Jump to content



Wamta FUN, dual class, team cup!


Stelios F.

Recommended Posts

Αυτό είναι antisim racing όμως...

Λάθος.. Βάλαμε μαγνητάκι στο σωληνάκι βενζίνης που αποδεδειγμένα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου μέχρι και 25% !!!!

(μην απαντήσει κανείς σοβαρά :p)

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχάσετε να μπείτε στο ts σήμερα (όποιος δεν έχει διεύθυνση ας μου στείλε pm).

Δεν πειράζει αν τυχόν δεν έχετε μικρόφωνο, απλά το χρησιμοποιούμε για να μπορούμε να συνεννοηθούμε σε περίπτωση απροόπτου.

 

Το push to talk είναι επίσης απαραίτητο, δεν πρέπει να ακούγεται τίποτα κατά τη διάρκεια qualify και race!!!

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχάσετε να μπείτε στο ts σήμερα (όποιος δεν έχει διεύθυνση ας μου στείλε pm).

Δεν πειράζει αν τυχόν δεν έχετε μικρόφωνο, απλά το χρησιμοποιούμε για να μπορούμε να συνεννοηθούμε σε περίπτωση απροόπτου.

 

Το push to talk είναι επίσης απαραίτητο, δεν πρέπει να ακούγεται τίποτα κατά τη διάρκεια qualify και race!!!

 

Ελπίζω να τηρηθεί το Bold από όλους!!! (Άρη!!!)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και καλορυθμισμένο να είναι το automatic voice, ΠΑΝΤΑ ακούγονται θόρυβοι κατά τη διάρκεια του αγώνα, γι'αυτό plssss PUSH TO TALK!!


O server θα γίνει restart στις 20:00 για να ξεκινήσει το επίσημο practice session. Στις 21:00 έχουμε το qualify κανονικά κλπ.

 

Όσοι θέλουν να δούνε το race από live map μέσω web broswer, θα μπορούν να το κάνουν μπαίνοντας στο http://tinyurl.com/wamta-live

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μετά το πρώτο race θα πρέπει να εξετάσουμε κάποια πράγματα ξανά:

 

1.Από εδώ και πέρα, όταν μια Lotus έρχεται να ρίξει lap σε ένα FIAT θα πρέπει να ενημερώνει στο Teamspeak

Παράδειγμα: Άκη έρχομαι και έχεις μπλε σημαία

Το FIAT απλά θα πρέπει να βγει από την αγωνιστική γραμμή.

Να υπενθυμίσω πως δεν υπάρχει κανόνας να υποχρεώνει το αργό αυτοκίνητο να κάνει άκρη αλλά είναι κοινή λογική νομίζω.

 

2. ΟΛΟΙ κάνουν ΟΛΑ τα laps, ανοίξτε το standard application του AC που δείχνει τα Laps σε στυλ 10/22 , 20/22 κλπ. για να μην μπερδεύεστε.

Όποιος δεν τερματίσει παίρνει DNF από εδώ και πέρα (και 0 πόντους).

Στην περίπτωση του Thazio και μόνο για αυτό το race, επειδή μπερδεύτικε τερματίζει τελευταίος και παίρνει τα 7 points.

 

3. Συζητήθηκε η περίπτωση δυνατότητας αλλαγή αυτοκινήτου, έφτιαξα ένα poll για να δούμε τι νομίζουν όλοι, ψηφίστε εδώ:

 

http://goo.gl/forms/CkOaMs8JnS

 

Οι ψήφοι θα καταμετρηθούν την Κυριακή!

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1.Από εδώ και πέρα, όταν μια Lotus έρχεται να ρίξει lap σε ένα FIAT θα πρέπει να ενημερώνει στο Teamspeak

Παράδειγμα: Άκη έρχομαι και έχεις μπλε σημαία

Επιτρεψτε μου να διαφωνησω σε αυτο...

Θα υπαρξουν στιγμες που θα επικρατησει χαμος, οταν για παραδειγμα εχουμε 2 και 3 περιστατικα την ιδια ωρα.

