eusuneidhtoskatanalwths Φεβρουάριος 3, 2016 Author #21 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2016 (edited) Συγνώμη αν σε κάποιους δεν αρέσει το nick που επέλεξα (αν και πιστεύω ότι όποιο nick κι αν επέλεγα αυτοί που είχαν σκοπό να σχολιάσουν αρνητικά θα το έκαναν ούτως ή άλλως) κι επίσης συγνώμη που επέλεξα να δημοσιοποιήσω την ιστορία μου... Θεωρώ όμως το thelab.gr ένα αξιοπρεπέστατο site που στο παρελθόν έχω διαβάσει ενδιαφέροντα άρθρα κι απόψεις κι έχω βρει λύσεις σε κάποια θέματα που με απασχολούσαν και γι'αυτό το έκανα. Δεν με ενδιαφέρει αν κάποιος δεν πιστεύει ότι η ιστορία μου είναι υπαρκτή και δεν υπάρχει νόημα να αποδείξω τίποτα σε κανέναν. Άλλωστε μπορεί κάποιος...''κακεντρεχής'' να ισχυριστεί ότι όσοι αμφισβητούν την γνησιότητα της ιστορίας μου και πέφτουν απ'τα...σύννεφα που ένα τόσο άριστα κι επαγγελματικά δομημένα μαγαζί (!!!) που μόνο ελάχιστοι πελάτες του έχουν παράπονα όπως εγώ (αλλά ξέχασα εγώ δεν ήμουν πελάτης παρά ένας εχθρός του e-shop...), είναι υπάλληλοι στο εν λόγω κατάστημα ή έχουν εκείνοι συμφέροντα να το υπερασπιστούν! Εγώ βέβαια δεν θα ισχυριστώ κάτι τετοιο γιατί πολύ απλά δεν είμαι ...κακεντρεχής. Τελοσπάντων πιστεύω ότι δεν έχει νόημα να ερχόμαστε σε αντιπαραθέσεις οι απλοί καταναλωτές (που θέλω να πιστεύω ότι όλοι εδω μέσα έιμαστε...). Επίσης πιστεύω ότι έτσι θα πρέπει να κάνουμε. Να δημοσιεύουμε δηλαδή ανάλογες ιστορίες για να ενημερωνόμαστε και οι υπόλοιποι. Για όλα τα μαγαζιά και στο τέλος ας διορθωθούν ή ας κλείσουν. Να μείνουν ΜΟΝΟ αυτοί που μας σέβονται. Και για να προλάβω κάποιους (που πολύ σωστά θα σκεφτόντουσαν αν η κοινωνία λειτουργούσε όπως θα έπρεπε και υπήρχαν σωστοί νόμοι που εφαρμόζονταν από όλους και) που θα έλεγαν ότι το σωστό είναι να διεκδικήσω το δίκιο μου νομικά κι όχι από forum στο internet ας αναλογιστούν λίγο πόσο θα μου κόστιζε αυτή η ιστορία εμένα οικονομικά και ψυχολογικά και στο τέλος τι θα κέρδιζα πραγματικά και ...πότε. Όσο για το e-shop συγκεκριμένα κι εγώ το εμπιστευόμουν και γι'αυτό αποτελούσε την νο.1 επιλογή μου. Αυτό που με πείραξε περισσότερο ήταν η παγερή αδιαφορία τους να απαντήσουν στο email μου και μετά η ανικανότητα να δώσουν μια λύση σε ένα τόσο απλό θέμα πιστεύω. Τώρα αν σε κάποιους αρέσουν τέτοιες συμπεριφορές είναι δικό τους θέμα... Στο θέμα των παραγγελιών και στην ευγένεια των υπαλλήλων τουλάχιστον στο e-shop που βρίσκεται κοντά μου έχω να πω τα καλύτερα όμως τι να το κάνω που κυρίως το τελευταίο διάστημα αν αγοράσεις συγκεκριμένα προϊόντα το after sales είναι κάκιστο;;; Δεν πιστεύετε ότι είναι ρίσκο να κάνετε μια ακριβή αγορά από εκεί; Εγώ τουλάχιστον αυτό πιστεύω πλέον και γι'αυτό δεν πρόκειται να ξαναπάρω τίποτα από εκει. Όχι από εκδίκηση αλλά από έλλειψη εμπιστοσύνης. Τελοσπάντων ίσως δεν έπρεπε να δευτερολογήσω κι ας με συγχωρέσουν όσοι στράβωσαν. Γράψτε ό,τι θέλετε, αμφισβητήστε με, βρίστε με δεν με πειράζει και δεν θα απαντήσω εγώ πιστεύω το καθήκον μου το έκανα και σε όσους δεν συμφωνούν με την ενέργεια μου να δημοσιοποιήσω το περιστατικό που μου συνέβει όλα καλά, δημοκρατία έχουμε... Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 3, 2016 από eusuneidhtoskatanalwths Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Gaina Φεβρουάριος 3, 2016 #22 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2016 συγκινήθηκα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyberdyne Φεβρουάριος 3, 2016 #23 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2016 Και που να αρχίσουμε να μιλάμε για αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και ανταλλακτικά! Όπως έχω υπερασπιστεί το εσοπ με άλλα θέματα που έχω ανοίξει, έτσι κ τώρα παρατηρώ ότι απλά δεν έκαναν την δουλεία τους σωστά. Κρίμα. Πιστεύω πως πρέπει να ισχύει σε μεγάλο βαθμό και αυτό που είπε ο tommy, δλδ για την επαγγελματικότητα του προσωπικού στο εκάστοτε εσοπ point. Τουλάχιστον σε εμένα δεν έχει τύχει ούτε μια φορά στραβή αντιμετώπιση από το εσοπ (Λαμίας)... Βέβαια όταν πήγαινα για rma, το προϊόν ήταν όντως για rma διαπιστωμένα. Ίδωμεν. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
idonthave Φεβρουάριος 3, 2016 #24 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2016 Και για να προλάβω κάποιους (που πολύ σωστά θα σκεφτόντουσαν αν η κοινωνία λειτουργούσε όπως θα έπρεπε και υπήρχαν σωστοί νόμοι που εφαρμόζονταν από όλους και) που θα έλεγαν ότι το σωστό είναι να διεκδικήσω το δίκιο μου νομικά κι όχι από forum στο internet ας αναλογιστούν λίγο πόσο θα μου κόστιζε αυτή η ιστορία εμένα οικονομικά και ψυχολογικά και στο τέλος τι θα κέρδιζα πραγματικά και ...πότε. Επειδή το αφήνουμε και περνάει έτσι και δεν το κυνηγάμε, γι'αυτό τα κάνει αυτά όταν δει ότι ο άλλος δεν γνωρίζει από τι τον προστατεύει ο νόμος.Όντως για να φτάσεις μέχρι τα δικαστήρια θα σου κοστίσει περισσότερα από τα 70€ σε χρήματα και σε χρόνο. Οι περισσότεροι την έχουμε πατήσει με το eshop κι εγώ μέσα. Στην δικιά μου περίπτωση έψαξα λίγο τους νόμους και με την βοήθεια μέσα από το forumσε κάποιες απορίες προχώρησα σε επώνυμη καταγγελία στην ΓΓΚ, δεν το κυνήγησα να πάω μέχρι τα δικαστήρια, το ποσό που ήταν να μου επιστρέψουνήταν κοντά στα 40€. Μετά από 6 μήνες περίπου μου ήρθε email από την ΓΓΚ και με ενημέρωσαν ότι έφαγαν πρόστιμο με 4 μηδενικά.Από τότε με εξυπηρετούν χωρίς κανένα παρατράγουδο. Γενικά όταν σου λένε ότι είναι πολιτική του καταστήματος (σε οποιοδήποτε κατάστημα) είναι πα...ριές, υπάρχουν οι νόμοι που σε καλύπτουν, κι αναρνούνται να κάνουν αυτά που πρέπει, τα ζητάς γραπτά με την υπογραφή αυτουνού πους σου λέει τις μπαρούφες περί πολιτικής και κουραφέξαλα.Προχωράς μετά με καταγγελία (έχοντας ενημερωθεί από την ΓΓΚ) που θα σε ενημερώσουν τι πρέπει να κάνεις. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Φεβρουάριος 3, 2016 #25 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2016 Συγνώμη αν σε κάποιους δεν αρέσει το nick που επέλεξα (αν και πιστεύω ότι όποιο nick κι αν επέλεγα αυτοί που είχαν σκοπό να σχολιάσουν αρνητικά θα το έκαναν ούτως ή άλλως) κι επίσης συγνώμη που επέλεξα να δημοσιοποιήσω την ιστορία μου... Θεωρώ όμως το thelab.gr ένα αξιοπρεπέστατο site που στο παρελθόν έχω διαβάσει ενδιαφέροντα άρθρα κι απόψεις κι έχω βρει λύσεις σε κάποια θέματα που με απασχολούσαν και γι'αυτό το έκανα. Δεν με ενδιαφέρει αν κάποιος δεν πιστεύει ότι η ιστορία μου είναι υπαρκτή και δεν υπάρχει νόημα να αποδείξω τίποτα σε κανέναν. Άλλωστε μπορεί κάποιος...''κακεντρεχής'' να ισχυριστεί ότι όσοι αμφισβητούν την γνησιότητα της ιστορίας μου και πέφτουν απ'τα...σύννεφα που ένα τόσο άριστα κι επαγγελματικά δομημένα μαγαζί (!!!) που μόνο ελάχιστοι πελάτες του έχουν παράπονα όπως εγώ (αλλά ξέχασα εγώ δεν ήμουν πελάτης παρά ένας εχθρός του e-shop...), είναι υπάλληλοι στο εν λόγω κατάστημα ή έχουν εκείνοι συμφέροντα να το υπερασπιστούν! Εγώ βέβαια δεν θα ισχυριστώ κάτι τετοιο γιατί πολύ απλά δεν είμαι ...