Jump to content



Αntec κ RMA...


Samael

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αφου λοιπον πεθανε το TrueBlue 480 περνω τηλ στο InfoShop απο οπου το ειχα αγορασει 1,5χρονο πριν.

Κ η απαντηση?Δεν ισχυει η εγγυηση γιατι η αντιπροσωπια(Enercom) δε τα εισαγει πλεον κ η εγγυηση επεσε στον 1 χρονο!.Koιτοντας στο σιτε της Antec ειδα οτι δεινει 3 χρονια,του το λεω κ μου λεει οτι πρεπει να επικοινωνησω με την Antec για το RMA!!!

Ημουνα σε καλη κατασταση κ δεν αρχισα τις αγριαδες,αλλα για πετε ρε παλικαρια τι κανουμε τωρα??

Στείλε ένα mail στην antec, με cc το κατάστημα και την αντιπροσωπεία και περίμενε. :)

Kανονικά ισχύει το καθεστώς εγγύησης που ήταν ήδη σε ισχύ όταν αγόρασες το εν λόγω προϊόν.

Να τους το πετάξεις στο κεφάλι και να ζητήσεις να στο αντικαταστήσουν και ας τρέχουν αυτοί με την αντιπροσωπεία. Στο κατω κάτω, αν ήταν να τρέχουμε εμείς για τις εγγυήσεις δε θα τα αγοράζαμε από τα κωλομάγαζά τους αλλά απ'ευθείας από το εργοστάσιο. Αυτή είναι η δουλειά τους, γι αυτό βάζουν κέρδος στις τιμές.

Αρχική απάντηση από RootX

Στείλε ένα mail στην antec, με cc το κατάστημα και την αντιπροσωπεία και περίμενε. :)

:T:

Αρχική απάντηση από JimmyFox

Kανονικά ισχύει το καθεστώς εγγύησης που ήταν ήδη σε ισχύ όταν αγόρασες το εν λόγω προϊόν.

Να τους το πετάξεις στο κεφάλι και να ζητήσεις να στο αντικαταστήσουν και ας τρέχουν αυτοί με την αμτιπροσωπεία. Στο κατω κάτω, αν ήταν να τρέχουμε εμείς για τις εγγυήσεις δε θα τα αγοράζαμε από τα κωλομάγαζά τους αλλά απ'ευθείας από το εργοστάσιο. Αυτή είναι η δουλειά τους, γι αυτό βάζουν κέρδος στις τιμές.

Σωστός σωστός! Χώστα Jimmy.

Πάντως εαν είμουνα εγώ πρώτα να έκανα αυτό που λέει ο RootX και μετά τσαμπουκά.

To mail εχει παει ηδη,το θεμα ειναι εδω τι μπορω να κανω.Καμια καταγγελια παιζει?

Ψηνομαι ασχημα :devil:

Αρχική απάντηση από JimmyFox

Να τους το πετάξεις στο κεφάλι και να ζητήσεις να στο αντικαταστήσουν και ας τρέχουν αυτοί με την αμτιπροσωπεία.

Να σε σιγουρος οτι θα το εκανα αν ειχα τι δυνατοτητα,αλλα ποιος τραβιετε Θεσ/κη.....

Καλά ε? ωραίο το "αμτιπροσωπεία"....

Πάντως Samael είναι όντως άβολο που το psu το πήρες από Σαλόνικα μιας και στην από τηλεφώνου επικοινωνία ή από e-mail ο άλλος μάλλον σε γράφει. Δυστυχώς χωρίς φασαρία δεν κάνεις δουλειά... Καμμιά απειλή με INKA αν τους έλεγες?

Υ.Γ. Σαν πολλά Antec δεν πεθαίνουν τελευταία???

Αρχική απάντηση από JimmyFox

Καλά ε? ωραίο το "αμτιπροσωπεία"....

Πάντως Samael είναι όντως άβολο που το psu το πήρες από Σαλόνικα μιας και στην από τηλεφώνου επικοινωνία ή από e-mail ο άλλος μάλλον σε γράφει. Δυστυχώς χωρίς φασαρία δεν κάνεις δουλειά... Καμμιά απειλή με INKA αν τους έλεγες?

Υ.Γ. Σαν πολλά Antec δεν πεθαίνουν τελευταία???

Aυτο το ΙΝΚΑ σκευτομουνα κ γω...Πως δουλευει το σχεδιο ξερει κανενας?

ΥΓ.Πραγματι.....

Έτσι έτσι.... Glad I could help. Να καταλάβουν οι μαγαζάτορες οτι δεν τρώμε κουτόχορτο.

Πολύ σωστή κίνηση, αυτό το ΙΝΚΑ τι το έχουμε?

