Jump to content




Wizard!

Recommended Posts

Μια χαρα δουλευει το FF και το μηνυμα που βλεπεις ειναι οτι καποιος μολις εφαγε global ban.

Σε πωλησεις πηγε πολυ καλα το θεμα ειναι οτι δεν το παιζει ο κοσμος, μπορεις να δεις την πορεια

του εδω Battlefield 1 Insights / Population η εδω http://bf1stats.com για καθημερινα stats.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος soctap έγραψε:

Παντως αποψη μου ειναι οτι σε σχεση με αλλα παιγνιδια οι cheaters ειναι σαφως λιγοτεροι στο BF1 τωρα με το νεο anticheat ελπιζω να εξαλοιφθουν και αυτοι. Ποτε θα ξεκινησει το νεο anticheat γνωριζετε; θα ειναι υποχρεωτικο για ολους η οσοι κανουν εγγραφη ;

Νομίζω ότι με την πρόσθεση του competitive mode (Incursions) θα ενταχθεί και νέο Anticheat. Θα είναι προφανώς ενσωματωμένο στον client.

πριν 4 ώρες, το μέλος Proteas έγραψε:

Οι cheaters ειναι λιγοτεροι διοτι το game δεν ειναι δημοφιλες, τωρα να εξαλοιφθουν ειναι λιγο δυσκολο, ειναι ενας διαρκης πολεμος δυστυχως.

 

πριν 4 ώρες, το μέλος soctap έγραψε:

Παντως αποψη μου ειναι οτι σε σχεση με αλλα παιγνιδια οι cheaters ειναι σαφως λιγοτεροι στο BF1 τωρα με το νεο anticheat ελπιζω να εξαλοιφθουν και αυτοι. Ποτε θα ξεκινησει το νεο anticheat γνωριζετε; θα ειναι υποχρεωτικο για ολους η οσοι κανουν εγγραφη ;

Η αίσθηση του πόσους cheater έχει ένα παιχνίδι μπορεί να έχει μόνο σχέση με το πόσο συχνά τους συναντάς. Αυτό είναι ουσιαστικά το ποσοστό των cheater σε σχέση με τον συνολικό πληθυσμό και δεν είναι συνάρτηση μόνο των συνολικών cheater ή μόνο των συνολικών παικτών που το παίζουν.

 

Όπως ξαναέγραψα το FairFight είναι πιο αποτελεσματικό από 3rd party platforms όσον αφορά τους blatant cheaters.

Έγινε επεξεργασία από dfk_7677
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος Proteas έγραψε:

Σε πωλησεις πηγε πολυ καλα το θεμα ειναι οτι δεν το παιζει ο κοσμος, μπορεις να δεις την πορεια

του εδω Battlefield 1 Insights / Population η εδω http://bf1stats.com για καθημερινα stats.

30Κ με ~40Κ που είχε το BF4 την αντίστοιχη περίοδο δεν είναι και τεράστια διαφορά...

Ή ακόμα και 23Κ που είναι το ελάχιστο μέχρι τώρα για το BF1, έναντι 32Κ που ήταν το ελάχιστο για το BF4 μέχρι τέλη Αυγούστου '15.

(Όλες οι τιμές είναι peak ημέρας)

Link to comment
Share on other sites

πριν 27 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Όπως ξαναέγραψα το FairFight είναι πιο αποτελεσματικό από 3rd party platforms όσον αφορά τους blatant cheaters.

Φυσικα και ειναι μιας και κανουν διαφορετικη δουλεια τα 3rd party sites. Οσο αναφορα

τους blatant cheaters  η καλυτερη και ποιο αποτελεσματικη μεθοδος ειναι καποιο plugin.

πριν 2 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

30Κ με ~40Κ που είχε το BF4 την αντίστοιχη περίοδο δεν είναι και τεράστια διαφορά...

 

Η διαφορα βρισκεται στις πωλησεις και σε βαθος χρονου πιστευεις οτι σε 4 χρονια θα παιζουν 15Κ Battlefield 1 ?

Link to comment
Share on other sites

πριν 15 λεπτά, το μέλος Proteas έγραψε:

Η διαφορα βρισκεται στις πωλησεις και σε βαθος χρονου πιστευεις οτι σε 4 χρονια θα παιζουν 15Κ Battlefield 1 ?

