Jump to content



Wamta FUN, dual class, team cup!


Stelios F.

Recommended Posts

Ξέρω οτι δεν πρέπει να μιλήσω... (και δεν με αφορά, ούτε είμαι αγωνοδίκης στο καπ σας, ούτε τίποτα..)

Αλλά το αυτοκινητάκι εμπρός, (άσχετα που έχει χάσει την φόρα του για τον οποιοδήποτε λόγο) δεν έχει καμία υποχρέωση να φύγει απο την 

αγωνιστική γραμμή. Δεν εισέρχεται απο έξοδο για να παραχωρήσει γραμμή. Ακόμα και σε καθεστώς μπλέ σημαίας να ήταν, με τις οδηγίες που

έχουν δωθεί, θα έπρεπε να κινηθεί ακριβώς εκεί. (απλά αν είχε μπλέ σημαία θα αφηνε το γκάζι όταν έτρωγε γύρο)

Είναι υποχρέωση του πίσω να εκτιμήσει αν μπορεί να προσπεράσει με ασφάλεια ή όχι.

Προφανώς το να γίνει η προσπέραση απο τα δεξιά, θα είχε μεγαλύτερες απώλειες ταχύτητας γιατί ήθελε να στρίψεις το τιμόνι δεξιά και

να αφήσεις το γκάζι, ενώ η επιλογή του αριστερά ήταν η απλή για να μη χαθεί η δυναμική που είχε το όχημα.

Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ οτι είναι μπλοκινκγ αυτό που έκανε ο φαταλάρα, απλά κράτησε την πορεία του, δεν έκανε κίχ δεξιά, κίχ αριστερά.

Για εμένα, η συγκεκριμένη προσπέραση με τους 4 τροχούς εκτός πίστας αποτελεί φάουλ και επιφέρει ποινή.

Οπως και η θέση του φαταλαρα στην αμέσως προηγούμενη στροφή αποτελεί αντίστοιχα παρόμοιο φάουλ..

Δεν έχει καμία θέση το αυτοκίνητο εκεί, εκτός αν προσπαθεί να αποφύγει σύγκρουση.

(Αυτά όλα βασίζονται στους κανονισμούς και τις οδηγίες που έχουν κατά καιρούς δοθεί σε όλους μας..)

Εγώ αν ήμουν ο φαταλάρα και δεχόμουν τέτοια προσπέραση απο έξω απο την πίστα, θα έκοβα ξεκάθαρα αριστερά,

για να βγάλω τον αντίπαλο στα γρασίδια και να χάσει χρόνο..

Είναι θεμιτό να κρατάμε πίσω τον ταχύτερο οδηγό όλων, αρκεί να μην αλλάζουμε δευτερη φορά τη γραμμή μας..

Να μην κλείνουμε την πορεία μας πρίν την προβλεπόμενη όταν είναι να στρίψουμε..

Να μην φρενάρουμε στα 300 μέτρα αντι για τα 50 και να λέμε μετά μας έκαναν dive bombing..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μαλιστα το εχω κανει σε αγωνα του racedepartment, εχω κολλησει πισω απο αυτοκινητο με περισσοτερη φορα με βλεπει οτι θελω να παω δεξια με κλεινει βγαινω εκτος για να μην πεσω πανω του μπαινω μπροστα του και ολο RD και ο Ακης ελεγε για παραβιαση και 30 μερες ban, βιντεο αργοτερα γτ εχω δουλεια. Το ιδιο ακριβως γινεται εδω αλλα φταιει αλλος;

Δεν ειναι θεμα ποινης αλλα δεν μπορουμε να λεμε τη μια ετσι και την αλλη αλλιως.

Θυμάμαι αυτό που περιγράφεις ότι συνέβη στην εκκίνηση όπου οι συνθήκες ήταν διαφορετικές, υπήρχε γενικό μποτιλιάρισμα και έλλειψη χώρου (3 αυτοκίνητα πλάι πλάι). Είναι ανόμοια περιστατικά.

 

Γενικά θα ήθελα να δω οδήγηση με 0 incidents και ας είναι πιο λίγο πιο συντηρητική. Aς το δούμε σαν challenge: "πώς να οδηγήσω ώστε να μην έχω κανένα incident σε όλο το event". Δεν το λέω για τον Ηλία, αλλά γενικά για όλους μας. Είναι δεδομένο ότι όποιος το κάνει αυτό θα τερματίσει πιο ψηλά και ας είναι και 0.5 πιο αργός ανά γύρο από το αν πίεζε στο 100%.

