Jump to content



Automobilista


liakjim

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

AMS V1 Release.jpg
Reiza Studios have confirmed that after a long period of Early Access, Automobilista will be available as a full Version One release from Wednesday 24th August on the Steam Network. 


In preparation for the full release, the Brazilian team have released a new promotion trailer for the game and produced several impressive visual content lists (see foot of article) detailing what will be included in the package. It is worth noting that version One will include the much sought after 1967 and 1969 Formula Vintage series, a popular piece of content already enjoyed by beta backers that replicates 1960's era Formula One cars.

Some further important info regarding Version One:

  • A new player profile is strongly recommended.
  • Replays from v0.9.8 and earlier may not be compatible with v1.0
  • Virtual Xperience leaderboards will be reset in light of several physics updates;
  • Mods might need to be updated - specially mods that are in the REIZA28 - REIZA35 range as those slots have been reserved for official content as well (mods in that range won´t show up in menu).

AMS Version 1 Release Trailer:



Reiza have confirmed that to reflect the full version release, prices for the game will increase to US$ 39.99. Prices will remain discounted until Sunday 29th for the full Reiza Membership Package (base game + all DLCs + beta access) @ US$ 54.99, and Membership upgrade (all DLCs + beta access for those that already own the game) for US$ 24.99.

A range of post V1 release DLC items will be available to purchase in the coming weeks and months. Stay tuned to RaceDepartment for more news when it is available.

AMS 1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eχω κολλησει εδω και μερες με τα vintage v8 στην Johannesburg!Ο Νeils εχει κανει θαυματα!!Φοβερο immersion!

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk

Τρεξαμε και τα tests(beta tests) τα προηγουμενα βραδια,σημερα ειναι το τελευταιο(θα λειπω γαμωτο),θα ειναι ολοι οι devs εκει!

Link to comment
Share on other sites

πριν 22 ώρες, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε:

 

Eχω κολλησει εδω και μερες με τα vintage v8 στην Johannesburg!Ο Νeils εχει κανει θαυματα!!Φοβερο immersion!

 

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk

Τρεξαμε και τα tests(beta tests) τα προηγουμενα βραδια,σημερα ειναι το τελευταιο(θα λειπω γαμωτο),θα ειναι ολοι οι devs εκει!

Ναι , όσο το τρέχω, τόσο πιο πολύ μου αρέσει. Δεν είναι ISI 2.5 και φαίνεται αλλά σου δίνει πολύ καλή αίσθηση. Ειδικά ο ήχος γ@μάει.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ακόμα δεν ήρθε το update, αλλά ακόμα και με την v0.9.8 οι αγώνες είναι απόλαυση!

 

Μια γέυση από τον σημερινό αγώνα στο RD (formula3 @ Interlagos):

 

https://www.twitch.tv/racedepartment/v/85471169

 

edit: Επειδή το λινκ έχει όλο τον αγώνα από live μετάδοση, από το 38:20 μέχρι και το 44:00 περίπου, η μετάδοση έχει ελληνικό ενδιαφέρον ;)

Έγινε επεξεργασία από Anthemius
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Βελτιωμένο το update αλλά ακόμα σαν αίσθηση είναι κατώτερο του rF2 αλλά και του AC.

Τα physics μου φαίνονται κάπως απλοϊκά. Νομίζω θα το απεγκαταστήσω. Δεν έχει να δώσει κάτι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, ευτυχώς η αίσθηση οδήγησης είναι πολύ διαφορετική σε σχέση με το AC (όχι τόσο πολύ όσο το RF2 πάντως), αλλιώς δε θα υπήρχε λόγος να ασχοληθώ. Στην παρούσα φάση έχω κολλήσει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (F3) και οι αγώνες (club races) που διοργανώνονται κάθε Τετάρτη από το RD είναι απολαυστικότατοι, πεντακάθαροι, και με μεγάλο grid (πάνω από 20 άτομα τις πιο πολλές φορές), προσφέροντας απίστευτη ένταση και ανταγωνισμό.

