Jump to content



Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Πριν από 21 χρόνια δημιούργησε την easyjet, την κορώνα του στέμματος της αυτοκρατορίας easy. Στην πορεία κάποιες από τις προσπάθειες στέφθηκαν με επιτυχία (easy bus, easy hotel) κάποιες άλλες ήταν παταγώδεις αποτυχίες όπως το easyinternetcafe.

 

Από την 1η Φεβρουαρίου ο Στέλιος Χατζηιωάννου δοκιμάζει την τύχη του στον χώρο του λιανεμπορίου με το νέο του σήμα το easyfoodstore στο Croydon, μία πόλη 200.000 κατοίκων στα βορειοδυτικά του Λονδίνου.

Το σχέδιο το οποίο ξεκίνησε το 2013 υλοποιήθηκε μόλις τώρα καθώς ο Ελληνοκύπριος επιχειρηματίας ήθελε να τεστάρει πρώτα την ανταπόκριση που θα είχαν οι Βρετανοί στην είσοδο των γερμανικών αλυσίδων Lidl και Aldi. Οι δύο εκπτωτικές αλυσίδες κατάφεραν σε χρόνο ρεκόρ να αποσπάσουν μερίδιο από τις παραδοσιακές βρετανικές οπότε ο δρόμος ήταν ανοιχτός για ένα μοντέλο hard discount.

 

Stelios-Haji-Ioannou-in-e-014.jpg
To πιλοτικό κατάστημα θα προσφέρει τα 76 βασικά προϊόντα κάτω από 33 λεπτά του ευρώ, κάτι που σημάνει ότι εάν ο καταναλωτής αγοράσει όλα τα προϊόντα το καλάθι του θα γεμίσει με κάτι λιγότερο από 27 ευρώ. Το μότο της easyfoodstore είναι “Όχι ακριβές μάρκες. Μόνο τρόφιμα σε τίμιες τιμές” και τα προϊόντα που φιλοξενεί είναι κυρίως μακράς διάρκειας ή κατεψυγμένα.

 

Η αποδοχή του πρώτου καταστήματος θα κρίνει την περαιτέρω επέκταση της και την μετέπειτα ανάπτυξη στο σύνολο της Βρετανίας μέσω του συστήματος franchise. Σύμφωνα με τον κ. Χατζηιωάννου όσο μεγαλώνει η αλυσίδα τόσο καλύτερες τιμές θα μπορεί να πετύχει χάρη στις συμφωνίες που μπορεί να κάνει με τους προμηθευτές.

 

Επιτυχής επιχειρηματική ιδέα, η περιέργεια των καταναλωτών ή ένα ακόμη τρικ του μάρκετινγκ. Όπως και να έχει μετά από τις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας το easyfoodstore, το σούπερ μάρκετ των φτωχών του Στέλιου Χατζηιωάννου, αναγκάστηκε να κλείσει καθώς οι καταναλωτές έκαναν φύλλο και φτερό ότι υπήρχες στα ράφια του καταστήματος. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της αλυσίδας στο συγκεκριμένο διάστημα άδειασαν οι αποθήκες που είχαν προϋπολογήσει ότι τα αποθέματα θα αρκούσαν για δύο εβδομάδες. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της αλυσίδας υπήρχαν άνθρωποι οι οποίοι ταξίδευσαν πάνω από μία ώρα για να ψωνίσουν στο easyfoodstore.

 

Μετά απο αυτό το ευχάριστο "λουκέτο" το βράδυ της Τετάρτης η αλυσίδα θα ανοίξει ξανά την Παρασκευή καθώς απαιτείται ένα μικρό χρονικό διάστημα να έρθουν τα προϊόντα απο τους προμηθευτές οι οποίοι βρίσκονται κυρίως στην Ολλανδία. Το κατάστημα θα συνεχίσει να πουλά έως το τέλος Φεβρουαρίου το σύνολο των προϊόντων του έναντι 0,33 ευρώ (25 πένες) στα πλαίσια του λανσαρίσματος της αλυσίδας. Στην συνέχεια τα προϊόντα θα πωλούνται σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές σε σχέση με τις υπολοιπες αλυσιδες.

Αξίζει να αναφερθεί ότι το easyfoodstore στην προσπάθεια του να διατηρήσει χαμηλότερα το κόστος λειτουργίας  δεν παρέχει φρέσκα τρόφιμα - σ.σ. διαφορετικό κανάλι διανομής - και λειτουργεί με μία βάρδια εργαζομένων για 8 ώρες. Στις σκέψεις για ακόμη ταχύτερη και πιο οικονομική εξυπηρέτηση ήταν να μην δέχεται μετρητά αλλά μόνο κάρτες τραπεζών ή προπληρωμένες κάρτες για αγορές από τον κατάστημα κάτι που προς τον παρόν δεν συμβαίνει.

 

1.jpg

 

 

2.jpg

 

 

easyFoodstore.jpg

 

πηγή : new247

(edited)

μακάρι να έρθει και εδώ στην Ελλάδα να δουν για πότε θα φύγουν τα βρομώ lidl.

Που μας πασάρουν ότι σκάρτο υπάρχει σε πολύ ακριβή τιμή εν συγγρίση με άλλα λιντλ άλλων χωρών οι βρομιάρηδες.

Αν δεν φροντίσουν οι ευθύνοντες να έρθει Ελλάδα θα φύγουν και αυτοί νύχτα όπως φύγαν και οι προκάτοχοι τους:angry:

Έγινε επεξεργασία από xaris2335

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.