Jump to content



[Greek Gatherings 24-01-2016] Lotus Exige V6 Cup - Bridgehampton Race Circuit (Fall)


wolves

Recommended Posts

100% φταιξιμο ο Πανος δεν εχει..Φταινε και οι δυο για αυτο τα λεω αγωνιστικα συμβαντα.

Οσο για το χελικορσα , γενικα μιλαω.Δοκιμαστε χωρις 2-3 αγωνες.Εισαι πιο "ξυπιος" ingame

 

Και το χω και δεν το χω ενα και το αυτό.

Δεν εχω διαβάσει το how to και δεν μπορώ να βασιστώ πάνω του.

 

Πολύ δε με ενοχλεί οπότε το έχω στο on κυρίως για να βλέπω επικαλύψεις σε προσπεράσεις που γίνονται σε παρατεταμένες πλατιές στροφές.

Συνήθως όταν αυτές συμβαίνουν και είναι intense πχ προσπέραση που μου κανε ο faust στις δεξιές μετά την εκκίνηση ο εγκέφαλος μου κάνει μόνος του hide το hellicorsa και είναι σαν να μην υπάρχει στην οθόνη...

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γιατί συζητάμε ακόμα ποιός έφταιγε?? (για εγκυκλοπαιδικές γνώσεις να υποθέσω)

 

Είχαμε επαφή 2 οδηγών ...

Περίμενε ο οδηγός που ακολουθούσε να δώσει την θέση πίσω?

Όχι? Αυτόματα αναλαμβάνει 100% υπαιτιότητα!

 

Αυτό που είδα και δεν μου άρεσε καθόλου ήταν οι είσοδοι στην πίστα μετά από έξοδο.

πχ. Κυριάκος και Γιάννης που μπήκαν γιούρια, ένας από δεξιά και ένας από αριστερά και ο καημένος ο Σωκράτης δεν ήξερε που να πάει και ποιόν να αποφύγει.

 

ΥΓ. Τα περι ban τα θεωρώ αστεία, εκτός και αν μιλάμε για κανένα μόνιμο στον @panosdimp, που είναι και ο κηδεμόνας του Βήτα και παραμελεί τα καθήκοντα του..  :flowers:

Έγινε επεξεργασία από djkostas
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω να πω τα εξής (αν μου επιτρέπετε φυσικά).

 

Καλώς εκνευρίζεται ο Κυριάκος για την συμπεριφορά κάποιων.

Σαφώς είναι θέμα τύχης το ποιος θα την πληρώσει κάθε φορά, δεν θεωρώ πως υπάρχει δόλος από κανέναν εδώ μέσα άρα κακώς το συνεχίζει. 

 

Ο Παναγιώτης (vittas) οδηγάει γρήγορα αλλά πολύ απρόσεκτα κατά τη γνώμη μου.(3 από τους 10 αγώνες του cup έκανε παρόμοια λάθη)

(Πιστέυω ότι είναι πολύ σημαντικό που το αναγνωρίζει γιατί σίγουρα και εκείνος χαλιέται όταν γίνεται κάτι τέτοιο)

Φυσικά φταίει 100% στο περιστατικό. (Βαριέμαι να ξαναεξηγώ το γιατί... )

 

Ο Δημήτρης (liakjim έιναι πάρα πολύ σωστός στη συμπεριφορά του - το Silverstone με τις 458 θα μου μείνει αξέχαστο) δεν καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο Κυριάκος που τον αναφέρει συνέχεια.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

2 λύσεις υπάρχουν για να μην έχουμε δράματα:

 

1. Rolling start, single file

ή

2. Απαγορεύονται οι προσπεράσεις στο 1o lap.

 

Υπερβολικό. Υπάρχει τεράστια βελτιώση από τους πρώτους μας αγώνες. Θυμάστε?

 

Λίγη παραπάνω προσοχή.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Υπερβολικό. Υπάρχει τεράστια βελτιώση από τους πρώτους μας αγώνες. Θυμάστε?

 

Λίγη παραπάνω προσοχή.

 

Υπερβολικό είναι που υπάρχουν 30 posts που ασχολούνται με το ποιος φταίει.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Υπερβολικό είναι που υπάρχουν 30 posts που ασχολούνται με το ποιος φταίει.

Ελα μωρε, εγω ψοφαω για αυτα.... :party:

Περα απο την πλακα, καλο ειναι. Μαθαινουμε και εμεις οι λιγοτερο μυημενοι.