κακεντρεχής. Τελοσπάντων πιστεύω ότι δεν έχει νόημα να ερχόμαστε σε αντιπαραθέσεις οι απλοί καταναλωτές (που θέλω να πιστεύω ότι όλοι εδω μέσα έιμαστε...).Επειδή απευθύνεσαι σε εμένα, να σου πω απλά ότι το έχεις πιάσει λάθος. Δεν είναι κακό να δημοσιοποιείς την ιστορία σου, όπως κάνουμε όλοι και για αυτό σταματήσαμε να αγοράζουμε από εκεί. Όμως, ενώ μας παρακολουθείς από παλιά όπως γράφεις, επέλεξες να γραφτείς τώρα, μόνο για αυτό. Όπως και να έχει, δημιουργεί υποψίες. Δεν είπα εγώ προσωπικά καλό το εν λόγω μαγαζί, ούτε φυσικά το υπερασπίστηκα, αντίθετα είπα ότι δεν αγοράζω ούτε αναλώσιμα. Όμως, δε σημαίνει ότι συναινώ με όποιον μπαίνει και το κατηγορεί. Καλώς ή κακώς, ο κάθε χρήστης από εμάς, δεδομένου ότι βρισκόμαστε πίσω από ένα πληκτρολόγιο, κερδίζει την αξιοπιστία του μέσα από τα γραφόμενά του σε διάρκεια χρόνου. Εσένα τα γραφόμενά σου είναι 2 πλέον και η διάρκεια, 2 μέρες. Οπότε για εμένα η αξιοπιστία σου ως χρήστης, ειδικά σε θέμα που κατηγορείς ανοικτά αλλά ανώνυμα ένα κατάστημα, χωρίς να παραθέσεις καμία απόδειξη και χωρίς να προβείς σε καμία επίσημη καταγγελία, είναι στο μηδέν, είτε σου αρέσει, είτε όχι. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
etien4 Φεβρουάριος 3, 2016 #26 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2016 Το αποκορύφωμα όμως το άκουσα από φίλο μου, που είχε συμμαθητή του τεχνικό εκεί. Πάντα με επιφύλαξη βέβαια γιατί δεν ήμουν και αυτόπτης μάρτυρας. Για να αποφύγουν DOA σε laptop λίγων ημερών που είχε off δίσκο, έβαλαν δίσκο από μηχάνημα άλλου πελάτη που είχε άλλο πρόβλημα και έβγαλαν το μεν πελάτη που δικαιούταν DOA τρελό, τη δε κοπελίτσα την έσκισαν γιατί είχε στο δίσκο την πτυχιακή της και της είπαν ξέχνα τη γιατί μαζί με την άλλη βλάβη του laptop χάλασε και ο δίσκος! Ελπίζω απλώς να το πήρε απόφαση ότι την έχασε και να μην πήγε σε καμιά data labs να τα σκάσει για να ανακτήσει data κάποιου άλλου φουκαρά... Α και όλα αυτά με εντολή προϊσταμένου ε... Έλεος άμα ισχύει...απλά μπαίνεις μέσα με βαριοπούλα και τα σπας!!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΑΝΤΩΝΗΣ 69 Σεπτέμβριος 18, 2020 #27 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2020 (edited) Εμένα παιδιά με κατάκλεψαν. Είχα αγοράσει ενα PC απο το κατάστημα Καλαμάτας, Μέσα στο εξάμηνο χάλασε τρείς φορές, Την δευτερη φορά που το έστειλα στο service του e-shop, μου ήρθε με σπασμένο τζάμι. Μου ζήταγαν να το πληρώσω . Μετα από τσακωμό καταφερα να μου αλλάξουν κουτί. Το κερασάκι 'ομως ηταν οτι την τελευταία φορά που το έστειλα με συγκεκριμένο πρόβλημα ΑΚΟΥΣΤΕ - ΑΚΟΥΣΤΕ μου ειπαν ΌΤΙ ΤΟ ΠΑΡΈΛΑΒΑΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΌ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ , ΟΤΙ ΕΛΕΙΠΕ Ο ΣΚΛΗΡΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ PC ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΚΑΜΕΝΟ . (Εγώ το ειχα κλείσει απο τα windows κανονικά μια ωρα πριν το παραδώσω στο e-shop.gr Καλαμάτας σε αψογη κατάσταση -απλά δεν πάταγε σωστά η κάρτα γραφικών- ) ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ !! (τουλάχιστον 1000 ευρω ζημια ) Θα συμβουλευτώ δικηγόρο . Εαν μπορεί καποιος να βοηθήσει ! ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ E-SHOP.GR - ΠΡΟΣΟΧΗ- ΠΡΟΣΟΧΗ !!!! δεν το πίστευα ότι το μαγαζί αυτό μπορούσε να συμπεριφερθεί με αυτόν τον τρόπο . ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ SERVICE !! Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 18, 2020 από ΑΝΤΩΝΗΣ 69 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now