Δημοφιλής Δημοσίευση Stelios F. Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9, 2016 Δημοφιλής Δημοσίευση #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9, 2016 (edited) Wamta FUN, dual class, team cup! Θα θέλαμε να οργανώσουνε ένα διαφορετικό cup από τα συνηθισμένα. Σκοπός μας είναι να έχουμε δυνατούς αγώνες με αυτοκίνητα τα οποία είναι άριστα όσον αφορά την συμπεριφορά τους, αλλά και ταυτόχρονα όχι πολύ δύσκολα πάνω στο όριο πρόσφυσης, έτσι ώστε να βοηθήσουμε τους νέους οδηγούς να μπουν στο τριπάκι του ανταγωνιστικού, αλλά καθαρού racing. Dual class? Κάθε ομάδα πρέπει να έχει έναν οδηγό 2-11 GT4 και έναν Fiat Abarth 500 Assetto Corse. Ο κάθε οδηγός πρέπει να διαλέξει ανάμεσα από τα 2 αυτοκίνητα και δεν μπορεί να αλλάξει κατα τη διάρκεια του CUP. Team cup? Πως θα δημιουργηθούν οι ομάδες? Θα δημιουργηθούν 2 “pools” από οδηγούς. Με 18 οδηγούς θα κάνουμε qualifiers για να οριστούν οι 9 γρηγορότεροι. Σε αυτό το σημείο να επισημάνω ξανά πως το cup είναι για διασκέδαση και πως τα qualifiers θα γίνουν μόνο και μόνο για να μας βοηθήσουν στο επόμενο βήμα: Ο πιο γρήγορος στα qualifiers θα έχει το πρώτο “seed” , o 2ος πιο γρήγορος το δεύτερο seed κλπ. Τα πρώτα 9 seeds θα γίνουν _τυχαία_ ζευγάρι με τους υπόλοιπους οδηγούς, εκτός και αν κάποιοι θέλουν συγκεκριμένο teammate. Η γενική ιδέα όμως είναι να κάνουμε balanced ζευγάρια, το πρώτο seed ζευγάρι με το τελευταίο seed για παράδειγμα. Πώς θα γίνουν τα qualifiers? Το Σάββατο 16 και Κυριακή 17 Ιανουαρίου, θα σηκωθεί ένας server σε τυχαίο track με ένα τυχαίο official car της Kunos. Το αμάξι και το track για το qualifier θα ανακοινωθούν την Παρασκευή. Ο server θα έχει στατικό grip στο 98%, με default temps. Ο server θα είναι μονίμως σε qualify session. O server θα τρέχει το stracker και απαιτείται από όλους τους οδηγούς να έχουν εγκατεστημένο το ptracker. Θα πρέπει όσοι πάρουν μέρος στο CUP να μπουν και να κάνουν έστω και 1 hotlap. Μέγιστος αριθμός hotlap θα είναι 5. Εμείς θα πάρουμε το fastest lap του καθενός και θα φτιάξουμε το “seeding”. Ο server δεν θα έχει out of bounds penalties, αλλά το P/Stracker δεν θα επιτρέπει πάνω από 2 ρόδες έξω από τις εσωτερικές άσπρες γραμμές του track! Παράδειγμα: http://imgur.com/a/EUXU4#0 (source: ACRL league member Petrolhead247) Όσα hotlaps έχουν καταγραφεί με παράβαση θα ακυρώνονται, αλλά μετράνε ως προσπάθεια κανονικά. Γενικές πληροφορίες Cars: Lotus 2-11 GT4 & Fiat 500 AC Skins: Όποιος θέλει να χρησιμοποιήσει δικό του skin, θα πρέπει να το κοινοποιήσει σε αυτό το thread, 3 μέρες πριν αρχίσει το cup. Tracks: Vallelunga, Magione, Brands Hatch, Zandvoort, Barcelona Moto(με τυχαία σειρά) Μέγιστος αριθμός οδηγών: 18 Ελάχιστος αριθμός Ελλήνων οδηγών: 14, σε περίπτωση που δεν υπάρχουν 14 εγγραφές δεν θα γίνει το CUP Αν δεν συμπληρώσουμε 18 Έλληνες οδηγούς ίσως προσκαλέσουμε και φίλους από το εξωτερικό για να έχουμε full grids (κάποιον που θα είμαστε σίγουροι πως θα τρέξουν και τα 5 races). 