Jump to content



Msystems, service και ο θεός βοηθός. (Western Digital HDD)


winters

Recommended Posts

Λοιπόν, από το συγκεκριμένο μαγαζί αγοράζω χρόνια, με καλές τιμές, άψογη εξυπηρέτηση κτλ. Τα ξέρετε.
Αγόρασα πρίν από 3 μήνες έναν δίσκο Western Digital 3TB Green, για την ακρίβεια τον WD30EZRX.
DOA αλλά επειδή είχα αρκετές δουλειές πήγα μετά από 10 μέρες. Μου λέει το παιδί "μισό να τον περάσω στο διαγνωστικό", περνάνε 5 λεπτά, ανεβαίνει με έναν καινούριο, τον πήρα, έφυγα. Όλα κομπλέ.
 

Πάμε τώρα στα "περίεργα". Ο δίσκος πριν 2 βδομάδες βγάζει bad sector, βγάζει fail και στο SMART, οπότε τον πάω ξανά.
Αντί να κάνει την ίδια διαδικασία, μου δίνει ένα χαρτί και μου λέει θα τον κοιτάξουμε και θα σας καλέσουμε (δεν ακολούθησε την ίδια διαδικασία με την προηγούμενη φορά δηλαδή).
Με πήραν τηλέφωνο ότι είναι για αντικατάσταση και πήγα να τον παραλάβω πριν λίγο.
Η WD όμως έχει καταργήσει πλέον την σειρά Green και την έκανε Blue. Επειδή ο δίσκος δεν υπάρχει, μου έδωσαν τον αντίστοιχο Blue, τον WD30EZRZ.
Ρωτάω το παιδί μήπως μπορώ να δώσω διαφορά και να πάρω έναν Red, πηγαίνει να ρωτήσει και επιστρέφοντας μου λέει όχι(! πρώτο "foul" ).

Μου λέει είναι αντικατάσταση, πρέπει να πάρετε αυτόν. "Είστε έτοιμος, φεύγετε" . Τον ρωτάω εάν θα μου δώσει ένα χαρτί για τον νέο δίσκο μιας και πλέον είναι ο Blue και όχι ο Green και μου λέει ότι ισχύει η απόδειξη που είχα. Του το ξαναεξηγώ και μου λέει "δεν θα έχουμε πρόβλημα, μην ανησυχείτε".

Αναρωτιέμαι λοιπόν, έαν του χρόνου τέτοια εποχή βγάλει πρόβλημα ο δίσκος, και πάω με μία απόδειξη που λέει Green EZRX και του δώσω Blue EZRZ, πιστεύετε ότι θα βγάλω άκρη; (Ρητορικό το ερώτημα)

Τέσπα, το αναρτώ απλά για να μου πείτε έαν σας φάνηκε περιέργο το όλο σκηνικό με την μη έκδοση νέας απόδειξης εγγύησης και που δεν δέχτηκαν να μου αντικαταστήσουν τον δίσκο με Red (και φυσικά θα πλήρωνα και την διαφορά..)

Link to comment
Share on other sites

Τέσπα, το αναρτώ απλά για να μου πείτε έαν σας φάνηκε περιέργο το όλο σκηνικό με την μη έκδοση νέας απόδειξης εγγύησης και που δεν δέχτηκαν να μου αντικαταστήσουν τον δίσκο με Red (και φυσικά θα πλήρωνα και την διαφορά..)

(να δω πόσες φορές θα το γράψω ακόμα...)

Βάσει νόμου, με την αντικατάσταση προϊόντος, δίνεται νέα απόδειξη/δελτίο, και η εγγύηση αρχίζει από την αρχή.

Αν δε δοθεί νέο παραστατικό, τότε δε φαίνεται η νέα ημερομηνία αγοράς και στην ουσία σου τρώνε μέρος της εγγύησης.

 

2251/1994 Αρθ. 5 Παρ. 5

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

(να δω πόσες φορές θα το γράψω ακόμα...)

Βάσει νόμου, με την αντικατάσταση προϊόντος, δίνεται νέα απόδειξη/δελτίο, και η εγγύηση αρχίζει από την αρχή.

Αν δε δοθεί νέο παραστατικό, τότε δε φαίνεται η νέα ημερομηνία αγοράς και στην ουσία σου τρώνε μέρος της εγγύησης.

 

2251/1994 Αρθ. 5 Παρ. 5

 

Ρε το ξέρω. Για αυτό και το αναφέρω. Επειδή το msystems σαν κατάστημα δεν τα έκανε (τουλάχιστον σε μένα) αυτά.