Η μπλε σημαια πιστευω ειναι αρκετη.

Οποιος δεν τη δει, εδω θα ειστε να ριξετε "καμπανες".

 

Το FIAT απλά θα πρέπει να βγει από την αγωνιστική γραμμή.

Να υπενθυμίσω πως δεν υπάρχει κανόνας να υποχρεώνει το αργό αυτοκίνητο να κάνει άκρη αλλά είναι κοινή λογική νομίζω.

Αυτο λιγακι να το ξεκαθαρισουμε.

Εγω μεχρι τωρα ειχα σαν κανονα αυτο:

Κανονες Αγωνιστικης Συμπεριφορας

  • Όταν τρώμε γύρο (όχι πίτα) ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΓΡΑΜΜΗ, απλά αφήνουμε λίγο το γκάζι ώστε να διευκολύνουμε την προσπέραση.
σημερα κατα κυριο λογο δεν το τηρησα, εκανα στην ακρη να περνανε οι lotus. Μια φορα το τηρησα και εγινε της π@#5τανας, με πηραν παραμαζωμα.

Καλο θα ηταν ξερουμε τι να κανουμε...

Έγινε επεξεργασία από wolves
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ο Ακης μαλλον αναφερεται σε περιπτωση αυτοκινητων ιδιας κλασης.

Οσο για τη μπλε σημαια δεν υποχρεωνεται οπως ειπαμε το αργο αυτοκίνητο, το teamspeak θ βοηθησει ομως

Link to comment
Share on other sites

Παράδειγμα: Άκη έρχομαι και έχεις μπλε σημαία

Σε ποιό παράλληλο σύμπαν? :p

 

Στην μπλε σημαία προτείνω τα FIAT απλά να συνεχίσουν την γραμμή τους. Το LOTUS θα το περάσει εύκολα στην ευθεία.

Προσωπικά πάντως δεν είχα θέμα. Αν έβρισκα FIAT στα φρένα, περίμενα κ πέρναγα παρακάτω, αν τον έβρισκα στις στροφές τον πέρναγα στην έξοδο από την στροφή.

Πάντα άλλαζα εγώ την γραμμή μου. Επίσης πάντα υποδήλωνα σαφώς από που θα περάσω πχ στην έξοδο αν το FIAT ηταν αριστερά , πήγαινα τέρμα δεξιά.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δε πιστεύω πως χρειάζεται ειδοποίηση από το ts για τη μπλε σημαία ειδικά στη κόντρα lotus-abarth,σήμερα έγιναν διάφορα αλλά πιστεύω δε θα ξαναγίνουν. Εντάξει πάλι μπορεί να τύχει αλλά οπως είπαμε κ άλλη φορά,ο πίσω έχει την ευθύνη της προσπέρασης. Μια σταθερή πορεία να κρατήσει κ στη ευθεία ή lotus το καταπίνει.

Link to comment
Share on other sites

 

 

3. Συζητήθηκε η περίπτωση δυνατότητας αλλαγή αυτοκινήτου, έφτιαξα ένα poll για να δούμε τι νομίζουν όλοι, ψηφίστε εδώ:

 

http://goo.gl/forms/CkOaMs8JnS

 

Οι ψήφοι θα καταμετρηθούν την Κυριακή!

 

Να πω την αποψη μου πανω σε αυτο επειδη το σκεφτομουν.Απο οτι φαινεται το γκρουπ των πιο "αργων" οδηγων προτιμησε φιατ.Αν πηγαινουν εναλλαξ τα αμααξια ανα αγωνα , τοτε παλι ολοι οι "αργοι" θα εχουν την λοτους.Αφηστε δε που μπορει να σας βοηθησει και ο teammate σας με καποιο ετοιμο σεταπ , οπως και εσεις αντιστοιχα.