5 αγώνες, 1 αγώνας την εβδομάδα. Όλοι οι αγώνες θα γίνουν Τετάρτες και το Practice θα ξεκινάει στις 20:30 O πρώτος αγώνας, εφόσον μαζευτούμε αρκετοί θα γίνει στις 27 Ιανουαρίου. Η επιλογή του επόμενου track θα ανακοινώνεται κάθε Δευτέρα πρωί την εβδομάδα του αγώνα για να μην πέφτει πολύ practice από όσους έχουν περισσότερο χρόνο. Επιτρέπονται όλα τα factory assists του κάθε αυτοκινήτου όπως ABS and TC. Τρόπος διεξαγωγής του αγώνα: Practice: 30 λεπτά Qualify: 15 λεπτά, απαγορεύεται το ESC-> back to pits Race: 35 λεπτά περίπου για τις 2-11 GT4 , standing start. Ballast στους 5 πρώτους στη γενική κατάταξη κάθε κατηγορίας. Γιατί αυτά τα αυτοκίνητα? Το Assetto Corsa έχει πάρα πολλά καλά αυτοκίνητα για racing. Διαλέξαμε αυτά τα 2 γιατί: Eίναι αρκετά “pointy” και “racey” χωρίς τρελό understeer, σταματάνε καλά. Το driving feeling γενικά είναι πολύ καλό. Το ένα έχει paddles και το άλλο Η shifter. Είναι εύκολα στην οδήγηση, δεν δαγκώνουν στο όριο ή πάνω από αυτό και μαζεύονται εύκολα. Δεν αναπτύσσουν τρελές ταχύτητες, τα αργά αυτοκίνητα συνήθως κάνουν καλό racing στην πίστα. Δεν έχουν τρελές επιλογές για setup, έτσι δεν δημιουργούνται μεγάλες διαφορές λόγω αυτών. Η Lotus 2-11 είναι αρκετά πιο γρήγορη, γιατί βάλατε αυτά τα 2 αυτοκίνητα μαζί? Ας πάρουμε παράδειγμα την Barcelona Moto, η Lotus είναι περίπου 12 δευτερόλεπτα ποιο γρήγορη από το Fiat ανά lap (2 λεπτών) Σε 30 λεπτά αγώνα (15 laps) οι Lotus θα προσπεράσουν όλα τα Fiat 1 φορά τουλάχιστον. Το να προσπερνάς πολύ πιο αργά αυτοκίνητα στην πίστα έχει ενδιαφέρον αλλά είναι και επικίνδυνο, όλοι οι οδηγοί θα πρέπει να δείξουν υπομονή την ώρα της προσπέρασης και να ακολουθήσουν τους κανόνες που θα βρείτε παρακάτω. Track grip: Θα ορίζεται έτσι ώστε το qualify να ξεκινάει με 96% και στον αγώνα να μην περνάμε το 99% Damage: Στο 30% μέχρι να φτιαχτούν οι πλευρικές συγκρούσεις στο AC. Καιρός: Κατάσταση ουρανού και θερμοκρασία αέρα θα ορίζονται ίδια με τις πραγματικές συνθήκες που υπάρχει στο συγκεκριμένο track που γίνεται ο αγώνας, την ημέρα του αγώνα. Η θερμοκρασία της ασφάλτου θα είναι κοντά στην θερμοκρασία του αέρα. Time of day: Θα είναι διαφορετικό σε κάθε αγώνα. Pitstops: Δεν είναι υποχρεωτικά. Βαθμολόγηση: Βαθμολογούνται όλοι όσοι τερματίσουν. Οι πόντοι των team-mates αθροίζονται για τη γενική κατάταξη. Βαθμολόγηση ανά class: Server: WAMTA dual class Cup server Κανόνες και ευγενής άμιλλα μεταξύ οδηγών: Race restarts – Οι αγώνες δεν θα γίνονται restart για κανένα αγωνιστικό λόγο. Escape to pits – Απαγορεύεται αυστηρά στο qualify. Track limits: Στο συγκεκριμένο θέμα θα είμαστε πολύ συγκεκριμένοι: Στο CUP αυτό θα