liakjim Φεβρουάριος 11, 2016 #41 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2016 Πολύ ευχαριστημένος από τον αγώνα. Βλέποντας ότι ουσιαστικά δεν απειλούμαι, απλά κινήθηκα σε σταθερό ρυθμό προσέχοντας πολύ. Ιδιαίτερα τις Ascari (με τον Άκη να περνάει τάπα) , όπου ένιωθα συνεχώς να είμαι στο όριο του τετ-ακέ ( μάλλον λάθος setup). Κανένα πρόβλημα πάλι με τα FIAT όπου πέρναγα πάντα με ασφάλεια. Μπράβο σε όλους για την υποδειγματική συμπεριφορά με την ουσιαστικά μηδενική λίστα επαφών και το αναίμακτο πέρασμα από την Rettifilo : 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Φεβρουάριος 11, 2016 #42 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2016 καθαρός αγώνας ναι.καλός για μένα Όχι.πολλά λάθη, καθόλου σταθερός, αντίθετα ο Γιώργος φοβερός.μπράβο του.παρόλο που τον έφτασα για προσπέραση και την πραγματοποιώ στην ευθεία, έφαγε ενα κόλλημα το μυαλό μου και πάτησα φρένο στην πρώτη ταμπέλα αντι για την δεύτερη.Έτσι με περασε πάλι Και σε συνδυασμό με τα λοτους (τοτε εγινα ολα) μου άνοιξε αρκετά.Μετά δε μπορούσα να κάνω σωστό γύρο για να τον πλησιάσω πάλι.μπράβο και πάλι στον Γιώργο , στον Άκη και σε όλους εννοείται 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Φεβρουάριος 11, 2016 #43 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2016 (edited) Με διαφορά ο καλύτερος αγώνας μου στο cup μέχρι στιγμής, αυτή τη φορά είχα προλάβει να κάνω και καμιά ωρίτσα practice. Είμαι πολύ ικανοποιημένος που στους πρώτους γύρους παρότι ήμασταν πολύ κοντά δεν έγινε ματσακονιά, το ακουμπηματάκι με τον Στέλιο έγινε επειδή έκοψαν πολύ οι μπροστινοί και φρέναρα απότομα για να μην πέσω πάνω στον geova αν θυμάμαι καλά. Μέσα σε όλα πέρασα στιγμιαία Στέλιο και Θοδωρή, ας είναι καλά το ballast και η αεροτομή 1, θα βγάλω αναμνηστική φωτό και θα την βάλω στο γραφείο μου Στον 4o γύρο προσπαθώντας να πιέσω και να ακολουθήσω έκανα το λάθος κλασσικά στην Ascari. Μετά πήγα πολύ συντηρητικά και με την ατυχία του Στέλιου και ένα λάθος του spyder επίσης στην Ascari κράτησα την έβδομη θέση. Καθαρός αγώνας και εύκολα ντουμπλαρίσματα με τα Φίατ λόγω των μεγάλων ευθειών. Θέμη μη μασάς, θα επιστρέψεις δριμύτερος στον επόμενο αγώνα με 0 ballast Επίσης να δώσω συγχαρητήρια πρώτα στον Geof1 που κράταγε θέση podium για πολλή ώρα και στον Lazy dog. O Arkoudadis πια είναι σταθερή αξία και δεν επιφέρει ιδιαίτερων συγχαρητηρίων το αποτέλεσμα. Congrats σε όλους. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 11, 2016 από gchristod 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Φεβρουάριος 11, 2016 #44 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2016 Με διαφορά ο καλύτερος αγώνας μου στο cup μέχρι στιγμής, αυτή τη φορά είχα προλάβει να κάνω και καμιά ωρίτσα practice. Είμαι πολύ ικανοποιημένος που στους πρώτους γύρους παρότι ήμασταν πολύ κοντά δεν έγινε ματσακονιά, το ακουμπηματάκι με τον Στέλιο έγινε επειδή έκοψαν πολύ οι μπροστινοί και φρέναρα απότομα για να μην πέσω πάνω στον geova αν θυμάμαι καλά. Μέσα σε όλα πέρασα στιγμιαία Στέλιο και Θοδωρή, ας είναι καλά το ballast και η αεροτομή 1, θα βγάλω αναμνηστική φωτό και θα την βάλω στο γραφείο μου Στον 4o γύρο προσπαθώντας να πιέσω και να ακολουθήσω έκανα το λάθος κλασσικά στην Ascari. Μετά πήγα πολύ συντηρητικά και με την ατυχία του Στέλιου και ένα λάθος του spyder επίσης στην Ascari κράτησα την έβδομη θέση. Καθαρός αγώνας και εύκολα ντουμπλαρίσματα με τα Φίατ λόγω των μεγάλων ευθειών. Θέμη μη μασάς, θα επιστρέψεις δριμύτερος στον επόμενο αγώνα με 0 ballast Επίσης να δώσω συγχαρητήρια πρώτα στον Geof1 που κράταγε θέση podium για πολλή ώρα και στον Lazy dog. O Arkoudadis πια είναι σταθερή αξία και δεν επιφέρει ιδιαίτερων συγχαρητηρίων το αποτέλεσμα. Congrats σε όλους. 