Jump to content



[Greek Gatherings 24-01-2016] Lotus Exige V6 Cup - Bridgehampton Race Circuit (Fall)


wolves

Recommended Posts

Τι στιγμιαία? Βγήκε έξω και απέκτησε πλεονέκτημα, έχει υποχρέωση να περιμένει.. Αυτό είναι και το νόημα πλεονέκτημα..

Είναι εκτός πίστας, πατάει στην άμμο και έχει την ίδια ταχύτητα με εμένα.. Φαντάσου πόσο κέρδισε, που στην παραμικρή επαφή με την άμμο έχανες 30+ χιλιόμετρα για την πλάκα...

Οχι, δεν θα άνοιγα τροχιά, είχα τα ματια μου να περάσω τον μπροστινό μου στην επόμενη, και στόχευα την εσωτερική του, με θαυμάσιο τρόπο..

 

οτι να ναι!  :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

οτι να ναι!  :)

Αυτό το λές επειδή δεν έχεις επιχειρήματα...

Αλήθεια πες μας, παραδέξου..

Ήσουν 3 μέτρα δεξιά μου, δεν είχα κάνει κάν κίνηση προς τα δεξιά, και βγήκες φρεναριστός εκτός πίστας δεξιά..

Για ποιό λόγο το έκανες? για να μην σε κλείσω? για να μην σε χτυπήσω? (Ποτέ δεν έκλεισα κανέναν μέχρι τώρα εκτός απο τον Ακη)..

Υπέθεσες οτι θα κρατήσω ανοικτή γραμμή και δεν θα έχουμε επαφή.

Και έτσι θα γινόταν αν στην χάριζα..

Πες τώρα σε όλους, για ποιό λόγο βρέθηκες εκει..

Link to comment
Share on other sites

3781349-7797319716-fry-I.jpg

Σωστόοοοοοος.....

Λοιπόν, παραθέτω τον λόγο που τρακάραμε..

Η γραμμή μου είναι λίγο πιο ανοικτή μάλιστα απο τον προηγούμενο που την αξιοποίησε..

Κοινά σημεία αναφοράς η γέφυρα και ο κώνος...

https://drive.google.com/file/d/0B81zEBE8GoIlWWh5c2V2SGtIaXc/view?usp=sharing

Link to comment
Share on other sites

post-42672-0-59481000-1453740005.gif

 

Μια χαρα..... ειχε αρκετο ενδιαφερον τελικα η Δευτερα...

Ετσι πρεπει, οχι σαν τις προηγουμενες ξενερωτες με τα σκετα μπραβο και συγχαρητηρια :p

 

Ποιος θελει να ξαναβαλω εγω combo τη μεθεπομενη Κυριακη;

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Σωστόοοοοοος.....

Λοιπόν, παραθέτω τον λόγο που τρακάραμε..

Η γραμμή μου είναι λίγο πιο ανοικτή μάλιστα απο τον προηγούμενο που την αξιοποίησε..

Κοινά σημεία αναφοράς η γέφυρα και ο κώνος...

https://drive.google.com/file/d/0B81zEBE8GoIlWWh5c2V2SGtIaXc/view?usp=sharing

αν ησουν μονος σου στην πιστα παρε οποιο κωνο θελεις δυστυχως υπηρχαν και αλλοι.Αν ημουν μονος μου στην πιστα θα επερνα οποια γραμμη ηθελα

 

το αυτοκινητο που παρουσιαζεις ειχε αυτη την γραμμη ομως παρακατω δες και στον καθρευτη του τους υπολοιπους

 

URL=http://s1320.photobucket.com/user/kyriakos680/media/Kappaalphataualphagammarhoalphaphi_17.png.html]Kappaalphataualphagammarhoalphaphi_17.pn

 

 

 

το δικο σου 

Kappaalphataualphagammarhoalphaphi.jpg.p

 

007.png

 

 

Kappaalphataualphagammarhoalphaphi_16.pn

Έγινε επεξεργασία από kyr..
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως βλεπω οτι παλι καλα που εφυγα λιγο μπροστα στην εκκινηση(αν και ηταν απο τις χειροτερες μου) γιατι ακομη θα πιναμε πινα κολαντας σε μια απο τις "παραλιες" :hehe:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