Όχι, αλλά πιθανότατα θα το παίζουν 10Κ. Και είναι άδικο να κρίνεις ένα παιχνίδι μετά την κυκλοφορία του επόμενου, διότι οι αριθμοί εξαρτώνται από το πόσο καλός είναι ο επόμενος (ή παραεπόμενος τίτλος). Πχ το BF4 είχε "ανταγωνισμό" το κάκιστο Hardline, το BF1 μπορεί να έχει ένα καλό BF2018. Εγώ συνέκρινα περιόδους πριν την κυκλοφορία του επόμενου τίτλου.

 

Ξαναλέω για ~30% διαφορά στις αντίστοιχες περιόδους, δε λες ένα παιχνίδι επιτυχία και το άλλο αποτυχία. Αποτυχία για παράδειγμα είναι το Hardline που δεν έχει 1K peak στα 2+ χρόνια στο PC.

 

Link to comment
Share on other sites

Το Hardline δεν το λες και ανταγωνισμο :p δεν ειχε καμια σχεση θεματικα με Battlefield και υπαρχαν τα ΒF3 και 4.

 

Την αντιστοιχη περιοδο δηλαδη 11 μηνες μετα το BF4 δεν το επαιζαν 30-40Κ ο αριθμος ηταν πολυ μεγαλυτερος.

και εστω να συγκρινουμε τον αυγουστο του 15 δηλαδη 2 χρονια σχεδον απο την κυκλοφορια του αν ειχε 32Κ οπως

λες τοτε σαφως και ειναι τεραστια διαφορα με τα 23Κ του BF1 σε μολις 11 μηνες και 22 εκατομμυρια πωλησεις...

 

Παντως για το Battlefield 2018 θα ηθελα ενα Vietnam, το Rising Storm 2 για οποιον το εχει παιξει δεν μου αρεσε

να πω την αληθεια και εχουμε να δουμε Battlefield Vietnam απο το 2004 πιστευω οτι ηρθε ο καιρος του. :)

 

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από Proteas
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος Proteas έγραψε:

Την αντιστοιχη περιοδο δηλαδη 11 μηνες μετα το BF4 δεν το επαιζαν 30-40Κ ο αριθμος ηταν πολυ μεγαλυτερος.

και εστω να συγκρινουμε τον αυγουστο του 15 δηλαδη 2 χρονια σχεδον απο την κυκλοφορια του αν ειχε 32Κ οπως

λες τοτε σαφως και ειναι τεραστια διαφορα με τα 23Κ του BF1 σε μολις 11 μηνες και 22 εκατομμυρια πωλησεις...

Πηγή για το "πολύ μεγαλύτερος αριθμός από 30-40Κ";

 

Διορθώνω: Αύγουστος '14, 10 μήνες μετά την κυκλοφορία, ελάχιστο peak του μήνα ~32Κ για το PC στο BF4.

Αύγουστος '17, 10 μήνες μετά την κυκλοφορία, ελάχιστο peak του μήνα 23Κ για το PC στο BF1.

 

Για τα παραπάνω διαθέτω και πηγές.

Link to comment
Share on other sites

Για 22Μ πωλησεις εναντι 14Μ του ΒF4 μιλαμε για 8 εκατομμυρια παραπανω πωλησεις και αυτη η διαφορα να ειναι δεν το λες επιτυχια.

 

p.s. Πηγη για το 14 ? μπορω να την δω γιατι ο battlefieldtracker δινει απο 4/15 και μετα.

Έγινε επεξεργασία από Proteas
Link to comment
Share on other sites

Ναι, σωστά οι παραπάνω πωλήσεις θεωρούνται αρνητικό... Αν δηλαδή ένα παιχνίδι πουλήσει 10Κ και μετά από 1 χρόνο το παίζουν 8Κ είναι τρομερή επιτυχία...

 

Το να αναφέρεις μόνο το retention rate ως δείκτη επιτυχίας ενός game, είναι κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον παραπλανητικό.

 

Πηγή: BvwFKi8IcAAHSgX.png

Link to comment
Share on other sites

Κατα την γνωμη σου...

Αν ενα παιχνιδι πουλησει 10Κ και μετα απο ενα χρονο το παιζουν 8Κ κατα την γνωμη μου ναι ειναι επιτυχια.

Αν πουλησει 22Μ και μετα απο ενα χρονο το παιζουν το παιζουν 100Κ (total) τοτε κατα την γνωμη μου ειναι αποτυχια.

 

22Μ εκανε το BF1 και 14M πωλησεις εκανε το BF4 και εξεταζουμε ποσοι παιζουν μετα απο ενα χρονο αν θυμαμαι καλα.