1??? Είχα πολύ αστάθεια με οτιδήποτε κάτω από 3. Τελικά έβαλα 4 στον αγωνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Dog Φεβρουάριος 11, 2016 #45 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2016 (edited) Κλασσικα με 27 πιεση στα λαστιχα μετα βιας επιαναν τους 50 βαθμους (δεν ειναι τυχαιο οτι τελειωσα με 99% λαστιχα) Το αποτελεσμα ηταν οτι αν δεν το πηγαινα στο οριο, επεφτε η θερμοκρασια στους 42-44 και νομιζα οτι ειμαι σε παγοδρομιο... Το καταλαβα στο 2ο γυρο αλλά ηταν πλεον αργα κ επρεπε να το παω ετσι... Ασε που ξεχασα να κατεβασω αεροτομη και ετρεχα με 6... All in all ηταν ενας καθαρος κ δισκεδαστικος αγωνας Congrats σε ολους και την αγαπη μου για τους αποντες λογω προβληματων (αν και ειχα καποια οχι κ τοσο καλα μαντατα για μελος της οικογενειας, ειπα οτι θα τρεξω για να ξελαμπικαρω λιγο...κ μονο που για μια ωρα κ κατι ξεφυγε λιγο η σκεψη μου απο τις σκοτουρες για μενα ηταν καθαρη νικη ο χθεσινος αγωνας) Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 11, 2016 από Lazy Dog 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Φεβρουάριος 11, 2016 #46 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2016 (edited) 1??? Είχα πολύ αστάθεια με οτιδήποτε κάτω από 3. Τελικά έβαλα 4 στον αγωνα. Yap, 1. Δεν είχα αστάθεια παρά μόνο στο προαναφερθέν σημείο (με έχει τσαντίσει τόσο που δεν θέλω να λέω το όνομά του ). Οδηγώ που οδηγώ μόνο με μούτρα, είχα κάνει και το setup τέρμα υποστροφικό. Πιέσεις είχα 33-31 ή 34-32, δεν θυμάμαι. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 11, 2016 από gchristod Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr.. Φεβρουάριος 11, 2016 #47 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2016 (edited) Συγχαρητηρια σε ολους πολυ καθαρος αγωνας...μπροβο στους νικητες arkoudadi & aki λιγο δραση! Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 11, 2016 από kyr.. 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Φεβρουάριος 11, 2016 Author #48 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2016 Συγχαρητήρια σε όλους και ιδιαίτερα στο team-mate μου για το podium finish H ομάδα μας στον επόμενο αγώνα θα σέρνει 145 κιλά αλλά δεν πτοούμαστε! Δοκίμασα διάφορες αλχημείες στο car setup αλλά τελικά για τον αγώνα χρησιμοποίησα το ίδιο setup που είχα και στη Vallelunga. Bολίδα στην ευθεία με wing στις 3 μοίρες και αρκετά σταθερό στις στροφές -με την προϋπόθεση να περνάς με μία ταχύτητα πάνω στις γρήγορες στροφές τύπου Ascari. Το μόνο που χρειάστηκε να πειράξω ήταν οι πιέσεις των ελαστικών που τις ρύθμισα έτσι ώστε να είναι σε σωστά επίπεδα όταν τα λάστιχα είναι στους 50-60c. Γενικά δεν αντιμετώπισα κάποιο σοβαρό πρόβλημα εκτός του Δημήτρη που ήταν μόνιμα σε απόσταση βολής και περίμενε το λάθος! 2 αγώνες έμειναν.. 17 και 24 Φεβρουαρίου 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anthemius Φεβρουάριος 11, 2016 #49 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2016 Συγχαρητήρια κατ' αρχήν σε Άκη και Γιώργο (arkoudadis) για τις πρωτιές! Επίσης, συγχαρητήρια στον teammate μου τον Γιάννη, οποίος με best possible lap time 2.04.46 στο qualify, έτριξε τα δόντια στους οδηγούς των λότους! Για μένα ο αγώνας είχε τελειώσει πριν καν αρχίσει. Από το βάρος ένιωθα σα να είχα φορτώσει τις γυναίκες όλων σας (και μετά από ψώνια, γεμάτο και το πορτ μπαγκάζ!) και απλά έκανα διανομή κατ οίκον! Τα 118 κιλά ballast στο fiat είναι πάρα πολλά και ειδικά στην Monza που είναι πολύ γρήγορη και μεγάλη πίστα, οι