για αποφασιστε τι επρεπε να κανω...στην φωτογραφια του ακη εγω παταω φρενο και αυτος γαζι με τις ροδες στραμενες εσωτερικα πανω μου κλεινοντας κι αλλο την γραμμη του....Δεν υπαρχει καμια δικαιολογια αν ηθελε θα περναγε δεν τον εμποδιζε κανενας...........το οτι βρεθηκε εκει που βρεθηκε υπαρχει δικαιολογια?ενω η γραμμη του ειναι εξωτερικη

 

http://en.lfsmanual.net/wiki/Rules_of_Clean_Racing

 

https://onedrive.live.com/view.aspx?cid=7C02611573D7F960&resid=7C02611573D7F960!5203&app=WordPdfδες από σελίδα 47 κ μετά.Αν κ ολόκληρο έχει πολλά καλά pointers.

 

Έπρεπε να γνωρίζεις την επιθετική φύση του αντιπάλου σου -η ψυχολογία κ το ποιόν του καθενός είναι σημαντική γνώση ακόμη κ σε ένα ψεύτικο αγωνιστικό περιβάλλον- που από τα σχόλιά σου φαίνεται να το ήξερες κ άρα να αφήσεις πολύ πριν μπεις στη στροφή να σε περάσει.Έτσι δεν θα έμπαινες στο whos fault γαιτανάκι.

 

εντιτ:τις προάλλες που μπήκα να τσεκάρω το κόμπο κ τρέξαμε κάποια δοκιμαστικά 7γυρα όταν είχα μάχη με τον Γιάννο uhu ήξερα οτι μπορούσα να βασιστώ πάνω του κ άρα να κινούμαι λίγο πιο κοντά του.Όταν βρεθήκαμε κοντά με τον Ιάσονα GoMar κατάλαβα άμεσα οτι κατείχε το άθλημα κ άρα μπορούσα να πιέσω μέχρι φυσικά να με αφήσει στη σκόνη του. :lol: .Με παιδιά που δεν ήξερα καθόλου όμως κ δεν είχα ξαναέρθει σε επαφή μαζί τους ήμουν ιδιαιτέρως προσεκτικός κ άφηνα διπλά παραπάνω χώρο.Κ αυτό σε κλάιν δοκιμαστικά 7γυρα.Φαντάσου λοιπόν οτι σε συνθήκες 20γυρου που θαχα ρίξει κανά 2ωρο προπόνηση θα ήμουν πολλαπλά προσεκτικότερος-επιφυλακτικότερος ιδίως στα πρώτα μέτρα-στροφές.

 

Η πρόσκλησή μου πάντως ισχύει.

Έγινε επεξεργασία από sosna
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

http://en.lfsmanual.net/wiki/Rules_of_Clean_Racing

 

https://onedrive.live.com/view.aspx?cid=7C02611573D7F960&resid=7C02611573D7F960!5203&app=WordPdfδες από σελίδα 47 κ μετά.Αν κ ολόκληρο έχει πολλά καλά pointers.

 

Έπρεπε να γνωρίζεις την επιθετική φύση του αντιπάλου σου -η ψυχολογία κ το ποιόν του καθενός είναι σημαντική γνώση ακόμη κ σε ένα ψεύτικο αγωνιστικό περιβάλλον- που από τα σχόλιά σου φαίνεται να το ήξερες κ άρα να αφήσεις πολύ πριν μπεις στη στροφή να σε περάσει.Έτσι δεν θα έμπαινες στο whos fault γαιτανάκι.

