kyr.. Ιανουάριος 4, 2016 #41 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2016 (edited) και λιγο δραση απο τις μεσαιες θεσεις anthemie αν και ειχες μεγαλο ping 250 νομιζω δεν ενοχλουσε καθολου,μαλλον το φτιαξανε το lag στην κουνος uhu ειχμε αρκετες εναλαγες θεσεων,αλλα στην φαση με το τρενακι μπηκες λιγο αποτομα στην πιστα και δεν προλαβα να αντιδρασω,αλλα μεχρι εκει πηγαιναμε ωραια μεγαλοι χαμενοι του αγωνα στελιος θοδωρης τελευταιο λαπ Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 4, 2016 από kyr.. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anthemius Ιανουάριος 4, 2016 #42 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2016 Με το ping δεν ξέρω τι παίζει τώρα τελευταία... ενώ όσες φορές τρέχω speedtest.net δείχνει ping 5ms, όταν σηκώνω το assetto corsa και μπαίνω online δειχνει (το assetto) σχεδόν συνέχεια 230-270. Χτες την ώρα του αγώνα έκλεισα και το WiFi του router, χωρίς απότέλεσμα... Αυτό που δεν ήξερα και ανέφερε ο liakjim στο ts είναι πως έχει σημασία η τιμή του "Q" που εμφανίζεται πάνω δεξιά στην οθόνη όταν κάνεις γύρο. Εμένα ήταν στο 99 σταθερό, πράγμα που σημαίνει (κατά τον jim) ότι δε δημιουργεί πρόβλημα με lag. Θα δοκιμάσω όταν πάω σπίτι να σηκώσω assetto και να τρέξω speedtest.net να δω αν θα ανέβει το ping κι εκεί. Αν στο speedtest.net δείχνει χαμηλό ping (π.χ. 5 ms) και στο assetto δείχνει υψηλό (~250), τότε μάλλον θα πρέπει να κανω uninstall και re-install το assetto. Αν δείχνουν και τα δύο υψηλό ping, τότε μάλλον φταίνε τιποτα ports στο router... Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιανουάριος 4, 2016 #43 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2016 Χαμός Κυριάκο . Κρίμα που ο Κώστας υπερεβαλε και χάλασε την μάχη. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Ιανουάριος 4, 2016 #44 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2016 Αν στη διάρκεια του αγώνα πατήσω TAB βλέπω τέτοια στοιχεία; Βρε τι μαθαίναι κανείς! Νομίζω πως με τα σοφτ ολοκληρωσα το race (19 laps) έχοντας 92% μπροστά και 94% πίσω. Πάντως από τη συνάντηση του Σαββάτου σα να θυμάμαι τον @rapid_fast να μας λέει πως τα soft της δεκαετίας του '80 κρατάνε πιο πολύ . Τουλάχιστον 22 γύρους.. Κάπου 38 έβγαζαν τα μεντ, και 70 τα σκληρά.. Παίζει ρόλο και η θερμοκρασία παιδιά.. Τα σόφτ σε θερμοκρασίες ασφάλτου κάτω απο 25 ζούνε μέχρι 25-30% περισσότερο.. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr.. Ιανουάριος 4, 2016 #45 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2016 (edited) Χαμός Κυριάκο . Κρίμα που ο Κώστας υπερεβαλε και χάλασε την μάχη. ηταν ωραιος αγωνας! εφαγα αρκετα προσπερασματα εδωσα κι ολας...το φχαριστηθηκε η ψυχη μου(επαγγελματικες καταστασεις ) στο replay που σε ειδα οδηγησες πολυ στρωτα καθολη την διαρκεια του αγωνα ΜΠΡΑΒΟ! αξιος νικητης Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 4, 2016 από kyr.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιανουάριος 4, 2016 #46 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2016 (edited) Ευχαριστώ!!! Βασικά νομίζω αυτό ήταν το μυστικό. Στο qualy με το που έβγαινα από τα pits , οδηγούσα σαν μανιακός ώστε να κρατήσω την θερμοκρασία στα λάστιχα κ ο 2ος γύρος να είναι ο γρήγορος. Ως αποτέλεσμα , στον 3ο γύρο είχα 92% στα πίσω λάστιχα!!!! Λιώσιμο. Στον αγώνα, επειδή ρίσκαρα με τα softs, οδηγούσα πολύ στρωτά και με μια ταχύτητα πάνω αποφεύγοντας δια ροπάλου γλιστρήματα. Απέδωσε γιατί όταν με έφτασε πια ο Άκης, τον έβλεπα να γλιστράει παντού ενώ εγώ ήμουν κύριος. Ναι μεν έμπαινε πιο άμεσα στις στροφές μιας κ η BMW ήταν καλύτερη εκεί, αλλά στις εξόδους του έφευγα χαλαρά. Τουλάχιστον 22 γύρους.. Κάπου 38 έβγαζαν τα μεντ, και 70 τα σκληρά..Παίζει ρόλο και η θερμοκρασία παιδιά..Τα σόφτ σε θερμοκρασίες ασφάλτου κάτω απο 25 ζούνε μέχρι 25-30% περισσότερο.. H αλήθεια είναι πως στον αγώνα, είχαμε Ambient temperature 19 °C και Track temperature 21 °C. Άρα σωστά κρατήσανε τόσο? Πάντως άνοιξα θέμα και έγινε REPORTED. Για να δούμε. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 4, 2016 από liakjim Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr.. Ιανουάριος 4, 2016 #47 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2016 (edited) και εγω με 0 μπλοκαρισμα τελειωσα τον αγωνα,ειχα λαστιχα για αλλους 10 γυρους Το οποιο αποδιδει προς το τελος... υγ απο κ@λοφαρδια εβαλα soft, 5sec πριν το κοκκινο φως της εκκινησης..σε καποιο αλλο συμπαν σιγουρα θα ετρεξα με medium Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 4, 2016 από kyr.