Jump to content



Battalion


LazyGreek

Recommended Posts

  • 7 months later...
  • 5 weeks later...

Μια που έχω πρόσβαση στην Alpha από τον περασμένο Μάιο, να πω ότι το παιχνίδι δεν απευθύνεται σε καμία περίπτωση σε casual παίκτες και έχει εξαρχής competitive προσανατολισμό. Βασισμένο καθαρά στα CoD2/CoD4 Promod, προσφέρει κάτι που έλειπε εδώ και καιρό από τα σύγχρονα shooters, απλότητα.

 

Για όσους αγάπησαν τα καλά Call of Duty και θέλουν ένα game φτιαγμένο για το competitive, δε νομίζω ότι θα έπρεπε να σκεφτούν καν τα €15 που κοστίζει.

 

Όσοι πάλι παίζουν shooters για τα εντυπωσιακά γραφικά και την 'αληθινή' αίσθηση της μάχης (εσένα κοιτάω Battlefield) καλύτερα να μείνουν μακριά. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Για όσους ενδιαφέρονται σχετικά με το game, πιθανά events, αναζήτηση παικτών και παρουσίαση clans έχει δημιουργηθεί σχετικό group στο fb. Join λοιπόν!!!

FB group: Battalion 1944 GReek

 

Ps. Προφανώς προς το παρόν δεν υπάρχει αναρτημένο υλικό μιας και το game ξεκινάει την beta του αύριο και την Early Access από 1/2!!!! 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σαν πρώτο feeeling εντυπωσιάστηκα απ το direct to the point που σε βάζει άμεσα το game.  Δίνει αυτό που υπόσχεται. Για μένα αξίζει η ενασχόληση μαζί του όχι μόνο επειδή έχει βάθος στο oldschool gameplay, αλλά επειδή τουλάχιστον για το τρέχον έτος είναι το μόνο που έχει να προσφέρει κάτι στην competitive scene όπως όλα δείχνουν.

Link to comment
Share on other sites

Spoiler
After more testing in our beta phase, we’ve read through literally all of the comments and discussions we could find in the community and we’ve taken the feedback onboard and applied it to the game.


Hopefully this will be yet more evidence of the bright future of Battalion’s competitive scene. 

We don’t just listen to the community and react. We make our own assessments. We watch your feedback come in and evolve as more hours are put into the game. We then read and listen to your feedback on reddit/twitter/steam and we discuss potential fixes for your issues. Then we implement/test, and finally we push the game to the community for feedback!

 
Esports, Tournaments, and Events

First off we’d like to just give the community a small insight into the future of Battalion as a competitive title. Obviously the competitive side of the game is a huge focus for Battalion but we aren’t going to start with a huge prize pot without first growing the competitive scene. Our goal is to see each event grow bigger than the last. In the last 12 months we’ve seen multiple games grow too quickly in the esports scene without building the game on a solid foundation. Since the big success of our beta, we’ve been presented with so many amazing opportunities to push Battalion as not just a competitive game but to also have a professional scene as well.

We’re humbled to be presented with these opportunities but we wanted to let the community know that, regardless of how much money gets thrown at events and tournaments, the most important thing to us is to keep our focus on fostering growth in our fan base and our competitive scene, it is not possible to buy your way into esports.

To grow the game competitively we need you guys to continue your support and patience! We also would like to stress the importance of Clanwars going forward, being able to compete against other teams without ever having to leave the game is a huge step forward for a competitive game like ours. On top of this, we have some huge announcements on the horizon, surrounding Clanwars.

So whilst we’ve had many offers for events, we’re choosing to support a select group who share our ideas of steady growth. If you are an event or organisation looking to collaborate, please don’t hesitate to contact esports@bulkheadinteractive.com 


ddd1cfd85d0f17ef84ef133ed6754f85b3f9c253.jpg

 

Changes & Improvements


Changes to Mid-Air Accuracy
We’ve acknowledged that beta players felt the time to kill was too low and that corner strafing/jump peeking was too common. Previously in Battalion, weapons were 100% accurate in the air. We have now added another layer of depth to the game, to reduce the amount of ‘flying around corners’complaints. Whilst strafing around a corner is still a valid strategy, it should no longer be the most optimal way to approach a gun fight, allowing for more options. 