Γενικότερα εμείς οι Έλληνες είμαστε πολύ χαϊβάνια καταναλωτές. Πάμε στα μαγαζιά όλο ευγένεια και πληθυντικούς και πετυχαίνουμε κάτι λύκους!!

Σαν 100ευρω με χέρια και με πόδια μας βλέπουν...

Παρεπιπτόντως ανέφερέ τους ότι θα κοινοποιήσεις σε γνωστούς σου και σε forums την απαράδεκτη συμπεριφορά τους.

Παιδες εχω και γω ενα ημι-καμενο Antec TP480 και το μαγαζι απο που ειχε αγοραστει στην Τζωρτζ 7 τωρα εχει γινει oteshop. εχει περασει 1 και κατι ψιλα χρονος απο την αγορα του.

Θελω να παρω αυτη την αντιπροσωπεια τηλεφωνο αλλα δεν εχω προλαβει ακομα. ελπιζω να μην μου πουν κανενα κουλο:(

Αρχική απάντηση από spresv

Παιδες εχω και γω ενα ημι-καμενο Antec TP480 και το μαγαζι απο που ειχε αγοραστει στην Τζωρτζ 7 τωρα εχει γινει oteshop. εχει περασει 1 και κατι ψιλα χρονος απο την αγορα του.

Θελω να παρω αυτη την αντιπροσωπεια τηλεφωνο αλλα δεν εχω προλαβει ακομα. ελπιζω να μην μου πουν κανενα κουλο:(

Eνημερωσε μας μολις μαθεις να δουμε τι θα κανουμε ;)

Παραθετω την επισημη απαντηση για το direct RMA :)

Φευγει αυριο κιολας ;)

"Dear Customer,

If your Antec product is defective and the defect is covered by our

three year warranty we can exchange it for a new one.

Please fill out the RMA Request Form enclosed, ensure to fill-out

accurately and return to me via email, enclosing with it a copy of your

purchase invoice (a scanned copy will do). Please enter correctly your

address so we can send the replacement to you in time.

On receipt of your request I will authorize the RMA and send the

Authorization ( RMA number) to you. You can then return any damaged

merchandise to

Our warehouse TMI Logistics The Netherlands (details on the RMA

Authorization) (Please ensure to write your rma number clearly under the

address). Please be aware the Antec will not do swap shipment for RMA

replacement. Faulty power supply must be sent first to our warehouse for

checking.

Please note: once an rma is authorized you have a maximum of three weeks

to return your defective product(s). If we do not receive them within

this period the rma is automatically cancelled.

Once we receive confirmation that your defective product is in our

warehouse your product will be replaced.

Should you have any problems please don't hesitate to contact me.

Europe RMA

0031-10-2088916"

Δοκιμασε να το πας στον Πουλιαδη , μια και τωρα αυτος εχει αναλαβει την αντιπροσωπευση της Αντεκ.Οσο για το ινφο μονο και μονο για την βλακεια με την εντερκομ πανε με τον ΙΝΚΑ και σκιστους.

Αυτή ακριβώς την απάντηση πήρα κι εγώ από την Antec όταν διαπίστωσα ασυμβατότητα (και όχι διότι χάλασε...) με το Abit AV8 και το MSI K8N Neo2.

Αποδέχτηκε η ίδια η Antec ότι έχει πρόβλημα και το αντικατέστησε. Απλά χρειάστηκε να το στείλω Ολλανδία.

Το είχα πάρει φυσικά πριν 1.5 χρόνια.

Όσο για την αντιπροσωπεία, μίλα με ένα δικηγόρο. Στέλνεις εξώδικο, κι αν δε συμορφωθούν, μετά από δύο χρόνια πέρνεις αποζημίωση 2-15 φορές την αξία του προϊόντος. ;)

Φίλε μου εγώ τράβηξα τα πάθη του Χριστού με αυτό το μπουρδελο (συγγνώμη για την έκφραση) που λέγεται "Entercom" (αντιπροσωπεία ANTEC στην Ελλάδα)

Μου κάηκε κι εμένα το Antec τροφοδοτικό μου περίπου στα 2,5 χρόνια. Το επέστρεψα στην Entercom μέσω του μαγαζιού που το πήρα (Τεχνόραση)

Anyway κάθε βδομάδα τους έπαιρνα τηλέφωνο τόσο στην Tεχνοραση όσο και στην ίδια την αντιπροσωπεία. Απ' την αντιπροσωπεία μου έλεγαν κάθε βδομάδα ότι το έστειλαν στην Ολλανδία και περιμένουν νέα τροφοδοτικά γιατί υπάρχει έλλειψη στην Ελλάδα.

