το τελευταιο S , που τον κοπανησες,δε πατησε νωριτερα φρενο.Δες παλι το ρεπλαυ και απο αλλους.Οι περισσοτεροι πατανε στο ιδιο ακριβως σημειο. Εσυ μπορει οχι, αλλα ειχες πολλα μετρα να πεταξεις το αμαξι εκτος απο το να πεσεις πανω του.Αλλα πολυ σωστα,του παραχωρησες την θεση παλι. Οσον αφορα το πρωτο περιστατικο , ναι φταιει.Το παραδεχτηκε και σε αφησε να περασεις παλι. 1 hour ago, sosna said: Αν δλδ σου έκανε ριπόρτ τα παραπάνω κ συ τιμωρούσες εμένα για τα α) κ β) ως αγωνοδίκης θα έκανες λάθος. Κανενας δεν ειναι αλανθαστος.Απλα στο ρεπλευ αλλα βλεπω εγω και αλλα εσυ απο οτι φαινεται. Καλες οι αναλυσεις , σοφο να παραδεχομαστε τα λαθη μας και τιμιο, αλλα οχι ομως να δινουμε λαθος εντυπωση. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 11, 2016 από GoMaR 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Μάρτιος 12, 2016 #86 Κοινοποίηση Μάρτιος 12, 2016 α)πάλι καλά να λες που κρατήθηκε να μην χτυπήσουμε.Εκεί που λες οτι είμαι εκτός γραμμής σε σχέση με ποιόν?Αφής δεν κράτησα το αμάξι στην εσωτερική -που για να το κάνω θα έπρεπε να σταματήσω σχεδόν εντελώς- κ βγήκε εκτός πίστας είναι λογικότερο να προσπαθήσει να ξαναμπεί χτυπώντας τον άλλο?Όταν κατάφερε να πατήσει το αμάξι θα δεις οτι κάνω τιμονιά για να δώσω χώρο αλλά είναι πλέον αργά αφού είχε αποφασίσει να μπει ούτως ή άλλως .Στο βίντεο επίσης ακούγεται οτι αφήνω το γκάζι ακριβώς για να μην βγω κ άλλο αριστερά,ενώ αν δεν υπήρχε άλλο αμάξι εκεί είσαι κανονικά στο γκάζι.Το οτι δεν είχα πρόσφυση δεν σημαίνει οτι όποιον πάρει ο χάρος προφανώς,αλλά εσύ παρόλαυτά μου λες οτι έπρεπε να ξεπεράσω τους κανόνες της φυσικής αφού αν φρέναρα θα έπεφτα σίγουρα πάνω του.Τουλάχιστον έτσι θα έφταιγα 100% εγώ ή μήπως racing incident?Οριακό θα έλεγα. Τελικά δεν κατάλαβα το έχασε κ έπεσε πάνω μου ή απλά έστριψε?Γιατί αν το έχασε οκ έχει κ μια δικαιολογία να το βαφτίσουμε racing incident κ όλα κομπλέ.Αν κ με αυστηρότητα θα έλεγε κάποιος οτι ήξερε οτι στο άστροτερφ έχει μειωμένη πρόσφυση ergo κακώς δεν άφησε το γκάζι -πράγμα εντελώς υπερβολικό για μένα φυσικά-. β)τη στιγμή που γίνεται το στούκι έχω 2 ρόδες μέσα κ όχι 4 εκτός,άρα πάλι δεν παραπληροφορώ.Το σκρίνσοτ δείχνει καθαρά οτι βρίσκεται στην κλειστή μου γωνία.Εκεί δεν μπορώ να υποθέσω οτι δεν θα αφήσει έστω κ μισό μέτρο χώρο πέφτωντας πάνω μου.Ήμανε εμπρός του άρα ήξερε ακριβώς κ που κ πως θα κατευθυνθώ -δεν νομίζω οτι θα θεωρούσε κανείς χώσιμο το να συνεχίσω να τρέχω,τι να κάμνω,να εξατμιστώ ο έρμος? -.Αντί της λογικής οδού διάλεξε το στούκι. καρφί κιόλας .Πάλι παραπληροφορώ? 0% για μένα,δες παρακάτω γιατί. CT-5: The behind driver has a responsibility to not run into the back of a ahead driver. The ahead driver does not have to try to avoid you. If all else fails, the behind driver should run their own car off the track to avoid such a collision. http://en.lfsmanual.net/wiki/Rules_of_Clean_Racing Επίσης το γεγονός του three wide στη φουρκέτα κ αυτό το θεωρείς νορμάλ?Γιατί αν ήθελα δολίως να τον κόψω προφανώς δεν θα του έδινα χώρο ούτε εκεί κάτι που το έκανα.Κ σε αυτό παραπληροφορώ?Δε νομίζω. Για το περιστατικό που τον κοπάνησα δεν είχα πολλά μέτρα -τα φρένα μου στο εσάκι ήταν μια ιδέα πριν την ταμπέλα των 100μ-,φαίνεται άλλωστε που χαζοπροσπάθησα να κάνω τιμονιά χωρίς να προλάβω δυστυχώς.Όπως προείπα είναι roadcar κ όχι F1. Δεν νομίζω οτι προσπαθώ να δώσω λάθος εντύπωση,ιδίως όταν ανέβασα βιντεάκι που δείχνω εκτός από τα λάθη των άλλων κ τις δικές μου χοντράδες..Παραπληροφόρηση θα ήταν να έλεγα οτι ήταν κατάτι επιθετικός . Επίσης από τον τρόπο που αναλύεις τα περιστατικά είναι σα να μου λες οτι σε οποιοδήποτε περιστατικό με τον συγκεκριμένο θα έπρεπε απλώς να πετάξω πετσέτα κ να τον αφήσω πάση θυσία να περάσει,ασχέτως της θέσης μου στη στροφή,αδιάφορα του δικού του τρόπου οδήγησης,της φυσικής του γκέιμ κλπ.