These changes affect the scoped rifles & the Kar98 most of all. For an amount of time when a player is in the air, they will no longer be able to hit perfectly accurate shots. This change is ONLYapplied to horizontal movement (X & Z axis), if you stand still and complete a regular vertical jumpshot, you will retain 100% accuracy.

This change has been applied to the following weapons at different levels of inaccuracy:

 

 

  • Kar98 Sniper (Extreme)
  • Springfield (Extreme)
  • Kar98k (High)
  • STG44 (Medium)
  • BAR (Medium)
  • Thompson (Minor)
  • MP40 (Minor)


ba213024e4fa025c76a1e532360215adf9e774c6.png

BAR & STG44 Movement Speed Changes
After much discussion between the developers and the community, we have decided to buff the BAR & STG movement speed across the board. Firstly, we have increased ADS movement speed on the BAR & STG by 20%. This change is intended to make peeking corners more viable and remove the necessity to strafe round every corner. 

We have also given the BAR & STG a buff by making their regular movement speed 20% faster.

Kar98k ADS speed changes
We have made the Kar98k’s general move speed slower, however the ADS speed is the same. We have moved away from any class based movements and adopted more weapon specific movement speeds.

This change is not as drastic as it sound and works out as more of a buff to the other weapons than it does a nerf to the Kar98k itself. This again feels a lot more balanced when we have tested it internally. It’s worth noting that its counterpart, the M1 Garand, now has faster movement speed in ADS than the Kar98k. This is to keep each factions weapons asymmetrical by design, giving each faction and team their own advantages and disadvantages.

The Garand has the faster shoulder peek but takes 2 bullets to kill!

Sniper Rifles Movement Changes
Previously, the snipers were set at the ‘medium’ movement speed. The Springfield and the Kar98 Scoped will both now have a reduced ADS walk speed and their overall movement speed will be slower. Generally, all the classes aren’t too dissimilar in speeds at the slow/medium level. But we felt the snipers were so fun to use for players that we didn’t want to nerf them by hurting the weapon. So we decided to nerf it in other ways. So far the sniper, still feels great but feels A LOT more balanced than it was.

Kar98 Scope Sight Changes
There was a consensus that the Kar98 scope in ADS wasn’t as appealing as the Springfield's. While we like the asymmetrical nature of the rifles, we wanted to make the sight feel a bit better. It’s a minor change but we’ve made the sticks/bars in the sight thinner & skinnier. You can see the change below.

6b8b925eca5f5ed53ccef8116afde13b13c54418.jpg

Sniper Forced Unscope
Previously, snipers were able to take a shot and remain in scope while bolting the weapon. Now, the player is forced to unscope.

This functions the exact same way as Call of Duty 4, so it is worth noting, when you take a shot, you will need to manually press unscope, to not feel ‘stuck’ otherwise you will feel slow. This is just an extra layer of mechanical mastery that adds another layer of skill to high level sniping Battalion.

Hopefully, with all changes considered, snipers will no longer be overpowered and they will still feel great to play.

 

 

 

 

1.jpg
Βίντεο YouTube™: Beta Changes - Scope unzoom 
Προβολές: 224
 

 


Pistol speeds
As part of our movement changes, the pistol now also has its own unique speed. SMGs and default weapons are slightly faster than the pistol, however other weapons are slower. Keep this in mind when you’re rushing to get that pick!

Fixed Exploits on Derailed
Various unfair spots and strange angles have been fixed.

Upottery Training Map Fixes
Black lighting errors on Upottery have been fixed, it now also has a loading screen.

