Jump to content



[Greek Gatherings 24-01-2016] Lotus Exige V6 Cup - Bridgehampton Race Circuit (Fall)


wolves

Recommended Posts

Την επομενη φορα που θα ειμαι σε φαναρι , θα μιλαω στο τηλεφωνο , θα οδηγω με το ενα χερι , με το αλλο θα καπνιζω και παραλληλα θα βρω τροπο να βαζω κραγιον στα μαγουλα μου, θα ζητησω τα ρεστα απο εναν που  αργησε να φυγει στο πρασινο :p

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αυτο ειναι το θεμα μας αν πατησα εγω εξω και ποσο?ποσο εκλεισα την γραμμμη μου? οσο μπορουσα....

 

Ωραία και πες ότι ο gomar βγάζει φταίχτη τον pano v που απο ότι κατάλαβα είναι άμεσος ανταγωνιστής σου για την 4η θέση του champ.(so what)

Θες να τον περάσεις βαθμολογικά μονο και μόνο επειδή εφαγε ban 2 αγώνες...

Link to comment
Share on other sites

Κυριακο ,με το ιδιο δικαιωμα που εσυ βγαινεις εκτος και τον χτυπας μπαινοντας.(το αποκλειεις να στο πει καποιος αυτο; )
Για αυτο σου λεω , δε φταιει ενας.Ειναι αγωνιστικο συμβαν καθαρα.Τους λογους τους εξηγησα παραπανω!

uhu : δεν ειμαι αγωνοδικης βρε! ουτε θα γινω.Απο αυτα ομως γινομαστε και εχουμε γινει καλυτεροι :D
Για αυτο καλο θα ηταν να μπαινουμε teamspeak γιατι το κους κους μετα τον αγωνα βλεποντας τα replay βοηθαει πολυ!

Link to comment
Share on other sites

Κυριακο ,με το ιδιο δικαιωμα που εσυ βγαινεις εκτος και τον χτυπας μπαινοντας.(το αποκλειεις να στο πει καποιος αυτο; )

Για αυτο σου λεω , δε φταιει ενας.Ειναι αγωνιστικο συμβαν καθαρα.Τους λογους τους εξηγησα παραπανω!

uhu : δεν ειμαι αγωνοδικης βρε! ουτε θα γινω.Απο αυτα ομως γινομαστε και εχουμε γινει καλυτεροι :D

Για αυτο καλο θα ηταν να μπαινουμε teamspeak γιατι το κους κους μετα τον αγωνα βλεποντας τα replay βοηθαει πολυ!

 

Βασικά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ο Πάνος V πήγαινε να προσπεράσει με μπόμπα τον lazydog.

Τον κυρ δεν τον είχε πάρει χαμπάρι.

Βασικά και δίπλα του να τον είχε τον κυρ να του τραβάει σφαλιάρες χαμπάρι δεν θα τον έπαιρνε μέχρι να βουτήξει στα φρένα για τον μπροστινό. :lol:  :lol:  :lol:

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το συμβάν έγινε μπροστά μου και είναι αγωνιστικό πιστεύω... το helicorsa δεν σας βοήθησε?

Τσιμπήσατε τα φρένα αλλά δεν άφησε κάποιος το γκάζι και σε αυτή τη πολύ γρήγορη στροφή δεν χωράνε δύο αυτοκίνητα

 

Link to comment
Share on other sites

Kappaalphataualphagammarhoalphaphi_12.pn

 

η ωρα της συγρουσης εχει αφησει την εξωτερικη μεχρι και την εσωτερικη  για να πεσει πανω μου και ξεκινησε πισω μου απο την εξωτερικη τι δουλεια ειχε εκει?

 

στο δευτερο replay φαινεται ξεκαθαρα το τι κενει...αν ημουν απο την εξωτερικη θα ανοιγοταν τρερμα αριστερα 

 

ολοι την ιδια γραμμη ακολουθουμε για να χωρεσουμε μονο ο βιτας ειχε αλλη 

 

Kappaalphataualphagammarhoalphaphi_13.pn

Ωραία και πες ότι ο gomar βγάζει φταίχτη τον pano v που απο ότι κατάλαβα είναι άμεσος ανταγωνιστής σου για την 4η θέση του champ.(so what)

Θες να τον περάσεις βαθμολογικά μονο και μόνο επειδή εφαγε ban 2 αγώνες...