Πέρασαν έτσι 1... 2... 3... ΜΗΝΕΣ ! Αγανακτισμένος επικοινωνω με τους ίδιους τους Ολλανδούς και μου λένε ότι δεν γνωρίζουν τίποτα και να τους το στείλω απευθείας μόνος μου για να μου το αντικαταστήσουν το πολύ σε 3 μέρες!!

Ξαναπαίρνω τους απατεώνες έλληνες αντιπρόσωπους της Entercom και μου λένε πάλι ότι το έστειλαν Ολλανδία και αναμένουν απ' εκεί νέο τροφοδοτικό όταν σταματήσει η έλλειψη!... Όταν τους ξέχεσα και τους αποκάλυψα ότι απ' την Ολλανδία δεν ξέρουν τίποτα και έλλειψη δεν υπάρχει, η υπαλληλος έχασε τα λόγια της και είπε ότι θα με πάρει τηλέφωνο ο υπεύθυνος της αντιπροσωπείας τους...

Φυσικά τηλέφωνο δεν με πήρε ποτέ κανένας και όποτε τους ξανάπαιρνα πάντα έλειπε ο υπεύθυνος. Μάλιστα ήταν και 15Αυγουστος τότε και μου έλεγε ότι έφυγε για διακοπές και δεν έχει ούτε το κινητό του...

Το περίεργο ήταν ότι ούτε τον κωδικό RMA μου έλεγαν για να το αναζητήσω στην Ολλανδία (όπως μου ζήτησαν οι Ολλανδοί)

Περίμενα άλλους 2 μήνες (5 σύνολο) και τόσο απ' την Τεχνόραση όσο και απ' την Entercom με διαβεβαίωναν ότι όντως υπάρχει έλλειψη και έχει ξανατύχει κάτι τέτοιο...

Εξοργιμένος και μετά από πολλές επικοινωνίες με τους Ολλανδούς μου αποκάλυψαν τελικά ότι οι Ελληνες της Entercom τους χρωστουσαν χρήματα (τους είχαν φεσώσει κοινώς) και γι' αυτό δεν τους έστελναν τροφοδοτικό ούτε για δείγμα!!!...

Τελικά στέλνοντας τους με fax στην Ολλανδία αντίγραφο της απόδειξης αγοράς και του τιμολογίου ότι στάλθηκε το τροφοδοτικό μου στην Entercom απ' την Τεχνόραση, μου έστειλαν ένα καινούριο μετά από 5 συνολικά μήνες αναμονής... (και σε μόλις 3 μέρες από τότε που έστειλα fax στους Ολλανδούς)

Φυσικά σ' αυτό το διάστημα αναγκάστικα να αγοράσω άλλο τροφοδοτικό για να κάνω τη δουλειά μου. Ακόμα και σε περιοδικά πληροφορικής έγραψα τον πόνο μου και δεν απάντησαν ούτε σ' αυτούς!...

Δεν ξέρω αν πήρε ο Πουλιάδης πλέον την αντιπροσωπεία (μέχρι το Νοέμβριο που τραβιόμουνα το είχε η Entercom αν και άκουσα ότι έπαψαν πλέον να ασχολούνται με τροφοδοτικά και το έριξαν στις μηχανές γραφείου). Πάντως όσοι το πήρατε το Antec απ' την χοντρέμπορο Entercom μέσω των μαγαζιών λιανικής, στείλτε το απευθείας Ολλανδία για αντικατάσταση. Δεν ξέρω τα ταχυδρομικά βέβαια ποιός θα τα πληρώσει, αλλά δεν υπάρχει άλλη λύση. Αλλιώς ξεχάστε το... :confused: :giveup:

Να και τα ντοκουμέντα:

"Entercom has financial problem with Antec,

You can directly e-mail me which power supply do you need, we will send

you replacement directly. Please indicate your post address.

regards

Wei Hu

Logistics Operation Department

Antec Europe BV

Sydneystraat 33

3047 BP Rotterdam

Tel : 010-2088927

Fax: 010-4371752

geeeeez, τελικα ο INKA και η νομικη οδος ειναι η μονη λυση μετα το μηνα (με περισσια υπομονη μηνα)

Παιδες εγω δεν ειχα προλαβει, και τους πηρα σημερα τηλεφωνο. Ομολογω ευγενικοι, ποιο ειναι το προβλημα σας κλπ. Στο τελος μου λενε δωστε μας ενα τηλεφωνο να επικοινωνησουμε. @@ρια επικοινωνια, ακομα περιμενω.

Τεσπα, με αυτα που διαβαζω στελνω ΤΩΡΑ mail στην antec να μου το αλλαξουν οι ιδιοι.

Samael πορεις να μου πεις σε ποσο καιρο σου το εστειλαν πισω?? Δεν εχω την ανεση να παρω καινουριο (αν και με το που ερθει θα το δωσω) οποτε μαλον θα μεινω χωρις pc

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.