επιτρέπονται μόνο 2 ρόδες έξω από τις ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ άσπρες γραμμές της πίστας. Παραδείγματα: http://imgur.com/a/EUXU4#0 (source: ACRL league member Petrolhead247) Ο server δεν θα έχει cut penalty αλλά θα έχει το stracker, μετά τον αγώνα θα περνάμε τα logs και οι παραβάσεις θα τιμωρούνται ως εξής: Κάθε οδηγός που υπερασπίζεται τη θέση του σε μια ευθεία, και πριν από οποιοδήποτε σημείο φρεναρίσματος, μπορεί να χρησιμοποιεί όλο το πλάτος της πίστας κατά την πρώτη του κίνηση, εφόσον δεν υπάρχει σημαντικό μέρος του πίσω αυτοκινήτου δίπλα του όταν αυτός ξεκινά την κίνηση. Για την αποφυγή αμφιβολιών, οι μπροστινές ρόδες του πίσω αυτοκινήτου θεωρείται «σημαντικό τμήμα» εφόσον βρίσκεται στις πίσω ρόδες του μπροστά αυτοκινήτου. Ωστόσο, λόγω της περιορισμένης ορατότητας και αίσθηση του χώρου στο sim racing, αν προκύψει επαφή από έναν αμυντικό ελιγμό όταν οι μπροστά ρόδες του αυτοκινήτου που επιχειρεί προσπέραση δεν είναι ακόμα στους πίσω τροχούς του μπροστινού, το περιστατικό θα θεωρηθεί αγωνιστικό συμβάν. Περισσότερες από μία αλλαγή κατεύθυνσης κατά την υπεράσπιση μιας θέσης δεν επιτρέπονται. Οι οδηγοί που λόγω oversteer ή understeer βγουν κατά πολύ από την αγωνιστική γραμμή μιας στροφής, κατά την διάρκεια μάχης 2 αυτοκινήτων, θα πρέπει να περιμένουν το πίσω αυτοκίνητο να τους προσπεράσει και μετά να συνεχίσουν. Λόγω netcode και συνδέσεων κάποια αυτοκίνητα μπορεί να έχουν στιγμιαίο lag ή μεγάλο ping. Aν υπάρχει μάχη μεταξύ 2 αυτοκινήτων στην ευθεία όπου το ένα από τα 2 έχει πρόβλημα σύνδεσης (περίπτωση slipstream ας πούμε) οι δύο οδηγοί θα πρέπει να σέβονται το χώρο που καταλαμβάνεται από τον άλλον. Αν το πρόβλημα σύνδεσης είναι μεγάλο και καθιστά την προσπέραση αδύνατη, ο οδηγός με το πρόβλημα θα πρέπει να αφήσει το πίσω αυτοκίνητο να προσπεράσει. Η οδήγηση στο κέντρο της πίστας κατά την υπεράσπιση μιας θέσης δεν επιτρέπεται διότι είναι επικίνδυνη. Ξαφνικές αλλαγές κατεύθυνσης λίγο πριν ή εντός της ζώνης φρεναρίσματος για να εμποδίσουμε τη προσπέραση δεν είναι αποδεκτές, δεδομένου ότι είναι εξαιρετικά επικίνδυνη και δεν αφήνει χρόνο αντίδρασης στον επιτιθέμενο οδηγό. Κοντά στις ζώνες φρεναρίσματος οι οδηγοί θα πρέπει να έχουν υπόψιν πως τα 2 αυτά αυτοκίνητα αλλά και οι διαφορετικοί οδηγοί με ίδια αυτοκίνητα έχουν διαφορετικά σημεία φρεναρίσματος στην πίστα. Εάν ο επιτιθέμενος οδηγός έχει ένα σημαντικό μέρος του αυτοκινήτου του δίπλα από το μπροστινό αυτοκίνητο, ο αμυνόμενος οδηγός πρέπει να αφήσει χώρο 1 αυτοκίνητου για τον επιτιθέμενο οδηγό. Για την αποφυγή αμφιβολιών, οι μπροστινές ρόδες του πίσω αυτοκινήτου θεωρείται «σημαντικό τμήμα» εφόσον βρίσκεται στις πίσω ρόδες του μπροστά αυτοκινήτου. Τα divebombs δεν επιτρέπονται. Η μπλε σημαία είναι ενημερωτική. Οι οδηγοί δεν είναι υποχρεωμένοι