 

 

 

 

Arcade Improvements

Going into beta, we were already aware of issues with spawns in CTF, DOM, and TDM. The community tested the beta and came to the same conclusion that the spawns were not good enough. Fortunately we had started work on arcade spawns already and we were able to get them in just in time, we’ve tested them internally and they are much more intelligent! 

 

 

 

 

Gameservers

Dedicated Server Files
We will be releasing the dedicated server files via the Steam tools section on February 1st. You will be able to host your own servers easily. 

Player Counts
Technically, you can run a 50v50 game if you so wish! 
However, we have tested the game with 18 players max, so anything after that is uncharted territory. As part of our “Major Content Update” in summer 2018 (www.battaliongame.com) we plan to include ‘large map support’ so that players can begin to play games with larger server numbers.

Please remember, the more players in a game, the more your frame rate will be affected.

Pre-Order Gameservers
We’ve been working with Multiplay who host all of our matchmaking servers, but they will also be hosting servers for players who want to run their own game! Their servers will be limited for 60 tick for now this will change in the future. 

Visit https://www.multiplaygameservers.com/game-servers/battalion/ to pre-order your dedicated servers ready for Day 1 of Early Access.

Tick Rate
After much deliberation, we have decided to run our matchmaking servers at 60 tick. There are multiple reasons for this and it is important that server providers read this. We fully intend to offer 128 tick servers in the near future, but currently with our time constraints there are bugs with 128 tick. Some animation related and some spectator related. Clanwars is in its early stages but we intend for it to use higher tick servers, so fixing these issues are a priority for us.

If you do run your own server, we advise you do not use 128 tick and stick to 90 at most until we iron out these issues. But remember, the game has been tested most at 60 tick.

 

 

 

 

Mini Beta

 

 

We have made some changes to match making over this week to improve the overall experience ready for early access. This Beta will not be held for marketing purposes. We do however want to test the match making one more time before Early Access to really iron out those matchmaking problems.

The mini beta will be held this weekend between Friday the 26th and Sunday the 28th for approximately 1 hour. We will push out an update to the Battalion Test Zone (TZ) and we will live the servers.

To be clear; we have no interest in promoting this or even giving out the exact time - this is strictly for technical testing only. At some point via both the Studio Leads twitter (www.twitter.com/Brammertron) and the official Discord channel, we will say “The servers & update are live”. From then there will be a small window to play and test the game. However, our ONLY interest is in testing match making.

Beta Changes - Improvements, Tweaks, and Fixes From The Community

Έγινε επεξεργασία από dfk_7677
Link to comment
Share on other sites

Αν ειχε βγει πριν 10 χρονια μπορει να ειχε περασει στα ψιλα η απλα ως ενας ακομα WW2 τιτλος. Τωρα και περα απο τα γουστα του καθενος...

Το παιχνιδι βγαινει σε μια σε μια περιοδο οπου μεγαλες εταιριες κοιτουν μονο το κερδος χωρις να λογαριαζουν το τι θελουν οι παικτες (βλ. BF1- COD WW2).

Αν το χαστουκι στους "μεγαλους" το εδωσε πρωτο το PUBG με την επιτυχια του, ελπιζω οτι το Βattalion θα ειναι ενας αξιος συνεχιστης αυτης της αντιδρασης.

 

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον @Proteas. Δυστυχώς τα μεγάλα studio κοιτώντας τα κέρδη, προωθούν παιχνίδια κόπιες το ένα με το άλλο (βλ. CoD) ή πολύ εντυπωσιακά και μεγάλα franchises, αλλά μέτριο gameplay (Battlefield και SW: Battlefront). Δε νομίζω ότι είναι τόσο ότι δεν κοιτάνε τι θέλουν οι παίκτες, αλλά τι είδους παίκτες θέλουν να προσελκύσουν, τους τελείως περιστασιακούς που απλά θα εντυπωσιαστούν και θα εγκαταλήψουν το game για το επόμενο εντυπωσιακό, έχοντας προσφέρει τα ίδια έσοδα ο καθένας στην εταιρία, χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις.

