Wizard! Ιανουάριος 29, 2016 #21 Κοινοποίηση Ιανουάριος 29, 2016 Προσωπικά, αν αγοράσω κάτι από Ελλάδα, θα το πάρω από Msystems ή 1-2 άλλα αξιόπιστα, αφού δεν είχα ποτέ θέμα.Το καταγράφουμε όμως σα γεγονός, ώστε να δούμε αν θα "πολλαπλασιαστούν" τα κρούσματα.Όσο για την απόδειξη, εκτός του ότι αναφέρεται στον κώδικα, αν θελήσει να πουλήσει το δίσκο, τι θα πει στον αγοραστή; "Μη σε νοιάζει, ξέρουν αυτοί;" 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
swatoner Ιανουάριος 29, 2016 #22 Κοινοποίηση Ιανουάριος 29, 2016 Θα πει τον έκανα rma πάρε το παλιό παραστατικό είναι στην καρτέλα μου ή εγγύηση από wd κατευθείαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blinky Ιανουάριος 30, 2016 #23 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2016 εχεις δικιο να ζητας παραστατικο για τον blue, εγω θα γυρναγα αυριο εκει και θα το ζητουσα, οχι τοσο γιατι θα φοβομουνα οτι σε 1 χρονο πχ δε θα μεκαλυψουν, αυτο το θεωρω απιθανο. Αλλα αφενος για να μην "χαθει στη ζουλα" η ανανεωση της εγγυησης (εστω και για τους 3 μηνες) και αφετερου γιατι αν θες να πουλησεις εσυ το δισκο μεθαυριο σε καποιον αλλο, τι θα του δωσεις, ενα χαρτι για green και θα του πεις "μα αλλα ενταξει σε καλυπτουν και εχει και +3μηνες απο αυτο που βλεπεις εδω" ? καλα κρασια.Αποκει και περα ομως εισαι αρκετα υπερβολικος στα σχολια σου, γιατι οπως προαναφερθη, και τηρησαν το DOA εκτος περιοδου 10 ημερων(δεν ηταν υποχρεωμενοι), και σε καλυψαν μετα στην αλλαγη μεσα σε 1 μερα (ενω μπορουσαν να περιμενουν να ερθει αντικατασταση απο western) , και εσυ στραβωσες επειδη δε σου εδωσαν αλλο προιον (και ας πληρωνες τη διαφορα). Δηλαδη αν τον εστελνες στη western θα τους ελεγες "χρεωστε και την πιστωτικη μου τη διαφορα και στειλτε μου red" ?Το να παρεις αλλο προιον εξυπηρετηση σε σενα θα ηταν εκτος προβλεπομενων (και ας τους συνεφερε κατα τη γνωμη μας δεδομενου οτι θα μπαινανε εξτρα λεφτα στο ταμειο τους) και απλα δεν εγινε για χ ψ λογους που δε ξερουμε.Το παραστατικο ειναι foul, πηγαινε αυριο και ζητα το, αλλα εγω ενιωσα οτι πιο πολυ στραβωσες λογω του red...αν κανω λαθος πασο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
das Ιανουάριος 30, 2016 #24 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2016 (edited) Παιδια εδω έχουμε περίπτωση καθρέπτης του eshop. Το eshop επειδή μας είχε ταράξει στις παρασπονδίες επι σειρά ετών, με το παραμικρό το θαβαμε δέκα μετρα below τάρταρα .Τώρα το msystems επειδή επι σειρά ετών ξηγιεται όμορφα ,το χαϊδεύουμε πατρικά .Όμως το παρασταστατικό επιβάλλεται ,και στους σκληρούς έχω εντύπωση πως ξαναξεκιναει η εγγύηση .Το κατάπτυστο πλαίσιο το κάνει πάντως . Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 30, 2016 από das 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
snakemjk Φεβρουάριος 1, 2016 #25 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2016 Την στιγμή που σου επιστρέφουν το νέο δίσκο, έχεις κάθε δικαίωμα να τον επιστρέψεις στα καπάκια για πιστωτικό και να πάρεις κάτι άλλο ακριβότερο. Το χω κάνει σε μαγαζιά με την χειρότερη φήμη στη 'πιάτσα' της πληροφορικής. Το γεγονός ότι αρνήθηκαν και την νέα απόδειξη (που εννοείται) και το πιστωτικό για άλλο ακριβότερο δίσκο (που δεν εννοείται, αλλά συμβαίνει), είναι κάπως ύποπτο. Λόγο της καλής φήμης του μαγαζιού, μπορεί απλά να βαριόταν ο πωλητής την διαδικασία, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω....Όχι ότι μετά από αυτό το θέμα, δε θα ψωνίσω ξανά από msystems, αλλά σίγουρα θα επιμένω για νέα απόδειξη μετά από επιστροφή/επισκευή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση karmen1983 Φεβρουάριος 3, 2016 Δημοφιλής Δημοσίευση #26 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2016 Το κατάστημα επικοινώνησε με την ΔΟ του TheLab.gr και παρακάτω ακολουθεί το μήνυμα: Μετά από 16 χρόνια στο χώρο προσπαθούμε να παρέχουμε πάντα το καλύτερο after sales support στους πελάτες μας, ακόμα και αν αυτό μας ζημιώνει καμιά φορά όταν ο προμηθευτής/κατασκευαστής αρνείται να πράξει τα αυτονόητα. Αρχικά να ζητήσουμε συγνώμη από τον πελάτη μας για την όποια ταλαιπωρία στην οποία μπήκε και να του ζητήσουμε να επικοινωνήσει στο email support@msystems.gr με τον κύριο Νίκο Κυρμιζόγλου. Είμαστε σίγουροι ότι το όποιο πρόβλημα υπήρξε στο παραστατικό, θα διορθωθεί άμεσα και φυσικά η εγγύηση του πελάτη ισχύει και θα ισχύει κανονικά. Δεν υπήρχε κανένας δόλος από τη μεριά μας, αυτό είναι το μόνο σίγουρο και η όποια παρεξήγηση θα λυθεί άμεσα! Με εκτίμηση,Msystems 20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
winters Φεβρουάριος 4, 2016 Author #27 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2016 (edited) Case closed. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 4, 2016 από winters 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hyperlost Φεβρουάριος 6, 2016 #28 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2016 (edited) Παρήγγειλα ένα λαπτοπ MSI GS60 6QE ghost pro (1999ευρώ). Στα χαρακτηριστικά του από το MSystems με κόκκινα γράμματα αναγραφόταν δίσκος NVMe. Που δεν είχε τελικά. Ήταν συνεπείς και μου απάντησαν ότι μου δίνουν πιστωτικό. Δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω μιας και δεν έχει ποικιλία το κατάστημα για αγορά όλων των εξαρτημάτων για επιτραπέζιο (ή καλύτερη επιλογή για να αντικαταστήσω το λαπτοπ). Δεν έχω καταλάβει αν είναι θέμα του MSystems ή της MSI, και δεν μου έχει απαντήσει κανείς αν τελικά παίρνει δίσκο NVMe τουλάχιστον να απαιτήσω να μου τον βάλουν. Σα νέος μηχανικός το λαπτοπ το αγόρασα με τιμολόγιο, για δουλεία. Τι είναι καλύτερο να κάνω? Ζητάω χρήματα πίσω? Είναι εφικτό αυτό? Είναι πολύπλοκη η διαδικασία με την επιστροφή κλπ? Σκέφτηκα να το κρατήσω όπως και τους απάντησα, αλλά τουλάχιστον να μου δώσουν κάποια έκπτωση σε κάποιο προϊόν (να αλλάξω τον δίσκο τουλάχιστον σε NVMe ή σε μεγαλύτερο sata αν δεν δέχεται NVMe). Η απάντηση ήταν ότι η MSI μου στέλνει ένα ποντίκι δώρο (αν το επιθυμώ). Κοίταξα και μάλλον είναι ένα των 19 ευρώ που πωλείται μόνο από MSystems. Τηλεφώνησα στον εισαγωγέα της MSI Braintrust και μου απάντησαν πως δεν έχουν στείλει-διευθετήσει κάτι τέτοιο. Για το επίπεδο του καταστήματος θα περίμενα κάτι καλύτερο, δε ζήτησα κανένα σημαντικό ποσό δώρο, αλλά ένα αντίστοιχης αξίας (διαφορά απλού με NVMe δίσκο) πιστωτικό. Βρισκόμουν και στο εξωτερικό για δουλεία και όπως καταλαβαίνετε η ταλαιπωρία επιστροφής και όλα τα σχετικά ήταν μεγαλύτερη από το να κρατήσω το μηχάνημα ζητώντας κάποια έκπτωση. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 6, 2016 από hyperlost Link to comment Share on other sites More sharing options...