Κ μετά με λες οτι παραπληροφορώ? ε όχι λοιπόν στα Διεθνή Δικαστήρια υγ:ψιλοβαρέθηκα οπότε δεν ξέρω αν θα συνεχίσω πολύ ακόμα.Δεν έχουμε μανούρα κ από άλλους για πληρέστερο flame wars. υγ2:ο Άκης φταίει για όλα..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάρτιος 12, 2016 #87 Κοινοποίηση Μάρτιος 12, 2016 Δεν έχει νόημα να ξανα πω τα ίδια.σου είπα που είσαι λάθος.αν θες δέξου το.αν όχι τα λέμε εννοείται στον επόμενο αγώνα.Δεν αλλάζει κάτι:) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Μάρτιος 12, 2016 #88 Κοινοποίηση Μάρτιος 12, 2016 (edited) Πολύ μου αρέσουν αυτές οι αναλύσεις. Κακώς το βλέπετε σαν flame. Μόνο κάτι καλό μπορεί να βγει. Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τον Ιάσονα. Στο 1ο, Ο Νάσος ήξερε 100% ότι έχει αντίπαλο στα αριστερά του. Όφειλε να του δώσει χώρο αλλά τον τζατζάρισε εκτός πίστας. Πώς? Δικό του πρόβλημα. Να έμπαινε πιο αργά στο apex. Ο Lazy για να αποφύγει έκανε απότομη τιμονιά αριστερά στο πράσινο που γλιστράει πολύ. Πώς να μη του φύγει? 100% φταίξιμο Νάσου. Στο 2ο ο Νάσος φρενάρει αργά από δεξιά για να χωθεί στο apex. Ο Lazy το βλέπει κ ορθά σκέφτεται να τον αφήσει να το χάσει κ να πάει ευθεία, που όντως έτσι γίνεται και να στρίψει κύριος. Ο Νάσος το χάνει και βγαίνει ΕΚΤΟΣ πίστας. Μπαίνοντας πέφτει πάνω στον Lazy που ήταν ΕΝΤΟΣ. Ο Lazy δεν είχε καμία υποχρέωση να αφήσει χώρο σε ένα αμάξι ΕΚΤΟΣ πίστας. Και πάλι 100% φταίξιμο Νάσου. Έτσι τα βλέπω Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 12, 2016 από liakjim 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Μάρτιος 12, 2016 #89 Κοινοποίηση Μάρτιος 12, 2016 On 3/10/2016 at 11:45 AM, Georgiadis Giorgos said: Τι θα γίνει ρε θα φαγωθείτε καθόλου??? Να έχουμε κάτι να διαβάζουμε να περνάει η ώρα μας?!!! Μάθαμε όλοι να ουμ τώρα γίναμε Ευρωπαίοι... Muahahahahaha 5 σελιδούλες για πλάκα 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Μάρτιος 15, 2016 #90 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2016 (edited) Συγνώμη που ενοχλώ την ωραία σας ατμόσφαιρα, αλλά θα ήθελά να σας ενημερώσω ό,τι τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις δεν έχουμε στο rF2. Kαι αν έχουμε δεν μιλάει κανείς. Βλέπω το replay και μιλάω εγώ. Με σύντομες δημοκρατικές διαδικασίες μετά επιβάλλω ποινές ή απομένω χάρη. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 15, 2016 από mad_dog Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάρτιος 15, 2016 #91 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2016 δεν εχει να κανει με το RF2 λοιπον. Απλα η πρωτη ηταν χαριστικη.Απο την δευτερη θα πεφτουν ποινες χωρις μα και μου Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Μάρτιος 15, 2016 #92 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2016 πριν 50 λεπτά, το μέλος mad_dog έγραψε: Με σύντομες δημοκρατικές διαδικασίες μετά επιβάλλω ποινές ή απομένω χάρη. Κάπως έτσι δηλαδή 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση akis_z80 Μάρτιος 15, 2016 Δημοφιλής Δημοσίευση #93 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2016 52 minutes ago, mad_dog said: Συγνώμη που ενοχλώ την ωραία σας ατμόσφαιρα, αλλά θα ήθελά να σας ενημερώσω ό,τι τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις δεν έχουμε στο rF2. Kαι αν έχουμε δεν μιλάει κανείς. Βλέπω το replay και μιλάω εγώ. Φυσικά και δεν έχετε. Για να υπάρξει αντιπαράθεση χρειάζονται τουλάχιστον 2 αυτοκίνητα ταυτόχρονα στην πίστα.. 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Μάρτιος 15, 2016 #94 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2016 Έχετε αρχίσει και τρέμετε...το τελευταίο grid είχε 7 άτομα και μάλιστα 2 ξένους !!! Har har har (6 δηλαδή, ο Γιάννης έκανε το safety car) 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now