thazio Φεβρουάριος 4, 2016 #101 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2016 (edited) το fiat μου εμοιαζε ακυβερνητο cold tyres!!! Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 4, 2016 από thazio 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Φεβρουάριος 4, 2016 #102 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2016 Στην έξοδο της τελευταίας στροφής στο γύρο σχηματισμού επιταχύνουμε (δηλ. δεν ισχύουν τα ~100χλμ) οπότε την στγμή που οι περισσότεροι βρισκόμαστε στην επιτάχυνση ακόμα και το άφημα του γκαζιού από ένα μπροστινό αυτοκίνητο είναι περιέργο και απρόβλεπτο. GeoF1 συγνώμη αλλά εγώ ήμουν αυτός που σε μάζεψε. :/ Όσον αφορά τα ντουμπλαρίσματα, όπως είπαμε και στο προηγούμενο αγώνα, επειδή τα lotus είναι πολύ πιο γρήγορα από τα fiat δεν υπάρχει λόγος το fiat να βγει απο την αγωνιστική γραμμή του. Φυσικά αν σε προλάβει το lotus στην ζώνη φρεναρίσματος δεν θα στρίψεις πάνω του, θα ανοίξεις λίγο την γραμμή σου για να μην υπάρξουν εφτράπελα. Για εμένα η μόνη περίπτωση που θα έκοβα αισθητά ταχύτητα θα ήταν αν έβλεπα στο real time app ότι δε με πλησιάζει μία lotus να μου ρίξει γύρο αλλά δύο, οι οποίες μάλιστα βρίσκονται και πολύ κοντά!! Αν και σε αυτή την περίπτωση αν βρίσκομαι σε μάχη με κάποιο άλλο fiat δεν θα δώσω ιδιαίτερη σημασία!! Όπως και έκανα χθες στο σημείο όπου είχα μία μάχη με το wolves όπου εκεί βρεθήκαμε 2 fiat και 1 lotus δίπλα δίπλα. Στην περίπτωση αυτή άφησα λίγο χώρο στην lotus για να προσπεράση αν ήθελε, αλλά ήταν υποχρεωμένος να κρατήσει την εσωτερική, όπως και έκανε!! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Φεβρουάριος 4, 2016 #103 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2016 Μπράβο στους νικητές τον 2 κατηγοριών.Είχα μοναχικό αγώνα σταθερός στην 8η θέση. Στόχος μου ήταν η σταθερότητα μιας και ως αναπληρωματικός δεν ήθελα να γίνω ρόμπα.Το lotus ήθελε πιο πολύ practice αλλά δεν πειράζει, αποκτώ εμπειρία αγώνων και όχι πια hotlaps.Με τα fiat δεν είχα πουθενά πρόβλημα, δεν αλλάζανε γραμμή ήταν κύριοι, ελπίζω να μην προβλημάτησα κανένα τους. 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thodoris1884 Φεβρουάριος 4, 2016 #104 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2016 Μονο με τον Θοδωρη ειχα μια μινι επαφη που δεν καταλαβα πως εγινε. Έκοψες νομίζω υπερβολικά και δεν είχα χρόνο να αντιδράσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 4, 2016 #105 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2016 (edited) Ωραία σχόλια βλέπω σήμερα. Για το θέμα με τα ντουμπλαρίσματα που κάποιοι παραπονούνται πως χάνουν πολύ χρόνο τα FIAT, σκεφτείτε πως και 2 Lotus αν είναι πολύ κοντά και βρουν traffic από FIAT το ίδιο πρόβλημα θα έχουν, γιαυτό έχει φάση το multi class.. (imo)Πρέπει να βρεις την ιδανική ισορροπία μεταξύ "τα παίρνω αμπάριζα όλα τα FIAT" (όπως έκανα εγώ στο 1ο race) και περνάω ASAP χωρίς να δημιουργήσω θέμα αλλά και χωρίς να χάσω πολύ χρόνο. Σε άλλα leagues οι οδηγοί κάνουν ένα "post race report", έχει χαβαλέ γιατί βλέπεις πως το είδε το race ο καθένας και ανοίγουν ωραίες συζητήσεις.Ας κάνω την αρχή και εγώ αν και δεν είχα τίποτα το ιδιαίτερο σε αυτόν τον αγώνα: QualifyΔεν κατάφερα να κάνω lap της προκοπής, ήμουν 1+ sec πάνω από το practice της προηγούμενης ημέρας. Είχα και 2 laps χαμένα από το traffic αλλά shit happens. RaceΔεν ανχώθηκα που ξεκίνησα 2ος γιατί ήξερα πως ο Θοδωρής είχε +50 νομίζω ballast, αν ήμουν υπομονετικός και δεν έκανα λάθη θα τον πέρναγα.Τελικώς τον προσπέρασα από το 1ο lap νομίζω, αλλά σε ένα δικό μου λάθος με προσπέρασε και στα καπάκια τον έφαγα στην επόμενη στροφή.Από εκεί και πέρα είχα σταθερό ρυθμό και είχα ανοίξει μεγάλη διαφορά.Ήταν λίγο μοναχικά με εξαίρεση τις προσπεράσεις στα FIAT, χωρίς κανένα πρόβλημα αυτή τη φορά.