Jump to content



Τον Απρίλιο η αποκάλυψη, το καλοκαίρι η κυκλοφορία, για τις Pascal της Νvidia


yanni

Recommended Posts

Αφού λοιπόν το Vega θα βγει Οκτώβριο του 2016, για ποιο 2018-19-20 μιλάμε ;

 

Σε 3 μήνες το Pascal θα έχει αντίπαλο και θα είμαστε όλοι χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι.

 

Και ξαναλέω πως ένα GPU με 18 δις transistors δεν μπορεί να μην είναι ταχύτερο από το Pascal, εκτός αν το νούμερο είναι υπερβολικό ή κάνει εκπτώσεις η AMD για λόγους...άγνωστους σε εμάς

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος NikosD έγραψε:

Αφού λοιπόν το Vega θα βγει Οκτώβριο του 2016, για ποιο 2018-19-20 μιλάμε ;

 

Σε 3 μήνες το Pascal θα έχει αντίπαλο και θα είμαστε όλοι χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι.

 

Και ξαναλέω πως ένα GPU με 18 δις transistors δεν μπορεί να μην είναι ταχύτερο από το Pascal, εκτός αν το νούμερο είναι υπερβολικό ή κάνει εκπτώσεις η AMD για λόγους...άγνωστους σε εμάς

Δε διαφωνω γενικα αλλα τις επιφυλαξεις μου τις κραταω. Τα νουμερα απ οτι φαινεται δε λενε και πολλα. Τα specs της amd παντα πιο πλουσια ηταν παντα αλλα στην πραξη δεν εδιναν και κατι παραπανω... Και το παραδειγμα που σου εφερα (Fury X) ηρθε με μια μνημη που οταν πρωτομαθαμε τα specs της ολοι νομιζαμε οτι ειδικα σε μεγαλες αναλυσεις θα σαρωνει... Δεν εγινε κατι τετοιο ομως. Οπως και να χει ο καιρος πλησιαζει παλι οποτε θα μας λυθουν οι αποριες.

Link to comment
Share on other sites

μακάρι να δούμε Vega Οκτώμβριο και να είναι direct competitor των 10χχ σε πιο λογικές τιμές.

 

Και γω ήμουν πολύ ψημένος για αναβάθμιση της 970 > 1070 αλλά δεδομένου ότι ψιλοτραβάει ακόμη, θα περιμένω να δω τι έχει να δώσει η AMD και μακάρι ναναι αρκετά για να πάω από κει. Αλλιώς όλο και κάποιο pricedrop θα παίξει στις πράσινες λόγω των Vega.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να δούμε Vega τον Οκτώβριο. Η φήμη αυτή έπαιξε παράλληλα με την άλλη φήμη περί προβλημάτων του Polaris να υπερβεί ακόμα και τα 850MHz. Νομίζω η φήμη αυτή βγήκε ώστε να φανεί πιο αληθοφανή αυτή που μίλαγε για προβλήματα με το Polaris. Κατά την γνώμη μου η Nvidia θα παίξει μόνη της στην hi end αγορά για 6 μήνες minimum. Αν τώρα η Microsoft βγάλει το free abstraction layer στο Github για multi GPU support στο DX12, ίσως αυτό να αποτελέσει μια αφορμή για την AMD να βγάλει dual GPU κάρτα. Αλλά και αυτό χλωμό το βλέπω. Η AMD αυτή την περίοδο δεν κοιμάται τα βράδια λόγω Zen. Όσο σημαντικό και αν δείχνει το Vega, ουσιαστικά είναι ασήμαντο μπροστά στο Zen. Χλωμό να δούμε την AMD να επιταχύνει στις GPUs και δεν πάει να χτυπιέται ο Raja.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Με τεχνολογία tile-based rasterization που είχε αναπτύξει η PowerVR στα '90 και χρησιμοποίησε αργότερα και στις Kyro κάρτες της, η Nvidia "κλέβει" στις επιδόσεις από τον Maxwell και μετά, δηλαδή και στις Pascal.

 

Τον ίδιο τρόπο rasterization χρησιμοποιεί και η ARM στις GPU των κινητών και γενικά είναι τεχνολογία για mobile computing χαμηλότερης ακρίβειας που δίνει έμφαση στην ταχύτητα σε βάρος της ποιότητας.

