gchristod Ιανουάριος 26, 2016 #21 Ιανουάριος 26, 2016 Mια που ο Ιάσονας μπήκε κανονικά σε ομάδα, μπορεί να μπει ο Κυριάκος αναπληρωματικός μου σε περίπτωση που χάσω κανένα αγώνα να μην κρεμάσω τον Anthemius? 1
Stelios F. Ιανουάριος 26, 2016 #22 Ιανουάριος 26, 2016 Sounds good από μεριά μας, απλά κανονίστε το μεταξύ σας και πείτε μας μέχρι το βράδυ (σήμερα) 2
gchristod Ιανουάριος 26, 2016 #23 Ιανουάριος 26, 2016 (edited) Οκ, τα βρήκαμε με τον Κυριάκο, σε περίπτωση που δεν μπορώ να πάρω μέρος σε κάποιο αγώνα θα με αντικαταστήσει (επάξια θέλω να πιστεύω[emoji14]) Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 26, 2016 από gchristod 1
kyr.. Ιανουάριος 26, 2016 #24 Ιανουάριος 26, 2016 (edited) Οκ, τα βρήκαμε με τον Κυριάκο, σε περίπτωση που δεν μπορώ να πάρω μέρος σε κάποιο αγώνα θα με αντικαταστήσει (επάξια θέλω να πιστεύω[emoji14]) "Αν ειναι δυνατον"να μου το λες οσο πιο νωρις μπορεις για να προλαβαινω να προετοιμαστω... Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 26, 2016 από kyr.. 1
Anthemius Ιανουάριος 26, 2016 #25 Ιανουάριος 26, 2016 "Αν ειναι δυνατον"να μου το λες οσο πιο νωρις μπορεις για να προλαβαινω να προετοιμαστω... Κυριάκο και Γιάννη μην ανησυχείτε! Τους έχω τους φιατάκηδες! 4
akis_z80 Ιανουάριος 27, 2016 Author #27 Ιανουάριος 27, 2016 Στοιχεία αγώνα:Ημερομηνία: Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016Practice: 20:30 (30 λεπτά)Qualify: 21:00 (15 λεπτά) απαγορεύεται το ESC-> back to pits*Race: 22 γύροι , standing start.Όπως είπαμε, το fuel rate θα είναι ρυθμισμένο ώστε να μη χρειαστεί pitstop για το Fiat. *με λίγα λόγια το inlap στα pits είναι υποχρεωτικό. Δηλαδή κάνουμε outlap από τα pits, στη συνέχεια ακολουθούν οι γρήγοροι γύροι και μετά πρέπει να επιστρέψουμε το αυτοκίνητο με ασφάλεια μέσα στο pit lane.Παράδειγμα: Αν θέλουμε να κάνουμε 1 hotlap, πρέπει να έχουμε βάλει αρκετή βενζίνη ώστε το αυτοκίνητο να κάνει 3 γύρους.Στο outlap και στο inlap προσέχουμε πολύ να μην ενοχλούμε όσους βρίσκονται σε γρήγορο γύρο. Μια καλή ιδέα είναι να έχουμε ενεργοποιημένο και το track map application ώστε να μπορούμε να διακρίνουμε αν έχουμε αυτοκίνητα μπροστά ή πίσω μας. 1
liakjim Ιανουάριος 27, 2016 #28 Ιανουάριος 27, 2016 Άκη πόσο πήγε το fuel rate? (να υποθέσω κάπου στο 65% ??? )
akis_z80 Ιανουάριος 27, 2016 Author #29 Ιανουάριος 27, 2016 (edited) Τελικά η λοτους πιο πολυ μου αρέσει γμτ Αν θες να αλλάξεις αυτοκίνητο πες.. Συννενοηθείτε με Σωκράτη και περιμένω μήνυμα! Άκη πόσο πήγε το fuel rate? (να υποθέσω κάπου στο 65% ??? )Αν ρωτάς για να υπολογίσεις βενζίνη, στο practice θα έχουμε αρκετό χρόνο για να δούμε πόση θα χρειαστούμε. Αρκεί να κάνεις 2-3 γρήγορους γύρους και το AC θα βγάλει σωστή πρόβλεψη. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 27, 2016 από akis_z80
GoMaR Ιανουάριος 27, 2016 #30 Ιανουάριος 27, 2016 Θα του δωσω το σεταπ μου και θα σας περασει ολους 2
liakjim Ιανουάριος 27, 2016 #32 Ιανουάριος 27, 2016 Κάτι τελευταίο. Παρατήρησα ότι το damage πήγε στο 20%. Θα παραμείνει εκεί?