να αφήσουν τους επιτιθέμενους οδηγούς να προσπεράσουν, αλλά καλό θα είναι εφόσον έχουμε γρηγορότερο οδηγό πίσω μας να τον αφήσουμε να προσπεράσει σε κάποια ευθεία, αφήνοντας το γκάζι για 3 δευτερόλεπτα. Στην περίπτωση που ένα Fiat έχει μπλε σημαία επειδή πίσω του βρίσκεται μια Lotus, τότε ο οδηγός του Fiat υποχρεούται να αφήσει την Lotus να προσπεράσει. Σε περίπτωση που ένα αυτοκίνητο βγει εκτός πίστας, θα πρέπει να περιμένει να περάσουν όλα τα αυτοκίνητα που είναι κοντά πριν ξαναμπεί ασφαλώς στην πίστα. Αν για κάποιο λόγω υπάρξει συμβάν μεταξύ δυο αυτοκινήτων τότε ο οδηγός που φταίει θα πρέπει να περιμένει τον οδηγό που τράκαρε να περάσει μπροστά. Όλοι οι οδηγοί θα πρέπει να είναι τουλάχιστον συνδεδεμένοι στο TS και ας μην έχουν μικρόφωνο. Χρήσιμα links: Ptracker Teamspeak Helicorsa Οργανωτές: Άκης Στέλιος Δηλώστε συμμετοχή εδώ Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 9, 2016 από Stelios F. 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιανουάριος 9, 2016 #2 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2016 Count me in. Περαιτέρω σΧόλια όταν διαβάσω προσεκΤικά το σεντόνι. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Dog Ιανουάριος 9, 2016 #3 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2016 Και γω σελω 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Ιανουάριος 9, 2016 Author #4 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2016 Καλημέρες, αν μαζευτούμε 14 άτομα από το community θα το προχωρήσουμε το cup κανονικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolves Ιανουάριος 9, 2016 #5 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2016 Και εγω μεσα με μια πρωτη γρηγορη αναγνωση....Θα το διαβασω και γω το βραδυ πιο προσεκτικα το σεντονακι.... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Ιανουάριος 9, 2016 Author #6 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2016 OP updated, έβαλα link για να κάνετε sign up, μην σας σημειώνουμε με χαρτί και στυλό Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιανουάριος 9, 2016 #7 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2016 Ερωτήσεις : Τί είναι το seed? Αντέχει ο server 18 οδηγούς? Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Ιανουάριος 9, 2016 #8 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2016 Ερωτήσεις : Τί είναι το seed? Αντέχει ο server 18 οδηγούς? 1. H ουσία είναι ότι υπάρχουν 2 groups οδηγών και η κάθε ομάδα θα έχει αναγκαστικά έναν οδηγό από το group των 9 πρώτων και έναν από των 9 τελευταίων.2. Ναι, ο σέρβερ που θα τρέξει το cup αντέχει άνετα και 32. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wargasm Ιανουάριος 9, 2016 #9 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2016 Σε περιπτωση που συμβει κατι σε καποιον οδηγο και δεν μπορεσει να τρεξει μια τεταρτη, τι συμβαινει σε αυτη τη περιπτωση? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Ιανουάριος 9, 2016 Author #10 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2016 (edited) Σε περιπτωση που συμβει κατι σε καποιον οδηγο και δεν μπορεσει να τρεξει μια τεταρτη, τι συμβαινει σε αυτη τη περιπτωση? Τίποτα? Ερωτήσεις : Τί είναι το seed? Αντέχει ο server 18 οδηγούς? A seed is a competitor or team in a sports or other tournament who is given a preliminary ranking for the purposes of the draw <- wiki. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 9, 2016 από Stelios F. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Ιανουάριος 9, 2016 #11 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2016 Ωραία ιδέα για fun αλλά και για εμπειρία!Δυστυχώς δεν θα συμμετάσχω, γιατί τις Τετάρτες (9/10 φορές) λείπω σε επαγγελματικά ταξίδια..... Εύχομαι Καλή Επιτυχία και κυρίως Καλή Διασκέδαση!!!!!! ΥΓ. Θα μπορούσα να λάβω μέρος στην διαδικασία του hot lap εκτός συναγωνισμού για την κατάταξη των seeds??? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Ιανουάριος 9, 2016 Author #12 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2016 (edited) ΥΓ. Θα μπορούσα να λάβω μέρος στην διαδικασία του hot lap εκτός συναγωνισμού για την κατάταξη των seeds??? Ναι, νομίζω δεν υπάρχει θέμα. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 9, 2016 από Stelios F. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anthemius Ιανουάριος 9, 2016 #13 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2016 Τέλεια ιδέα! Μερικές Τετάρτες έχει champions league, Πέμπτη ίσως βόλευε καλύτερα (europa league, κατώτερος θεσμός :-)), αλλά τι να κάνουμε, αφού έτσι αποφάσισαν οι διοργανωτές :-). Δήλωσα συμμετοχή και αναμένω με αγωνία τα qualifications Μερικές ερωτήσεις/προτάσεις που αναζητούν διευκρινίσεις ή επιβεβαίωση: α) Το κάθε CUP αποτελείται από 5 αγώνες (1 αγώνας την εβδομάδα κάθε Τετάρτη). Επομένως, ανά 6 εβδομάδες θα επαναλαμβάνεται η διαδικασία και θα αλλάζουμε team mate. Σωστά; ή θα υπάρχει δυνατότητα να παρακαμψουμε μια εβδομάδα, ή και να αλλάξουμε τη μέρα (π.χ. από Τετάρτη σε Πέμπτη ή Τρίτη) κατά περίπτωση (π.χ. λόγω πολλών απουσιών), αν συμφωνούν και οι 18; β) Σχετικά με τα qualifiers: "Το Σάββατο 16 και Κυριακή 17 Ιανουαρίου, θα σηκωθεί ένας server σε τυχαίο track με ένα τυχαίο official car της Kunos." Πώς μπορεί να γίνει τεχνικά αυτό; Φαντάζομαι θα πρέπει να μπούμε όλοι όσοι έχουμε δηλώσει συμμετοχή την ίδια ώρα στον WAMTA. Αφού μπούμε, γίνεται να αλλάξει το combo σε κάποιο που οι υπόλοιποι δεν το ξέρουμε, ή πρέπει να βγούμε από τον server, να αλλάξει το combo και να ξαναμπούμε; το ρωτάω, γιατί τα 5 laps είναι πολύ λίγα. Αν ανακοινωθεί o server και έχω 5-10 λεπτά χρόνο να μπω, τότε θα μπορούσα να τρέξω 