akis_z80 Φεβρουάριος 8, 2016 #61 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2016 Που στην ευθεία??? Να μην πατάω γκάζι τέρμα στο ίσιωμα εννοείς. Αν υπερθερμαίνονται στην ευθεία, απλά η γόμα είναι ακατάλληλη για τις συνθήκες που επικρατούν στην πίστα Τα μισά διαβάζεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Φεβρουάριος 8, 2016 #62 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2016 βρε τι core temp , surface temp,wind temp cpu temp...μπειτε στο καρο και οδηγειστε το απλα και ωραια 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Φεβρουάριος 8, 2016 #63 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2016 (edited) βρε τι core temp , surface temp,wind temp cpu temp...μπειτε στο καρο και οδηγειστε το απλα και ωραια Καλά μη φανταστείς ότι μελετάω και τηλεμετρία. Βάλε εδω βγάλε εκεί είναι το στήσιμο. Απλά για να καταλάβω διαφορές συνήθως πάω τέρμα αριστερά - δεξια τις μπάρες σαν παλαβός. Κάτι άλλο που παρατήρησα. Τρέχετε όλοι με το blip off. Ξέρω πως δεν παίζει σημασία σε κάποια αυτοκίνητα. Αλλά σε όλα τα υπόλοιπα προσωπικά δεν εχω καταφέρει να σταυρώσω γύρο με το blip off. Τι στο καλό κάνετε? Ειδικά στα manual, κάνετε μύτι τακούνι όλοι??? Βασικά θέλω να δω αν εχω χασούρα απο το τρόπο που κάνει το παιχνίδι το auto blip σε σχέση με τον άνθρωπο. Όπως για παράδειγμα το TC που βοηθάει να κάνεις σταθερούς γύρους αλλά τον απόλυτο χρόνο τον κάνεις με off TC Κοίταω στα forum και βλέπω κάποιον έλληνα που ασχολείτε και με την ανάπτυξη του game να γράφει τα εξής It is intended. We designed it in a way that the less assists you use the more the system forces you to drive realistically and the more realistically you drive, the faster the system let you go. So: automatic gearbox + autoblip + auto cut + auto clutch -> easiest -> slower manual gearbox + paddles + autoclutch + autoblip - no autocut -> less easy -> a bit faster manual gearbox + paddles - no autoclutch - no autoblip -> hard -> fast manual H shifter -> manual clutch -> harder -> faster Κάτι που είναι χαζομάρα imho... Χαντακώνει όποιον έχει πεταλιέρα χωρίς clutch. Είναι πολύ αντιρεαλιστικό. Έτρεχε ο thodore το σειριακό shifterάτο με h-shiffter και μας άλλαζε τα φώτα αφού και τον πριμοδοτούσε λόγο χρήσης shifter και μπορούσε να κάνει διπλή κατεβασιά που χρειαζόταν σε εκείνο το combo. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 8, 2016 από uhu Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Φεβρουάριος 8, 2016 #64 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2016 Απο που,,,τσες τέτοιες ξέρω απο πρώτο χέρι.Στο lfs όταν τρέχαμε ήμουν απο τους πρώτους που χρησιμοποίησα button clutch, στην αρχή με κουμπί μετά με macro εντολή και μετά μεχρι και μείωση του latency του κουμπιού είχαμε βρεί για να εχεις αντίστοιχο αποτέλεσμα με το πόδι του Flash Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Φεβρουάριος 8, 2016 #65 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2016 Ναι αλλά το h-shifter είναι πιο δύσκολο. Ένα misshift να κάνεις έχασες όλο το "πλεονέκτημα" απευθείας. Macro-keys και λοιπές αλχημείες νομίζω ότι ξεφεύγουν από τη λογική αυτού που θέλει να παίζει για το ρεαλισμό και πηγαίνουν προς τη λογική "win at all costs". Όποιος παίζει με τέτοιο σκεπτικό θα βρει 1000 τρόπους να cheatάρει αλλά έχει χάσει το νόημα του sim racing. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Φεβρουάριος 8, 2016 #66 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2016 (edited) Ναι αλλά το h-shifter είναι πιο δύσκολο. Ένα misshift να κάνεις έχασες όλο το "πλεονέκτημα" απευθείας. Macro-keys και λοιπές αλχημείες νομίζω ότι ξεφεύγουν από τη λογική αυτού που θέλει να παίζει για το ρεαλισμό και πηγαίνουν προς τη λογική "win at all costs". Όποιος παίζει με τέτοιο σκεπτικό θα βρει 1000 τρόπους να cheatάρει αλλά έχει χάσει το νόημα του sim racing. Γιατί? Ίσα ίσα το θεωρώ έξυπνο να χρησιμοποιήσεις τον εγκέφαλο σου για να βρείς τρόπο να σπάσεις το ΜΑΤΡΙΧ. Αλλος μικραίνει τις διαδρομές του analog, αλλος βάζει ψηφιακό κουμπί να παίρνει το ρόλο άξονα, άλλος τα ομαδοποιεί σε macro και το κάνει user friendly. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 8, 2016 από uhu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now