 

Το μικρό αυτό studio θα ακούσει το community γιατί το έχει ανάγκη για να έχει επιτυχία.

Έγινε επεξεργασία από dfk_7677
Link to comment
Share on other sites

πριν 19 ώρες, το μέλος Proteas έγραψε:

Αν ειχε βγει πριν 10 χρονια μπορει να ειχε περασει στα ψιλα η απλα ως ενας ακομα WW2 τιτλος. Τωρα και περα απο τα γουστα του καθενος...

Το παιχνιδι βγαινει σε μια σε μια περιοδο οπου μεγαλες εταιριες κοιτουν μονο το κερδος χωρις να λογαριαζουν το τι θελουν οι παικτες (βλ. BF1- COD WW2).

Αν το χαστουκι στους "μεγαλους" το εδωσε πρωτο το PUBG με την επιτυχια του, ελπιζω οτι το Βattalion θα ειναι ενας αξιος συνεχιστης αυτης της αντιδρασης.

 

 

πριν 18 ώρες, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Θα συμφωνήσω με τον @Proteas. Δυστυχώς τα μεγάλα studio κοιτώντας τα κέρδη, προωθούν παιχνίδια κόπιες το ένα με το άλλο (βλ. CoD) ή πολύ εντυπωσιακά και μεγάλα franchises, αλλά μέτριο gameplay (Battlefield και SW: Battlefront). Δε νομίζω ότι είναι τόσο ότι δεν κοιτάνε τι θέλουν οι παίκτες, αλλά τι είδους παίκτες θέλουν να προσελκύσουν, τους τελείως περιστασιακούς που απλά θα εντυπωσιαστούν και θα εγκαταλήψουν το game για το επόμενο εντυπωσιακό, έχοντας προσφέρει τα ίδια έσοδα ο καθένας στην εταιρία, χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις.

 

Το μικρό αυτό studio θα ακούσει το community γιατί το έχει ανάγκη για να έχει επιτυχία.

Καταρχάς παίζω αυτό που μου αρέσει και όχι ότι αρέσει στους πολλούς  βάση πωλήσεων ή επιτυχίας στην κοινότητα. Για το PUBG που αναφέρθηκε, ο πρώτος και κυριότερος λόγος που δεν το αγγίζω καν εγώ είναι το 3rd PS. Έτσι και αλλιώς δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Μην ξεχνάμε τώρα ότι το Battalion κοστίζει 13,50 ευρώ οπότε δεν μπορούμε να πούμε ότι το ¨χαστούκι¨ που θα δώσει στους υποτιθέμενους μεγάλους θα είναι και τόσο ηχηρό γιατί οι πωλήσεις θα είναι κατά κάποιο τρόπο πλασματικές, με την έννοια ότι πολλοί  λόγω χαμηλής τιμής θα το πάρουν μόνο και μόνο για να το δουν και να το δοκιμάσουν και μετά να το παρατήσουν όπως εγώ άλλωστε την πάτησα, γιατί άλλο να το βλέπεις στα βίντεο και άλλο να το παίζεις live και έτσι κλαίω τους δυο καφέδες και δυο τυρόπιτες που χαράμισα.:p

Όσο για το gameplay της σειράς Battlefield φίλε dfk_7677 όχι και μέτριο!!!!!!! Μιλώντας πάντα προσωπικά για μένα, είναι το καλύτερο που υπάρχει σε FPS games. Πέρα από το ανούσιο run and gun του 90% των FPS (μαζί με αυτά και το Battalion) είναι το παιχνίδι που χρειάζεται σε όλες τις εκδόσεις του, από το BF2 ξεκίνησα ως τώρα, το μεγαλύτερο teamwork. Ασχέτως αν οι περισσότεροι παίκτες το έχουν κατακρεουργήσει και παίζουν ο καθένας για την πάρτη του και την βελτίωση του K/D ratio. Οπότε το να ακούς το community ίσως να φέρει εμπορική επιτυχία σε μια εταιρία αλλά δεν θα κάνει όμως το game καλύτερο .