Link στην πηγη μπορω να εχω ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Link στην πηγή της εικόνας: https://twitter.com/PStatsNet

Ικανοποιημένος τώρα;

 

Εσύ πηγή για τον ισχυρισμό "Την αντιστοιχη περιοδο δηλαδη 11 μηνες μετα το BF4 δεν το επαιζαν 30-40Κ ο αριθμος ηταν πολυ μεγαλυτερος." διαθέτεις;

Έγινε επεξεργασία από dfk_7677
Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι θες ντε και καλα να μας πεις οτι game ειναι καλο.

Αφου δεν ειναι, τι μας νοιαζουν τα νουμερα και αν το BF4 την ειχε μακρυτερη η οχι?

 

Με τα ιδια νουμερα φωναζατε οτι το battlefront ειναι dead αλλα το BF1 δεν ειναι? Ποτς γκενεν ατο?

 

Εγω το 22 mil sales το θεωρω τεραστιο ψεμα παντως... δεν γινετε να το εχουν αγορασει τοσοι και να μην το παιζουν εστω 100-200k στο pc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω ζητησα link στην πηγη οχι πηγη στην εικονα αλλα ειμαι ικανοποιημενος και με αυτην .  

 

πριν 31 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Εσύ πηγή για τον ισχυρισμό "Την αντιστοιχη περιοδο δηλαδη 11 μηνες μετα το BF4 δεν το επαιζαν 30-40Κ ο αριθμος ηταν πολυ μεγαλυτερος."  διαθέτεις;

Nαι διαθετω και πηγη 13/8/14 https://web.archive.org/web/20140813191534/http://bf4stats.com

ηταν 54Κ και οχι 32Κ οπως ειπες και φυσικα καμια σχεση με τα 23Κ +8Μ πωλησεις του BF1.

 

Τελος παντων μπορουμε να συμφωνησουμε οτι διαφωνουμε εσυ το BF1 το θεωρεις επιτυχια για μενα ειναι αποτυχια.

 

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι θες ντε και καλα να μας πεις οτι game ειναι καλο.

Αφου δεν ειναι, τι μας νοιαζουν τα νουμερα και αν το BF4 την ειχε μακρυτερη η οχι?

 

Με τα ιδια νουμερα φωναζατε οτι το battlefront ειναι dead αλλα το BF1 δεν ειναι? Ποτς γκενεν ατο?

 

Εγω το 22 mil sales το θεωρω τεραστιο ψεμα παντως... δεν γινετε να το εχουν αγορασει τοσοι και να μην το παιζουν εστω 100-200k στο pc.

Θα σου υπενθυμίσω εδώ ότι δεν είμαι εγώ που έφερα τα νούμερα στην κουβέντα για να "αποδείξω" ότι το game είναι αποτυχία. Εγώ απλά απάντησα λέγοντας ότι τα νούμερα αυτά για κάθε άνθρωπο που γνωρίζει αριθμητική δεν αποδεικνύουν κάτι τέτοιο, ειδικά σε σύγκριση με το BF4.

 

Όσον αφορά στον ποιον αρέσει το game ή όχι, περί ορέξεως κολοκυθόπιττα.

 

Τα 22M λίγο δύσκολο να είναι ψέμα, διότι αναφέρται στην επίσημη ανακοίνωση των οικονομικών στοιχείων τετραμήνου της EA, που φαντάζεσαι τι αγωγές θα έπεφταν αν ήταν αναληθής.

 

πριν 53 λεπτά, το μέλος Proteas έγραψε:

Εγω ζητησα link στην πηγη οχι πηγη στην εικονα αλλα ειμαι ικανοποιημενος και με αυτην . 

Η πηγή όπως έδωσα σε link, είναι το p-stats network twitter account δεν καταλαβαίνω τι παραπάνω ήθελες από αυτό. Η παραπάνω φράση σου είναι για μένα ακατανόητη.

 

πριν 55 λεπτά, το μέλος Proteas έγραψε:

Nαι διαθετω και πηγη 13/8/14 https://web.archive.org/web/20140813191534/http://bf4stats.com

ηταν 54Κ και οχι 32Κ οπως ειπες και φυσικα καμια σχεση με τα 23Κ +8Μ πωλησεις του BF1.

https://en.wikipedia.org/wiki/Cherry_picking

 

Βρίσκεις μια ημερομηνία που έχει στο webarchive, ενώ σου έδωσα από την ίδια πηγή το γράφημα με όλες τις τιμές για το μήνα Αύγουστο από την ίδια πηγή. Δε θα το σχολιάσω άλλο.