 

Ένα πολύ πολύ μεγάλο + του παιχνιδιού είναι πως με τα όχι και τόσο "σύγχρονα" γραφικά του (ικανοποιητικότατα, αλλά σε καμιά περίπτωση δε μπορούν να συγκριθούν με του AC εννοείται), έχεις σταθερά υψηλά FPS με μαχ settings ακόμα και σε ανάλυση 5760 χ 1980 (triples/GTX 970/i7 3770), όπως επίσης πως (μαζί με με το rf2) έχει μακράν την καλύτερη αίσθηση της ταχύτητας και τον καλύτερο ήχο από όλα τα υπόλοιπα του ανταγωνισμού (εν συντομία, θα έλεγα πως αν και βασίζεται στη μηχανή του rf1, είναι σαφώς ανώτερο, σχεδόν ισάξιο του rf2, αλλά πολύ πιο ελαφρύ!). Κάτι επίσης σημαντικό είναι πως απ' ό,τι φαίνεται υπάρχει μια δραστήρια ομάδα προγραμματισμού με ενεργή κοινότητα(http://forum.reizastudios.com/), καθώς επίσης και on line υπηρεσία καταγραφής χρόνου (κάτι αντίστοιχο με το RSR του AC): http://virtualxperience.net/lobby

 

Η αλήθεια είναι πως μετά από αρκετό καιρό είπα να οδηγήσω Assetto Corsa και ξενέρωσα απίστευτα... Όχι μόνο δεν αγόρασα το νέο DLC, αλλά αν είχα πρόβλημα χώρου θα είχα απεγκαταστήσει και το AC και όλα τα υπόποιπα... Ευτυχώς δεν τίθεται τέτοιο θέμα προς το παρόν... ;-)

 

P.S. Το Assetto Corsa έχει κάποια bugs που προσωπικά με εκνευρίζουν πάρα πολύ: Στουκάρεις σε τοίχο με 300 χλμ/ώρα και το μόνο που παθαίνει το αυτοκίνητο είναι να ραγίζει ελαφρώς μόνο το μπροστινό παρμπρίζ... Από την άλλη, δεν μπορώ να καταλάβω πως προέκυψε η φήμη πως το AC έχει τα πιο advanced physics, όταν πάσχει από απλοϊκά, αλλά και βρεφικά ακόμα συμπτώματα (π.χ. αν σε μπροστοκίνητο αυτοκίνητο πατήσεις άτσαλα το φρένο με στραβοτιμονιά πάνω σε κατηφορική στροφή με μεγάλη κλίση, το αυτοκίνητο λογικά - απλοί νόμοι φυσικής είναι - θα έπρεπε να τουμπάρει, όπως συμβαίνει στο rf2. Αντιθέτως στο asssetto κάνεις ένα ωραίο πατινάζ λες και έχει λάδια ο δρόμος...). Όταν τα φτιάξουν αυτά, μπορείτε να με ειδοποιήσετε.

 

Μέχρι τότε, σας περιμένω να αναμετρηθούμε στο multiplayer του Automobilista!

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος Anthemius έγραψε:

Ναι, ευτυχώς η αίσθηση οδήγησης είναι πολύ διαφορετική σε σχέση με το AC (όχι τόσο πολύ όσο το RF2 πάντως), αλλιώς δε θα υπήρχε λόγος να ασχοληθώ. Στην παρούσα φάση έχω κολλήσει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (F3) και οι αγώνες (club races) που διοργανώνονται κάθε Τετάρτη από το RD είναι απολαυστικότατοι, πεντακάθαροι, και με μεγάλο grid (πάνω από 20 άτομα τις πιο πολλές φορές), προσφέροντας απίστευτη ένταση και ανταγωνισμό.

 

Ένα πολύ πολύ μεγάλο + του παιχνιδιού είναι πως με τα όχι και τόσο "σύγχρονα" γραφικά του (ικανοποιητικότατα, αλλά σε καμιά περίπτωση δε μπορούν να συγκριθούν με του AC εννοείται), έχεις σταθερά υψηλά FPS με μαχ settings ακόμα και σε ανάλυση 5760 χ 1980 (triples/GTX 970/i7 3770), όπως επίσης πως (μαζί με με το rf2) έχει μακράν την καλύτερη αίσθηση της ταχύτητας και τον καλύτερο ήχο από όλα τα υπόλοιπα του ανταγωνισμού (εν συντομία, θα έλεγα πως αν και βασίζεται στη μηχανή του rf1, είναι σαφώς ανώτερο, σχεδόν ισάξιο του rf2, αλλά πολύ πιο ελαφρύ!). Κάτι επίσης σημαντικό είναι πως απ' ό,τι φαίνεται υπάρχει μια δραστήρια ομάδα προγραμματισμού με ενεργή κοινότητα(Reiza Studios Forum), καθώς επίσης και on line υπηρεσία καταγραφής χρόνου (κάτι αντίστοιχο με το RSR του AC): Virtual Xperience Portal

 

Η αλήθεια είναι πως μετά από αρκετό καιρό είπα να οδηγήσω Assetto Corsa και ξενέρωσα απίστευτα... Όχι μόνο δεν αγόρασα το νέο DLC, αλλά αν είχα πρόβλημα χώρου θα είχα απεγκαταστήσει και το AC και όλα τα υπόποιπα... Ευτυχώς δεν τίθεται τέτοιο θέμα προς το παρόν... ;-)

