rapid_fast Φεβρουάριος 7, 2016 #41 Φεβρουάριος 7, 2016 Πολύ ωραίος αγώνας απο όλους...Μπράβο παιδιά...Μπράβο Ακη... Μπράβο στο πόντιουμ.. 2
Thodoris1884 Φεβρουάριος 7, 2016 #42 Φεβρουάριος 7, 2016 Χίλια συγνώμη στον Vita. Το έχασα στα φρένα . Κατά τα άλλα ήταν ωραίος αγώνας. Συγχαρητήρια στον Άκη. 3
rapid_fast Φεβρουάριος 7, 2016 #43 Φεβρουάριος 7, 2016 Χίλια συγνώμη στον Vita. Το έχασα στα φρένα . Κατά τα άλλα ήταν ωραίος αγώνας. Συγχαρητήρια στον Άκη. Δεν τρέχει τίποτα ρε.. σιγά.. Συμβαίνουν αυτά... το βλέπω σαν ένδειξη αγάπης!! Το θέμα ήταν οτι το απολαύσαμε... (Και φυσικά.. αν δεν υπάρχει συναίνεση, δεν προσπερνάς σε αυτή την πίστα...) 3
panosdimp Φεβρουάριος 7, 2016 #44 Φεβρουάριος 7, 2016 Φοβερά απαιτητική πίστα ,τα είχε όλα το κόμπο από τα δυσκολότερα που έχουμε τρέξει ,στο τέλος όμως ξεχνιούνται οι εντάσεις .Μπράβο κι από μένα στα παιδιά που συμμετείχαν και στους νικητές ούτως η άλλως το άξιζαν. 3
rapid_fast Φεβρουάριος 7, 2016 #45 Φεβρουάριος 7, 2016 Το ρηπλέη του αγώνα!!https://drive.google.com/file/d/0B81zEBE8GoIlU1BWNVBvbkFqc3c/view?usp=sharing 2
liakjim Φεβρουάριος 7, 2016 #46 Φεβρουάριος 7, 2016 Μπράβο. Πρέπει να βγάλουν replay player χωρίς το παιχνίδι. 1
akis_z80 Φεβρουάριος 7, 2016 #47 Φεβρουάριος 7, 2016 Περίεργο race, η αλήθεια είναι ότι δεν το ευχαριστήθηκα γιατί ένιωσα προδότης που πήρα τη Z4.. Ήταν και δύσκολο το track.. Τέλοσπαντων, και εις άλλα με υγεία 1
panosdimp Φεβρουάριος 7, 2016 #48 Φεβρουάριος 7, 2016 (edited) Deleted Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 8, 2016 από panosdimp
panosdimp Φεβρουάριος 7, 2016 #49 Φεβρουάριος 7, 2016 (edited) Deleted Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 8, 2016 από panosdimp
panosdimp Φεβρουάριος 7, 2016 #50 Φεβρουάριος 7, 2016 (edited) Del Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 8, 2016 από panosdimp
gchristod Φεβρουάριος 8, 2016 #51 Φεβρουάριος 8, 2016 Χθες ενώ το χρονόμετρο πριν την έναρξη του race ήταν στα 10 δευτερόλεπτα, με πέταξε στα pits και δεν είχα γκάζι ούτε ταχύτητες. Πάτησα esc και back tou pits και μπόρεσα να ξεκινήσω. Είναι bug? Έκανα κάτι εγώ?
GoMaR Φεβρουάριος 8, 2016 #52 Φεβρουάριος 8, 2016 συνηθως οταν δεν εισαι ετοιμος για race (δε πατησεις το drive) σε παει πιτς και μπορεις να ξεκινησεις αφου φυγουν ολα τα αμαξια και περασουν απο την εξοδο των πιτς. 1
gchristod Φεβρουάριος 8, 2016 #53 Φεβρουάριος 8, 2016 Ναι, αλλά το χρονόμετρο δεν έληξε, είχε γύρω στα 10 sec ακόμα. Μέχρι πότε πρέπει να πατήσω drive?
akis_z80 Φεβρουάριος 8, 2016 #55 Φεβρουάριος 8, 2016 Ναι, αλλά το χρονόμετρο δεν έληξε, είχε γύρω στα 10 sec ακόμα. Μέχρι πότε πρέπει να πατήσω drive?Όταν λήξει το χρονόμετρο έχουμε εκκίνηση.