 

εντιτ:τις προάλλες που μπήκα να τσεκάρω το κόμπο κ τρέξαμε κάποια δοκιμαστικά 7γυρα όταν είχα μάχη με τον Γιάννο uhu ήξερα οτι μπορούσα να βασιστώ πάνω του κ άρα να κινούμαι λίγο πιο κοντά του.Όταν βρεθήκαμε κοντά με τον Ιάσονα GoMar κατάλαβα άμεσα οτι κατείχε το άθλημα κ άρα μπορούσα να πιέσω μέχρι φυσικά να με αφήσει στη σκόνη του. :lol: .Με παιδιά που δεν ήξερα καθόλου όμως κ δεν είχα ξαναέρθει σε επαφή μαζί τους ήμουν ιδιαιτέρως προσεκτικός κ άφηνα διπλά παραπάνω χώρο.Κ αυτό σε κλάιν δοκιμαστικά 7γυρα.Φαντάσου λοιπόν οτι σε συνθήκες 20γυρου που θαχα ρίξει κανά 2ωρο προπόνηση θα ήμουν πολλαπλά προσεκτικότερος-επιφυλακτικότερος ιδίως στα πρώτα μέτρα-στροφές.

 

Η πρόσκλησή μου πάντως ισχύει.

να μου δειξεις τι ρε αδερφε? ευχαριστος να τρεξω με εσενα και με οποιονδηποτε στα πλαισια ευγενης αμιλλας και κανονων του σπορ

εγω μεγαλες αξιωσεις δεν εχω ενα τιμονακι dfgt by default χωρις ταχυτητες(shifter) εχω και με αυτο πορευομαι τωρα τελευταια(παντα ειχα σχεση με racing sim με pad)

 

τι σχεση εχουν ολα αυτα με το οτι εγω εκλεισα την γραμμη μου οσο μπορουσα και ο αλλος ηρθε και με κοπανησε ομως?

Έγινε επεξεργασία από kyr..
Link to comment
Share on other sites

Έπρεπε να γνωρίζεις την επιθετική φύση του αντιπάλου σου

Δεν θέλω να συμμετέχω άλλο στο ποιος έφταιγε, μιας και έχουν ήδη ειπωθεί όσα ήταν να ειπωθούν αλλά το παραπάνω δεν μου αρέσει καθόλου!

Τι θα πει επιθετική φύση? Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, υπάρχει μόνο απροσεξία και επικινδυνότητα.

Ναι να δεχτώ πως κάποιος είναι νέος ή άπειρος και δεν ξέρει να τοποθετήσει το αυτοκίνητο του εκεί που θέλει/πρέπει αλλά όχι επιθετικός.

Όλοι μπορούμε να είμαστε επιθετικοί και να μη μας νοιάζει αν τρακάρουμε ή να πούμε ντάξει μωρέ θα κάνει άκρη ο άλλος (θα κοτέψει σε πιο λαϊκή γλώσσα), αλλά πολλοί από μας επιλέγουν να είναι πιο προσεκτικοί και ας χάσουν κάποια δευτερόλεπτα περιμένοντας μια ευκαιρία καθαρού προσπεράσματος.

Με βάση τα παραπάνω απλά δεν δέχομαι να χαρακτηρίζεται κάποιος επιθετικός και έτσι να έχει άδεια να ξεσαλώνει και να ξεκληρίζει.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλω να συμμετέχω άλλο στο ποιος έφταιγε, μιας και έχουν ήδη ειπωθεί όσα ήταν να ειπωθούν αλλά το παραπάνω δεν μου αρέσει καθόλου!

Τι θα πει επιθετική φύση? Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, υπάρχει μόνο απροσεξία και επικινδυνότητα.

Ναι να δεχτώ πως κάποιος είναι νέος ή άπειρος και δεν ξέρει να τοποθετήσει το αυτοκίνητο του εκεί που θέλει/πρέπει αλλά όχι επιθετικός.

Όλοι μπορούμε να είμαστε επιθετικοί και να μη μας νοιάζει αν τρακάρουμε ή να πούμε ντάξει μωρέ θα κάνει άκρη ο άλλος (θα κοτέψει σε πιο λαϊκή γλώσσα), αλλά πολλοί από μας επιλέγουν να είναι πιο προσεκτικοί και ας χάσουν κάποια δευτερόλεπτα περιμένοντας μια ευκαιρία καθαρού προσπεράσματος.

Με βάση τα παραπάνω απλά δεν δέχομαι να χαρακτηρίζεται κάποιος επιθετικός και έτσι να έχει άδεια να ξεσαλώνει και να ξεκληρίζει.