 

P.S. Το Assetto Corsa έχει κάποια bugs που προσωπικά με εκνευρίζουν πάρα πολύ: Στουκάρεις σε τοίχο με 300 χλμ/ώρα και το μόνο που παθαίνει το αυτοκίνητο είναι να ραγίζει ελαφρώς μόνο το μπροστινό παρμπρίζ... Από την άλλη, δεν μπορώ να καταλάβω πως προέκυψε η φήμη πως το AC έχει τα πιο advanced physics, όταν πάσχει από απλοϊκά, αλλά και βρεφικά ακόμα συμπτώματα (π.χ. αν σε μπροστοκίνητο αυτοκίνητο πατήσεις άτσαλα το φρένο με στραβοτιμονιά πάνω σε κατηφορική στροφή με μεγάλη κλίση, το αυτοκίνητο λογικά - απλοί νόμοι φυσικής είναι - θα έπρεπε να τουμπάρει, όπως συμβαίνει στο rf2. Αντιθέτως στο asssetto κάνεις ένα ωραίο πατινάζ λες και έχει λάδια ο δρόμος...). Όταν τα φτιάξουν αυτά, μπορείτε να με ειδοποιήσετε.

 

Μέχρι τότε, σας περιμένω να αναμετρηθούμε στο multiplayer του Automobilista!

 

Για το damage model, θα συμφωνήσω. Στο AMS αν στουκάρεις θα φύγουν αεροτομές, ρόδες, φωτιές κτλ

Πάντως , είδες τι κάνει η υποκειμενικότητα. Εγώ πχ ξενερώνω όταν πάω στο AMS μετά από ώρες AC.

 

Το παράδειγμά σου με bold, πάντως δεν το κατάλαβα. Έχεις ένα video από πραγματικό αμάξι να καταλάβω?

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος liakjim έγραψε:

Για το damage model, θα συμφωνήσω. Στο AMS αν στουκάρεις θα φύγουν αεροτομές, ρόδες, φωτιές κτλ

Πάντως , είδες τι κάνει η υποκειμενικότητα. Εγώ πχ ξενερώνω όταν πάω στο AMS μετά από ώρες AC.

 

Το παράδειγμά σου με bold, πάντως δεν το κατάλαβα. Έχεις ένα video από πραγματικό αμάξι να καταλάβω?

Εντάξει, η αλήθεια αυτή είναι: Αν συνηθίσεις/κολλήσεις με κάποιο combo είτε στο AMS, είτε στο AC και μετά τρέξεις στο άλλο, ξενερώνεις κάπως...

 

Θυμάμαι κι εγώ κάποιες φορές που είχα ενθουσιαστεί με το AC και για να σου πω την αλήθεια μου κακοφάνηκε που στη συνέχεια ξενερωσα. Ένιωσα σα να ξύπνησα ένα πρωί και ξαφνικά να μην είμαι πλέον ερωτευμένος με τη γκόμενα που καραγούσταρα! :blink:.  Και τότε, ευτυχώς, βρήκα παρηγοριά στην αγκαλιά του AMS! Μπορεί να μην είχε το κύρος και την ομορφάδα του AC, αλλά ήταν ζαργανογαργαλιάρα και τσακπίνα! Όλα έτσι είναι στη ζωή: παστίτσιο, παστίτσιο κάθε μέρα, ε, κάποτε το θα το βαρεθείς και θα αναζητάς και μια φακή, μια φασολάδα που και που!

 

Anyway, έχω υπόψη μου πολλά βίντεο που έχω δει στο Motorvision channel (OTE TV), κυρίως για ραλλυ καταστάσεις, οκ, ίσως δεν έχει τέτοια αυτοκίνητα η kunos, πάντως το κατάφερα μια φορά κι εγώ σε ένα combo στο rf2 (δε θυμάμαι combo, πρέπει να ήταν τα btcc) και με εξέπληξε το πόσο ρεαλιστικό ήταν, που ευχόμουν να είχε τέτοια physics και το AC...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χαχαχα

Απλά προσωπικά πάντα, έχω ως μέτρο σύγκρισης την πραγματικότητα.

Οπότε όταν κάποιος λέει "το Χ σιμ κάνει τούτο" , αμέσως ρωτώ αν και στην πραγματικότητα τί κάνει.