 

Σου έδωσα το ελάχιστο peak και για τα 2 games τον 10ο μήνα (Αύγουστο) μετά την κυκλοφορία που ήταν 23Κ και περίπου 32Κ (βλέπε γράφημα), μήλα με μήλα, όχι μήλα με πορτοκάλια...

 

Η χειρότερη τιμή της "αποτυχίας" είναι 30% μικρότερη από την χειρότερη τιμή της "επιτυχίας".

 

Μία ώρα πριν, το μέλος Proteas έγραψε:

Τελος παντων μπορουμε να συμφωνησουμε οτι διαφωνουμε εσυ το BF1 το θεωρεις επιτυχια για μενα ειναι αποτυχια.

 

Δεν είναι θέμα προσωπικής διαφωνίας για την επιτυχία ή αποτυχία του BF1. Είναι το φαινόμενο σε αυτό το forum (και δεν εννοώ μόνο αυτό το νήμα, @acct), λόγω καθαρά οπαδικών/προσωπικών λόγων να γράφονται, με ύφος αυθεντίας, ανακρίβιες/αναλήθειες προς επηρεασμό του κοινού.

 

Είμαι ο πρώτος που θα πει ότι το BF1 δεν ήταν επιτυχία για τους gamers (παρότι τεράστια επιτυχία όσον αφορά τα κέρδη για την EA). Δεν είναι όμως η αποτυχία, όπως θες να το παρουσιάσεις.

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

Εμένα προσωπικά μου αρέσει το bf1 σε σχέση με τα νερομπιστολα που είχε το 4

Και τα δυο για πεταμα ειναι.

 

@dfk_7677

Δεν χρειαζομαι κανενα να μου πει αν ειναι αποτυχια η οχι το καταλαβαινω απο μονος μου βαση της εμπειριας μου στη δουλεια.

Προς ενημερωση σου για να μαθαινεις και εσυ, το παιχνιδι ειναι εμπορικη επιτυχια λογο σωστου μαρκετινγκ που εκανε τους παιχτες να το αγορασουν αλλα τεραστια αποτυχια σαν προιον. 

Αν θες να μου πεις οτι δεν εγινε και τιποτα γιατι ετσι συμπεριφερεται ο κοσμος σε ολα τα BF εγω θα σου πω τοτε ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Η πηγή όπως έδωσα σε link, είναι το p-stats network twitter account δεν καταλαβαίνω τι παραπάνω ήθελες από αυτό. Η παραπάνω φράση σου είναι για μένα ακατανόητη.

 

πριν 4 ώρες, το μέλος Proteas έγραψε:

p.s. Πηγη για το 14 ? μπορω να την δω γιατι ο battlefieldtracker δινει απο 4/15 και μετα.

Ζητησα link σε tracker ειτε του battlefieldtracker ειτε του p-stats γιατι ηθελα στατιστικα με νουμερα

εδωθει εικονα... και ειπα οτι ειμαι ικανοποιημενος και με αυτην. Ελπιζω να εγινα κατανοητος.

 

Μία ώρα πριν, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Βρίσκεις μια ημερομηνία που έχει στο webarchive, ενώ σου έδωσα από την ίδια πηγή το γράφημα με όλες τις τιμές για το μήνα Αύγουστο από την ίδια πηγή. Δε θα το σχολιάσω άλλο.

Ζητησες την πηγη μου για τον ισχυρισμο μου και σου εδωσα την πηγη αλλα και με αυτο εχεις θεμα. Απαγορευεται να εχουμε πληροφοριες απο αλλου ?

Δειξε μου εσυ στο γραφημα που δινεις τον Αυγουστο του 14 το peak των 32K και γιατι το webarchive ενω εχει ακριβη στοιχεια ειναι κακο...

 

Αλλα και το γραφημα που εδωσες να δουμε βλεπουμε οτι σε βαθος χρονου τα πηγε πολυ καλυτερα το 4 και σε ορισμενες ημερομηνιες

ακομα και μετα απο 2 χρονια βαραει 70K με 8M λιγοτερες πωλησεις, λυπαμαι αλλα εχουμε αλλη αποψη επι του θεματος. 

edit: Μεχρι και την κυκλοφορια της BETA του Hardline κατω απο 40Κ δεν βλεπω εσυ πως το ειδες ?

image.thumb.png.bdeefd073c9dc4d9e22e85ef649d8fdd.png

 

Μία ώρα πριν, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Δεν είναι θέμα προσωπικής διαφωνίας για την επιτυχία ή αποτυχία του BF1. Είναι το φαινόμενο σε αυτό το forum (και δεν εννοώ μόνο αυτό το νήμα, @acct), λόγω καθαρά οπαδικών/προσωπικών λόγων να γράφονται, με ύφος αυθεντίας, ανακρίβιες/αναλήθειες προς επηρεασμό του κοινού.

