Jump to content



Ένα μεγάλο χάλι @DigitalMaster


xkandreas

Recommended Posts

Παραγγελία στις 4/12/15 ημέρα Παρασκευή μεσημέρι την MSI AMD Radeon R9 390 Gaming 8G,
και κατάθεση μετρητών με e-banking, και πείρα και τηλέφωνο μετά για επιβεβαίωση ότι είδαν τα χρήματα ώστε να την προχωρήσουν την παραγγελία.
Περνάνε οι μέρες και με παίρνει τηλέφωνο μια κοπέλα να μου πει ότι παραλαβή θα έχουν στις 16/12 και ότι μετά θα μου την στείλουν, όλα καλά μέχρι εδώ.
Στις 17/12 ξανά τηλέφωνο από την κοπέλα ότι δεν την έλαβαν την κάρτα και ότι θα την έχουν σε νέα παραλαβή στις 23/12, λέω οκ δεν πειράζει άλλη μια βδομάδα, και αλλάζουμε την παράδοση να γίνει στην ACS το Σάββατο 26/12 ώστε να περάσω να την πάρω από το τοπικό κατάστημα ACS Ζακύνθου.
Την Τετάρτη 23/12 παίρνω τηλέφωνο να μάθω αν την έλαβαν,
το παιδί από τις πωλήσεις μου λέει το μεσημέρι περιμένουν τα δέματα και ότι θα ξέρει μετά τις 15:00.
Την Πέμπτη 24/12 ξανά τηλέφωνο και ακόμα δεν ήξεραν τίποτα και ότι θα με πάρουν μέχρι το απόγευμα στις 18:00 που κλείνουν για να μου πουν τι έχει γίνει. Κατά τις 17:00 τους παίρνω εγώ τηλέφωνο αφού δεν με είχαν πάρει και κλειστό το τηλεφωνικό κέντρο, άρα λέω πάμε από Δευτέρα.
Δευτέρα 28/12  παίρνω τηλέφωνο και ακόμα δεν ήξεραν τίποτα για πότε θα παραλάβουν και ότι και καλά είχαν πρόβλημα με τις μεταφορικές, και έτσι τους ζητάω επιστροφή χρημάτων και τους στέλνω e-mail με τα στοιχειά μου και ζητώντας την ακύρωση και την επιστροφή των χρημάτων.

Ξανά τηλέφωνο μετά από 2 ώρες για το αν έλαβαν το mail και ερώτηση για το πότε θα βάλουν τα λεφτά. Την Δευτέρα έγιναν και άλλα 2-3 τηλέφωνα και το παιδί από τις πωλήσεις μου έλεγε ότι το αφεντικό δεν έχει πάει στο μαγαζί και ότι το περιμένει να έρθει γιατί μόνο αυτός μπορεί να τα επιστρέψει με  e-banking.
Τελικά την Δευτέρα δεν μπήκαν τα χρήματα, και την Τρίτη  29/12 μετά πάλι από 2-3 τηλέφωνα μπήκαν τα χρήματα στις 15:30 το μεσημέρι.
Τα συμπεράσματα δικά σας και μακριά από τους μπακάληδες.
 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Τρελο μπακαλικο , το καλοκαιρι που ηθελα καρτα ειχα βρει σε αυτους την καλυτερη τιμη ομως δεν ελεγε ποτε ειναι η επομενη παραγγελεια τους . 

Τι τηλεφωνα τους πηρα , τι mail τους εστειλα . Νεκρα  , ευτυχος που δεν απαντησαν  xD

Link to comment
Share on other sites

Η αντικαταβολή δεν έχει κάποιο όριο που δεν μπορεί να υπερβεί σαν ποσό πλέον και πρέπει να γίνει μέσω τραπέζης η συναλλαγή ;

Έγινε επεξεργασία από Efialtis
Link to comment
Share on other sites

Παραγγελία στις 4/12/15 ημέρα Παρασκευή μεσημέρι την MSI AMD Radeon R9 390 Gaming 8G,

και κατάθεση μετρητών με e-banking, και πείρα και τηλέφωνο μετά για επιβεβαίωση ότι είδαν τα χρήματα ώστε να την προχωρήσουν την παραγγελία.

Περνάνε οι μέρες και με παίρνει τηλέφωνο μια κοπέλα να μου πει ότι παραλαβή θα έχουν στις 16/12 και ότι μετά θα μου την στείλουν, όλα καλά μέχρι εδώ.

Στις 17/12 ξανά τηλέφωνο από την κοπέλα ότι δεν την έλαβαν την κάρτα και ότι θα την έχουν σε νέα παραλαβή στις 23/12, λέω οκ δεν πειράζει άλλη μια βδομάδα, και αλλάζουμε την παράδοση να γίνει στην ACS το Σάββατο 26/12 ώστε να περάσω να την πάρω από το τοπικό κατάστημα ACS Ζακύνθου.

Την Τετάρτη 23/12 παίρνω τηλέφωνο να μάθω αν την έλαβαν,

το παιδί από τις πωλήσεις μου λέει το μεσημέρι περιμένουν τα δέματα και ότι θα ξέρει μετά τις 15:00.