Αν πάλι ήθελα ένα game να νοσταλγήσω τα παλιά γιατί να παίξω το 2018 παιχνίδι του 2008 και να μην ξεσκονίσω το παλιό μου  BFBC2 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΕ ΟΛΑ από το Battalion.

 

PS. Όλα αυτά που αναφέρω, το ξανά τονίζω είναι προσωπικά μου γούστα και δεν εκφράζω γνώμη για καμία κοινότητα ή κανέναν άλλο. 

Έγινε επεξεργασία από black66.gr
Link to comment
Share on other sites

@black66.gr

Ίσως δεν ήμουν σαφής. Το gameplay της σειράς Battlefield γίνεται χειρότερο από τίτλο σε τίτλο, ενώ τα γραφικά γίνονται καλύτερα από τίτλο σε τίτλο. Προφανώς εδώ διατυπώνουμε τις προσωπικές μας απόψεις και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

 

Η δική μου εμπειρία από το BF1, είναι ότι εκνευρίζομαι όποτε το παίζω. Και το περίεργο εδώ είναι ότι δεν εκνευρίζομαι γιατί δεν ξέρω να χάνω, διότι συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Το παιχνίδι δεν προσφέρει καμία πρόκληση για μένα διότι το επίπεδο των παικτών είναι χαμηλό. Όλα αυτά τα στοιχεία που το κάνουν εντυπωσιακό (behemoth, σκηνικά, πχ μπαλκόνια στην Ballroom Blitz, Elite classes, πανεύκολο sniper, spray and pray SMGs, ομίχλη, coastal guns κτλ.) χαλάνε το gameplay.

 

Τα παιχνίδια δεν είναι ταινίες να κάθομαι να παρακολουθώ τα υπέροχα σκηνικά και τα GFX, αλλά για να συμμετέχω σε κάτι που με ικανοποιεί. Δυστυχώς η σειρά BF έχει αρχίσει να δίνει πολύ περισσότερο βάρος στο 1ο παρά στο 2ο και η γνώμη μου είναι ότι θα συνεχίσει να το κάνει και στα επόμενα BF.

Όλοι αυτοί που λες ότι παίζουν για την πάρτι τους, ξέρεις γιατί το κάνουν; Γιατί μέχρι εκεί φτάνει η ικανότητά τους να παίζουν games, να παίρνουν ένα sniper και να παίρνουν κανένα kill από τα 200 μέτρα. Αυτοί είναι το κοινό στο οποίο αποτείνεται η EA στο franchise αυτό πλέον.

 

Το Battalion δεν θα κάνει πολλές πωλήσεις, σίγουρα πολύ λιγότερες από τα 25M που έχει κάνει ήδη το BF1. Είναι μια τίμια προσπάθεια να γίνει συνεχιστής των καλών CoD (1, 2, 4). Σίγουρα το CoD έχει τελείως διαφορετική λογική και gameplay από το BF. Είναι πιο γρήγορο, μετράει περισσότερο το pure skill και σίγουρα έχει τεράστια διαφορά το να παίζεις μόνος σου από το να παίζεις με το team σου.

 

Και παρότι θα σου φανεί περίεργο, το Battalion έχει μεγαλύτερο community από ότι έχει το BF αυτή τη στιγμή. Και όταν λέω community εννοώ αυτούς που είναι πιστοί στο game γιατί τους αρέσει και δεν είναι περαστικοί που είδαν φως και μπήκαν.

Έγινε επεξεργασία από dfk_7677
Link to comment
Share on other sites

πριν 33 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

@black66.gr

Ίσως δεν ήμουν σαφής. Το gameplay της σειράς Battlefield γίνεται χειρότερο από τίτλο σε τίτλο, ενώ τα γραφικά γίνονται καλύτερα από τίτλο σε τίτλο. Προφανώς εδώ διατυπώνουμε τις προσωπικές μας απόψεις και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

Αυτό ακριβώς. Είπαμε το χειρότερο και το καλύτερο είναι εντελώς προσωπικό και εδώ απλά κουβέντα κάνουμε και λέμε τις απόψεις μας.

