Jump to content



[Greek Gatherings 24-01-2016] Lotus Exige V6 Cup - Bridgehampton Race Circuit (Fall)


wolves

Recommended Posts

Με ενοχλει πολύ που όταν βγαίνεις εκτός είναι σαν να κολλάς στα ......

Στις λάσπες.

 

Αν απλά έφευγε ανεξέλεγκτο θα ήταν πολύ καλύτερα και ρεαλιστικότερα τα πράγματα. (Το εχω δεί και σε άλλες πίστες του ασέτο και στο σιλβερστον στο σημείο που έφαγα την τριλή προσπέραση - με το που βγαίνεις απο την πίστα σαν να μπαίνει κόφτης στα άλογα, δεν πα να εχει καλύτερη άσφαλτο εκτος...)

Αν δεν είναι του σέρβερ ιδιοτροπία για να αποθαρρύνει κλεψίματα είναι πολύ μεγάλη μπαγκιά και προγραμματιστικό γιωτιλίκι...

Αν είναι feature του σέρβερ βγάλτε το αμέσως. Είναι εμετικό...

 

Ενας εξομοιωτής οφείλει να εχει physics όχι μόνο στην πίστα αλλά και στα πέριξ της πίστας, αμοπαγίδες γρασίδι, νερό, ποτάμι λίμνη, δεντρο γκρεμός...

Αντί να χρεώνουν 15 το dream p δε στρώνουν κώ... να φτιάξουν τα βασικά...

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ξεκινηστε default μεχρι να βρειτε τα πρωτα πατηματα σας...Απο κει και μετα αρχιστε να πιεζετε σιγα σιγα και οταν αρχισετε να πιανετε τα ορια του default setup, τοτε ξεκινηστε το πειραγμα...

 

Εγω το μονο που εκανα ειναι να βγαλω το tc εντελως για αρχη...

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Με ενοχλει πολύ που όταν βγαίνεις εκτός είναι σαν να κολλάς στα ......

Στις λάσπες.

 

Αν απλά έφευγε ανεξέλεγκτο θα ήταν πολύ καλύτερα και ρεαλιστικότερα τα πράγματα. (Το εχω δεί και σε άλλες πίστες του ασέτο και στο σιλβερστον στο σημείο που έφαγα την τριλή προσπέραση - με το που βγαίνεις απο την πίστα σαν να μπαίνει κόφτης στα άλογα, δεν πα να εχει καλύτερη άσφαλτο εκτος...)

Αν δεν είναι του σέρβερ ιδιοτροπία για να αποθαρρύνει κλεψίματα είναι πολύ μεγάλη μπαγκιά και προγραμματιστικό γιωτιλίκι...

Αν είναι feature του σέρβερ βγάλτε το αμέσως. Είναι εμετικό...

 

Ενας εξομοιωτής οφείλει να εχει physics όχι μόνο στην πίστα αλλά και στα πέριξ της πίστας, αμοπαγίδες γρασίδι, νερό, ποτάμι λίμνη, δεντρο γκρεμός...

Αντί να χρεώνουν 15 το dream p δε στρώνουν κώ... να φτιάξουν τα βασικά...

Δηλαδη πατας το γκαζι και δεν δινει?

Link to comment
Share on other sites

Με ενοχλει πολύ που όταν βγαίνεις εκτός είναι σαν να κολλάς στα ......

Στις λάσπες.

Μα για αυτο το δε λενε αμμοπαγιδα, για να κολλαει το αυτοκινητο και να μη φευγει ανεξελεγκτο ή κανω λαθος;

Και σε αυτη την πιστα ειναι και φυσικη η αμμος....

 

Εγω για το combo, εχω να σας δωσω την εξης συμβουλη:

Καλο το hotlapping, και ειδικα σε αυτη την πιστα ειναι σκετη πορωση, ισως η καλυτερη πιστα (για μενα) για να κοβεις στροφες μονος σου (την nords την εχω βαρεθει πια, ειναι πολυ μεγαλη), ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΧΗ: ΤΡΕΞΤΕ ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ με αρκετα αυτοκινητα, εστω και με ΑΙ. Στον αγωνα αλλαζει τελειως η εμπειρια της. Αλλο πραγμα τελειως. Μη σας ερθει αποτομα την Κυριακη :jumpy:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

όπου και να πατήσεις εχει το ίδιο % traction.

Τι άμμος, τι βράχος, τι χώμα τί γρασίδι...

Ακόμα και αν πατήσεις σε texture ασφάλτου εκτός πίστας...

Σου δίνει μια αίσθηση σαν να απλά να πέφτουν οι rpm και να ψοφάει ο κινητήρας.

Ας σπίναρε ανεξέλγκτα και ας τραβούσε το τιμόνι προς στα σημεία που η άμμος θάβει τις ρόδες. Στην τελική ας θαβόταν τελείως και ας κολλούσες...

Ας βυθιζόταν απότομα ή ρόδα που χώνεται στην άμμο και ας σβούριζες στον άξονα της...

Αν δε βλέπεις το πρόβλημα τότε απλά εχεις παρασυνηθίσει την πίστα...

 

Δεν είναι μόνο πρόβλημα της πίστας.

Και στην barcelona στο πρώτο S λίγο να παρεκλινες τα ίδια και στην silverstone στις 2 δεξιές.