Link to comment
Share on other sites

Να μην κλείνουμε την πορεία μας πρίν την προβλεπόμενη όταν είναι να στρίψουμε..

Να μην φρενάρουμε στα 300 μέτρα αντι για τα 50 και να λέμε μετά μας έκαναν dive bombing..

Ποιος το έκανε αυτό?

Δεν είδα κανέναν να μιλάει για divebombing...

 

 

Άκη και Στέλιο κακώς το επιτρέπετε όλο αυτό.

Όταν μιλάμε για ένα επίσημο cup με επίσημους αγωνοδίκες οι όποιες ενστάσεις γίνονται μόνο μεταξύ των εμπλεκόμενων και σίγουρα όχι δημόσια.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

 

Όταν μιλάμε για ένα επίσημο cup με επίσημους αγωνοδίκες οι όποιες ενστάσεις γίνονται μόνο μεταξύ των εμπλεκόμενων και σίγουρα όχι δημόσια.

 

 

Ε, εντάξει, δεν είναι και τόοοσο επίσημο το WAMTA :-). Εϊναι καλό που γίνεται δημόσια για να μαθαίνουμε και οι υπόλοιποι τι ισχύει και τι πρέπει να κάνουμε...

 

Έχοντας αρχίσει να μαθαίνω τον τρόπο οδήγησης κάποιων από εδώ μέσα, μπορώ να καταλάβω ποιος τάσσεται υπέρ της μιας ή της άλλης άποψης. Δεν ξέρω αν συμφωνώ με τον fatalara ή με τον Άκη, πολύ πιθανόν αν ήμουν εγώ στη θέση του είτε να "εμπόδιζα" το αυτοκίνητο πίσω μου μένοντας στη γραμμή μου, με το σκεπτικό πως παραμένω στην αγωνιστική γραμμή, - ασχέτως για πιο λόγο έχασα ταχύτητα - καθώς επίσης και με το σκεπικό πως αυτός που επιχειρεί προσπέραση έχει την ευθύνη της προσπέρασης, αλλά το πιο πιθανό είναι να του έκανα χώρο, όχι επειδή το θεωρώ παράνομο το μπλοκάρισμα, αλλα περισσότερο από φόβο πως θα με τρακάρει από πίσω και θα φέρω σβούρες στα χωράφια...

 

Βλέποντας το βίντεο δε νομίζω πως τίθεται θέμα αν ο fatalara μπλόκαρε τον Άρη (που τον μπλόκαρε αφού συνέχισε σα να έτρεχε μόνος του αδιαφορώντας για το αυτοκίνητο πίσω του), αλλά αν αυτό που έκανε επιτρέπεται ή όχι, κι αν δεν επιτρέπεται, θα ήθελα μια πιο ξεκάθαρη απάντηση για να το καταλάβω. Υπάρχει π.χ. κανόνας που λέει πως αν απο λάθος μου χάσω ταχύτητα και δέχομαι επίθεση, πρέπει να διευκολύνω την προσπέραση, αλλάζοντας την γραμμή, ή κάτι τέτοιο;

 

Ρωτάω για να μάθω και όχι για να πάρω το μέρος κανενός...

Link to comment
Share on other sites

Ποιος το έκανε αυτό?

Δεν είδα κανέναν να μιλάει για divebombing...

 

 

Άκη και Στέλιο κακώς το επιτρέπετε όλο αυτό.

Όταν μιλάμε για ένα επίσημο cup με επίσημους αγωνοδίκες οι όποιες ενστάσεις γίνονται μόνο μεταξύ των εμπλεκόμενων και σίγουρα όχι δημόσια.

Γενικά το λέω Κώστα.. Οχι στο συγκεκριμένο συμβάν...

Γενικά θα ήθελα να δω οδήγηση με 0 incidents και ας είναι πιο λίγο πιο συντηρητική. Aς το δούμε σαν challenge: "πώς να οδηγήσω ώστε να μην έχω κανένα incident σε όλο το event". Δεν το λέω για τον Ηλία, αλλά γενικά για όλους μας. Είναι δεδομένο ότι όποιος το κάνει αυτό θα τερματίσει πιο ψηλά και ας είναι και 0.5 πιο αργός ανά γύρο από το αν πίεζε στο 100%.

Ελα βρέ..

Εχεις δεί ποτέ πραγματικό αγώνα αυτοκινήτων χωρίς ατύχημα?

Δε γίνεται να μην πιέζεις..