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Ιανουάριος 4, 2016 #48 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2016 Δημήτρη γλίστραγα από το overdriving. Παρά τα φαγωμένα λάστιχα, νομίζω ότι στο τέλος βρήκα καλό ρυθμό (ασχέτως των γλιστρημάτων). 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Ιανουάριος 4, 2016 Author #49 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2016 (edited) Η βλακεία έγινε όταν μπήκα να δοκιμάσω τα λάστιχα αν είναι ακόμα bugged ή όχι. Μπήκα με softs, έκανα 5-6 laps και είδα ότι πέσανε στο 95% και είπα OK, fixed. Κούνια που με κούναγε. Δυστυχώς τώρα τελευταία δεν έχω την όρεξη να ασχοληθώ για practice πριν από αγώνες σε διαφορετική περίπτωση θα το είχα καταλάβει το θέμα Γενικά δεν έχω όρεξη να οδηγώ το AC όπως συνήθως γίνεται μετά από μια season σε league το οποίο με ξέσκισε κυριολεκτικά καθώς ο ανταγωνισμός ήταν τεράστιος και χρειαζόμουν 5-6 ώρες practice την εβδομάδα πάντα με το ίδιο αυτοκίνητο. Αυτοί που κάνανε 50-100 laps practice δεν μπορούσαν να προειδοποιήσουν εδώ στα forum ? Άσχετα από αυτό το θέμα, χαίρομαι που κάποιοι περάσανε καλά και ειδικά με το χαμηλό grip που βάλαμε. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 4, 2016 από Stelios F. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιανουάριος 4, 2016 #50 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2016 Στέλιο , στο practice είχαμε αγώνες των 8 γύρων. Οι 19 ήταν άγνωστο πεδίο.Άσε που το είπαμε στο teamspeak. Μια φορά δεν μπήκες, την πάτησες. Η αλήθεια είναι ότι ήταν ρίσκο. ( μεταξύ μας δεν στο είπαμε για να χάσεις χι χι χι ) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr.. Ιανουάριος 4, 2016 #51 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2016 (edited) ο αγωνας ηταν απολαυστικος στελιο γιατι δεν ειχε κλεισιματα αντικανονικα block κ.α τετοια, ευχαριστιοσουνα προσπερασεις και μαχες...παντα τετοια Το grip στο 95% ηταν λιγο meh αλλα απο το 96 και μετα ηταν τελειο για οσους βαλανε τα soft φυσικα. medium/hard=broken τελικα? κριμα δεν ειναι ωραιο να χαλαει ο αγωνας καποιων απο κινησεις lotto και οχι στρατηγικης ειμαι σιγουρος οτι αν καποιος το ηξερε θα το ειχε αναφερει εδω....πχ ο thodoris μεχρι τελευταια στιγμη ελεγε για hard τα πλεον απαραδεκτα που δοκιμασα,εχω την ταση να τρεχω με την ιδια επιλογη ελαστικων που κανει εκεινος για τον αγωνα(μεχρι στιγμης δεν ειχε κανει λαθος ποτε),αλλα αυτη την φορα κατι δεν μου καθοτανε καλα Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 4, 2016 από kyr.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Ιανουάριος 4, 2016 Author #52 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2016 (edited) μεγαλοι χαμενοι του αγωνα στελιος θοδωρης τελευταιο λαπ 2:10 στον καθρέπτη σου, μια BMW που δεν κατέβασε ποτέ από 5η σε 4η και 3η και 2α (και μου έδωσε το gearbox στο χέρι)... Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 4, 2016 από Stelios F. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr.. Ιανουάριος 4, 2016 #53 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2016 (edited) το ειδα στο replay απο την δικη σου καμερα και τρομαξα ...ευτυχως που ειχα παρει την κληση της στροφης καποια sec νωριτερα..ακυβερνητη η bmw Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 4, 2016 από kyr.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Ιανουάριος 4, 2016 Author #54 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2016 το ειδα στο replay απο την δικη σου καμερα και τρομαξα ...ευτυχως που ειχα παρει την κληση της στροφης καποια sec νωριτερα..ακυβερνητη η bmw Ακούς και το κούρεμα των γραναζιών από το replay ή δεν το γράφει αυτό? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr.. Ιανουάριος 4, 2016 #55 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2016 τα παντα ολα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos2171 Ιανουάριος 4, 2016 #56 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2016 Μεγάλη παγίδα τελικά τα λάστιχα. Έβαλα τα M με το σκεπτικό ότι θα κάνω σταθερούς γύρους αλλά όταν στο μέσο του αγώνα πήγαν στο 95% όταν τα S απέδιδαν καλύτερα δεν υπήρχε κάποιο νόημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anthemius Ιανουάριος 4, 2016 #57 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2016 2:10 στον καθρέπτη σου, μια BMW που δεν κατέβασε ποτέ από 5η σε 4η και 3η και 2α (και μου έδωσε το gearbox στο χέρι)... Στο 2:10 κοιτούσα εγώ τον καθρέφτη μου για να δω που είναι ο Κυριάκος και που εσύ, και τελικά ξέχασα να φρενάρω, δίνοντας την ευκαιρία στον Κυριάκο για μια εύκολη προσπέραση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now