uhu Φεβρουάριος 8, 2016 #56 Φεβρουάριος 8, 2016 (edited) Ναι, αλλά το χρονόμετρο δεν έληξε, είχε γύρω στα 10 sec ακόμα. Μέχρι πότε πρέπει να πατήσω drive? Μου εχει τύχει και μένα αυτό με το send to pit και μετα να μη μου δίνει δικαίωμα να πατήσω γκάζι μέχρι να φύγουν όλοι απο την γραμμή της εκκίνησης μάλλον. Για τον αγώνα τώρα. Παρότι ψήφιζα απο την αρχή δαγκωτό z4 με έπιασε κλασσικά τελευταία στιγμή την κυριακή το πρωί η περιέργεια για το r8. Το δοκίμασα offline και ήταν πιο γρήγορο σε συνθήκες αγώνα. Έκανα 10,40 σε ενα offline 18γυρο που δοκίμασα (με ανάλογες ρυθμίσεις στην πίστα) με meds!!! και μικροαλλαγές στο default σετάπ. Είχε περισσότερες ροπές στην 5η-6η πατούσες kerbs χωρίς να χάνεις, έστριβε και με περισσότερο κλειδωμένο διαφορικό και μπορούσες να χαμηλώσεις και λίγο το TC να μην ψοφάει. Απλά ξεκινούσε τον αγώνα με μέτριους χρόνους αλλά νομίζω ότι μετά τον 5ο γύρω ρέφαρε και με το παραπάνω για την αρχική χασούρα. Τελικά δεν το έτρεξα γιατί δεν μπορούσα να κάνω hotlap για κάποιο λόγο με softs. Μου ζέσταινε στην ευθεία τα πίσω λάστιχα 100-110 και σκεφτόμουν μήπως ηταν bug???? Τελικά απο ότι αποδειξε ο arkudadis που πήγαινε μπάλα μετά απο κάποιο γύρο μας μάζευε και μας ξαναμάζευε τους ζητάδες έκανα μλ ΚΙΑ που δεν το πήρα. Η τρίτη θέση μάλλον τυχαία απο ατυχίες των μπροστινών. Για μένα βέβαια είναι σαν να κέρδισα , αφού Akis, thodore έχουν ρίξει καπάρο στο podium. Ωραίο race με πολύ καθαρές μάχες και ωραία τζατζαρισματάκια χωρίς πετάγματα απο lag. Είχα αρκετά frame drop (τυχαία κατά διαστήματα) και μάλλον θα πρέπει να με καθοδηγήσετε λίγο στο σετάρισμα των graphics. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 8, 2016 από uhu
akis_z80 Φεβρουάριος 8, 2016 #57 Φεβρουάριος 8, 2016 (edited) Μου εχει τύχει και μένα αυτό με το send to pit και με να μη μου δίνει δικαίωμα να πατήσω γκάζι μέχρι να φύγουν όλοι απο την γραμμή της εκκίνησης μάλλον. Για τον αγώνα τώρα.Παρότι ψήφιζα απο την αρχή δαγκωτό z4 με έπιασε κλασσικά τελευταία στιγμή την κυριακή το πρωί η περιέργεια για το r8.Το δοκίμασα offline και ήταν πιο γρήγορο σε συνθήκες αγώνα. Έκανα 10,40 σε ενα offline18γυρο που δοκίμασα με meds και μικροαλλαγές στο default σετάπ. Είχε περισσότερες ροπές στην 5η-6η πατούσες kerbs χωρίς να χάνεις, έστριβε και με περισσότερο κλειδωμένο διαφορικό και μπορούσες να χαμηλώσεις και λίγο το TC να μην ψοφάει. Απλά ξεκινούσε τον αγώνα με μέτριους χρόνους αλλά νομίζω ότι μετά τον 5ο γύρω ρέφαρε και με το παραπάνω για την αρχική χασούρα.Τελικά δεν το έτρεξα γιατί δεν μπορούσα να κάνω hotlap για κάποιο λόγο με softs.Μου ζέσταινε στην ευθεία τα πίσω λάστιχα 100-110 και σκεφτόμουν μήπως ηταν bug????