eusuneidhtoskatanalwths Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 1, 2016 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 1, 2016 Καλησπέρα, αποφάσισα να ανοίξω αυτό το νέο θέμα για να περιγράψω την πολύ αρνητική εμπειρία που είχα μετά την αγορά από το γνωστό κιτρινόμαυρο διαδικτυακό ''μαγαζάκι'' (όπως αποδείχτηκε...) το e-shop.gr. Πριν αναφέρω το περιστατικό θα ήθελα να τονίσω ότι το εν λόγω ''μαγαζάκι'' υπήρξε για πολλά χρόνια η πρώτη μου επιλογή και είχα προβεί σε πολλές αγορές για μένα, την οικογένειά μου και τους φίλους μου. Με λίγα λόγια το εμπιστευόμουν σχεδόν τυφλά και ήταν η νο.1 επιλογή μου ακόμα και για προϊόντα που στοίχιζαν λίγο παραπάνω σε σχέση με άλλα μαγαζιά. Δυστυχώς όμως φαίνεται ότι το τελευταίο διάστημα έχουν γίνει κάποιες αλλαγές (σε θέσεις ίσως) που έχουν επηρεάσει τη σωστή λειτουργία του με αποτέλεσμα η κάκιστη σε πολλές περιπτώσεις εξυπηρέτηση των πελατών (ανάλογα περιστατικά με το δικό μου, μου είχαν αναφέρει στο πρόσφατο παρελθόν κάποιοι γνωστοί μου αλλά δεν είχα δώσει την πρέπουσα σημασία τότε δυστυχώς και μάλιστα είχα παραξενευτεί κιόλας γιατί η προσωπική μου εμπειρία ήταν θετική μέχρι βέβαια να υπάρξει κάποιο πρόβλημα αφού τότε φαίνεται ο επαγγελματίας)... Επίσης να σημειώσω ότι έχω δουλέψει στο πρόσφατο παρελθόν ως τεχνική υποστήριξη ίσως για την μεγαλύτερη εταιρία παγκοσμίως στον χώρο των handheld devices και όχι μόνο με μεγάλη επιτυχία μάλιστα (θετικότατα surveys και επίλυση σχεδόν όλων των προβλημάτων που αφορούσαν το λειτουργικό και όχι μόνο), έχω πάθος με την τεχνολογία και ασχολούμαι πολύ με πολλούς τομείς της και δεν είμαι αυτό που λένε ''παραπονιάρης'' ή ''δύσκολος πελάτης'' με την έννοια ότι πριν ζητήσω μια επιστροφή προϊόντος ή επισκευή του πρώτα σιγουρεύομαι ότι έχω απόλυτα δίκιο (χαρακτηριστική είναι η περίπτωση αγοράς 4 μνημών DDR2 CORSAIR 800 Mhz στο παρελθόν πάλι απ΄το e-shop.gr που η μία ήταν προβληματική και την επέστρεψα όμως ο...''τεχνικός'' τις βρήκε όλες εντάξει και μου έστειλαν μήνυμα να τις παραλάβω αφού λειτουργούν. Τότε πήγα και βρήκα τον τεχνικό και τρέξαμε μαζί το σχετικό test όμως με τον...σωστό τρόπο αυτή τη φορά και όντως είδε κι εκείνος ότι είχα δίκιο, μου ζήτησε συγνώμη και μου την άλλαξε) Πρόκειται λοιπόν για το tablet: ASUS MEMO PAD 7 ME70C GPS WHITE. Το συγκεκριμένο tablet το αγόρασα το καλοκαίρι που μας πέρασε για δώρο στην ανηψούλα μου. Ήταν αρκετά φτηνό με τα βασικά χαρακτηριστικά και πιστεύω μια καλή επιλογή για ένα μικρό παιδάκι να ξεκινήσει να χρησιμοποιεί μια handheld device και να μπει στον κόσμο της ''touch τεχνολογίας''. Δυστυχώς όμως το συγκεκριμένο tablet παρουσίασε πολλά προβλήματα με το κυριότερο ότι κάποιες φορές κι ενώ ήταν πλήρως φορτισμένο έσβηνε (άλλα θέματα που είχε είναι το μικρόφωνο που ''εγγραφε'' τη φωνή ''ρομποτικά'', δυσκολία στη σύνδεση πολλές φορές στο Wi-FI, κλπ.). Σε κάποια στιγμή λοιπόν κι αφού βαρεθήκαμε να βλέπουμε τη μικρούλα να παραπονιέται το πήγαμε πίσω στο e-shop. Αποτέλεσμα; Να μας το κρατήσουν 1 μήνα περίπου και να μας το επιστρέψουν με τα ίδια ακριβώς προβλήματα!!! Το μόνο που κάνανε ήταν...εργοστασιακή επαναφορά...