Ενδεικτικά, όσο περίμενα να μου φέρουν το δίσκο χάζευα και είχα αποφασίσει να πάρω ένα power bank και ένα usb stick αλλά ξενέρωσα με την αντιμετώπιση και δεν τα πήρα.

Παλιά σε κάτι e-shop / plaisia έκανα μανούρες στα service και δεν άφηνα να περάσουν αυτά, αλλά εδώ απογοητεύτηκα λίγο γιατί το είχα σε υπόληψη το μαγαζί. Απλά τους είπα ok και έφυγα.

 

Αλλάζουμε στέκι πλέον...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Απο το συγκεκριμενο μαγαζι αγοραζει ο ανηψιος μου τα παντα, οποτε μονο απο αυτον γνωριζω οτι ειναι αξιολογο.

 

Αυτο που θελω να πω ειναι πως 8000% στην καρτελα πελατη στο καταστημα, υπαρχει το πληρες ιστορικο της διαδικασιας αντικαταστασης, ετσι γινεται παντου σε ολο τον κοσμο. Δεν φυτρωσε ξαφνικα ενα προιον στα χερια του πελατη απο το πουθενα.

Η εγγυηση ανα τον κοσμο καλυπτεται απο τον κατασκευαστη και οχι απο τον μεταπωλητη.

 

Εαν ειναι σωστο αυτο που αναφερεται οτι εκαναν με το παραστατικο αλλα καταστηματα στο παρελθον, δεν το ξερω.

Σιγουρα ομως το συγκεκριμενο καταστημα, εφοσον (παλι 8000%) δεν εχει εισαγει τον δισκο προς πωληση δεν θα μπορουσε να εκδοσει αποδεικτικο.

 

Κατα την γνωμη μου και συμφωνα με αυτα που ισχυουν διεθνως, ο πελατης ειναι απολυτα καλυμμενος απο την την ημερομηνια που εγινε η αλλαγη.

 

Η παρεμβαση μου δεν τιθεται υπερ η κατα του καταστηματος, απλα προσπαθησα να εξηγησω τι ισχυει παντου. 

Απ οτι βλεπω αρχισε να ισχυει και στην Ελλαδα. 

Link to comment
Share on other sites

O τίτλος ειναι λιγο παραπλανητικός , μιας και το καταστημα σου φέρθηκε εντιμα και αριστα και στις δυο περιπτώσεις , και χωρίς μαλιστα καποια σοβαρή αναμονή του στυλ "θα παει γερμανία και θα γυρίσει ο καινούργιος".

Απλα επειδη δεν σου εδωσαν νεο χαρτί , θεωρώ οτι το λιγοτερο που εχεις να κανεις , ειναι να αλλάξεις τον τίτλο.

Προσωπικά , θα ηθελα παρα πολύ ολα τα καταστηματα (πληροφορικης και οχι μονο) να εχουν την εξυπηρέτηση της msystems.

 

Στο δικό σου θέμα , δεν θα εχεις προβλημα σε ενδεχομενο νεο προβλημα.Οχι μονο τον εχουν "φακελώσει" , αλλα εχεις και εγγύηση και απο το sn  του δίσκου (τι σου βγάζει στο site της wd ? )

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως είναι παρεξήγηση. λογικά θα πρέπει να έχει κοπεί δελτίο ποσοτικής παραλαβής για τον δίσκο που επέστρεψες και απόδειξη - δελτίο αποστολής που παρέλαβες. ΕΑΝ το νταραβέρι είχε γίνει με το ίδιο ακριβώς προϊόν μπορεί να μην είχε ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία (υποθέτοντας ότι στην αποθήκη τους δεν έχουν καταχωρημένα τα serial number).

 

Σε κάθε περίπτωση πιστεύω πως α) μάλλον έπεσες θύμα κάποιας παρεξήγησης/ανθρωπίνου σφάλματος και β) είσα καλυμένος όσον αφορά το θέμα της εγγύησης με αυτό.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@winters, (θύμισε μου το όνομά σου ντροπή μου και συναντηθήκαμε κιόλας λολ)

 

Θα σου μιλήσω εκ πείρας και αυτό που θα σου πω είναι κατά 99% και αυτό που έγινε.

 

Το Msystems έχει θεωρημένη αποθήκη. Που σημαίνει:

 

1) Κόπηκε δελτίο ποσοτικής παραλαβής όταν παρέλαβαν τον Green γιατί πρέπει να εμφανιστεί στην αποθήκη στα στοιχεία σου άρα ειναι στη καρτέλα πελάτη

Αν ήσουν εταιρία έπρεπε εσύ να κόψεις δελτίο αποστολής. Πάμε στο 2

 

2) Αφού αποφάσισαν ότι ο δίσκος είναι καπούτ για να φύγει απο το ράφι και να δοθεί στα χέρια σου ο δίσκος BLUE πρέπει να κοπεί ένα δελτίο αποστολής για να φύγει απο την αποθήκη. Kαι αυτό το παραστατικό κόβεται στα στοιχεία σου και άρα είναι στη καρτέλα πελάτη.