Τελικά απο ότι αποδειξε ο arkudadis που πήγαινε μπάλα μετά απο κάποιο γύρο μας μάζευε και μας ξαναμάζευε τους ζητάδες έκανα μλ ΚΙΑ που δεν το πήρα. Η τρίτη θέση μάλλον τυχαία απο ατυχίες των μπροστινών. Για μένα είναι σαν να κέρδισα αφού κανονικά Akis, thodore έχουν ρίξει καπάρο στο podium.Ωραίο race με πολύ καθαρές μάχες και τσουγκρίσματα χωρίς πετάγματα απο lag. Είχα αρκετά frame drop και μάλλον θα πρέπει να με καθοδηγήσετε λίγο στο σετάρισμα των graphics.Και εγώ ήθελα να δοκιμάσω το Audi και τη Huracan αλλά δεν πρόλαβα.. Την επόμενη φορά! Υποτίθεται ότι το νέο tyre model που έχει το audi είναι καλύτερο σε σχέση με το παλιό της Z4. Τα λάστιχα στην ευθεία ανεβάζουν το core temp λόγω εσωτερικών τριβών, αλλά πέφτει το surface temp επειδή ο αέρας της ατμόσφαιρας ψύχει την εξωτερική τους επιφάνεια. Ίσως το app που έχεις δείχνει core temps. Για να βλέπεις και core και surface temps (inner-mid-outer) άνοιξε τα dev apps και ψάξε τα telemetry κ suspension apps που θα εμφανιστούν. Πολύ χρήσιμο και το wings app που δείχνει πολλά στοιχεία για τα αεροδυναμικά βοηθήματα. Με τη χρήση αυτού του app κατάλαβα ότι δεν πρέπει να χαμηλώνω υπερβολικά το αυτοκίνητο γιατί stallάρει το diffuser στις αναπηδήσεις. Πώς να ανοίξεις τα dev apps: assettocorsa\system\cfg\assetto_corsa.ini -> ENABLE_DEV_APPS=1 Για graphics δες αυτό το ποστ. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 8, 2016 από akis_z80 1
uhu Φεβρουάριος 8, 2016 #58 Φεβρουάριος 8, 2016 Υποτίθεται ότι το νέο tyre model που έχει το audi είναι καλύτερο σε σχέση με το παλιό της Z4. Τα λάστιχα στην ευθεία ανεβάζουν το core temp λόγω εσωτερικών τριβών, αλλά πέφτει το surface temp επειδή ο αέρας της ατμόσφαιρας ψύχει την εξωτερική τους επιφάνεια. Ίσως το app που έχεις δείχνει core temps. Όχι.Είμαι σίγουρος αφού δεν κράταγαν μία και έφερνα σβούρες.Ακόμα και με ίσιωμα τις ρόδες πίσω που είχε κανονικά toe 0.28 το LMS.Δοκίμασε εναν γύρο και πες μου.
akis_z80 Φεβρουάριος 8, 2016 #59 Φεβρουάριος 8, 2016 Όχι.Είμαι σίγουρος αφού δεν κράταγαν μία και έφερνα σβούρες.Ακόμα και με ίσιωμα τις ρόδες πίσω που είχε κανονικά toe 0.28 το LMS.Δοκίμασε εναν γύρο και πες μου.Αυτό που λες τo παρατήρησα και σε άλλα αυτοκίνητα με v6 tyre model. Γενικά θέλουν πολύ προσεκτική οδήγηση για να μην έχεις overheat. Ίσως πλέον είναι πιο κατάλληλα τα hards αν δεις ότι τα mediums δεν την παλεύουν. Το κακό αυτή τη στιγμή είναι ότι κάποια αυτοκίνητα έχουν tyre model v5 και κάποια v6. Πάντως τα dev apps βοηθάνε αρκετά για να στήσεις το αυτοκίνητο. Δοκίμασε και τα graphics για να μην έχεις framedrops..
uhu Φεβρουάριος 8, 2016 #60 Φεβρουάριος 8, 2016 Γενικά θέλουν πολύ προσεκτική οδήγηση για να μην έχεις overheat. Που στην ευθεία??? Να μην πατάω γκάζι τέρμα στο ίσιωμα εννοείς.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now