Μόνο ο κόπος δηλαδή να το ξανασετάρουμε απ'την αρχή... Για να μην τα πολυλογώ μετά από μερικες βδομάδες το tablet έσβησε και πάλι (κι ενώ είχε κάνει κι άλλα σβησήματα πριν απλά άνοιγε μετά από λίγο). Έτσι αποφασίσαμε να το ξαναπάμε στο e-shop πιστεύοντας ότι θα μας το αλλάξουν σίγουρα ή θα μας δώσουν κάποιο πιστωτικό ή θα το πήγαιναν έστω στην ASUS για να το επισκευάσουν οι τεχνικοί της! Κι όμως! Βρέθηκε πάλι ένας παντογνώστης, ένας ...φωστήρας τεχνικός του e-shop που... αποφάνθηκε ότι δεν χρειάζονται όλα τα παραπάνω αφού το tablet ειναι...οκ!!! Δεν θέλω να πω πολλά αλλά νομίζω ότι κι ο πιο ανίδεος καταλαβαίνει ότι το εν λόγω tablet έχει ξεκάθαρα hardware issue!!! Το αποκορύφωμα της ασχετοσύνης του τεχνικού είναι ότι εκτός ότι μας το κράτησε για 1-1,5 μήνα μας πήρε και τηλέφωνο να του δώσουμε τον κωδικό που έχει βάλει η...μπέμπα για να μπαίνει στο tablet κι ενώ του τον είπαμε τον κωδικό έκανε παρόλα αυτά επαφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις!!! Μετά από όλα αυτά λοιπόν έστειλα ένα πολύ ευγενικό email στο e-shop εξηγώντας το περιστατικό και ζητώτας εξηγήσεις για τον...''τεχνικό'' τους και να δοθεί λύση. Η απάντηση;;; Ένα ...αυτοματοποιημένο sms να περάσω να παραλάβω το χαλασμένο tablet!!! Μα είναι δυνατόν;;; Σε μένα που ήμουν όπως πιστεύω ένας πολύ καλός τους πελάτης τέτοια συμπεριφορά;! Αδιαφορία;;; Ούτε μια απάντηση;;; Πίστεψα ότι δεν είχαν λάβει το email κι έτσι αφού πέρασαν μερικές μέρες ξανάστειλα ένα αλλο email όχι ευγενικό αυτή τη φορά αλλά εννοείται ούτε και υβριστικό (δεν μου το επιτρέπει το ήθος μου, όχι πως δεν το αξίζουν αυτοί...) απαιτώντας να πάρουν θέση και να μην συνεχίσουν να με αγνοούν! Τους έδωσα μάλιστα διορία 2 μέρες πριν γράψω για το εν λόγω περιστατικό σε κάποια site για να ενημερώσω και τον υπόλοιπο κόσμο για την ποιότητα του after sales και τον σεβασμό στους πελάτες του συγκεκριμένου μαγαζιού. Μετά από 1,5 μέρα ακριβώς και λίγο πριν την λήξη της διορίας παίρνει τηλέφωνο ένας ''τεχνικός'' και προσπαθούσε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Είπε μεταξύ άλλων ότι δεν το έστειλε στο service της ASUS γιατί ήξερε εξαρχής ότι δεν θα το έφτιαχναν!!! Επίσης είπε ότι την πρώτη φορά είχε μετακίνηθεί η μπαταρία και την έβαλε στη θέση της (!!!) και την δεύτερη έκανε...προληπτική αλλαγή μπαταρίας!!! Περιττό να σας πω ότι τα προβλήματα συνεχίζονται με το συγκεκριμένο tablet και μάλιστα τώρα η μπαταρία δεν κρατάει ούτε...3-4 max ώρες. Το μικρόφωνο εξακολουθεί να ''πιάνει'' ρομποτική φωνή, κλπ...ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΟΥ: 1) Τον κωδικό τι τον ήθελε ο...''τεχνικάρας'' αφού κιόλας στο τέλος έκανε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων;;; Να δει τι high scores είχε στο Candy Crash η μικρούλα;!2) Κατά καιρούς διαφημίζει αυτό το μαγαζάκι ότι προσφέρει 2, 3 κλπ χρόνια εγγύηση κι αναρωτιέμαι μα για ποια εγγύηση μιλάνε;;; Ποιοι τεχνικοί ακριβώς θα κοιτάξουν το προϊόν στο οποίο προσφέρουν την συγκεκριμένη εγγύηση;;; Φανταστείτε να πάρετε ένα ακριβό laptop ή μια τηλεόραση από εκει και να παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα. Είναι ωραίο να περιμένετε 1 μήνα και πλέον και τελικά στις περισσότερες περιπτώσεις να σας επιστρέψουν πίσω το προϊόν με τα ίδια ελαττώματα;3) Σε μένα που ήμουν ένας πολύ καλός τους πελάτης συμπεριφέρθηκαν με αδιαφορία, κοροϊδία και ανεντιμότητα (δεν είναι έντιμο να σου προσφέρουν ανύπαρκτη εγγύηση ουσιαστικά) σε κάποιους άλλους γιατί να συμπεριφερθούν καλύτερα;;;4) Με ρώτησε ο... ''τεχνικάρας'' αν θέλω να αντικαταστήσει την μπαταρία του tablet με μία άλλη; Πόσα mAh είναι η μπαταρία πού έβαλε, τι μάρκα και ποιες οι προδιαγραφές της; Ήταν καινούρια ή μεταχειρισμένη;5) Το tablet το είχα αγοράσει 70 €. Ας πούμε λοιπόν ότι εγώ είμαι ο ...