Την Πέμπτη 24/12 ξανά τηλέφωνο και ακόμα δεν ήξεραν τίποτα και ότι θα με πάρουν μέχρι το απόγευμα στις 18:00 που κλείνουν για να μου πουν τι έχει γίνει. Κατά τις 17:00 τους παίρνω εγώ τηλέφωνο αφού δεν με είχαν πάρει και κλειστό το τηλεφωνικό κέντρο, άρα λέω πάμε από Δευτέρα.

Δευτέρα 28/12  παίρνω τηλέφωνο και ακόμα δεν ήξεραν τίποτα για πότε θα παραλάβουν και ότι και καλά είχαν πρόβλημα με τις μεταφορικές, και έτσι τους ζητάω επιστροφή χρημάτων και τους στέλνω e-mail με τα στοιχειά μου και ζητώντας την ακύρωση και την επιστροφή των χρημάτων.

Ξανά τηλέφωνο μετά από 2 ώρες για το αν έλαβαν το mail και ερώτηση για το πότε θα βάλουν τα λεφτά. Την Δευτέρα έγιναν και άλλα 2-3 τηλέφωνα και το παιδί από τις πωλήσεις μου έλεγε ότι το αφεντικό δεν έχει πάει στο μαγαζί και ότι το περιμένει να έρθει γιατί μόνο αυτός μπορεί να τα επιστρέψει με  e-banking.

Τελικά την Δευτέρα δεν μπήκαν τα χρήματα, και την Τρίτη  29/12 μετά πάλι από 2-3 τηλέφωνα μπήκαν τα χρήματα στις 15:30 το μεσημέρι.

Τα συμπεράσματα δικά σας και μακριά από τους μπακάληδες.

 

Mου έχει τύχει ακριβώς το ίδιο 1 χρόνο πριν περίπου,πληρωμή με κατάθεση,10-15 email και αλλά τόσα μετά για να πάρω τα λεφτά πίσω.

Πιστεύω ότι δεν έχουν stock τίποτα και περιμένουν παραγγελίες για να κάνουν την εισαγωγή.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η αντικαταβολή δεν έχει κάποιο όριο που δεν μπορεί να υπερβεί σαν ποσό πλέον και πρέπει να γίνει μέσω τραπέζης η συναλλαγή ;

Μάλλον για αυτό λές

Τι ισχύει για τα τιμολόγια άνω των 500 ευρώ

Απο 1/1/2014 υποχρεωτικά όλες οι επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες πρέπει να εξοφλούν τα τιμολόγια που εκδίδονται από προμηθευτές τους ή τυχόν παροχές υπηρεσιών που τους παρέχονται αποκλειστικά μέσω τραπεζών.

Η υποχρεωτική εξόφληση των τιμολογίων άνω των 500 ευρώ προβλέπεται στην διάταξη του άρθρου 23 του N.4172 / 2013, σύμφωνα με την οποία ότι τα τιμολόγια που δεν εξοφλούνται μέσω τραπεζικής κατάθεσης δεν εκπίπτουν ως δαπάνη με αποτέλεσμα να επιβληθεί σε όλο το ποσό φόρος 26% για δηλούμενα κέρδη μέχρι 50.000 ευρώ και 33% για κέρδη πάνω από το εν λόγω ποσό.

Συγκεκριμένα η διάταξη αναφέρει ότι μη εκπιπτόμενη δαπάνη θεωρείται, κάθε είδους δαπάνη που αφορά σε αγορά αγαθών ή λήψη υπηρεσιών αξίας άνω των πεντακοσίων (500) ευρώ, εφόσον η τμηματική ή ολική εξόφληση δεν έγινε με τη χρήση τραπεζικού μέσου πληρωμής».

Η εφαρμογή του μέτρου αυτού έχει προκαλέσει πολλά προβλήματα σε εμπόρους και επιχειρήσεις η οποία επιβάλλει, από πρώτη Ιανουαρίου 2014, την πληρωμή όλων των τιμολογίων άνω των 500 ευρώ μέσω τραπέζης έχει προκαλέσει διαμαρτυρίες που προέρχονται κυρίως από μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις και επαγγελματίες που πολλές φορές είναι υποχρεωμένοι να συναλλάσσονται με τους προμηθευτές τους εκτός ωραρίου λειτουργίας τραπεζών και δεν διαθέτουν τα μέσα τραπεζικής πληρωμής (κάρτες, e-banking, επιταγές) αναφέρει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών Η δε μετάθεση πληρωμών την επομένη, μόνο αντιπαραθέσεις, ανασφάλεια και τελικά την ακύρωση των συναλλαγών πυροδοτεί.

Μια εικασία από μένα, αν προσέξετε εδώ http://www.digital-master.gr/el-gr/Document.aspx?ElementName=PaymentTypes

οι τρόποι πληρωμής στο σύνολο είναι με μετρητά ή paypal (άρα πάλι μετρητά)

έτσι με τα δικά μας χρήματα κάνει τις παραγγελίες του και για αυτό έχει πολλές μέρες για παράδοση στο σύνολο.

Άρα με τα δικά μας "κεφάλαια" το παίζει μάγκας ο "κύριος"

Έγινε επεξεργασία από xkandreas
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.