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θεωρώ ότι από τη στιγμή που ο Ηλίας βγήκε εκτός πίστας πάνω στη στροφή μου έδωσε το δικαίωμα να διεκδικήσω την αγωνιστική γραμμή που στο συγκεκριμένο σημείο (3ο δευτερόλεπτο του 2ου βίντεο πάνω στη στροφή) ήταν δεξιά όπου και εγώ κατευθύνθηκα μόλις αντιλήφθηκα την έξοδό του. Ο Ηλίας όμως ξαναμπαίνει μέσα με κίνδυνο να πέσει πάνω μου και ξαναπιάνει δεξιά (ενώ θα έπρεπε να κάτσει αριστερά για να αποφύγει οποιοδήποτε ατύχημα κατά την είσοδο) όπου είχα ήδη πάρει κατεύθυνση εγώ με αποτέλεσμα να με κλείσει προς τα δεξιά. Ας πούμε ότι δικαιούταν να το κάνει αυτό! Τι άλλο μου απέμενε εμένα να κάνω από το να διεκδικήσω την αριστερή πλευρά (κατά την έξοδο από τη στροφή)? 

Η ένστασή μου λοιπόν ήταν στο ότι έφαγα 2 φορές πόρτα!

Τελικά πέρασα (με το ζόρι) αλλά αυτό είχε αποτέλεσμα να δεχθώ στο τέλος της ευθείας ένα divebombing το οποίο το περίμενα γι' αυτό και το απέφυγα με κόστος το προβάδισμα που είχα αποκτήσει.

Τα συμβάντα αυτά ίσως τα δεχτώ και σαν "αγωνιστικά" στον επόμενο γύρο (όχι στροφή) όμως όπου με εμβόλισε ο Ηλίας πάνω σε στροφή - επειδή μάλλον έχασε τα φρένα του - δεν θεωρείται λάθος του?

Θα βάλω βίντεο μόλις μπορέσω.

Link to comment
Share on other sites

Κακως το συζηταμε σε αυτο το γενικο θεμα και οχι στου αγωνα.
Αρη στο επομενο ηταν καθαρη προσπεραση γιατι φρεναρες πολυ νωρις.Οπως επισης σιγουρα δε θεωρειται divebomb αφενος οτι φρεναρες αρκετα νωρις , αφετερου ο Ηλιας στο σημειο που τελειωσε το φρεναρισμα του και ξεκινησε να παιρνει την στροφη ειχε πολυ περιθωριο ακομα.
 

edit : oops sorry . ειπες γυρο οχι στροφη..δωστε ακυρο

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
Link to comment
Share on other sites

Καλό είναι να συνεχίσετε με pm τις συζητήσεις και εάν προκύψει απορία, ρωτάτε (πάλι με pm). Όπως είπα, προτείνω να οδηγούμε με τέτοιο τρόπο ώστε να ελαχιστοποιούμε την πιθανότητα εμπλοκής σε ατύχημα. Ιδίως στο 1ο lap περιμένουμε 0 επαφές. Στους απρόσεκτους θα πέφτει καμπάνα.

 

Επίσης, θα εξετάζονται τα reports που γίνονται εντός 48ώρου από τη λήξη του αγώνα και έχουν επαρκή στοιχεία (περιγραφή συμβάντος, γύρος κλπ). Reports του τύπου "δες τι έγινε στο τέλος του αγώνα" δεν είναι αποδεκτά. Θα εξετάζεται και αυτός που κάνει το report φυσικά.

 

 

Είναι λογικό να συμβούν κάποια μικροατυχήματα σε κάθε race. Στο τέλος του cup θα έχει ενδιαφέρον να δούμε σε πόσα ατυχήματα πήραμε μέρος -ο καθένας για τον εαυτό του. Αν εγώ πχ έχω επαφές και στους 5 αγώνες, ε κάτι κάνω στραβά (ακόμα και να μη "φταίω"). Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλό είναι να συνεχίσετε με pm τις συζητήσεις και εάν προκύψει απορία, ρωτάτε (πάλι με pm). Όπως είπα, προτείνω να οδηγούμε με τέτοιο τρόπο ώστε να ελαχιστοποιούμε την πιθανότητα εμπλοκής σε ατύχημα. Ιδίως στο 1ο lap περιμένουμε 0 επαφές. Στους απρόσεκτους θα πέφτει καμπάνα.

 

Επίσης, θα εξετάζονται τα reports που γίνονται εντός 48ώρου από τη λήξη του αγώνα και έχουν επαρκή στοιχεία (περιγραφή συμβάντος, γύρος κλπ). Reports του τύπου "δες τι έγινε στο τέλος του αγώνα" δεν είναι αποδεκτά. Θα εξετάζεται και αυτός που κάνει το report φυσικά.