τρελός, ο ''ιδιαίτερος πελάτης'' κλπ κι ότι το tablet λειτουργεί κανινικότατα όπως λέει κι ο...''τεχνικάρας'' τους αν το άβαζα άραγε στο stock σε μια τιμή γύρω στα 45-50 € και μου έκοβαν πιστωτικό 70 € εμένα το tablet δεν θα...έφευγε...εχθές;;; Ποια η ''ζημιά τους'';;; 20-25 €;;; Μήπως λοιπόν δεν πρόκειται για μεμονομένο περιστατικό και υπάρχει ''συγκεκριμένη πολιτική αντιμετώπισης ανάλογων περιστατικών'';;; Υ.Γ.: Εγώ και οι δικοί μου χάσαμε την εμπιστοσύνη μας για το συγκεκριμένο ''μαγαζάκι'' και δεν πρόκειται να ξαναψωνίσουμε από κει ούτε καρφίτσα πλέον (δυστυχώς δεν γίνεται να διαγράψω τον λογαριασμό μου όμως άλλαξα τα προσωπικά μου στοιχεία και το email μου). Αυτά ελπίζω να υπάρξουν κι άλλοι ''ευσυνείδητοι καταναλωτές'' και να αναφέρουν όσα ανάλογα περιστατικά τους συμβούν για να ενημερωνόμαστε κι οι υπόλοιποι. Μόνο έτσι πιστεύω υπάρχει περίπτωση να διορθωθούν κάποιες καταστάσεις στον συγκεκριμένο χώρο και να αντιμετωπίζονται οι πελάτες όπως τους αξίζει. Κι όποιος δεν μπορεί να προσφέρει συγκεκριμένα standards ας κλείσει, ας αποχωρήσει έιτε είναι Έλληνας, Γερμανός, Αυστραλός, Κογκολέζος, κλπ. Να μείνουν οι πραγματικοί επαγγελματίες που θα σέβονται τον καταναλωτή και θα τον εξυπηρετούν... Αυτή είναι η γνώμη μου. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pasjohn Φεβρουάριος 2, 2016 #2 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2016 Ενέργειες από εδώ και πέρα για την υπόθεση? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Φεβρουάριος 2, 2016 #3 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2016 Επίσης να σημειώσω ότι έχω δουλέψει στο πρόσφατο παρελθόν ως τεχνική υποστήριξη ίσως για την μεγαλύτερη εταιρία παγκοσμίως στον χώρο των handheld devices να υποθέσω arvato? Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Φεβρουάριος 2, 2016 #4 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2016 Εγω δεν μπορω να καταλαβω πως μετα απο 100αδες, να μην πω 1000αδες, παραπονα σε ολα τα φορα σχετικα με τις μαιμουδιες που κανει το εν λογω μαγαζι, ΠΩΣ υπαρχει ακομα κοσμος που το εμπιστευεται για τις αγορες του?? Επι σειρα ετων η αντιμετωπιση του μαγαζιου προς τους πελατες στα rma, γτ στις πωλησεις ολα δουλευουν ρολοι, ηταν τραγικη... τι σου γυρναγαν το ιδιο προιον οπως το πηγαινες, τι σου πασαραν αλλο χαλασμενο, τι σου ελεγαν οτι δεν βρισκουν κανενα προβλημα, τι, τι, τι...Πλεον το μαγαζακι θεριζει οτι εχει σπειρει.. Και γω ημουν παθων στο παρελθον... και πλεον απο μενα δεν βλεπει και ουτε προκειται να δει σεντ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Φεβρουάριος 2, 2016 #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2016 Εισαι ενας μπαρμπας 40-50 χρονων , σου κλαιγεται ο γιος "Μπαμπα μου χαλασε ο υπολογιστης , εκανε τζιζ η καρτα" Μπαινεις στο e-shop επειδη ειναι το πιο πιασαρικο ονομα (η μαλλον ειναι το μοναδικο μαγαζι που εχει πιασει το αυτι σου σε καποια συζητηση)και βρισκεις μια προσφορα , σε 2 μερες εχεις το αντικειμενο στα χερια σου και εισαι πανευτυχης που ο γιος σου εβγαλε τον σκασμο .