ckbond Φεβρουάριος 7, 2016 #29 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2016 α) Ρώτησες αν μπορούν να σου φέρουν τα εξαρτήματα που θέλεις...??? β) Όταν μίλησες με τον εισαγωγέα ρώτησες αν τελικά το μοντέλο που θέλεις έχει ή αν μπορεί να δεχθεί τον δίσκο που έγραφε στην περιγραφή,,,??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hyperlost Φεβρουάριος 10, 2016 #30 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2016 α) Δεν ρώτησα β) Όταν είχα μιλήσει αρχικά με τον εισαγωγέα μου είπαν ότι δεν υποστηρίζει την τεχνολογία αυτή το notebook. Μετά με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι την υποστηρίζει. Το μοντέλο μου είναι το GS60 Ghost Pro 6QE-013NL και υπάρχει και το GS60 Ghost Pro 6QE-207NL στο σκρουτζ (αλλάζουν μόνο τα τελευταία γράμματα). Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να εκτιμήσω τις διαφορές τους και αν παίρνει τέτοιο δίσκο ή όχι το 013NL. Αφού με ενημέρωσαν όμως επίσημα μένω εκεί. Το λάθος για την διαφήμιση των τεχνικών χαρακτηριστικών πάντως το ανέλαβε ο εισαγωγέας. Είμαι συνεπώς σε επικοινωνία με τον εισαγωγέα για την επίλυση του προβλήματος και θα ενημερώσω ξανά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmen1983 Φεβρουάριος 10, 2016 #31 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2016 Για να καταλάβω κάτι...Το πρόβλημα είναι με το κατάστημα ή με την MSI?Αν το δεύτερο να σπάσω το θέμα σε 2 θέματα, αν κάποιος μελλοντικά έχει πρόβλημα με MSI να το βρει πιο εύκολα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Φεβρουάριος 10, 2016 #32 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2016 Το κατάστημα επικοινώνησε με την ΔΟ του TheLab.gr και παρακάτω ακολουθεί το μήνυμα:Πάντως, όπως έγραψα και στο άλλο thread, όταν υπάρχει "καταγγελία" για κάποιο κατάστημα, θα πρέπει πιστεύω πάντα να γίνεται μια επικοινωνία, ώστε αν θέλει να απαντάει επίσημα. Δεν είναι δίκαιο να ακούμε μόνο τη μία πλευρά, ακόμα και αν για κάποια καταστήματα έχουμε σημαντικά μεγάλη προϊστορία με αρνητικά περιστατικά. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hyperlost Φεβρουάριος 26, 2016 #33 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 26, 2016 On 10/02/2016 at 16:52, το μέλος karmen1983 έγραψε: Για να καταλάβω κάτι... Το πρόβλημα είναι με το κατάστημα ή με την MSI? Αν το δεύτερο να σπάσω το θέμα σε 2 θέματα, αν κάποιος μελλοντικά έχει πρόβλημα με MSI να το βρει πιο εύκολα. To πρόβλημα ήταν με τον εισαγωγεα της MSI στην Ελλάδα τελικά. Οχι με τo MSystems. Επικοινώνησε ο επίσημος εισαγωγέας μαζί μου, με ενημέρωσαν ότι αναλαμβανουν την ευθύνη, ότι δεν φταίει το κατάστημα και πλέον το θέμα έχει λυθεί. Μπορώ να πω είμαι ικανοποιημένος από την ανταπόκριση του επίσημου εισαγωγέα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now