 

Bingo!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλω να συμμετέχω άλλο στο ποιος έφταιγε, μιας και έχουν ήδη ειπωθεί όσα ήταν να ειπωθούν αλλά το παραπάνω δεν μου αρέσει καθόλου!

Τι θα πει επιθετική φύση? Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, υπάρχει μόνο απροσεξία και επικινδυνότητα.

Ναι να δεχτώ πως κάποιος είναι νέος ή άπειρος και δεν ξέρει να τοποθετήσει το αυτοκίνητο του εκεί που θέλει/πρέπει αλλά όχι επιθετικός.

Όλοι μπορούμε να είμαστε επιθετικοί και να μη μας νοιάζει αν τρακάρουμε ή να πούμε ντάξει μωρέ θα κάνει άκρη ο άλλος (θα κοτέψει σε πιο λαϊκή γλώσσα), αλλά πολλοί από μας επιλέγουν να είναι πιο προσεκτικοί και ας χάσουν κάποια δευτερόλεπτα περιμένοντας μια ευκαιρία καθαρού προσπεράσματος.

Με βάση τα παραπάνω απλά δεν δέχομαι να χαρακτηρίζεται κάποιος επιθετικός και έτσι να έχει άδεια να ξεσαλώνει και να ξεκληρίζει.

 

Βρε Κωστή σειρούλα 313 Θήβας -ήμανε κ γω εκεί στον 6ο ουλαμό αν θυμάμαι καλά- λέμε το ίδιο με άλλα λόγια.Αν ξέρεις οτι κάποιος δε θα σου δώσει ούτε στάλα δρόμου τι θα επιλέξεις,τη στούκα ή το να χάσεις μια θέση κ να συνεχίσεις απρόσκοπτα τον αγώνα σου?Ε για μένα ο Κυριάκος έπρεπε να τον αφήσει να περάσει.

 

Από οτι φαίνεται ο Παναγιώτης όχι μόνο δεν κατάλαβε οτι φταίει αλλά σκαρφίζεται κ μια δημιουργική ασάφεια στεκόμενος στην τραγική γραμματική μετάφραση του γράμματος του νόμου για να πει,εγώ δεν φταίω ήμουν σύννομος. -ηθικό νόμιμο φάση-

 

Αυτό όμως είναι στη διακριτική ευχέρεια των διοργανωτών του πρωταθλήματος να τον συνετίσουν.Η υπόλοιπη κοινότητα το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να ανέχεται απομονώνοντας το ''ατίθασο'' μέλος.

 

Εγώ για αυτό προσφέρθηκα να τους βοηθήσω με κάποια pointers εντός πίστας.

 

@Κυριάκο:μου φαίνεται οτι άδικα ξοδεύω χρόνο κ φαιά ουσία γράφοντας.Σε κοπάνησε κ φταίει κ συ όμως δεν είσαι άμοιρος ευθυνών -για αυτό λέγεται κ racing incident=συνυπαιτιότητα-.Εσύ τι θα μπορούσες να κάνεις διαφορετικά?Τι δεν καταλαβαίνεις σε αυτό?Δεν έπρεπε να προβλέψεις ενδεχόμενη στούκα κ να αφήσεις γκάζι.Μη στέκεσαι στο στείρο ¨μα εκείνος έφταιγε 67% ενώ εγώ 33%¨.

 

Κ κάπου εδώ σταματώ το ποστάρισμα αφού ήδη θεωρώ πως έχω ξεφύγει που θα μέλεγε κ ο uhu.Ορθά κατεμέ η πλειοψηφία είδε το γεγονός ως αγωνιστικό συμβάν κ σας πρότειναν λύσεις-απόψεις.Από κει κ πέρα απλά κάνουμε θόρυβο αναμασώντας τα ίδια -μιλώ για μένα-.