 

Με απλά λόγια είναι φακελωμένη η όλη ιστορία μη σε αγχώνει αν γίνει κάτι.

Αν δεν ήταν εταιρία το κατάστημα και δεν είχε θεωρημένη αποθήκη τότε ίσως άκουγες μα και μου στο μέλλον αλλά έχεις και την WD

 

Απο τη στιγμή όμως που για να μπει και να βγει έστω και οδοντογλυφίδα που λέει ο λόγος σε θεωρημένη αποθήκη απαιτείται παραστατικό, έχει γίνει ότι σου λέω. Δε διακινδυνεύει κανένας να κάνει μπάχαλο την αποθήκη του και να βρει το μπελά του για κάτι τέτοιο :)

 

Η παράληψη είναι ότι δε σου δώσανε ένα αντίγραφο πελάτη του ΔΑ όπως λες

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

α) μάλλον έπεσες θύμα κάποιας παρεξήγησης/ανθρωπίνου σφάλματος 

Και εγώ αυτό πιστεύω και για αυτό τον λόγο είπα ένα "OK" και έφυγα.

@karmen1983 τον Red γιατί δεν μου τον έδωσαν;

Έγινε επεξεργασία από winters
Link to comment
Share on other sites

Στην περίπτωση που δεν έχει κάποιο χάρτι για τον πότε τον πείρε τότε η εγγύηση θεωρώ οτι αρχίζει και μετράει απο τότε που τον πείρε το κατάστημα απο την WD, δεν είμαι σίγουρος τι ισχύει υποθέσεις κάνω, αλλά αν πχ κλείσει το κατάστημα σε 1 χρόνο που λέει ο λόγος, και μου χαλάσει ο δίσκος πως θα αποδείξω στην WD οτι τον πείρα εγώ μετά απο κάποιον καιρό αφού το πείρε το κατάστημα για δικό του stock? Εκτός και αν ενημερώνει το κατάστημα την WD με κάποιον τρόπο κάθε φόρα που πουλάει κάποιον δίσκο για το πότε τον πούλησε.. δεν ξέρω.

Έγινε επεξεργασία από diam0ndKinG
Link to comment
Share on other sites

Που να ξερω βρε καμαρι γιατι δε στον εδωσαν. Μπορει να τον ειχαν κρατημενο για καποια παραγγελια, μπορει να θελανε να κανουν μια τσακ μπαμ αντικασταση κλεισιμο δελτιου και να.μη μπουν σε φαση πιστωτικο αποδειξη διαφορα κλπ. Μπορει ο πωλητης να ειχε περιοδο τι με ρωτας τωρα? Χαχαχχα

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Σε βρίσκω λίγο υπερβολικό πάντως. Αναλογικά το e-shop έπρεπε να του είχες βάλει μπουρλότο

 

Κοίτα. Είναι 3-4 αξιόλογα μαγαζιά κοντά μου που ουσιαστικά διαφορές για μένα δεν έχουν. Προτιμούσα το msystems, ας δώσω και κανά φράγκο αλλού. Δεν έγινε και τίποτα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ΙΜΗΟ θεωρώ κι εγώ πως σε εξυπηρέτησαν, αν όχι άψογα, πολύ καλά.

 

Το μόνο που σου λείπει είναι το παραστατικό για το νέο δίσκο.

 

Είναι κρίμα να κράζουμε τα καλά μαγαζιά και να είμαστε υπερβολικοί.

 

Φιλικά πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή κάποιοι είστε πολύ ευαίσθητοι.

Πρώτον, δεν έκραξα κανέναν.

Δεύτερον, το ότι μου αντικατέστησαν έναν DOA δίσκο και έναν εντός εγγύησης δεν είναι άψογη/πολύ καλή εξυπηρέτηση, είναι το αυτονόητο.
Τρίτον, όταν έχω στα χέρια μου έναν δίσκο χωρίς αποδεικτικό αγοράς, δεν μου εξασφαλίζει ότι την επόμενη φορά θα μου τον αλλάξουν.