2-3 hotlaps offline, για να πάρω μια πρώτη γεύση. γ) "Κάθε ομάδα πρέπει να έχει έναν οδηγό 2-11 GT4 και έναν Fiat Abarth 500 Assetto Corse." Αυτό δηλαδή θα το αποφασίσουν οι ίδιοι οι οδηγοί, αφού πρώτα δημιουργηθούν οιομάδες; Δεν είναι πιο λογικό αντί να "μαλώνουν" μεταξύ τους, ο πιο γρήγορος οδηγός να πάρει και το πιο γρήγορο αυτοκίνητο; δ) "Τα πρώτα 9 seeds θα γίνουν _τυχαία_ ζευγάρι με τους υπόλοιπους οδηγούς, εκτός και αν κάποιοι θέλουν συγκεκριμένο teammate. Η γενική ιδέα όμως είναι να κάνουμε balanced ζευγάρια, το πρώτο seed ζευγάρι με το τελευταίο seed για παράδειγμα." Συμφωνώ να το αφήσουμε σε automatic mode για πιο balanced ζευγάρια... Δηλαδή ο 1ος με τον 18ο, ο 2ος με τον 17ο, ο 3ος με τον 16ο, κ.ο.κ. Δε μου αρέσει που αφήνουμε "νομικό παραθυράκι" για να παρακάμψουμε τον αλγόριθμο... ε) "Ο server δεν θα έχει cut penalty αλλά θα έχει το stracker, μετά τον αγώνα θα περνάμε τα logs και οι παραβάσεις θα τιμωρούνται ως εξής:" Και τι θα γίνεται σε περιπτώσεις όπου βγήκε κάποιος εκτός πίστας για να αποφύγει κάποιον οδηγό που του έκλεινε το δρόμο, ή έπεσε πάνω του και τον έσπρωξε; Θα υπάρχουν αγωνοδίκες; ή ότι πει το stracker; στ) Όταν κλείσουν οι συμμετοχές, θα πρότεινα να κανονίζαμε κανένα teamspeak session για να τα πουμε αναλυτικά και να μη χάνουμε πολύ χρόνο πληκτρολογώντας. Καλη Επιτυχία και Μπράβο στους Άκη - Στέλιο για την ιδέα και το χρόνο τους! Προσωπικά, πέρα από το FUN της υπόθεσης, ελπίζω μέσα από αυτούς τους αγώνες και τη συνεργασία να γίνω και πιο ανταγωνιστικός και να μην ξανακούσω στο teamspeak την εξευτυλιστική φράση "Antemius, κάνε στην άκρη! Έχεις μπλε σημαία!" 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Ιανουάριος 9, 2016 Author #14 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2016 (edited) Τέλεια ιδέα! Μερικές Τετάρτες έχει champions league, Πέμπτη ίσως βόλευε καλύτερα (europa league, κατώτερος θεσμός :-)), αλλά τι να κάνουμε, αφού έτσι αποφάσισαν οι διοργανωτές :-). Δήλωσα συμμετοχή και αναμένω με αγωνία τα qualifications Μερικές ερωτήσεις/προτάσεις που αναζητούν διευκρινίσεις ή επιβεβαίωση: α) Το κάθε CUP αποτελείται από 5 αγώνες (1 αγώνας την εβδομάδα κάθε Τετάρτη). Επομένως, ανά 6 εβδομάδες θα επαναλαμβάνεται η διαδικασία και θα αλλάζουμε team mate. Σωστά; ή θα υπάρχει δυνατότητα να παρακαμψουμε μια εβδομάδα, ή και να αλλάξουμε τη μέρα (π.χ. από Τετάρτη σε Πέμπτη ή Τρίτη) κατά περίπτωση (π.