Πχ κάποιοι έλεγαν για το lfs όπου στο τεστ του ταράνδου κάποια αμάξια ντελαπαριζαν και έλεγαν πόσο ρεαλιστικό ενώ στο ασετο δεν γίνεται. Η πραγματικότητα όμως είναι ότι σπανιότατα γίνεται κάτι τέτοιο.

Άρα...

Με λίγα λόγια, δείξ'το μου σε πραγματικό βίντεο.

Αλλά και ακόμα και αν ήταν έτσι, θα προτιμούσα ένα σιμ που δουλεύει πιο σωστά στο 99% και ας χάνει το 1%.

Παράδειγμα : όλα τα σιμς έχουν πρόβλημα στις πολύ μικρές ταχύτητες μιας και είναι στον παρανομαστή, οπότε πλησίον του μηδέν, οι εξισώσεις δίνουν απειρίες. Για αυτό κάτω από 3χλμ περνάνε σε πιο απλοϊκές . Αλλά ποιός ενδιαφέρεται για τόσο χαμηλές ταχύτητες.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά video :

 

Ναι τα αμάξια ντελαπάρουν.  Αλλά εξαιρετικά σπάνια και πάντα κακές υλοποιήσεις.

 

Ένα καλό αμάξι όχι

 

 

 

Δεν ξέρω τι έχεις δει στο rF2 αλλά αν εννοείς τα παρακάτω, απλά ΔΕΝ γίνονται στην πραγματικότητα

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Σας συνιστώ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ να αγοράσετε ΤΩΡΑ το Reiza Membership ALL-INCLUSIVE Package από εδώ http://forum.reizastudios.com/pages/buy-automobilista/

 

Δίνει πρόσβαση σε όλα τα επερχόμενα AMS DLC packages .

 

Το παιχνίδι είναι καταπληκτικό, έχει αγνή μηχανική αίσθηση ότι οδηγάς αμάξι (ενώ το AC ώρες ώρες μου φαίνεται στείρο).

 

Θα έχει μέχρι και lasescanned πίστες!!!

 

 

 

 

 

 

 

Reiza Studios have published this months development 'diary', to inform the wider public of their progress with Automobilista for the month of September, ahead of the highly anticipated 'Brit Pack' DLC and V1.1 release.

Said Renato Simioni,

Greetings folks :) Here´s our customary review of the work done in Automobilista development over the past month. We've been hard at it, both in the development of v1.1 update as well as production of the Brit Pack, both of which are expected for release at some point next week.

V1.1 Development
The major new feature for AMS v1.1 is the inclusion of Radio Spotter as developed by gongo . This had been a very popular addition to the sim and now with native integration Dan has been able to take it a step further with more info and better accuracy from your race engineer.

Dan has also been doing some work to improve integration with the new Logitech drivers - v1.1 should hopefully see some proper support for their latest G29 / G920 wheels.

On the graphics front, Alex Sawczuk and Sandro Kholodkevich have done some great work on new car shaders and materials. Below is a shot of the flashy Ultima GTR featuring these latest developments:
Ultima GTR.jpg

We also introduced a new AO (ambient occlusion) mapping technique with seamless textures, which result in both optimized use of textures as well as improved cockpit details. The improvements are very noticeable on the new cars as you can see in this tasty cockpit from the Ultima GTR Race version:
AMS_OP_Ultima.jpg

Further good news is that performance not only has not been affected by these updates, but rather the continuing optimization work has led to some more previously troublesome cars to be now running smoother than ever in pretty much any respectable system (so long as you keep to the designated car count limit).

A not so positive note is that Steam Achievements unfortunately will not quite make it in yet in v1.1; we´re not far away from finalising these but unfortunately developing the system & protection for the new content has kept Luis Miguelbusy for longer than we anticipated after v1.0 release.

Brit Pack
The core focus this past month has of course been finalizing the contents of the Brit Pack, our first DLC pack for Automobilista.

This is actually a significant release for us and for those who have been with us for a while now as the Brit Pack will be the first time we´ll be charging long-time users for a new release since Game Stock Car 2013 came out back in September 2013! Fortunately we´re confident the Brit Pack (along with everything else that´s still to come for AMS) will justify that extra investment as the new content are some of the best stuff we have ever produced.