ποιοι βαθμοι? κατω απο τετοιες συνθηκες εχουν σημασια οι βαθμοι? σε 4 αγωνες εχω εγκαταλειψει απο τετοιες συμπεριφορες αυτο δεν ειναι ban?

Έγινε επεξεργασία από kyr..
Link to comment
Share on other sites

οτι ησουν προκλητικος και με εκλεινες εχει και 1ο μερος το video αν θες να το ανεβασω το υπολοιπο αλλα δεν εισαι εσυ το θεμα προσπαθω να καταλαβω αν ειναι παραλογα αυτα που λεω

Διαφωνώ, σε έπαιζα άμυνα πάντα στα όρια των κανονισμών.

Μην πάμε πάλι εκεί όμως, γιατί θα ξανα ανεβάσω το video με τα GT3 στο Mugello.

Τώρα στα χθεσινά μιας κ είδα το replay αλλά το είδα κ live.

Το συμβάν είναι για μένα 100% φταίξιμο του Παναγιώτη. Το είπα χθες κ στο teamspeak. (αλήθεια γιατί δεν είστε όλοι μέσα???).

Ο Κυριάκος κρατήθηκε τέρμα δεξιά, ποιο δεξιά δεν πάει για να δώσει χώρο. 100% σωστός.

Μάλιστα ήταν πιο μπροστά από τον Παναγιώτη, είχε 100% δικαίωμα στην στροφή.

Ίσως μάλιστα παραέδωσε χώρο. Στην θέση του θα έκλεινα κ λίγο πιο αριστερά ώστε να έδινα στον αντίπαλο να καταλάβει ότι την στροφή την θέλω.

Πάμε στον Παναγιώτη. Ο Παναγιώτης είναι παραδοσιακά επιθετικός. Για μένα παραπάνω από ότι πρέπει. Το έχει δηλώσει ότι προσπαθεί να βελτιωθεί.

Η αλήθεια είναι ότι επειδή έχει κάνει κ άλλα , αν ήταν στο RD , το μηνάκι του θα το έτρωγε.

Στην θέση του θα άφηνα το γκάζι.

Πάμε σε αυτόν. Αν δείτε την κάμερά του, θα δείτε πως παθαίνει υπερστροφή. Πάει να διορθώσει αλλά η γραμμή του έχει ήδη κλείσει δεξιά.

Ακόμα και αν ο Κυριάκος ήταν 100% μέσα στην πίστα, πάλι θα τον πέταγε. Για αυτό ισχυρίζομαι ότι 100% φταίει ο Παναγιώτης.

 

Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι πως δεν το ήθελε. Του γλίστρησε. Αλλά κ πάλι φταίει. Γιατί να είσαι στο 110% στην πρώτη στροφη? 20 γύρους είχαμε το γ@μημένο. Ας είμαστε όλοι λίγο πιο προσεκτικοί. Ας στρίψουμε στο 90% του grip και μόλις ανοίξουν οι αποστάσεις, βουρ στον πατσά. Για ποιο λόγο να χαλάσουμε τον αγώνα κάποιου στην 1η στροφή?

 

Παναγιώτη συμφωνείς?

 

Πάμε στο helicorsa. Αποκλείεται να μην στον έδειξε. Στο replay που έχω τον δείχνει. Δεν ξέρω γιατί δεν τον είδες. Το έχεις καταμεσής της οθόνης? Αν δεν μπορείς να βασιστείς σε αυτό, κλείστο καλύτερα.

 

Αυτά κ ελπίζω πιο χαλαρά όλοι την επόμενη φορά (το μάθημά μου το πήρα από το Silverstone ).

 

Υ.Γ. Πολλά % έβαλα χεχε

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ, σε έπαιζα άμυνα πάντα στα όρια των κανονισμών.

Μην πάμε πάλι εκεί όμως, γιατί θα ξανα ανεβάσω το video με τα GT3 στο Mugello.

Τώρα στα χθεσινά μιας κ είδα το replay αλλά το είδα κ live.

Το συμβάν είναι για μένα 100% φταίξιμο του Παναγιώτη. Το είπα χθες κ στο teamspeak. (αλήθεια γιατί δεν είστε όλοι μέσα???).