 

Η δική μου εμπειρία από το BF1, είναι ότι εκνευρίζομαι όποτε το παίζω. Και το περίεργο εδώ είναι ότι δεν εκνευρίζομαι γιατί δεν ξέρω να χάνω, διότι συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Το παιχνίδι δεν προσφέρει καμία πρόκληση για μένα διότι το επίπεδο των παικτών είναι χαμηλό. Όλα αυτά τα στοιχεία που το κάνουν εντυπωσιακό (behemoth, σκηνικά, πχ μπαλκόνια στην Ballroom Blitz, Elite classes, πανεύκολο sniper, spray and pray SMGs, ομίχλη, coastal guns κτλ.) χαλάνε το gameplay.

Η γνώμη μου είναι ότι δεν το χαλάνε, απλά το κάνουν πιο περίπλοκο και λίγο πιο δύσκολο για αυτό ακριβώς τον λόγο γιατί είναι πιο απρόβλεπτο, ασχέτως αν μας την δίνει στα νεύρα αυτό. Ίσως αυτό να το κάνει και λίγο πιο real life game.

 

 

Τα παιχνίδια δεν είναι ταινίες να κάθομαι να παρακολουθώ τα υπέροχα σκηνικά και τα GFX, αλλά για να συμμετέχω σε κάτι που με ικανοποιεί. Δυστυχώς η σειρά BF έχει αρχίσει να δίνει πολύ περισσότερο βάρος στο 1ο παρά στο 2ο και η γνώμη μου είναι ότι θα συνεχίσει να το κάνει και στα επόμενα BF.

Επειδή η τεχνολογία προχωράει μάλλον πρέπει να το συνηθίσουμε αυτό. 



Όλοι αυτοί που λες ότι παίζουν για την πάρτι τους, ξέρεις γιατί το κάνουν; Γιατί μέχρι εκεί φτάνει η ικανότητά τους να παίζουν games, να παίρνουν ένα sniper και να παίρνουν κανένα kill από τα 200 μέτρα. Αυτοί είναι το κοινό στο οποίο αποτείνεται η EA στο franchise αυτό πλέον.

Καλά αυτό έτσι και αλλιώς συνέβαινε από το BF2 που ξεκίνησα.Σε μικρότερο βαθμό βέβαια αλλά υπήρχε το φαινόμενο. 

 

Το Battalion δεν θα κάνει πολλές πωλήσεις, σίγουρα πολύ λιγότερες από τα 25M που έχει κάνει ήδη το BF1. Είναι μια τίμια προσπάθεια να γίνει συνεχιστής των καλών CoD (1, 2, 4). Σίγουρα το CoD έχει τελείως διαφορετική λογική και gameplay από το BF. Είναι πιο γρήγορο, μετράει περισσότερο το pure skill και σίγουρα έχει τεράστια διαφορά το να παίζεις μόνος σου από το να παίζεις με το team σου.

Γιαυτό ποτέ δεν μου άρεσε το τύπου COD play και δεν έπαιξα ποτέ τέτοια παιχνίδια. 

 

Και παρότι θα σου φανεί περίεργο, το Battalion έχει μεγαλύτερο community από ότι έχει το BF αυτή τη στιγμή. Και όταν λέω community εννοώ αυτούς που είναι πιστοί στο game γιατί τους αρέσει και δεν είναι περαστικοί που είδαν φως και μπήκαν.

Το ίδιο πιστεύω ισχύει και για την BF σειρά μόνο που εδώ μαζί με αυτούς είναι και οι ¨είδα φως και μπήκα¨. 