 

 

Είναι λογικό να συμβούν κάποια μικροατυχήματα σε κάθε race. Στο τέλος του cup θα έχει ενδιαφέρον να δούμε σε πόσα ατυχήματα πήραμε μέρος -ο καθένας για τον εαυτό του. Αν εγώ πχ έχω επαφές και στους 5 αγώνες, ε κάτι κάνω στραβά (ακόμα και να μη "φταίω"). Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός!

οκ. σταματάω, γιατί δεν είχα πρόθεση να το κάνω θέμα απλώς ποιο πολύ για να καταλάβω αν κάποια πράγματα τα κάνω σωστά ή λάθος. Σαν "νέος" μαθαίνω και εγώ και ο μόνος τρόπος είναι να τα συζητάμε αυτά! :p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

στον επόμενο γύρο (όχι στροφή) όμως όπου με εμβόλισε ο Ηλίας πάνω σε στροφή - επειδή μάλλον έχασε τα φρένα του - δεν θεωρείται λάθος του?

 

Και βεβαια ειναι λαθος μου, αν η ποινη ηταν για αυτο θα σου ζητουσα και συγνωμη, σε περιμενα κιολλας.

Στην περιπτωση ομως που εξεταστηκε πρεπει να μου δωσεις τη θεση πισω, παρολα αυτα ομως εγω δεν ειπα τπτ αφησα τον αγωνα να συνεχιστει. Αφου καταφερες να περασεις απο εκει για μενα... μαγκας, σου το ειπα εξαλλου.  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικα θα γινει κ δω οπως στο gatherings...

 

Ειπαμε να περναμε λιγο καλα κ παλι μιλαμε για ποινες , ποντους κ λοιπες μ@λ@κιες(σορρυ αλλα ειναι)

 

Το "fun" του τιτλου αυτοαναιρείται

 

Δεν μου καιγεται καρφι για τους ποντους ή σε τι θεση ειμαι/θα ειμαι.

 

Προκαταβολικα το λεω οτι αν συνεχισουμε κ δω τα ιδια, θα αποχωρησω(ξερω χ3στηκατε)

 

@fatalara, αγορινα αν ειναι θα στο πω ενωριτερα να κανονισεις για νεο συμπαιχτη, σορρυ αλλά.... :)

 

Με αγαπη...παντα ^_^

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Τελικα θα γινει κ δω οπως στο gatherings...

 

Ειπαμε να περναμε λιγο καλα κ παλι μιλαμε για ποινες , ποντους κ λοιπες μ@λ@κιες(σορρυ αλλα ειναι)

 

Το "fun" του τιτλου αυτοαναιρείται απο τα τεκτενομενα.

 

Δεν μου καιγεται καρφι για τους ποντους ή σε τι θεση ειμαι/θα ειμαι.

 

Προκαταβολικα το λεω οτι αν συνεχισουμε κ δω τα ιδια, θα αποχωρησω(ξερω χ3στηκατε)

 

@fatalara, αγορινα αν ειναι θα στο πω ενωριτερα να κανονισεις για νεο συμπαιχτη, σορρυ αλλά.... :)

Κανενα θεμα φιλε κανε οτι σε ευχαριστει αλλα δωστους μια ευκαιρια ακομα.
Link to comment
Share on other sites

Δε βλέπω πουθενά drama. Απλά πράγματα: τρέχουμε, γίνονται reports, εξετάζονται, μπαίνουν ποινές, προχωράμε στον επόμενο αγώνα.

Practice, keep it clean και οι συζητήσεις γίνονται με pm!

 

Ακόμα και report να σας κάνουν μην ξενερώνετε, δεν είναι αιτία πολέμου. Το παίρνεις πολύ στραβά @Lazy Dog χωρίς λόγο. Δεν είδα πουθενά κατινιές και χαρακτηρισμούς (και ούτε πρόκειται), απλή συζήτηση γίνεται. Όποιος συμμετέχει στο cup αποδέχεται αυτομάτως και τους κανονισμούς και τις πιθανές ποινές που μπορεί να προκύψουν από παραβίασή τους.

Το να φας μια ποινή δε σημαίνει ότι σε είπε κανείς "καμπούρη", απλά κινούμαστε εντός συγκεκριμένου σετ κανόνων. Έτσι είναι τα cups.

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Επειδη μαλλον γραφω με Γραμμικη Α και συνεπως δεν γινομαι κατανοητος, θα τα λεμε ingame που ειναι και το fun μερος της ολης υποθεσης. :)

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.