Φυσικα δεν εψαξες αλλου , ασε που και να εψαχνες τα αλλα μαγαζια δεν εχουν e-shop points που σε βολευει να κανεις παραλαβη οπως γυρνας απο την δουλεια καθως επισης οι φιλοι σου δεν τα εχουν αναφερει ποτε. Ο κοσμος δεν ξερει και απο εκει ψωνιζουν οι ασχετοι οπου ακομα και να τους χαλασει ενα εξαρτημα το πιο πιθανο ειναι να καταπιουν οτι βλακεια τους ταισουν στο καταστημα οποτε δεν θα δημιουργησουν αρνητικη ιδεα . 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Φεβρουάριος 2, 2016 #6 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2016 Εχω ακουσει κατα καιρους οτι το προβλημα περιοριζεται σε συγκεκριμενα e-shop points. Πχ εδω Αλεξανδρουπολη ,χρειαστηκα rma ενα keyboard, και ενα τροφοδοτικο της Thermaltake για πιστωτικο, το οποιο μαλιστα ειχε καει λογω αυξομειωσης τασης. Το πρωτο αλλαξε σε 12-13 ημερες (μου το ειχαν πει) , και το δευτερο σε 5 μερες βγηκε το πιστωτικο αφου διαπιστωθηκε βλαβη. Το τροφοδοτικο ειχε αγοραστει στα 45€ και το πιστωτικο ηταν με την νεα τιμη του τροφοδοτικου στα 58€ . Για ενα Tablet των 70€ τετοια μανουρα; Αδιανοητο και ανηκουστο. Μιλαμε για τελειως αναρμοστη συμπεριφορα. Που θα μου παει, θα μου κατσει στραβη με αυτους και εμενα, και τοτε θα δουνε αλλο προσωπο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pasjohn Φεβρουάριος 2, 2016 #7 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2016 Δεν είναι θέμα e-shop points. Δεν αποφασίζουν οι υπάλληλοι σε αυτά. Το ποιος αποφασίζει και τι εντολές παίρνουν οι υπάλληλοι στα κεντρικά πολλά μπορούμε να υποθέσουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djkostas Φεβρουάριος 2, 2016 #8 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2016 3) Σε μένα που ήμουν ένας πολύ καλός τους πελάτης συμπεριφέρθηκαν με αδιαφορία, κοροϊδία και ανεντιμότητα (δεν είναι έντιμο να σου προσφέρουν ανύπαρκτη εγγύηση ουσιαστικά) σε κάποιους άλλους γιατί να συμπεριφερθούν καλύτερα;;; Αυτή τη νοοτροπία να μην είχαμε όλοι οι Έλληνες και ίσως να βλέπαμε λίγο φώς ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Φεβρουάριος 2, 2016 #9 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2016 Εμένα το μόνο που με χαλάει στην υπόθεση, είναι πως ο @eusuneidhtoskatanalwths, γράφτηκε σε ένα site, με όνομα που προκαλεί κάπως, για να μας γράψει ένα κατεβατό κατηγορώντας ένα κατάστημα για την κακή του εξυπηρέτηση. Μπορεί να συμφωνώ με το σκεπτικό, αφού δεν αγοράζω ούτε αναλώσιμα από το εν λόγω κατάστημα, αλλά από την άλλη, όπως και να έχει, μπορεί κάλλιστα να θεωρηθεί προπαγάνδα κι έτσι δε μπορώ να δώσω την απαραίτητη προσοχή στα γραφώμενά του. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Φεβρουάριος 2, 2016 #10 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2016 Δεν είναι θέμα e-shop points. Δεν αποφασίζουν οι υπάλληλοι σε αυτά. Το ποιος αποφασίζει και τι εντολές παίρνουν οι υπάλληλοι στα κεντρικά πολλά μπορούμε να υποθέσουμε.Δε γινεται εγω και 2 φιλαρακια να μην αντιμετωπισαν προβλημα με ΠΟΛΥ πιο ακριβα πραγματα απο το Ταμπλετ του ts ομως, καπου πρεπει να οφειλεται αυτο. Ισως παραπανω ο Wizard! να εχει ενα point... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spaka Φεβρουάριος 2, 2016 #11 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2016 Εμένα το μόνο που με χαλάει στην υπόθεση, είναι πως ο @eusuneidhtoskatanalwths, γράφτηκε σε ένα site, με όνομα που προκαλεί κάπως, για να μας γράψει ένα κατεβατό κατηγορώντας ένα κατάστημα για την κακή του εξυπηρέτηση. Μπορεί να συμφωνώ με το σκεπτικό, αφού δεν αγοράζω ούτε αναλώσιμα από το εν λόγω κατάστημα, αλλά από την άλλη, όπως και να έχει, μπορεί κάλλιστα να θεωρηθεί προπαγάνδα κι έτσι δε μπορώ να δώσω την απαραίτητη προσοχή στα γραφώμενά του.Καλά μη τρελαινεσαι και γω είμαι πελάτης κατά διαστήματα του συγκεκριμένου καταστήματος αλλά δεν έπεσα και από τα σύννεφα όταν διάβασα για τη συμπεριφορά τους! Είναι χιλιάδες τα παράπονα όχι ένα και δύο! Εγώ απλά δεν τη πάτησα ακόμα και σε 2 φορές που είχα πρόβλημα ξεμπέρδεψα σχετικά εύκολα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_Nikiforos Φεβρουάριος 2, 2016 #12 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2016 Καλά μη τρελαινεσαι και γω είμαι πελάτης κατά διαστήματα του συγκεκριμένου καταστήματος αλλά δεν έπεσα και από τα σύννεφα όταν διάβασα για τη συμπεριφορά τους! Είναι χιλιάδες τα παράπονα όχι ένα και δύο! Εγώ απλά δεν τη πάτησα ακόμα και σε 2 φορές που είχα πρόβλημα ξεμπέρδεψα σχετικά εύκολα...Το point του μάγου δεν ήταν ως προς το ποσό αναξιοπιστο θεωρείται το Eshop αλλά το ποσό αξιόπιστος μπορεί να θεωρηθεί ένας ts με τέτοιο nick που κάνει εγγραφή μόνο για να κράξει ένα κατάστημα. Σορρυ αλλά τα 'πολύ καλός τους πελάτης' και 'άριστος γνωστής της τεχνολογίας' μου θυμίζουν λίγο κάποιον ''Γεωργιος'' που μας έκανε συντροφιά πριν κάτι μήνες. 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pasjohn Φεβρουάριος 2, 2016 #13 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2016 Δε γινεται εγω και 2 φιλαρακια να μην αντιμετωπισαν προβλημα με ΠΟΛΥ πιο ακριβα πραγματα απο το Ταμπλετ του ts ομως, καπου πρεπει να οφειλεται αυτο. Ισως παραπανω ο Wizard! να εχει ενα point...Διάβασε περιστατικά σε διπλανό φόρουμ και βγάλε τα συμπειράσματά σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drtzekos Φεβρουάριος 2, 2016 #14 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2016 Εχω ακουσει κατα καιρους οτι το προβλημα περιοριζεται σε συγκεκριμενα e-shop points. Πχ εδω Αλεξανδρουπολη ,χρειαστηκα rma ενα keyboard, και ενα τροφοδοτικο της Thermaltake για πιστωτικο, το οποιο μαλιστα ειχε καει λογω αυξομειωσης τασης. Το πρωτο αλλαξε σε 12-13 ημερες (μου το ειχαν πει) , και το δευτερο σε 5 μερες βγηκε το πιστωτικο αφου διαπιστωθηκε βλαβη. Το τροφοδοτικο ειχε αγοραστει στα 45€ και το πιστωτικο ηταν με την νεα τιμη του τροφοδοτικου στα 58€ . Για ενα Tablet των 70€ τετοια μανουρα; Αδιανοητο και ανηκουστο. Μιλαμε για τελειως αναρμοστη συμπεριφορα. Που θα μου παει, θα μου κατσει στραβη με αυτους και εμενα, και τοτε θα δουνε αλλο προσωπο... Πριν πολλά χρόνια (~10) υπήρξα για ένα μικρό χρονικό διάστημα υπάλληλος του eshop και ήμουν και για πολλά χρόνια πελάτης.. από το 2005 έως το 2012 έκανα αγορές πάνω των 10.000€ (τουλάχιστον 4-5 λάπτοπ και καμιά 4-5 συστήματα, συν μεμονωμένα κομμάτια, οθόνες κτλ). Ευτυχώς δεν έτυχα σε πολλά προβληματικά προϊόντα, και όσα έτυχε να έχουν κάποιο πρόβλημα αλλάχτηκαν χωρίς παρατράγουδα (ήταν μόνο σκληρός δίσκος, ποντίκια και πληκτρολόγια από