Ο Κυριάκος κρατήθηκε τέρμα δεξιά, ποιο δεξιά δεν πάει για να δώσει χώρο. 100% σωστός.

Μάλιστα ήταν πιο μπροστά από τον Παναγιώτη, είχε 100% δικαίωμα στην στροφή.

Ίσως μάλιστα παραέδωσε χώρο. Στην θέση του θα έκλεινα κ λίγο πιο αριστερά ώστε να έδινα στον αντίπαλο να καταλάβει ότι την στροφή την θέλω.

Πάμε στον Παναγιώτη. Ο Παναγιώτης είναι παραδοσιακά επιθετικός. Για μένα παραπάνω από ότι πρέπει. Το έχει δηλώσει ότι προσπαθεί να βελτιωθεί.

Η αλήθεια είναι ότι επειδή έχει κάνει κ άλλα , αν ήταν στο RD , το μηνάκι του θα το έτρωγε.

Στην θέση του θα άφηνα το γκάζι.

Πάμε σε αυτόν. Αν δείτε την κάμερά του, θα δείτε πως παθαίνει υπερστροφή. Πάει να διορθώσει αλλά η γραμμή του έχει ήδη κλείσει δεξιά.

Ακόμα και αν ο Κυριάκος ήταν 100% μέσα στην πίστα, πάλι θα τον πέταγε. Για αυτό ισχυρίζομαι ότι 100% φταίει ο Παναγιώτης.

 

Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι πως δεν το ήθελε. Του γλίστρησε. Αλλά κ πάλι φταίει. Γιατί να είσαι στο 110% στην πρώτη στροφη? 20 γύρους είχαμε το γ@μημένο. Ας είμαστε όλοι λίγο πιο προσεκτικοί. Ας στρίψουμε στο 90% του grip και μόλις ανοίξουν οι αποστάσεις, βουρ στον πατσά. Για ποιο λόγο να χαλάσουμε τον αγώνα κάποιου στην 1η στροφή?

 

Παναγιώτη συμφωνείς?

 

Πάμε στο helicorsa. Αποκλείεται να μην στον έδειξε. Στο replay που έχω τον δείχνει. Δεν ξέρω γιατί δεν τον είδες. Το έχεις καταμεσής της οθόνης? Αν δεν μπορείς να βασιστείς σε αυτό, κλείστο καλύτερα.

 

Αυτά κ ελπίζω πιο χαλαρά όλοι την επόμενη φορά (το μάθημά μου το πήρα από το Silverstone ).

 

Υ.Γ. Πολλά % έβαλα χεχε

Πολύ καλή η ανάλυση αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί έπρεπε ο Κυριάκος να βγει εκτός πίστας ήταν πιο μπροστά δεν νομίζω να έπρεπε να δώσει χώρο εκτός και άν φοβήθηκε πως θα του φύγει όντας στην εσωτερική ,τα υπόλοιπα όπως ακριβώς τα λες.

Αν θέλετε βέβαια την αλήθεια που κρύβεται από πίσω θα σας την πω .

Ο Βήτας ήταν με το παραπάνω παρορμητικός γιατί ο στόχος του ήμουν εγώ από την εκκίνηση με είχε βάλει στο μάτι και με απειλούσε βεντέτα σας λέω.

Για να καταλάβετε καλύτερα θα σας πω πως μετά από δέκα εξόδους που είχα χθες ίσως τις περισσότερες που έχω κάνει ποτέ , α ρε Ιάσονα με μάτιασες άκου δεν κάνει λάθη ,οι οποίες προφανώς οφείλονται κατά ένα μεγάλο μέρος στην κατανάλωση Τσιλιλή πριν τον αγώνα ,με βλέπει κάπου στο βάθος νομίζω μετά τη δέκατη έξοδο και μου φωνάζει μεσα στα αυτιά μου αααα τη γλύτωσες αν είχαμε 2 γυράκια ακόμα θα σε πέρναγα .