 

Ασε που την γουσταρει και ο @sstav, ολη αυτη την ιστορια.... :innocent:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Το helicorsa παντως εμενα με εχει βοηθησει απιστευτα...ιδιαιτερα οταν ειμαι σε προσπεραση, ξερω ανα πασα στιγμη ποσο κοντα ειμαι με το αλλο αυτοκινητο

 

Ειναι απο αυτα τα plugin που δεν φευγουν ποτε απο την οθονη...ακομη και οταν τα απενεργοποιω ολα σε hotlaps κτλ :T:

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
Link to comment
Share on other sites

εμενα ποιος με κοπανησε παλι? ξεκινησα 5ος καποιος στην πρωτη στροφη εκλεισε την γραμμη του τοσο πολυ που επεσε πανω και ειχα κλεισει τεραμα δεξια οσο μπορουσα

ολοι μια χαρα στριψανε μονο εμενα κοπανησανε

απο εκει και περα επεσα στην αμμο βρεθηκα τελευταιος στην επομενη κολλησα στην αμμο με ψυχολογια τετοια ξενερωσα και βγηκα.....δεν το συζηταω για να καναμε restart? ξερω

(υπηρχε και μια ηρωνεια στο chat αλλα οκ)... ολοι ενατιον μου τον λογο δεν τον εχω καταλαβει αλλα αν σας κανει χαρουμενους ...μονο αν θελει καποιος ας μου το εξηγησει δεν εχω καταλαβει τον λογο

Μαζί τρακάραμε..

Εγώ αριστερά, και εσύ δεξιά.. (με τις 2 ρόδες έξω ήσουν..)

Δεν νομίζω να έγραψε κάποιος κάτι στο τσάτ, όλοι προσπαθούσαν να κινηθούν εκτός άμμου..

Εντωμεταξυ καποιος στο 3ο-4ο γυρο ΠΕΤΑΞΕ κυριολεκτικα εκει στην 1η,2η στροφη. Ο rapid ηταν??

Εγώ πέταξα.. έκανα 40 τούμπες...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ. Άλλωστε φαίνεται και στο video:

gwb6AKG.jpg

 

Βελτιώνεται ο στρατός των μισθοφόρων μου. Μονόχιτος έφυγε αυτή τη φορά :p

Εγώ σε αυτά είμαι δογματικός..

Είσαι εξω, η πίστα είναι δικιά μου.. Τέλος..

Ναι συνειδητά δεν άνοιξα τη γραμμή μου..

Άσχετα που δεν φάνηκες στο χελικόρσα, αν ήσουν μέσα, θα είχες χώρο να στρίψεις, είμαι 100% σίγουρος για αυτό.

Δείτε στο replay πως ξαναμπήκα μέσα στην πίστα, και εάν άφησα ή όχι χώρο σε αυτούς που ερχόταν απο πίσω, όχι σε μία, αλλά σε δύο στροφές..

Κάντε με μπαν, μηδενίστε με και στον αγώνα, και στον επόμενο αγώνα να ξεκινήσω τελευταίος..

Δεν βγαίνω κάν στα προκριματικά..

Δεν με νοιάζει, πάλι με τον ίδιο τρόπο θα οδηγάω..

και αυτο δινει το δικαιωμα στον αλλο να ερθει να με κοπανησει?

Εσύ μπήκες ξανά μέσα, εγώ δεν σκόπευα να βγώ εκτός πίστας για να σε τρακάρω...

κυρ δε λέω ποιος φταίει. Η πολύ επιθετική οδήγηση όπως βλέπεις συνήθως φέρνει άσχημα αποτελέσματα.

Είμαι πολύ επιθετικός, έκανα 4 προσπεράσεις όλες με dive bombing χτές..

Δείτε το replay, και κάποιος απο αυτούς που προσπέρασα στην δεξιά στροφή ας μου πεί αν ενοχλήθηκε, εάν απειλήθηκε, ή αν θεωρεί του έκοψα το

δρόμο ή τη γραμμή του στο παραμικρό.

(αλήθεια το λέω, παρακαλώ να απαντήσετε..)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δλδ Παναγιώτη, αν ο Κυριάκος που ήταν κ ελαφρώς μπροστά από σένα, δεν καθόταν δεξιά στους άμμους, αλλά ήταν με τις 4 ροδές μέσα στην πίστα,  θα έκανες κάτι διαφορετικό?

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ, σε έπαιζα άμυνα πάντα στα όρια των κανονισμών.