ότι θυμάμαι). Ίσως να είχα διαφορετική αντιμετώπιση γιατί είχα φιλική σχέση με κάποιους υπαλλήλους, πράγμα όμως που δεν ξέρω/νομίζω καθώς δεν μου είπανε ποτέ "ξέρεις, αυτό δεν γίνεται κτλ και το κάνουμε μόνο για εσένα". Απλά πήγαινα στο μαγαζί, έλεγα "Τάκη, αυτό δεν δουλεύει, ορίστε.." και έπαιρνα την απάντηση "ok drtzekos θα σε ενημερώσω μόλις έχω νέα.. θες να παραγγείλεις κάτι άλλο?" και παράγγελνα αμέσως τον "αντικαταστάτη" ή κάτι άλλο που ήθελα.. Αν θυμάμαι καλά, μια φορά μου είπε ο φίλος (πωλητής) ότι ο τεχνικός (άγνωστος) είπε ότι κάτι δουλεύει μια χαρά (δεν θυμάμαι τι προϊόν ήταν) ενώ ήξερα ότι ήταν χαλασμένο.. οπότε του είπα να πει στον τεχνικό να το ξαναελέγξει (και έδωσα μια περιγραφή τι δεν δουλεύει ακριβώς) και έτσι έγινε.. Από τις 5-6 φορές που επέστρεψα κάτι την μια μόνο ήμουν σε κατάστημα που δεν γνώριζα κανέναν (Θεσσαλονίκη-Σ.Σταθμός) για ένα razer πληκτρολόγιο που έβγαινε όλη η σειρά προβληματική από ότι είχα διαβάσει σε κάποια φόρα. Το είχα περίπου έναν μήνα και το πήγα πίσω, το είπα στον πωλητή εκεί, και του είπα ότι θέλω ένα άλλο μοντέλο της M$, το άφησα εκεί, το ελέγξανε και μερικές μέρες μετά με ενημερώσανε να πάω να παραλάβω το καινούργιο μου πληκτρολόγιο. Ενώ έχω ακούσει/διαβάσει πολλές αρνητικές απόψεις.. το μόνο που μπορώ να πω ήταν ότι σε εμένα ήταν άψογοι. Αντιθέτως κάποια στιγμή ήθελα μια κάρτα γραφικών που δεν υπήρχε διαθέσιμη στο eshop και πήγα στο you.gr (νομίζω ήταν μια ati 4770 ή κάποια παρόμοια.. έχουνε περάσει πολλά χρόνια ).. εκτός ότι άργησαν πάνω από μια βδομάδα να την φέρουν, δεν με ενημέρωναν τηλεφωνικά και έτρεχα σαν τον χαζό στην άλλη άκρη της Θεσσαλονίκης χωρίς λόγο, τελικά βγήκε προβληματική και την επέστρεψα λίγο καιρό μετά (ίσως να ήταν 1-2 μήνες, δεν θυμάμαι πλέων). Αφού για βδομάδες με κανε πάσα από τηλέφωνο σε τηλέφωνο για το αν είναι προβληματική ή όχι, στο τέλος την δέχτηκαν αλλά δεν μπορούσαν να μου την αντικαταστήσουν γιατί δεν υπήρχε πλέων διαθέσιμη και μου πρόσφεραν να μου δώσουν μια "παρόμοια" που μόλις είχε βγει.. την 5770 που ενώ είχε την ίδια τιμή αγοράς, όσο είχα πληρώσει την δικιά μου μου ζητούσαν ~40€ έξτρα γιατί η τιμή της 4770 στο σιτε τους "έπεσε ~40€ τυχαία", ενώ δεν ήταν διαθέσιμη (όταν την επέστρεψα, η τιμή της ήταν ακόμα ίδια με την αρχική στο σίτε του you) Και αυτήν ήταν η μόνη εμπειρία που είχα με άλλο Ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα εκτός του eshop. Αν και πλέων έχω χρόνια να ψωνίσω από το eshop μιας και μένω στο εξωτερικό, ακόμα προτρέπω τους φίλους και συγγενείς να ψωνίζουν από εκεί, μιας και δεν ξέρω ποια καταστήματα υπάρχουν αυτήν την στιγμή και τους στέλνω στον φίλο μου τον "Τάκη" που είναι ακόμα εκεί και ξέρω ότι θα τους εξυπηρετήσει όπως εξυπηρετούσε και εμένα Τέλος.. για το eshop γενικά, έχω ακούσει πάρα πολλά αρνητικά στα τελευταία 5 χρόνια, τόσο για την εξυπηρέτηση, όσο και για το πως συμπεριφέρεται στους υπαλλήλους του, τα οικονομικά του προβλήματα και τις ακριβές του τιμές (σε σύγκριση με τα άλλα eshops) που σίγουρα δεν μου θυμίζουν το πρωτοποριακό eshop που είχα γνωρίσει στις αρχές του 2000, με τις καλύτερες τιμές τις αγοράς, την γρήγορη και κορυφαία εξυπηρέτηση, την μοναδική πληθώρα προϊόντων και το φιλικότατο website. Αν όλα είναι όπως λέτε, κρίμα για την κατάντια μιας εταιρίας που τόσο είχα συμπαθήσει (αν και ακόμα δυσκολεύομαι να το πιστέψω ότι άλλαξαν όλα σε μια νύχτα..) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Φεβρουάριος 2, 2016 #15 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2016 Φιλε Pasjohn , εχω ακουσει τα παντα ολα για το e-shop. Δε μου'χει τυχει κατι (ακομη... και ελπιζω να μη τυχει). Και αυτο που λεω περι e-shop points, σε forum δεξια-αριστερα το εχω διαβασει, δε το εβγαλα απο το μυαλο μου Πχ στη Σταυρουπολη ολα ειναι πενα και σε αλλες πολεις , ο καθενας φερεται οπως θελει και πεταει μια μακακια για να αποφυγει τις διαδικασιες του rma. Αυτο σκεφτομαι. Δρτζεκος , δεν αλλαξαν ολα σε μια νυχτα, εχει καιρο που διαμαρτυρεται ο κοσμος. Οπως και πολλοι ειναι ευχαριστημενοι (οπως εσυ και εγω). Ειχες παρατηρησει ποτέ σε διαφορετικα καταστηματα να ειναι μυστηρια η συμπεριφορα πωλητων/τεχνικων; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Φεβρουάριος 2, 2016 #16 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2016 Αν όλα είναι όπως λέτε, κρίμα για την κατάντια μιας εταιρίας που τόσο είχα συμπαθήσει (αν και ακόμα δυσκολεύομαι να το πιστέψω ότι άλλαξαν όλα σε μια νύχτα..) Τέτοια νύχτα, ούτε ο πλανήτης Αφροδίτη ! https://www.google.ie/search?client=opera&q=E-SHOP+site%3A.thelab.gr&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8 Από το 2007 βρήκα θέματα και κοιτάω μόνο στο TheLab. Link to comment Share on other sites More sharing options...
das Φεβρουάριος 2, 2016 #17 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2016 Καταρχάς νταξ ,το eshop όλοι εδω ξέρουμε πολυ καλά τι ειναι. Δεν έγινε τώρα ειναι έτσι απο οταν άνθισαν τα eshops γενικά. Αρχικά ήταν πολυ καλο μαγαζί και το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα . Θα διαφωνήσω ότι τώρα χάλασε ,μιας και εγώ διαπιστώνω ότι προσπαθούν να γίνουν άνθρωποι τελευταία ,ενώ ολα αυτά τα χρόνια είχαν μετριότατη συμπεριφορά . Θα συμφωνήσω στο ότι δε μου αρέσει καθόλου που γράφονται άτομα στο φόρουμ απλά για να ρίξουν το κράξιμό τους. Το φόρουμ ειναι για τα μέλη. Γράφεστε για να βρείτε οθόνη δε μιλάμε, γράφεστε για να βρείτε λαπτοπ δε μιλάμε ,ε αμαν πια. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης_84 Φεβρουάριος 2, 2016 #18 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2016 (edited) Παιδιά οι ιστορίες για το εν λόγω κατάστημα είναι άπειρες και αν είναι αλήθεια μόνο οι μισές, τότε δεν χρειάζεται τίποτα άλλο. Εμένα μου είχαν στείλει 2.5HDD σε ανοιγμένο (σκισμένο κανονικά) αντιστατικό σακουλάκι και όταν τον πήγα πίσω λόγω του ότι είχε bad sectors, μου είπαν ότι το serial της απόδειξης διαφέρει από του προϊόντος και με έβγαλαν τρελό. (όντως διέφερε αλλά όταν παρέλαβα από τον courier δεν του είπα να περιμένει να ανοίξω το χαρτόκουτο αλλά ούτε και αργότερα το πρόσεξα). Παρεπιπτόντως ήταν 400GB 2.5 sata και αποκλείεται να είχα κάνει λάθος και να είχα δεύτερο ίδιο δικό μου. Ακόμα και τώρα μετά από τόσα χρόνια δεν έχω πέσει πάνω σε άλλον τέτοιον 400ρη. Επίσης σε μία ελαττωματική μητρική που μου έλεγαν ότι δουλεύει ζήτησα να τη δω live να λειτουργεί πριν την πάρω πίσω και μου είπαν οκ. Όταν πήγα εκεί για τη συμφωνημένη live επίδειξη και είπα στον υπάλληλο ότι έχω ραντεβού με το service, η χαρακτηριστική και με ερειστικό ύφος φράση του