 

Όπως γράφει και ο guru David Kanter που έκανε την αποκάλυψη σήμερα, εκεί που οι τεχνολογίες PC πέρναγαν με τα χρόνια στο mobile όταν αυτό δυνάμωνε, τώρα η Nvidia ακολούθησε αντίστροφη πορεία και πήρε τεχνολογία από το mobile και την έβαλε στο PC (!)

 

http://www.realworldtech.com/tile-based-rasterization-nvidia-gpus/

 

 

Έγινε επεξεργασία από NikosD
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

@NikosD

Μου 'ρθε φλασιά από μια παρουσίαση του Tegra όπου ο Χουάγκ έλεγε πόσο μεγάλη πρόκληση ήταν για αυτούς η μείωση της κατανάλωσης για mobile εφαρμογές. Κάποια άλλη στιγμή είχε αναφερθεί στο πώς η εμπειρία τους από τις mobile πλατφόρμες θα τους βοηθούσε στη βελτιώση του performance per watt στο desktop. Δεν το φανταζόμουν έτσι.

Ούτε μπορώ να σκεφτώ τους λόγους που η AMD τα αφήνει αυτά να περνάνε στο βρόντο.

 

υ.γ.: http://www.anandtech.com/show/10536/nvidia-maxwell-tile-rasterization-analysis

Αυτό που λέγαμε:

Quote

For a while now, a number of people have suspected that one of the ingredients of that secret sauce was that NVIDIA had applied some mobile power efficiency technologies to Maxwell. It was, after all, their original mobile-first GPU architecture, and now we have some data to back that up.

 

Έγινε επεξεργασία από Petrossortep
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 1/8/2016 at 2:04 PM, NikosD said:

Με τεχνολογία tile-based rasterization που είχε αναπτύξει η PowerVR στα '90 και χρησιμοποίησε αργότερα και στις Kyro κάρτες της, η Nvidia "κλέβει" στις επιδόσεις από τον Maxwell και μετά, δηλαδή και στις Pascal.

Όταν είχα διαβάσει για την τεχνική tile based rendering(TBR), αναφορικά με τα κινητά, πριν χρόνια έμεινα με την εντύπωση ότι κάτι θυσιάζει σε ποιότητα. Όμως τώρα που το ξαναγκουγκλάρω δεν βλέπω να αναφέρεται τίποτα αρνητικό πέρα από κάποια artifacts/glitches τα οποία διορθώνονται.

Μάλιστα σε φόρα εξειδικευμένα στα 3d γραφικά εξαίρουν την ικανότητα των software engineers της nvidia να παντρέψουν TBR hardware με API που φτιάχτηκε για direct mode rendering. Και εικάζουν ότι η nvidia πρέπει να αφιέρωσε αρκετούς πόρους για κάτι τέτοιο.

Το μόνο σοβαρό μειονέκτημα του TBR είναι προβλήματα όχι στην ποιότητα, αλλά στην απόδοση σε σκηνές με πολύπλοκη γεωμετρία και anisotropic filtering*. Προβλήματα που η nvidia φαίνεται να αντιμετώπισε.

 

Η συζήτηση στο neogaf:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1256067

Ακόμα και στο άρθρο που παρέθεσες η κατακλείδα είναι θετική για αυτή την εξέλιξη. Αν έχεις κάτι αρνητικό υπόψη σου γράψτο.

 

*Μήπως γι'αυτό η πράσινη ρίχνει την default ποιότητα του filtering στα benchmark? Αυτό θέλει ψάξιμο. Γιατί συνήθως το AF δεν ρίχνει πολύ τις επιδόσεις.

https://arstechnica.com/civis/viewtopic.php?f=6&t=934039

Quote

 

There are two main problems with TBR:

Firstly, they take a massive performance hit when running true trilinear filtering or anisotropic filtering.

Secondly, when polygon counts increase by a high number their performance degrades exponentially rather than linearly like traditional renderers.

 

 

Πάντως, η ειρωνεία είναι ότι η AMD το υποστήριζε στις κάρτες της, αλλά παραχώρησε τα δικαιώματα αυτής της τεχνολογίας στην Qualcomm. Αντίθετα η nvidia μέσω της 3dfx έχει αρκετές πατέντες.

https://en.wikipedia.org/wiki/Adreno

Quote

The Adreno series of graphics processing units (GPUs) are semiconductor intellectual property cores developed by Qualcomm and used in a variety of their SoCs. The core was initially developed under the Imageon brand name by ATI Technologies, which was acquired by AMD in 2006. After the buyout in January 2009,[1] Qualcomm renamed the Imageon products to Adreno.