Μην πάμε πάλι εκεί όμως, γιατί θα ξανα ανεβάσω το video με τα GT3 στο Mugello.

Τώρα στα χθεσινά μιας κ είδα το replay αλλά το είδα κ live.

Το συμβάν είναι για μένα 100% φταίξιμο του Παναγιώτη. Το είπα χθες κ στο teamspeak. (αλήθεια γιατί δεν είστε όλοι μέσα???).

Ο Κυριάκος κρατήθηκε τέρμα δεξιά, ποιο δεξιά δεν πάει για να δώσει χώρο. 100% σωστός.

Μάλιστα ήταν πιο μπροστά από τον Παναγιώτη, είχε 100% δικαίωμα στην στροφή.

Ίσως μάλιστα παραέδωσε χώρο. Στην θέση του θα έκλεινα κ λίγο πιο αριστερά ώστε να έδινα στον αντίπαλο να καταλάβει ότι την στροφή την θέλω.

Πάμε στον Παναγιώτη. Ο Παναγιώτης είναι παραδοσιακά επιθετικός. Για μένα παραπάνω από ότι πρέπει. Το έχει δηλώσει ότι προσπαθεί να βελτιωθεί.

Η αλήθεια είναι ότι επειδή έχει κάνει κ άλλα , αν ήταν στο RD , το μηνάκι του θα το έτρωγε.

Στην θέση του θα άφηνα το γκάζι.

Πάμε σε αυτόν. Αν δείτε την κάμερά του, θα δείτε πως παθαίνει υπερστροφή. Πάει να διορθώσει αλλά η γραμμή του έχει ήδη κλείσει δεξιά.

Ακόμα και αν ο Κυριάκος ήταν 100% μέσα στην πίστα, πάλι θα τον πέταγε. Για αυτό ισχυρίζομαι ότι 100% φταίει ο Παναγιώτης.

 

Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι πως δεν το ήθελε. Του γλίστρησε. Αλλά κ πάλι φταίει. Γιατί να είσαι στο 110% στην πρώτη στροφη? 20 γύρους είχαμε το γ@μημένο. Ας είμαστε όλοι λίγο πιο προσεκτικοί. Ας στρίψουμε στο 90% του grip και μόλις ανοίξουν οι αποστάσεις, βουρ στον πατσά. Για ποιο λόγο να χαλάσουμε τον αγώνα κάποιου στην 1η στροφή?

 

Παναγιώτη συμφωνείς?

 

Πάμε στο helicorsa. Αποκλείεται να μην στον έδειξε. Στο replay που έχω τον δείχνει. Δεν ξέρω γιατί δεν τον είδες. Το έχεις καταμεσής της οθόνης? Αν δεν μπορείς να βασιστείς σε αυτό, κλείστο καλύτερα.

 

Αυτά κ ελπίζω πιο χαλαρά όλοι την επόμενη φορά (το μάθημά μου το πήρα από το Silverstone ).

 

Υ.Γ. Πολλά % έβαλα χεχε

Δε διαφωνώ σε τίποτα απο όσα λές..

Ολα είναι ακριβώς όπως τα περιγράφεις..

Το χελι δεν μου τον έδειξε.. Το χέλι μου πετάει εμπόδια σε κάτι άσχετα σημεία που δεν υπάρχει ψυχή..

Δεν μου τον έδειξε και το κόκκινο βελάκι του ασσέτο όμως...

O Κυριάκος δεν βγήκε εκτός πίστας. Την ίδια σχεδόν γραμμή ακολούθησα και εγώ πίσω του. Είμαι σίγουρος ότι απλά ήταν προσεκτικός κ έδωσε όσο χώρο μπορούσε να δώσει. 

Για μια άλλη φορά ήταν άτυχος. Αν δεν ήταν εκεί , λογικά ο Πάνος V θα το έχανε και θα έβγαινε δεξιά στα χωράφια.

 

Στην πρώτη εικόνα που ανέβασε, τα λάστιχα του έχουν ήδη κίτρινο χρώμα, (άμμο, χώμα, κοχύλια απο την παραλία)

Εγώ εκεί έμπαινα κοφτά, ισιωνα και πατούσα τάπα γκάζι..

Πάντα έτσι έμπαινα..

Δλδ Παναγιώτη, αν ο Κυριάκος που ήταν κ ελαφρώς μπροστά από σένα, δεν καθόταν δεξιά στους άμμους, αλλά ήταν με τις 4 ροδές μέσα στην πίστα,  θα έκανες κάτι διαφορετικό?