προς τον συνάδελφό του ήταν < < ένας κύριος ισχυρίζεται ότι έχει ραντεβού με το service> >!! Προς έκπληξή του ο συνάδελφός του επιβεβαίωσε το ραντεβού, είχαν στήσει φουλ μηχάνημα με τη μητρική και με xp (εποχή s754), μου έδειξαν ότι δουλεύει και πήρα αντικατάσταση προϊόντος μόλις είπα στον τεχνικό να κάνει απλά μία επανεκκίνηση... πάλι καλά Μία άλλη μητρική μου την είχαν καθυστερήσει 2-3 μήνες, ένα icy box μου το είχαν αλλάξει γρήγορα και μία μνήμη επίσης γρήγορα. Το αποκορύφωμα όμως το άκουσα από φίλο μου, που είχε συμμαθητή του τεχνικό εκεί. Πάντα με επιφύλαξη βέβαια γιατί δεν ήμουν και αυτόπτης μάρτυρας. Για να αποφύγουν DOA σε laptop λίγων ημερών που είχε off δίσκο, έβαλαν δίσκο από μηχάνημα άλλου πελάτη που είχε άλλο πρόβλημα και έβγαλαν το μεν πελάτη που δικαιούταν DOA τρελό, τη δε κοπελίτσα την έσκισαν γιατί είχε στο δίσκο την πτυχιακή της και της είπαν ξέχνα τη γιατί μαζί με την άλλη βλάβη του laptop χάλασε και ο δίσκος! Ελπίζω απλώς να το πήρε απόφαση ότι την έχασε και να μην πήγε σε καμιά data labs να τα σκάσει για να ανακτήσει data κάποιου άλλου φουκαρά... Α και όλα αυτά με εντολή προϊσταμένου ε... Όσον αφορά όμως την απορία που έχουν πολλοί για το λόγο που έχει ακόμα πελάτες αυτό το μαγαζί, είναι κατά τη γνώμη μου το καταπληκτικό τους site η αιτία τουλάχιστον σε σχέση με το computer hardware. Πραγματικά εγώ προσωπικά θεωρώ τη σελίδα τους την καλύτερη από ότι έχω δει παγκοσμίως. Έχει φανταστική κατηγοριοποίηση και αρκετά μεγάλη ποικιλία και εγώ παρότι δεν ψωνίζω πλέον από κει, χρησιμοποιώ συχνότατα το site τους για να κάνω ένα bto στα γρήγορα να πάρω εικόνα κόστους, να δω πως θα βγει με δόσεις κτλ Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 2, 2016 από Γιάννης_84 Link to comment Share on other sites More sharing options...
npetras Φεβρουάριος 2, 2016 #19 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2016 Για Asus tablet δεν υπάρχει ( δεν ξέρω αν αλλαξε κάτι τους τελευταίους μήνες) αντιπροσωπεία στην ελλάδα και πρέπει να φύγει έξω . Ου μπλέξεις δηλαδή .... Για το E-Shop όλοι έχουμε ταλαιπωρηθεί και όλοι έχουμε σκάσει αρκετά φράγκα . Τα περισσότερα τα έχω αγοράσει απο αυτούς και μόνο 2 φορές έχει γίνει στραβή .Και τις 2 φορές έβγαλα άκρη απλα είναι λίγο της ταλαιπώριας αυτο το μαγαζί . Εγώ είχα ταλαιπωρηθεί με το κουτί μου της Aerocool που όταν το έβγαλα απο κούτα ήταν σπασμένο και το γύρισα πίσω στο μισάωρο και μετά απο ενάμιση μήνα πηρα πίσω καινούργιο . Και οκ δεν θα έλεγα τίποτα αρκεί να με είχαν ενημερώσει οτι θα πρέπει να το στείλουν πίσω στην Aerocool να το εγκρίνουν ως DOA , αλλα όταν τους ρωτούσα κάπου στις 2 φορές την εβδομάδα μου λέγαν ένα ξερό το κοιτάμε ακομα και είχα εκνευριστεί με την συμπεριφορά τους . Link to comment Share on other sites More sharing options...
XronisR Φεβρουάριος 2, 2016 #20 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2016 Τα καταστήματα που έχει είναι τραγικά,να μην μιλήσω για την κεντρική αποθήκη/κατάστημα.Σε 3-4 μαγαζιά που έχω πάει οι υπάλληλοι λες και είναι καρμπόν ρε παιδί μου,όλοι την ίδια απαράδεκτη συμπεριφορά.Οι τιμές που έχει είναι μέτριες,σαν stock βέβαια έχει αρκετά πράγματα.Το after sales είναι θέμα τύχης και σε τι κατηγορία προϊόντος θα πέσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now