 

Έγινε επεξεργασία από black66.gr
Link to comment
Share on other sites

On 4/2/2018 at 10:26 ΠΜ, το μέλος black66.gr έγραψε:

Μην ξεχνάμε τώρα ότι το Battalion κοστίζει 13,50 ευρώ οπότε δεν μπορούμε να πούμε ότι το ¨χαστούκι¨ που θα δώσει

στους υποτιθέμενους μεγάλους θα είναι και τόσο ηχηρό γιατί οι πωλήσεις θα είναι κατά κάποιο τρόπο πλασματικές

 

Τα χαστουκια δεν ειναι βαση των πωλησεων και μονο. Το PUBG με τοσα bugs και προβληματα καταφερε να εχει σπασει ολα τα κοντερ του Steam απο

ενα mode και μονο. Το Battalion απο την αλλη εχει τραβηξει σχεδον ολο τον κοσμο που παιζει αγωνιστικα ασχετος απο ποιο παιχνιδι (ΕΤ-CS-COD-BF etc)

ερχεται ο παικτης. Αυτα αν δεν ειναι χαστουκια σε μεγαλες εταιριες που βγαζουν FPS games τοτε τι ειναι ?

 

Γιατι το λεω αυτο, γιατι εδω και 10 χρονια απο τους 2 μεγαλους τιτλους στο μεν COD το αγωνιστικο κομματι βασιζεται σε mode που εγραψαν οι παικτες

(Promod) στο δε BF ακομα ακομα ψαχνουν (?) την συνταγη (Incursions) πραγματα απαραδεκτα θα μπορουσε να πει κανεις.. Αλλα αν βαλουμε στην εξισωση

τον παραγοντα χρημα τοτε καταλαβαινουμε γιατι δεν θελουν.

 

Έγινε επεξεργασία από Proteas
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος Proteas έγραψε:

 

Τα χαστουκια δεν ειναι βαση των πωλησεων και μονο. Το PUBG με τοσα bugs και προβληματα καταφερε να εχει σπασει ολα τα κοντερ του Steam απο

ενα mode και μονο. Το Battalion απο την αλλη εχει τραβηξει σχεδον ολο τον κοσμο που παιζει αγωνιστικα ασχετος απο ποιο παιχνιδι (ΕΤ-CS-COD-BF etc)

ερχεται ο παικτης. Αυτα αν δεν ειναι χαστουκια σε μεγαλες εταιριες που βγαζουν FPS games τοτε τι ειναι ?

 

Γιατι το λεω αυτο, γιατι εδω και 10 χρονια απο τους 2 μεγαλους τιτλους στο μεν COD το αγωνιστικο κομματι βασιζεται σε mode που εγραψαν οι παικτες

(Promod) στο δε BF ακομα ακομα ψαχνουν (?) την συνταγη (Incursions) πραγματα απαραδεκτα θα μπορουσε να πει κανεις.. Αλλα αν βαλουμε στην εξισωση

τον παραγοντα χρημα τοτε καταλαβαινουμε γιατι δεν θελουν.

 

Γιατί συγκρίνεις  ανόμοια πράγματα. Καμία μα καμία σχέση το PUBG με το BF. Εντελώς διαφορετικά games σε όλα. Άλλωστε τα ¨χαστούκια¨ που τρώει κάθε εταιρεία φαίνονται από την διαχρονικότητα των games και των σειρών που βγάζουν κατά κύριο λόγο και δεύτερον στο κοινό που απευθύνονται. Πόσο μπορείς να κρατήσεις ένα μέσο κοινό με γραφικά περασμένων δεκαετιών; Αν θες να λέγεσαι σοβαρή εταιρεία κράτησε το gameplay το ίδιο αλλά επένδυσε σε μηχανές γραφικών να εκσυγχρονιστείς. Αν είναι να παραμείνει στα ίδια ποιος ο λόγος το κοινό να αγοράσει το game. Απλά ξεσκονίζει τις παλιές καλές σειρές που αγάπησε και παίζει εκτός και αν τα κοστολογούνται δυο καφέδες και δυο τυρόπιτες ;) . Αλήθεια η άλλη αγωνιστική παιχνιδάρα το Rising Storm 2 Vietnam τι κάνει; 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.