akis_z80 Ιανουάριος 27, 2016 Author #34 Ιανουάριος 27, 2016 Κάτι τελευταίο. Παρατήρησα ότι το damage πήγε στο 20%. Θα παραμείνει εκεί?30% 2
GeoF1 Ιανουάριος 27, 2016 #35 Ιανουάριος 27, 2016 Ερωτηση πιο γενικη αλλα πηρα αφορμη το παρακατω απαγορεύεται το ESC-> back to pits*με λίγα λόγια το inlap στα pits είναι υποχρεωτικό. Δηλαδή κάνουμε outlap από τα pits, στη συνέχεια ακολουθούν οι γρήγοροι γύροι και μετά πρέπει να επιστρέψουμε το αυτοκίνητο με ασφάλεια μέσα στο pit lane.Παράδειγμα: Αν θέλουμε να κάνουμε 1 hotlap, πρέπει να έχουμε βάλει αρκετή βενζίνη ώστε το αυτοκίνητο να κάνει 3 γύρους.Στο outlap και στο inlap προσέχουμε πολύ να μην ενοχλούμε όσους βρίσκονται σε γρήγορο γύρο. Οταν λοιπον καποιος κανει γρηγορο γυρο και μετα τον αργο για να επιστρεψει στα πιτ, αφου μπει στο pit lane εκει αυτοματα σταματαει στο box του,ή εκει παταει esc?Βλακεια ακουγεται ετσι οπως το ρωταω αλλα ειλικρινα δεν ξερω. 1
akis_z80 Ιανουάριος 27, 2016 Author #37 Ιανουάριος 27, 2016 (edited) Μέσα στο pitlane επιτρέπεται το esc - back to pits (για practice/qualify μιλάμε). Είναι ο μόνος τρόπος να ξαναεμφανιστεί η οθόνη του car setup. Κάποιος είχε ρωτήσει γιατί το κάνουμε όλο αυτό. Το κάνουμε απλά για να είναι πιο ρεαλιστική η διαδικασία του qual και το race. Kάτι ακόμα: Αν τυχόν κάποιος τρακάρει ή μείνει από βενζίνη και δεν μπορεί να επιστρέψει κανονικά στα pits, τότε πατάει μεν esc->back to pits, αλλά δεν επιτρέπεται να ξαναβγεί στην πίστα για αυτό το session. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 27, 2016 από akis_z80 4
liakjim Ιανουάριος 27, 2016 #38 Ιανουάριος 27, 2016 Μέσα στο pitlane επιτρέπεται το esc - back to pits (για practice/qualify μιλάμε). Είναι ο μόνος τρόπος να ξαναεμφανιστεί η οθόνη του car setup. Κάποιος είχε ρωτήσει γιατί το κάνουμε όλο αυτό. Το κάνουμε απλά για να είναι πιο ρεαλιστική η διαδικασία του qual και το race. Kάτι ακόμα: Αν τυχόν κάποιος τρακάρει ή μείνει από βενζίνη και δεν μπορεί να επιστρέψει κανονικά στα pits, τότε πατάει μεν esc->back to pits, αλλά δεν επιτρέπεται να ξαναβγεί στην πίστα για αυτό το session. Super SOS
GoMaR Ιανουάριος 27, 2016 #39 Ιανουάριος 27, 2016 Α το ιδιο συμβαινει και στο practice? (για το back to pits)
akis_z80 Ιανουάριος 27, 2016 Author #40 Ιανουάριος 27, 2016 Κανονικά ναι. Στην πράξη δε θα πάρουμε το κεφάλι κανενός αν κάνει και κανένα back to pits στο practice και μετά ξαναβγεί στην πίστα.Σε qualify-race απαγορεύεται αυστηρά όμως!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now