skepasti21 Ιανουάριος 7, 2016 Author #21 Κοινοποίηση Ιανουάριος 7, 2016 Το δίκτυο ειναι του ΟΤΕ, οποτε θα πρεπει να σε εξυπηρετησουν. Αν θα το κανουν (επειδη δεν εισαι πελάτης τους) ειναι άλλο θεμα.οκ θα το προσπαθήσω και θα επανελθω.. ου μπλεξεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Ιανουάριος 8, 2016 #22 Κοινοποίηση Ιανουάριος 8, 2016 Ο ΟΤΕ δεν είναι υποχρεωμένος ούτε καν να σου απαντήσει, δεδομένου ότι είσαι συνδρομητής άλλης εταιρείας.Η λύση είναι το ξαναδηλώσεις βλάβη στη Forthnet και να ζητήσεις να κάνουν συνδυαστικό ραντεβού με ΟΤΕ (η Forthnet συντονίζεται με τον ΟΤΕ ώστε να παρευρεθούν τεχνικοί και των δύο).Το άλλο που μπορείς να κάνεις είναι να ρωτήσεις άλλες εταιρείες (ΟΤΕ/Vodafone) τι ταχύτητες δίνουν στην περιοχή σου για φορτητότητα και να το αναφέρεις στη Forthnet. Ειδικά εάν είναι της τάξης των 10Mbps τους κάνεις ένα ωραίο χαρτάκι να φτιάξουν το πρόβλημα, διαφορετικά φεύγεις και πας σε άλλη εταιρεία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spaka Ιανουάριος 8, 2016 #23 Κοινοποίηση Ιανουάριος 8, 2016 Βασικά το καλύτερο ήταν να έβρισκες κάποιον που ΔΕΝ έχει Forthnet και να δεις εκεί τι παίζει. Αν είναι τα ίδια χάλια τότε φταίει όντως η γραμμή. Αν βαράει κανονικά πάρε τη Forthnet και πες ότι θα αλλάξεις εταιρία... Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Ιανουάριος 9, 2016 #24 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2016 Για πες μας μια τα στατιστικά της γραμμής σου ( Downstream Attenuation & Downstream Noise Margin ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now