Καταλάβατε τώρα ? Με έχει βάλει στο μάτι σας λέω.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

αυτο που βλέπω είναι ότι αυτός που βασίζεται στο helicorsa , δεν έχει τα μάτια του 14 στο παιχνίδι.κλείστε το να πάει στο διάολο και προσπαθήστε να κοιτάτε δεξιά Αριστερά και να υπολογίζετε που είναι ο αντίπαλος.Έτσι πιο προσεκτικοί θα είστε Όσο δεν περιμένετε να δείτε την"έτοιμη"θέση από το ελικόπτερο.
το λέω αυτό γιατί αρκετές φορές (Όπως και σε μένα συνέβη) δεν μου έχει δουλέψει σωστά αρκετές φορές.
από τότε, το έκλεισα και ησύχασα και δε νομίζω να έχω δημιουργήσει πρόβλημα.

 

 

edit: @panosdimp, Δεν ησουν σε φορμα αγαπητε! Αλλιως αλανθαστος και ασε τον αλλον να ιδρωνει απο πισω:p

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή η ανάλυση αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί έπρεπε ο Κυριάκος να βγει εκτός πίστας ήταν πιο μπροστά δεν νομίζω να έπρεπε να δώσει χώρο εκτός και άν φοβήθηκε πως θα του φύγει όντας στην εσωτερική ,τα υπόλοιπα όπως ακριβώς τα λες.

Αν θέλετε βέβαια την αλήθεια που κρύβεται από πίσω θα σας την πω .

Ο Βήτας ήταν με το παραπάνω παρορμητικός γιατί ο στόχος του ήμουν εγώ από την εκκίνηση με είχε βάλει στο μάτι και με απειλούσε βεντέτα σας λέω.

Για να καταλάβετε καλύτερα θα σας πω πως μετά από δέκα εξόδους που είχα χθες ίσως τις περισσότερες που έχω κάνει ποτέ , α ρε Ιάσονα με μάτιασες άκου δεν κάνει λάθη ,οι οποίες προφανώς οφείλονται κατά ένα μεγάλο μέρος στην κατανάλωση Τσιλιλή πριν τον αγώνα ,με βλέπει κάπου στο βάθος νομίζω μετά τη δέκατη έξοδο και μου φωνάζει μεσα στα αυτιά μου αααα τη γλύτωσες αν είχαμε 2 γυράκια ακόμα θα σε πέρναγα .

Καταλάβατε τώρα ? Με έχει βάλει στο μάτι σας λέω.

 

 

O Κυριάκος δεν βγήκε εκτός πίστας. Την ίδια σχεδόν γραμμή ακολούθησα και εγώ πίσω του. Είμαι σίγουρος ότι απλά ήταν προσεκτικός κ έδωσε όσο χώρο μπορούσε να δώσει. 

Για μια άλλη φορά ήταν άτυχος. Αν δεν ήταν εκεί , λογικά ο Πάνος V θα το έχανε και θα έβγαινε δεξιά στα χωράφια.

 

Για αυτό , προτρέπω στα πρώτα στάδια του αγώνα να είμαστε πιο προσεκτικοί.

 

Ο Πάνος V έχει μια τάση να πάρει όσες θέσεις γίνεται στην εκκίνηση. Το είδαμε κ στην Barcelona με τα BMW.

 

Οκ μαζί του. Αλλά αν σκεφτούμε τα collisions του Assetto που στα πλαινά έχουν πρόβλημα + τον περιορισμό στις αισθήσεις μας, θα ήταν προτιμότερη μια πιο "μαλακή" προσέγγιση.

 

Ιάσονα στο συμβάν αυτό δεν φταίει το Helicorsa. Ο Παναγιώτης έκλεισε δεξιά λόγω υπερπροσπάθειας στην 1η στροφή. Για μένα φάουλ.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω σε καποια Δημητρη αλλα κυριως σε ενα!

 

Στην θέση του θα έκλεινα κ λίγο πιο αριστερά ώστε να έδινα στον αντίπαλο να καταλάβει ότι την στροφή την θέλω.