On the track front, as is known we´ll be adding 3 British classics with Brands Hatch, Cadwell Park and Oulton Park - these tracks were hand-picked due to their classic style and heritage and preserved natural flow which are so nicely suited for the rich british club racing scene we´re looking to sample in this pack. All tracks are officially licensed and extensively researched in loco (with the aid of laser scan data in the case of Brands and Oulton Park). They are also excellent venues to stretch the legs of other default cars, exception perhaps taking the more powerful cars around Cadwell unless you´re really looking for a test of reflexes and precision :D

The cars were produced in close collaboration with the manufacturers and we´ve also had input from several of their respective real world drivers during development - this is a claim we hear all the time of course to the point it has become a tired sim racing cliche, the proof as always will be in the pudding and we´re very satisfied with how these new cars have turned out :)

Beyond the data and the resulting accuracy of the models, fundamentally it all rides on the nature of what´s being simulated, and here is where we feel the Brit Pack will really shine - just glancing through some Youtube videos of these cars being driven on these tracks in anger should be enough to see the fun factor involved is off the charts :) These are all very different animals and tracks compared to the default content of AMS, and as such they add a whole new dimension to the sim. I´ll go out on a limb and say there will be at least one combo from this pack that will make towards the top of your list of favorite simracing experiences :)

Here are some fresh previews of the new content:

Ultima GTR (road & race versions)
AMS_BH_Ultima3.jpg

Formula Trainer (Novice & Advanced versions)
F-Trainer.jpg

MCR Sports 2000
MCR2.jpg

Here you can see Niels taking the MCR 2000 out for a spin:




The Caterhams
To begin with, we´ll be offering the 270R (with a race variant for Academy series), the 360R (with Superlight Series), along with the mental road version of the 620R, as per the preview below:
Caterham620.jpg

There will be more variants though along with some optionals which we aim to add along with a new upgrades interface - unfortunately this feature won´t make it in time for v1.1 but the upgrades menu along with more optionals are sure additions for v1.2 within a month or so from now. In any case we´ll supply options for both left and right side driving seats for these Caterhams (also for the Ultimas).

AMS_Cat620R2.jpg

Future AMS DLC's
Of course, the Brit Pack is not the end of the road for upcoming AMS content - it is in fact just the beginning!

We have hinted before what´s coming down the road but haven´t quite gone into the specifics - in fact I can´t quite detail all the specifics for all DLC packs just yet, but for the sake of providing some relevant reference for those who have acquired or are considering buying the Season Pass, here are some preliminary info along with a few hints we can share to give you a better idea (please keep in mind the exact contents of each and the timelines may still be subject to some shuffling as we move forward).
 

  • October
    • Brit Pack
  • November
    • Legendary Tracks Part 1: Imola (1972, 1988, 2001, 2016 versions)
    • New Series - TBA (Hint: Big and Heavy)
  • December
    • New Series - TBA (Hint: Classic content)
  • January 2017
    • Legendary Tracks Part 2 - TBA (Hint: It's got a long historical variant)
  • February 2017
    • Car Pack from a major manufacturer - TBA (Hint: It's awesome)
  • March 2017
    • Legendary Tracks Part 3 - TBA (Hint: Not a permanent road course)
    • Aussie Racing Car


As we progress we will naturally be detailing these packs further, but those will be topics for future dev updates - starting next month when I hope to be able to share some of the bigger things, both literally and figuratively :p

Keep in mind that as more stuff is confirmed, prices for both the Season Pass on Steam & Membership pack here are bound to receive another upgrade - the sooner you get onboard, the more value you´ll get for your buck.

Not forgetting that there are also a couple of free items still to be added to the base game, like Ibarra and a couple of dirt / mixed track courses before AMS development finally wraps at some point in Q1 2017.

Worth reminding also that AMS Base Game is currently selling 20% off on Steam. As usual though the best prices for both base game as well as membership packs (including the DLC Season Pass) can be found in our forum store.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μετα απο μια πρωτη δοκιμη (ελα στο θειο :p ) εχω να πω οτι ειναι εξαιρετικο. Με την πρωτη ευκαιρια θα γινει και η αγορα.

 

Στα της αγορας, επιτελους, και μια εταιρεια που δινει την επιλογη για season pass :T:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, liakjim said:

Σας συνιστώ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ να αγοράσετε ΤΩΡΑ το Reiza Membership ALL-INCLUSIVE Package από εδώ http://forum.reizastudios.com/pages/buy-automobilista/

 

Δίνει πρόσβαση σε όλα τα επερχόμενα AMS DLC packages .

 

Το παιχνίδι είναι καταπληκτικό, έχει αγνή μηχανική αίσθηση ότι οδηγάς αμάξι (ενώ το AC ώρες ώρες μου φαίνεται στείρο).

 

Θα έχει μέχρι και lasescanned πίστες!!!

 

Δημητρη με μπερδευεις, σε ολα τα προηγουμενα ποστ σου, ελεγες πως δεν αξιζει καθως ειναι κατωτερο του rf2, ειναι απλα ενα καλο rebrand κτλ... τωρα αξιζει η αγορα του???

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.