να μου δειξεις τι ρε αδερφε? ευχαριστος να τρεξω με εσενα και με οποιονδηποτε στα πλαισια ευγενης αμιλλας και κανονων του σπορ

εγω μεγαλες αξιωσεις δεν εχω ενα τιμονακι dfgt by default χωρις ταχυτητες(shifter) εχω και με αυτο πορευομαι τωρα τελευταια(παντα ειχα σχεση με racing sim με pad)

 

τι σχεση εχουν ολα αυτα με το οτι εγω εκλεισα την γραμμη μου οσο μπορουσα και ο αλλος ηρθε και με κοπανησε ομως?

 

Δίκιο έχεις δεν υπάρχει κάτι να σου δείξω,οπότε καλή καρδιά. :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Βρε Κωστή σειρούλα 313 Θήβας -ήμανε κ γω εκεί στον 6ο ουλαμό αν θυμάμαι καλά- λέμε το ίδιο με άλλα λόγια.Αν ξέρεις οτι κάποιος δε θα σου δώσει ούτε στάλα δρόμου τι θα επιλέξεις,τη στούκα ή το να χάσεις μια θέση κ να συνεχίσεις απρόσκοπτα τον αγώνα σου?Ε για μένα ο Κυριάκος έπρεπε να τον αφήσει να περάσει.

 

Από οτι φαίνεται ο Παναγιώτης όχι μόνο δεν κατάλαβε οτι φταίει αλλά σκαρφίζεται κ μια δημιουργική ασάφεια στεκόμενος στην τραγική γραμματική μετάφραση του γράμματος του νόμου για να πει,εγώ δεν φταίω ήμουν σύννομος. -ηθικό νόμιμο φάση-

 

Αυτό όμως είναι στη διακριτική ευχέρεια των διοργανωτών του πρωταθλήματος να τον συνετίσουν.Η υπόλοιπη κοινότητα το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να ανέχεται απομονώνοντας το ''ατίθασο'' μέλος.

 

Εγώ για αυτό προσφέρθηκα να τους βοηθήσω με κάποια pointers εντός πίστας.

 

@Κυριάκο:μου φαίνεται οτι άδικα ξοδεύω χρόνο κ φαιά ουσία γράφοντας.Σε κοπάνησε κ φταίει κ συ όμως δεν είσαι άμοιρος ευθυνών -για αυτό λέγεται κ racing incident=συνυπαιτιότητα-.Εσύ τι θα μπορούσες να κάνεις διαφορετικά?Τι δεν καταλαβαίνεις σε αυτό?Δεν έπρεπε να προβλέψεις ενδεχόμενη στούκα κ να αφήσεις γκάζι.Μη στέκεσαι στο στείρο ¨μα εκείνος έφταιγε 67% ενώ εγώ 33%¨.

 

Κ κάπου εδώ σταματώ το ποστάρισμα αφού ήδη θεωρώ πως έχω ξεφύγει που θα μέλεγε κ ο uhu.Ορθά κατεμέ η πλειοψηφία είδε το γεγονός ως αγωνιστικό συμβάν κ σας πρότειναν λύσεις-απόψεις.Από κει κ πέρα απλά κάνουμε θόρυβο αναμασώντας τα ίδια -μιλώ για μένα-.

 

Δίκιο έχεις δεν υπάρχει κάτι να σου δείξω,οπότε καλή καρδιά. :)

 φιλε μου εισαι καλα? τι απο τα δυο υποστηριζεις?

 

φρενο παταω!το προβλημα ειναι το τι κανω εγω εκει που ειμαι η οτι αλλος εφυγε απο την εξωτερικη του γραμμη και επεσε πανω μου...ποιος ο λογος?

εχεις καταλαβει οτι ολοι την ιδια γραμμη ειχαμε? τι 33- και 67 λες?

υπαρχει δικαιολογια γι αυτο που εκανε?

Έγινε επεξεργασία από kyr..
Link to comment
Share on other sites

Παναγιώτη @rapid_fast, έκανα δοκιμές στο helicorsa. Νομίζω η τιμη 45 λύνει το πρόβλημα δια παντός.

Ευχαριστώ Δημήτρη @liakjim

Θα το ρυθμίσω μόλις επιστρέψω στον υπολογιστή μου..

(και ο θεός βοηθός..!)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.