Στα τελευταία 10 laps οδηγούσα στα 8/10 και απλά πήγαινα για να το "φέρω σπίτι" (το αμάξι) Επόμενος αγώνας ελπίζω σε tire model 6. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 4, 2016 από Stelios F. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stathis1 Φεβρουάριος 4, 2016 #106 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2016 Εγώ να συζήτησω συγγνώμη από όσους κόντεψα να πάρω παραμάζωμα και απο όσους πήρα, (αρκουνταντις και λιγο φαταλαρα νομίζω). Εντάξει το λοτους πολύ ιδιότροπο αμαξι. Το practice που έκανα ήταν 5 γύροι εξού και το αποτέλεσμα, διότι περίμενα να τρέξω με το φιατ. Η πίστα δε έχει κάποια πολύ περίεργα σημεία, μακράν απο τις χειρότερές μου. Σίγουρα θα με βόλευε καλύτερα το φιατάκι, αλλά θα κάνω και αρκετό practice την επόμενη φορά. Εκτός άν ο Κυριακός θέλει να πάρει το λότους και ο Άκης το επιτρέψει (γι όλη την υπόλοιπη σεζόν). Αλλιώς θα το προσπαθήσω. Διαπίστωσα και ότι πρέπει να κατεβάσω και άλλο το gain του force feedback για να έρχεται πιό εύκολα το αμάξι. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thodoris1884 Φεβρουάριος 4, 2016 #107 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2016 (edited) ήξερα πως ο Θοδωρής είχε +50 νομίζω ballast 65 κιλά + 60 λίτρα fuel! Ένα απο τα highlights του αγώνα. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 4, 2016 από Thodoris1884 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Φεβρουάριος 4, 2016 #108 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2016 Έκοψες νομίζω υπερβολικά και δεν είχα χρόνο να αντιδράσω. Carsnooker Cup. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Φεβρουάριος 4, 2016 #109 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2016 26 ήπιε το αμάξι, είχες 34 λίτρα = 27 κιλά extra ballast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 4, 2016 #110 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2016 26 ήπιε το αμάξι, είχες 34 λίτρα = 27 κιλά extra ballast +50 κιλά ballast Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoF1 Φεβρουάριος 4, 2016 #111 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2016 Οντως εκοψα πολυ. Νομιζα θα χωνοσουν εσωτερικη. Παρεξήγηση. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Φεβρουάριος 4, 2016 Author #112 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2016 Μερικά screenshots από τον αγώνα. Link 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 5, 2016 #113 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2016 Τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα, μετά τις ποινές: Link to comment Share on other sites More sharing options...
thazio Φεβρουάριος 5, 2016 #114 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2016 Θα ελεγα στα τελικα να φαινεται και το άθροισμα των οδηγών ή ακόμα καλύτερα η θεση της ομάδας. Αυτο δεν ειναι το νοημα; Σας πηζω; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 5, 2016 #115 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2016 Θα ελεγα στα τελικα να φαινεται και το άθροισμα των οδηγών ή ακόμα καλύτερα η θεση της ομάδας. Αυτο δεν ειναι το νοημα; Σας πηζω; http://www.thelab.gr/topic/170113-wamta-fun-dual-class-team-cup/?p=2487239 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thazio Φεβρουάριος 5, 2016 #116 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2016 Γκουχ γκουχ... το ειδα αυτο. Εννοώ καταταξη "Race 2" οχι "after race 2" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 5, 2016 #117 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2016 Γκουχ γκουχ... το ειδα αυτο. Εννοώ καταταξη "Race 2" οχι "after race 2" Στο google sheet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 11, 2016 #118 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2016 Το race από την μεριά μου σε 2 κομμάτια γιατί το youtube αποφάσισε πως υπάρχει copyright issue...: 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now