 

Και για να σας το παρουσιάσω "παραπλανητικά" , αγόρασα από το "Χ" κατάστημα έναν σκληρό δίσκο πριν 3 μήνες ο οποίος χάλασε. Ενώ τους εξήγησα ακριβώς τι έχει και ήταν πανεύκολο να τό τσεκάρουν και να μου τον αλλάξουν επί τόπου, τους πήρε ακριβώς μία εβδομάδα (Τετάρτη με Τετάρτη) απλά για να κάνουν ένα SMART test. Όταν πήγα να τον παραλάβω μου έδωσαν έναν άλλο και μάλιστα χωρίς απόδειξη εγγύησης.

Εάν το X το έλεγαν pczbutsam θα το είχαμε "κρεμάσει".

Επειδή έχω κατάστημα (δύο) ξέρω τι σημαίνει καλή εξυπηρέτηση και σε είδος δυσκολότερο από τα ηλεκτρονικά (ρούχα). Μην με βγάλετε και μακάκα τώρα.
Ίσα ίσα που σεβόμενος το ότι είναι κατάστημα και έχει και άλλους πελάτες μέσα, ούτε φωνές ούτε ψευτοτσαμπουκάδες πούλησα. Ζήτησα ευγενικά να μου τον αλλάξουν ή έστω να μου δώσουν αποδεικτικό του νέου δίσκου. Μου είπαν όχι, και απλά είπα ένα OK και έφυγα.

PS. Και ανέφερα και στην αρχή πως εώς τώρα είχα άψογη εξυπηρέτηση όλα αυτά τα χρόνια.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Δεν σε μαλώσε κανενας ρε φίλε, κ γράφω φιλικά κ ΙΜΗΟ κ δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να γράψω για να μην με λεν ευαίσθητο και παράξενο.... Σβήσε το "κράζουμε" από το ποστ μου.

 

Λες κ ψώνισα ποτέ από εκεί. Δικά σου είναι τα λ7, κάνε ότι θες... 

Έγινε επεξεργασία από cyberdyne
Link to comment
Share on other sites

Ηρεμα και βλεπω μια καλη σειρα. "Κραξτε ή θαυμαστε" σε ομορφα πλαισια παρακαλω.

Δεν υπαρχει λογος για εντασεις. Μια παρεα ειμαστε εξάλλου.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταια 3 χρονια εχω κανει 4 rma στην western digital (απο caviar blue(faex) πηγα σε caviar black(fzex) ) μεσω πολυ γνωστου μαγαζιου.Η τεταρτη μαλιστα ηταν πριν μια βδομαδα.

 

Αν θυμαμαι καλα μονο την πρωτη φορα(μπορει και την 2η δεν ειμαι σιγουρος) πηρα αποδειξη/δελτιο. Τις υπολοιπες φορες που δεν μου δωσανε αποδειξη απλα πηρα τον δισκο και εφυγα.

Οταν τους πηγα παλι στο μαγαζι για αντικατασταση τους εδωσα μονο την εκτυπωση απο το site της wd που γραφει την υπολοιπη εγγυηση με το serial και δεν ειχα κανενα θεμα απολυτως.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς το περιστατικό να είναι τραγικό έχεις δίκιο να είσαι δυσαρεστημένος. Στην υπερ-δεκαετή αλλά όχι συχνή εμπειρία μου με το κατάστημα η εξυπηρέτηση έχει κινηθεί ανάμεσα σε εξαιρετική έως ελαφρώς κακή κι από ευέλικτη έως δικαιολογημένα και αδικαιολόγητα δύσκαμπτη. Συμπτωματικά η «χειρότερη» εμπειρία μου ήταν με σκληρό δίσκο και το ίδιο άτομο που θεωρώ ότι δεν με εξυπηρέτησε καλά, σε μελλοντική συναλλαγή ήταν παραπάνω από άψογος.

 

Θα σου έλεγα ότι σε συμφέρει να μην τους ξεγράψεις εντελώς αν και δεν τρέχει και τίποτα να αλλάξεις κατάστημα μιας κι είσαι δυσαρεστημένος. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικά από μια κακή εμπειρία δεν ξεγραφεις κάποιον αν και στα δικά μου μάτια δεν ήταν κακή.

Όπως και εσύ στην δουλειά σου μπορεί να μην είσαι πάντα και κάθε μερα με τα ίδια κέφια, διαδικασίες. Δεν είμαστε ρομπότ.

Στην τελική είσαι καλυμμένος βρέξει χιονίσει. Είτε εκτυπωνεις το warranty check από την wd και πας με αυτό. Είτε πας στο μαγαζί και βλέπουν την κίνηση στην αποθήκη τους γιατί πρέπει να έχουν θεωρημενη αποθήκη. Είτε στέλνεις στην wd κατευθείαν τον δίσκο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.