χ. λόγω πολλών απουσιών), αν συμφωνούν και οι 18; β) Σχετικά με τα qualifiers: "Το Σάββατο 16 και Κυριακή 17 Ιανουαρίου, θα σηκωθεί ένας server σε τυχαίο track με ένα τυχαίο official car της Kunos." Πώς μπορεί να γίνει τεχνικά αυτό; Φαντάζομαι θα πρέπει να μπούμε όλοι όσοι έχουμε δηλώσει συμμετοχή την ίδια ώρα στον WAMTA. Αφού μπούμε, γίνεται να αλλάξει το combo σε κάποιο που οι υπόλοιποι δεν το ξέρουμε, ή πρέπει να βγούμε από τον server, να αλλάξει το combo και να ξαναμπούμε; το ρωτάω, γιατί τα 5 laps είναι πολύ λίγα. Αν ανακοινωθεί o server και έχω 5-10 λεπτά χρόνο να μπω, τότε θα μπορούσα να τρέξω 2-3 hotlaps offline, για να πάρω μια πρώτη γεύση. γ) "Κάθε ομάδα πρέπει να έχει έναν οδηγό 2-11 GT4 και έναν Fiat Abarth 500 Assetto Corse." Αυτό δηλαδή θα το αποφασίσουν οι ίδιοι οι οδηγοί, αφού πρώτα δημιουργηθούν οιομάδες; Δεν είναι πιο λογικό αντί να "μαλώνουν" μεταξύ τους, ο πιο γρήγορος οδηγός να πάρει και το πιο γρήγορο αυτοκίνητο; δ) "Τα πρώτα 9 seeds θα γίνουν _τυχαία_ ζευγάρι με τους υπόλοιπους οδηγούς, εκτός και αν κάποιοι θέλουν συγκεκριμένο teammate. Η γενική ιδέα όμως είναι να κάνουμε balanced ζευγάρια, το πρώτο seed ζευγάρι με το τελευταίο seed για παράδειγμα." Συμφωνώ να το αφήσουμε σε automatic mode για πιο balanced ζευγάρια... Δηλαδή ο 1ος με τον 18ο, ο 2ος με τον 17ο, ο 3ος με τον 16ο, κ.ο.κ. Δε μου αρέσει που αφήνουμε "νομικό παραθυράκι" για να παρακάμψουμε τον αλγόριθμο... ε) "Ο server δεν θα έχει cut penalty αλλά θα έχει το stracker, μετά τον αγώνα θα περνάμε τα logs και οι παραβάσεις θα τιμωρούνται ως εξής:" Και τι θα γίνεται σε περιπτώσεις όπου βγήκε κάποιος εκτός πίστας για να αποφύγει κάποιον οδηγό που του έκλεινε το δρόμο, ή έπεσε πάνω του και τον έσπρωξε; Θα υπάρχουν αγωνοδίκες; ή ότι πει το stracker; στ) Όταν κλείσουν οι συμμετοχές, θα πρότεινα να κανονίζαμε κανένα teamspeak session για να τα πουμε αναλυτικά και να μη χάνουμε πολύ χρόνο πληκτρολογώντας. Καλη Επιτυχία και Μπράβο στους Άκη - Στέλιο για την ιδέα και το χρόνο τους! Προσωπικά, πέρα από το FUN της υπόθεσης, ελπίζω μέσα από αυτούς τους αγώνες και τη συνεργασία να γίνω και πιο ανταγωνιστικός και να μην ξανακούσω στο teamspeak την εξευτυλιστική φράση "Antemius, κάνε στην άκρη! Έχεις μπλε σημαία!" α) Το CUP θα γίνει 1 φορά, η διαδικασία δεν επαναλαμβάνεται, αν είναι επιτυχία θα πάμε για ίδια φάση αλλά με περισσότερα races. β)Θα υπάρχει ο server με qualify 48 ωρών... κάποια στιγμή μέσα σε αυτές τις 2 μέρες απλά μπαίνετε και κάνετε 5 fast laps. Θα έχετε αρκετό χρόνο να κάνετε practice τοπικά καθώς το αμάξι θα ανακοινωθεί την Παρασκευή. Τα 5 laps είναι υπέρ αρκετά, στόχος μας δεν είναι να βρούμε τον ταχύτερο αλλά να χωριστούμε σε 2 groups των 9. (έκανα και edit το OP για να το διευκρινίσω) γ)Ναι, κάποιος θα κάνει υποχώρηση. Αν κανένας δεν θέλει να υποχωρήσει τότε ίσως γίνει ανταλλαγή teammates. δ) Το σκεφτήκαμε αρκετά (2 λεπτά μαξ ) και είπαμε πως με τον τρόπο που προτείνεις ίσως κάποιος πάει αργά στο qualifier επίτηδες . Αν αποδειχθεί πως ήταν κακή απόφαση στο επόμενο cup το κάνουμε όπως είπες και είχαμε σκεφτεί και εμείς αρχικά. ε) Γενικά το P/Stracker θα δείχνει τα cuts, αν κάποιος νομίζει πως αδικήθικε θα μπορεί να μας ενημερώσει να δούμε το replay. Τρέχουμε για να περάσουμε καλά όπως στα gathers και ελπίζω να μην έχουμε θέματα. Αν όμως δούμε κάτι κακόβουλο θα πέσουν ποινές βαθμών- δεν ήθελα να πάμε εκεί όμως. στ) Κανένα πρόβλημα, απλώς έτσι μένουν γραμμένα για να τα διαβάζουν όλοι. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 9, 2016 από Stelios F. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxide Burnedbrain Ιανουάριος 9, 2016 #15 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2016 Count me in απλά! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Ιανουάριος 9, 2016 #16 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2016 (edited) Πολύ ωραία ιδέα και οργάνωση, φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον cup! Γενικά οι Τετάρτες με βολεύουν πολύ, απλώς αυτό τον καιρό είναι λίγο περίεργα τα πράγματα όσον αφορά τον ελεύθερο χρόνο μου (πρακτικά ανύπαρκτος). Ελπίζω να καταφέρω να πάρω μέρος στα δοκιμαστικά έστω και βλέπουμε Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 9, 2016 από gchristod 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Ιανουάριος 9, 2016 Author #17 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2016 Πολύ ωραία ιδέα και οργάνωση, φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον cup! Γενικά οι Τετάρτες με βολεύουν πολύ, απλώς αυτό τον καιρό είναι λίγο περίεργα τα πράγματα όσον αφορά τον ελεύθερο χρόνο μου (πρακτικά ανύπαρκτος). Ελπίζω να καταφέρω να πάρω μέρος στα δοκιμαστικά έστω και βλέπουμε Αν νομίζεις πως υπάρχει περίπτωση να μπορέσεις να πάρεις μέρος δηλώσου εδώ: http://doodle.com/poll/rpzwt2nax68gth2a 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anthemius Ιανουάριος 9, 2016 #18 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2016 Αν νομίζεις πως υπάρχει περίπτωση να μπορέσεις να πάρεις μέρος δηλώσου εδώ: http://doodle.com/poll/rpzwt2nax68gth2a Μάλλον το σκέφτεται... "gchristod" did not select any of the options of the poll "WAMTA fun cup" Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Ιανουάριος 9, 2016 #19 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2016 Μάλλον το σκέφτεται... "gchristod" did not select any of the options of the poll "WAMTA fun cup" Κάνω τον δύσκολο [emoji14]Μπήκα από το κινητό και τα έκανα αχταρμά, fixed τώρα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Ιανουάριος 10, 2016 Author #20 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2016 (edited) Καλημέρα, Παρακαλούνται οι Θοδωρής, Uhu, Kυριάκος, Παναγιώτης Β & Geoff να βγούν από την Spielberg (φτάνει τερμάτισε το κοντέρ )και να μας πουν αν ενδιαφέρονται για το CUP! Υ.Γ : Aristeides αναμένω νέα ! Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 10, 2016 από Stelios F. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now