χρονικές διαφορές γίνονται ακόμα μεγαλύτερες σε κάθε lap! Εντάξει, θα μπορούσα να κάνω 2.25 ή ίσως και 2.24.x με τέλειο λαπ και πολύ προπόνηση, αλλά και πάλι θα έπρεπε να ελπίζω σε ατύχημα και ατυχίες των μπροστινών για να πετύχω κάτι καλύτερο από την τελευταία θέση! @Άκη, οκ, όσο κι αν θέλω να δικαιολογήσω την επιλογή σου να βάλεις τόσο πολύ ballast στο φιατ, νομίζω πως όσοι έχουν τερματίσει στις πρώτες 2-3 θέσεις, αντιλαμβάνονται μια "υπερβολή" στο βάρος, η οποία θα πρέπει να ληφθεί υπόψη σε επόμενα CUPs Μια ιδέα που μου ήρθε τώρα, είναι το ballast να είναι δυναμικό και να σχετίζεται με τη χρονομετρική διαφορά τερματισμού μεταξύ του 1ου και του 2ου, του 2ου με τον 3ο, κ.ο.κ. Μαθηματικός δεν είσαι; βγάλε εσύ την εξίσωση! Ο επόμενος αγώνας πάντως διαφαίνεται συναρπαστικός όσων αφορά τα fiat, αρκεί να μην έχουμε άλλες απώλειες! Η τριάδα Κυριάκος - Άρης - Anthemius χωρίς ballast, GoMaR kai Arkoudadis με αρκετό ballast και τα υπόλοιπα outsider ικανά για την έκπληξη, δε νομίζω πως υπάρχει στανταράκι για την πρώτη θέση! Δίνω ένα ελαφρύ προβάδισμα στον Κυριάκο, αλλά με επιφύλαξη, γιατί είναι και επιρρεπής στα στουκαρισματάκια 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Φεβρουάριος 11, 2016 Author #50 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2016 Την είχαμε σκεφτεί την ιδέα του ballast με βάση τη χρονομετρική διαφορά αλλά έτσι ο 1ος θα προσπαθούσε να τερματίσει όσο πιο κοντά γινόταν στο 2ο για να πάρει το ελάχιστο ballast. Και αυτό έχει το ενδιαφέρον του βέβαια! Σίγουρα σε επόμενο cup θα μειώσουμε το ballast, απλά είναι λάθος να το αλλάξουμε mid-season, γιατί θα χαλάσει η ισορροπία που δημιουργήθηκε. Bλέποντας πάντως το replay, νομίζω ότι απογοητεύτηκες εντελώς και δεν έκανες καθόλου practice. Με practice και υψηλό consistency στο race θα μπορούσες να τσιμπήσεις μία-δύο ακόμα θέσεις. Βαθμολογικά θα πανηγύριζες σε τέτοια περίπτωση! Εγώ πάντως θα λιώσω στο practice για το επόμενο race και θα ελπίζω στο καλύτερο για μένα και στο χειρότερο για τους άμεσους αντιπάλους Νομίζω έτσι βγαίνει κανείς πιο κερδισμένος από το να αποδεχτεί νομοτελειακά τη μοίρα του και να πει "αφού δεν πρόκειται να είμαι ανταγωνιστικός τα παρατάω". just my point of view 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 11, 2016 #51 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2016 Κλασική περίπτωση βλάβης για εμένα, με την ψυχή στο στόμα χωρίς practice, να έχω φύγει από την δουλειά ενώ υπάρχει πολύ εκκρεμότητα και στο 3ο lap να χάνω το FFB. FAIL. Ελπίζω οι υπόλοιποι να περάσατε καλά Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Φεβρουάριος 11, 2016 #52 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2016 Δεν πειράζει Στέλιο. Άλλοι σκοτώνονται με τα ελικόπτερα. Καλή καρδιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 11, 2016 #53 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2016 Δεν πειράζει Στέλιο. Άλλοι σκοτώνονται με τα ελικόπτερα. Καλή καρδιά. και άλοι πεθαίνουν από την πείνα, δεν μπορώ να πω τον πόνο μου? Παραλίγο να ξεχάσω την φατσούλα: 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolves Φεβρουάριος 11, 2016 #54 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2016 Ναι ηταν λιγο ακυρο το σχολιο του Δημητρη 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Φεβρουάριος 11, 2016 #55 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2016 Απλά καμιά φορά ασχολούμαστε με ανούσια πράγματα κ στεναχωριόμαστε για αυτό. (ίσως σκεφτόμουν δυνατά, ειδικά αν ξέρεις κάποιον προσωπικά από αυτούς) Συμπαράσταση ήταν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now