Ναι, την απάντηση την ξέρεις...

Αν ήταν μέσα στην πίστα, θα ήταν 2,5 μέτρα πιο αριστερά και θα είχα και οπτική επαφή μαζί του..

Για την κουλτούρα μόνο...

  • Πρέπει να έχουμε τουλάχιστον 2 ρόδες μέσα στα όρια της πίστας (λευκές γραμμές). OXI
  • Αν έχουμε επαφή με άλλον οδηγό με δική μας υπαιτιότητα, του παραχωρούμε σε ασφαλές σημείο τη θέση μας.
  • Προσοχή όταν ξαναμπαίνουμε στην πίστα μετά από έξοδο. Κοιτάμε πρώτα πίσω μας και στο χάρτη. OXI
  • Προσοχή όταν βγαίνουμε από τα pits!
  • Προτείνεται η χρήση teamspeak με push to talk. OXI
  • Αλλά φταίει ο Παναγιώτης.. (και εδώ ΟΧΙ)
Έγινε επεξεργασία από rapid_fast
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δε διαφωνώ σε τίποτα απο όσα λές..

Ολα είναι ακριβώς όπως τα περιγράφεις..

Το χελι δεν μου τον έδειξε.. Το χέλι μου πετάει εμπόδια σε κάτι άσχετα σημεία που δεν υπάρχει ψυχή..

Δεν μου τον έδειξε και το κόκκινο βελάκι του ασσέτο όμως...

Για δοκίμασε αυτό που γράφω εδώ . Θα έλεγα να βάλεις 45.

 

Στην πρώτη εικόνα που ανέβασε, τα λάστιχα του έχουν ήδη κίτρινο χρώμα, (άμμο, χώμα, κοχύλια απο την παραλία)

Εγώ εκεί έμπαινα κοφτά, ισιωνα και πατούσα τάπα γκάζι..

Πάντα έτσι έμπαινα..

Ναι αλλά εδώ διαφωνώ. Είναι η 1η στροφή. Ας μπεις λίγο πιο προσεχτικά. Αλλά αν δεν είδες κανέναν εκεί γιατί να αλλάξεις θα μου πεις?

Οκ, πιστεύω με το παραπάνω "hack" να είναι καλύτερα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υπερβολικό. Υπάρχει τεράστια βελτιώση από τους πρώτους μας αγώνες. Θυμάστε?

 

Λίγη παραπάνω προσοχή.

Υπήρξε σίγουρα βελτίωση, αλλά περίμενα με την πάροδο του χρόνου να γίνουμε σημαντικά πιο έμπειροι σε τέτοια θέματα.

 

Το helicorsa είναι καλό βοήθημα αρκεί να θυμόμαστε αυτό που είπε ο Gomar. Δεν πρέπει να βασιζόμαστε αποκλειστικά σε αυτό, γιατί έτσι έχουμε αντίθετα αποτελέσματα. Τα κουμπιά στο τιμόνι πρέπει απαραίτητα να έχουν look left και look right και να τα χρησιμοποιούμε συνέχεια, ιδίως στην αρχή του αγώνα που γίνεται χαμός.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Για δοκίμασε αυτό που γράφω εδώ . Θα έλεγα να βάλεις 45.

 

Ναι αλλά εδώ διαφωνώ. Είναι η 1η στροφή. Ας μπεις λίγο πιο προσεχτικά. Αλλά αν δεν είδες κανέναν εκεί γιατί να αλλάξεις θα μου πεις?

Οκ, πιστεύω με το παραπάνω "hack" να είναι καλύτερα.

Ευχαριστώ.. ;) θα το ρυθμίσω έτσι...

Υπήρξε σίγουρα βελτίωση, αλλά περίμενα με την πάροδο του χρόνου να γίνουμε σημαντικά πιο έμπειροι σε τέτοια θέματα.

 

Το helicorsa είναι καλό βοήθημα αρκεί να θυμόμαστε αυτό που είπε ο Gomar. Δεν πρέπει να βασιζόμαστε αποκλειστικά σε αυτό, γιατί έτσι έχουμε αντίθετα αποτελέσματα. Τα κουμπιά στο τιμόνι πρέπει απαραίτητα να έχουν look left και look right και να τα χρησιμοποιούμε συνέχεια, ιδίως στην αρχή του αγώνα που γίνεται χαμός.

Δεν έχω κουμπιά ρε!!