 

σε αυτο.Ο Κυριακος παρα ηταν δεξια πριν την στροφη.Οφειλε να ξερει οτι ΔΕΝ θα τον παρει στην γραμμη που ειναι και τελικα ετσι εγινε.
Επρεπε απο πριν να του δειξει να καταλαβει οτι "ψιτ φιλε , ειμαι και εγω εδω"

 

Και ερχομαι και ξανα λεω πως γνωριζοντας τους αντιπαλους μας και ο Παναγιωτης οντας πιο επιθετικος οδηγος , θα προσαρμοζα την οδηγηση μου συμφωνα με τον αντιπαλο.
Δηλαδη ; Η θα αφηνα γκαζι , η θα διεκδικουσα τον χωρο μου απο την αρχη κατι που ΔΕΝ εκανε ο Κυριακος.Αλλιως οπως εγινε και με μενα στην redbull που πηγαμε να περασουμε μια στροφη 3 αμαξια :hehe:Θα μπορουσα να ειχα αφησει το γκαζι.Αλλα δε φανταστηκα οτι θα μας την εφερναν ετσι τα collisions:p
Εν τελει,
100% φταιξιμο ο Πανος δεν εχει..Φταινε και οι δυο για αυτο τα λεω αγωνιστικα συμβαντα.

Οσο για το χελικορσα , γενικα μιλαω.Δοκιμαστε χωρις 2-3 αγωνες.Εισαι πιο "ξυπιος" ingame

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

O Κυριάκος δεν βγήκε εκτός πίστας. Την ίδια σχεδόν γραμμή ακολούθησα και εγώ πίσω του. Είμαι σίγουρος ότι απλά ήταν προσεκτικός κ έδωσε όσο χώρο μπορούσε να δώσει. 

Για μια άλλη φορά ήταν άτυχος. Αν δεν ήταν εκεί , λογικά ο Πάνος V θα το έχανε και θα έβγαινε δεξιά στα χωράφια.

 

Για αυτό , προτρέπω στα πρώτα στάδια του αγώνα να είμαστε πιο προσεκτικοί.

 

Ο Πάνος V έχει μια τάση να πάρει όσες θέσεις γίνεται στην εκκίνηση. Το είδαμε κ στην Barcelona με τα BMW.

 

Οκ μαζί του. Αλλά αν σκεφτούμε τα collisions του Assetto που στα πλαινά έχουν πρόβλημα + τον περιορισμό στις αισθήσεις μας, θα ήταν προτιμότερη μια πιο "μαλακή" προσέγγιση.

 

Ιάσονα στο συμβάν αυτό δεν φταίει το Helicorsa. Ο Παναγιώτης έκλεισε δεξιά λόγω υπερπροσπάθειας στην 1η στροφή. Για μένα φάουλ.

Συμφωνώ, ο Κυριάκος προσπάθησε να δώσει χώρο στον οποιοδήποτε κινούμενο από αριστερά του - και καλά έκανε, ο Παναγιώτης έπρεπε να είναι ποιο προσεχτικός!

Κυριάκο, μαζί σου - αλλά σταμάτα τα περί συνωμοσιών - δεν υπάρχουν τέτοια πράγματα στις συναντήσεις μας - απλώς έτυχαν πολλά μαζί και δεν ξέρεις τι να πιστέψεις! :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Στο συγκεκριμένο περιστατικό πιστεύω κι εγώ ότι φταίει ο Παναγιώτης. Ο Κυριάκος το μόνο κακό που έκανε ήταν ότι η γραμμή του ήταν υπερβολικά "παθητική". Αυτό όμως για μένα δεν σημαίνει ότι ο Vitas πρέπει να αλλάξει το στυλ οδήγησής του. Μου αρέσει που υπάρχουν οδηγοί με διαφορετικά στυλ, αλλιώς θα οδηγούσαμε όλοι σαν ρομποτάκια. Η επιθετικότητα είναι το thing του και μια που όλοι πλέον λίγο-πολύ γνωριζόμαστε, μπορούμε να αντιμετωπίζουμε τον καθένα διαφορετικά. Π.χ. στον Παναγιώτη μπορεί κάποιος όταν τον δει στον καθρέπτη του να κάνει πιο αυστηρό defending. Ή να φροντίσει φύγει γρήγορα από τη μέση όπως έκανα εγώ :p

 

Edit: Μην το ξεχάσω, Frost και Άρη ελπίζω να μην σας φάνηκε ότι έκανα blocking, ήταν στενή η πίστα και πραγματικά φοβόμουν να ξακρίσω σε κάτι σημεία που πήγατε να κάνετε προσπέραση.

Έγινε επεξεργασία από gchristod
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.