 

Το off road κομμάτι το εχουν αφήσει χωρίς physics και για να μην το πάρεις χαμπάρι πεναλντοποιούν κάθε extreme γραμμή που πάει προς εκτός πίστας... 

 

Ακόμα και ίσιο 2πλό S να περάσεις φλατουτ στην ευθεία, απο σημείο μη εγκεκριμένο απο την κούνος :p , παίζει να χάνεις σε σχέση με πέρασμα με 2-3 φρεναρίσματα της κανονικής αγωνιστικής γραμμής, ούτος ώστε να μην επιχειρήσεις καν...

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως ετσι και πατησω εξω και εχει διαφορετικη επιφανια εφυγε για πλακα. Στο silverstone π.χ η πρασινη τσιμεντενια επιφανεια σε σχεση με την γκρι ειναι η μερα με τη νυχτα, στο γρασιδι ναι μεν πας αλλα γυριζεις για πλακα και στην αμμο πας με δυσκολια, γκαζι δινει οσο θελω δεν μου κοβει τπτ.

Αυτα σε ολες τις official πιστες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως ετσι και πατησω εξω και εχει διαφορετικη επιφανια εφυγε για πλακα. Στο silverstone π.χ η πρασινη τσιμεντενια επιφανεια σε σχεση με την γκρι ειναι η μερα με τη νυχτα, στο γρασιδι ναι μεν πας αλλα γυριζεις για πλακα και στην αμμο πας με δυσκολια, γκαζι δινει οσο θελω δεν μου κοβει τπτ.

Αυτα σε ολες τις official πιστες.

Δοκίμασε στην barca να περάσεις το 1S απο την άλλη πλευρά του κέρμπ. :p

Επίσης στην silverstone εκεί που φρενάραμε στις δεξιές για να τοποθετηθούμε, δοκίμασε να πας ευθεία στις escape routes https://youtu.be/h7dXIURDkyk?t=88 χωρίς να φρενάρεις θα δείς ότι σε κόβει το assetto λες και εχει auto brakes. 

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

@uhu, στο AC το λένε Damping, ονομασία που εξηγεί και τον τρόπο λειτουργίας του.

Σε αμμοπαγίδες περισσότερο και γρασσίδι λιγότερο είναι κάπως ρεαλιστικό, αλλά σε άσφαλτο εκτός πίστας ,όπως πχ το σημείο που δείχνεις στην Silverstone, είναι, το λιγότερο, εκνευριστικό...

Δεν καταλαβαίνω γιατί αποφάσισαν να το έχουν έτσι αλλά καλώς ή κακώς είναι ένα από τα arcade features του παιχνιδιού.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εχει παιγνίδια που μόλις πατάει δεύτερος τροχός έξω απο την άσπρη γραμμή σου πετάει κόκκινο χρονόμετρο

και μέχρι να περάσουν τα 1-2-5-10-25 δευτερόλεπτα ποινής που σου έχει επιβληθεί δεν έχεις απλά γκάζι..

Με έναν τρόπο πρέπει να περιοριστούν αυτά τα πλεονεκτήματα απο αυτούς που έστω και για μερικά χιλιοστά είναι εκτός των

επιτρεπομένων ορίων.

Στα πλαίσια αυτά λοιπόν, εγώ προσωπικά δέχομαι αυτού του είδους την συμπεριφορά..

Θα ήθελα να υπάρχει σε κάθε σημείο που μπορείς να αποκτήσεις πλεονέκτημα αλλά μέχρι τώρα δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο..

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ενα σημερινο βιντεο απο μενα (κιτρινος) εναντιον του Θοδωρη (κοκκινος)
 

 

edit: συμφωνω απολυτα με τον Lazydog.Το σεταπ ειναι το τελευταιο σε αυτο το combo.Οι χρονοι μου ειναι με default setup.(μονο καυσιμο αλλαζω)

Ειναι τοσο δυσκολη η πιστα , που αν δε βρεις τα σωστα πατηματα , χρονο δε θα κανεις και το πιο γρηγορο σεταπ να εχεις :p

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

το combo είναι τέλειο! βλέποντας το βίντεο πορώνεσαι αλλά μόλις μπεις να κάνεις καμιά γύρα, συνειδητοποιείς πως θα προτιμούσες ένα 4 Χ 4 για να ανεβαίνεις καλύτερα τους αμμόλοφους!  :D

 

Δυστυχώς δεν ξέρω αν θα προλάβω να προπονηθώ και να τρέξω την Κυριακή, γιατί προς το παρόν το FUN CUP μας έχει βάλει σε μπελάδες μέχρι να αποφασίσουμε ποιο αυτοκίνητο μας ταιριάζει καλύτερα  :slap:  :wall:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το combo πραγματικά πολύ απολαυστικό, μπράβο Κώστα!

Προσπάθησα να μπω χτες online στο thelab αλλά με έκανε kick (το έτρεξα τελικά hotlap). Μπορεί να είχα παλιότερη version της πίστας... Την πέταξα λοιπόν και πήγα να κατεβάσω ξανά από RD αλλά μου έγραφε ότι θέλει 3 - 4 ώρες για να κατέβει, με VDSL??? :huh:

Θα ξαναδοκιμάσω σήμερα...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τεχνικη πιστα...αν φυγεις εστω κ λιγο απο τις γραμμες σου, χαιρετας τον αγωνα...

 

Ειναι track ομως περισσοτερο για κυνηγι χρονου και οχι τοσο πολυ για αγωνα

 

I like it never the less :)

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.