Στο ένα έχω τον αναπτήρα, και στο άλλο την τροφοδοσία καφέ...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Το χέλι μου πετάει εμπόδια σε κάτι άσχετα σημεία που δεν υπάρχει ψυχή..

Αυτο γινεται οταν περνας εξω απο τα pits και ειναι καποιος μεσα ή οταν εισαι εσυ σε καποιο σημειο της πιστας και καποιος αλλος σε τελειως αλλο σημειο αλλα η αποσταση λογω της μορφης που εχει η πιστα ειναι σχετικα μικρη, οποτε τον πιανει το χελι και αναβει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ σε αυτά είμαι δογματικός..

Είσαι εξω, η πίστα είναι δικιά μου.. Τέλος..

Ναι συνειδητά δεν άνοιξα τη γραμμή μου..

Άσχετα που δεν φάνηκες στο χελικόρσα, αν ήσουν μέσα, θα είχες χώρο να στρίψεις, είμαι 100% σίγουρος για αυτό.

Δείτε στο replay πως ξαναμπήκα μέσα στην πίστα, και εάν άφησα ή όχι χώρο σε αυτούς που ερχόταν απο πίσω, όχι σε μία, αλλά σε δύο στροφές..

Κάντε με μπαν, μηδενίστε με και στον αγώνα, και στον επόμενο αγώνα να ξεκινήσω τελευταίος..

Δεν βγαίνω κάν στα προκριματικά..

Δεν με νοιάζει, πάλι με τον ίδιο τρόπο θα οδηγάω..

Εσύ μπήκες ξανά μέσα, εγώ δεν σκόπευα να βγώ εκτός πίστας για να σε τρακάρω...

Είμαι πολύ επιθετικός, έκανα 4 προσπεράσεις όλες με dive bombing χτές..

Δείτε το replay, και κάποιος απο αυτούς που προσπέρασα στην δεξιά στροφή ας μου πεί αν ενοχλήθηκε, εάν απειλήθηκε, ή αν θεωρεί του έκοψα το

δρόμο ή τη γραμμή του στο παραμικρό.

(αλήθεια το λέω, παρακαλώ να απαντήσετε..)

εισαι αστειος με αυτα που λες! και στα 2 video φαινεται οτι εχεις αφησει της γραμμες σου,κανενας δεν αλλαζει την γραμμη του μονο εσυ,ακομα και εκει που βρισκομαι ερχεσαι και με κοπανας

 

 

Link to comment
Share on other sites

Κυριακο, αγορι τρελο αυτο που κανεις ειναι 30 μερες ban στο racedepartment. Υπαρχει ακριβως ιδιο σκηνικο με εμενα εκει και τη γλυτωσα λογο ακη αλλα και του τρακου που εγινε μετα. Καλη η σκεψη σου να τραβηχτεις για να μην τον χτυπησεις αλλα μην το βγαζεις εκτος ποτε γτ μετα εχουν δικαιωμα να σε κλεισουν και να σε περασουν ολοι τρενο. Μην τους δινεις ποτε παραπανω απο οσο πρεπει.

Πανο καλα του εκανες, σε κανενα αγωνα δεν δινεις χωρο σε αυτοκινητο που βρισκεται εκτος πιστας.

Τι επρεπε να γινει? ο κυριακος επρεπε να συνεχισει εκτος μεχρι να φυγει ο πανος και οποιος αλλος ερχοταν κολλημενος πισω του.

Σορρυ κυριακο, αυτα μου ελεγαν και εμενα στο RD αλλα ετσι ειναι κιολλας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

εισαι αστειος με αυτα που λες! και στα 2 video φαινεται οτι εχεις αφησει της γραμμες σου,κανενας δεν αλλαζει την γραμμη του μονο εσυ,ακομα και εκει που βρισκομαι ερχεσαι και με κοπανας

 

 

 

Είμαι αστείος με αυτά που λέω.. Και με αυτά που κάνω...

Γενικώς είμαι αστείος, έχω πολύ χιούμορ.

Αρα θεωρείς το γεγονός λήξαν, σαν ένα απλό αστείο απο μέρους μου..

 

Υ.Γ.

Εγώ αλλάζω γραμμές όποτε θέλω, μία φορά σε κάθε στροφή επιτρέπεται, μια φορά το κάνω..

Αν το έκανα δεύτερη φορά, ενημερώστε με..

Ενας μόντ να με μηδενίσει, και στον επόμενο αγώνα θα ξεκινήσω τελευταίος..

(για την φάση των προσπεράσεων)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.