Πιστευω ειναι πολυ ωραια προταση (ψηφισα 1)

Link to comment
Share on other sites

Για να πω και εγω την εμπειρια οσο αφορα την μπλε σημαια ισως βοηθησει γιατι σας ακουγα στο ΤS

Η μλπε σημαια ειναι ευδιακριτη ασε που οταν κοιταξεις στον καθρεφτη βλεπεις λοτους και καταλαβαινεις απο μακρια

Το προβλημα ειναι το πως θα το χειριστεις?  ας πουμε στις στροφες εκει θελει λιγο κατανοηση απο τις λοτους

Εγω ενεργουσα κατα περιπτωση

Eκει που μπορουσα εφευγα απο την race lane. Η πρωτη μου σκεψη ηταν αυτη παντα.Προτιμουσα να φυγω νωρις εγω απο την γραμμη παρα να τον εχω απο πισω μου στην στροφη η στα φρενα απο την εξωτερικη μου

Σε αλλη περιπτωση εμενα στην γραμμη μου και εκανα ακρη οσο μπορουσα.Eτσι του εδειχνα και το που θα περασει

Aν το χειριζομουν με συγκεκριμενο τροπο καποιες φορες θα υπηρχε προβλημα.Εξ αρχης αυτο ειχα στο μυαλο μου αλλα ειδα οτι δεν βγενει ετσι

Αλλο ενα θεμα ειναι οταν εισαι σε μαχη

Με τον δαρα ειμαστε σε κοντρα και πρεπει να δεχτουμε ντουπλαρισμα σε δυσκολο σημειο,κλεινουμε οσο μπορουμε την γραμμη ο ενας πισω απο τον αλλο σχεδον κολλητα....και συνεχιζουμε... :) Δεν ειδα ποιος ηταν στην λοτους

Ετσι βολευε και τους 3εις πιστευω.Μονο που εχασε το δικαιωμα προσπερασης ο δαρας για λιγο  :p

Γενικα ολα αυτα ευκολα φαινονται αλλα οχι παντα 

 

Επομενος δεν πρεπει να υπαρχει μια συγκεκριμενη συνταγη...Αυτο που θελουν το φιατ και το λοτους ειναι να ξεμπερδευουν γρηγορα ειναι χασιμο χρονου

Νομιζω η προειδοποιηση στο ΤS ειναι περιττη ισως να αγχωσει κι ολας.

 

Aν πρεπει να υπαρξει σαφης τροπος για μεγαλυτερη ασφαλεια,προτεινω το φιατ να μενει σταθερο στην γραμμη του, να ειναι αποκλειστικα θεμα της λοτους αλλα θα καθυστερουν 

Έγινε επεξεργασία από kyr..
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Εγω για την αλλαγη αυτοκινητου ψηφισα 3.

Ολοι πριν δηλωσουμε συμμετοχη γνωριζαμε αυτον τον βασικο ορο και τον αποδεχτηκαμε.

Μην το κουραζουμε το θεμα. Ουτε να παιδευονται οι διοργανωτες με το booking σε καθε αγωνα.

Ενας λογος που δηλωσα συμμετοχη ηταν το Fiat-ακι. Αν τωρα με υποχρεωσετε να παρω το lotus, θα υποστειτε και τις συνεπειες στον αγωνα και μην ακουσω παραπονα ή report γιατι σας κοπανησα ή δημιουργησα καποιο συμβαν.... Οποτε την επιλογη 1 δεν τη συζητω καν. Για την επιλογη 2 δε θα φερω αντιρρηση.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

3 και απο μενα αλλα με τρωει κατι και θα το πω.

 

Μηπως αφου ξεκινησε ο Κυριακος με τον Στελιο να παραμεινουν ετσι?

Και γω να κανω με καποιο αλλο παιδι ομαδα?

 

Για να μην γινει καποιο μπερδεμα στα μελλοντικα αποτελεσματα?

Ο Στελιος ηταν 1ος χθες και φοβαμαι μην δεν ανταποκριθω στις οποιες προσδοκιες του.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.