 

Είμαι ο πρώτος που θα πει ότι το BF1 δεν ήταν επιτυχία για τους gamers (παρότι τεράστια επιτυχία όσον αφορά τα κέρδη για την EA). Δεν είναι όμως η αποτυχία, όπως θες να το παρουσιάσεις.

Η συζητηση γινεται 11 μηνες αφου εχει βγει το παιχνιδι αρα δεν τιθεται θεμα επιρεασμου του κοινου.

Και αφου αναγνωριζεις οτι το παιχνδι ειναι μια αποτυχια για τους gamers για μενα τελειωνει η συζητηση εδω.

Έγινε επεξεργασία από Proteas
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος fatalara έγραψε:

Δεν χρειαζομαι κανενα να μου πει αν ειναι αποτυχια η οχι το καταλαβαινω απο μονος μου βαση της εμπειριας μου στη δουλεια.

Ποια είναι αυτή η εμπειρία, αν επιτρέπεται;

 

πριν 1 λεπτό, το μέλος fatalara έγραψε:

Προς ενημερωση σου για να μαθαινεις και εσυ, το παιχνιδι ειναι εμπορικη επιτυχια λογο σωστου μαρκετινγκ που εκανε τους παιχτες να το αγορασουν αλλα τεραστια αποτυχια σαν προιον. 

Δε διαφωνώ όσον αφορά το θέμα σωστού marketing.

 

Δε αρέσει καθόλου σε σένα προσωπικά != τεράστια αποτυχία σαν προϊον. Αν ήταν έτσι θα έλεγα κι εγώ ότι το BF1 είναι τεράστια επιτυχία σαν προΪόν σε σχέση με το BF4 γιατί το έχω παίξει περισσότερο. Δεν το λέω διότι γνωρίζω ότι είχε λιγότερη επιτυχία από το BF4.

 

Παρεπιπτόντως έχει παίξει περισσότερες ώρες BF1 από BF4 και πιθανότατα θα ξεπεράσεις και το BF3. Ποιο BF ήταν επιτυχημένο κατά τη γνώμη σου;

πριν 2 λεπτά, το μέλος Proteas έγραψε:

Δειξε μου εσυ στο γραφημα που δινεις τον Αυγουστο του 14 το peak των 32K και γιατι το webarchive ενω εχει ακριβη στοιχεια ειναι κακο...

 

Και αφου αναγνωριζεις οτι το παιχνδι ειναι μια αποτυχια για τους gamers για μενα τελειωνει η συζητηση εδω.

Δε μπορώ να σε βοηθήσω, ούτε να σου απαντήσω, αν δε μπορείς να διαβάσεις το γράφημα ή αν δε θες ή δε μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει cherry picking :(

 

Η επιτυχία ενός προϊόντος δεν είναι άσπρο-μαύρο. Το BF1 ήταν τεράστια εμπορική επιτυχία (κυρίως λόγω marketing όπως έγραψε και ο @fatalara), αλλά όχι η τεράστια αποτυχία ως προϊον. Κατά την προσωπική μου γνώμη BF2>BF3>BF4>BF1>BFBC2>BFH ως ποιότητα προϊόντος. Παρότι το BFBC2 το θεωρώ χειρότερο από το BF1, νομίζω ότι δεν ήταν αποτυχημένο προϊόν. Μόνο το Hardline ήταν αποτυχημένο προϊόν...

Link to comment
Share on other sites

πριν 11 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Δε μπορώ να σε βοηθήσω, ούτε να σου απαντήσω, αν δε μπορείς να διαβάσεις το γράφημα ή αν δε θες ή δε μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει cherry picking :(

Mια χαρα μπορω να διαβασω το γραφημα και ξερω και τι σημαινει το cherry picking αλλα δεν βλεπω τα 32Κ τον Αυγουστο του 14....

 

https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/thelab.gr/uploads/monthly_2017_08/image.png.e72faab25cd846e1eddf20778da19719.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.