Άλλη μια αυτοκτονία της AMD.

 

Τι έγραφαν κάποιοι προφητικά από το 2004 !!!

https://forum.beyond3d.com/threads/nv-now-owns-tile-based-rendering-technology.10317/
 

Quote

 

In regards to the tile based rendering, Nvidia now ownes this technology (happened during the Gigapixel -- 3dfx IP purchase). So just think of what might be possible, a GeForce 6800 Ultra with tile-based rendering? That would blow any type of competition out of the way by far. But of course all of this might not be as easy to integrate as you might think/hope.


 

 

Αυτό που έγινε τελικά από τους maxwell και έπειτα. Μόλις λύθηκαν οι τεχνικές δυσκολίες που φαίνεται ότι ήταν αρκετές.


 

 

υ.γ: Φαίνεται ότι η AMD χωρίς θερμή υποστήριξη σε dx12/vulcan τον "ήπιε" για τα καλά. Ίδωμεν.

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
πριν 1 λεπτό, το μέλος johnysg7 έγραψε:

Τα συμπερασματα δικα σας!!!!  Αγορασμενη απο EVGA EU. 1080 FTW.

Untitled.png

 

Για το asic λες σωστά; 

Είναι bug αν δεν κάνω λάθος

Φαίνεται κιόλας από το gpuz που δεν μπορεί να διαβάσει καν σωστά τα ρολόγια

Κάνε update

Έγινε επεξεργασία από SpirosKGR
Link to comment
Share on other sites

@SpirosKGR  Tο ξερω απλα ηθελα να δω τι γινεται! Στην τελευταια εκδοση δεν βγαζει ASIC! Ολα τα υπολοιπα ομως ειναι ιδια. Η καρτα μαμα μονο με target 120% παιζει σταθερα 2000mhz με μαξ 65-68 βαθμους σε 2Κ. 

Link to comment
Share on other sites

πριν 8 λεπτά, το μέλος johnysg7 έγραψε:

@SpirosKGR  Tο ξερω απλα ηθελα να δω τι γινεται! Στην τελευταια εκδοση δεν βγαζει ASIC! Ολα τα υπολοιπα ομως ειναι ιδια. Η καρτα μαμα μονο με target 120% παιζει σταθερα 2000mhz με μαξ 65-68 βαθμους σε 2Κ. 

I know είναι μπουρί ! Μεγιά και καλό λιώσιμο :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος Dj_ALeX έγραψε:

Γενικά περιμένουμε νεότερο GPU-Z παίδες! 

Μεγειά την καρτάρα @johnysg7:T:

Μπορεί και να μη βγει ποτέ έκδοση που να διαβάσει το asic αν ειναι κλειδωμένα από τη μαμα nvidia

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ @Dj_ALeX . Ευτυχως φαινεται οτι αξιζαν τα 800Ε για αγορα απο EVGA. Και να τονισω, οτι οντας κατοχος 980Ti Classified οι διαφορες που βλεπω ειναι πραγματικα μεγαλες για να μην πω τεραστιες και γινω υπερβολικος. Μιλωντας παντα για 2Κ μονιτορ και σε full hardcore gaming (Tom Clancy's The Division για αυτους που ξερουν ).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 57 λεπτά, το μέλος johnysg7 έγραψε:

Ευχαριστω πολυ @Dj_ALeX . Ευτυχως φαινεται οτι αξιζαν τα 800Ε για αγορα απο EVGA. Και να τονισω, οτι οντας κατοχος 980Ti Classified οι διαφορες που βλεπω ειναι πραγματικα μεγαλες για να μην πω τεραστιες και γινω υπερβολικος. Μιλωντας παντα για 2Κ μονιτορ και σε full hardcore gaming (Tom Clancy's The Division για αυτους που ξερουν ).

να εισαι 10+ ,15+ fpS πανω απο την  Classified στο game ?          μεγεια και για την ftw!!

 

Έγινε επεξεργασία από MAKHS LIMENIKOS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.