Jump to content




Wizard!

Recommended Posts

Ποιο κοντα σε BFBC2,  BF3 η BF4 ουτε κανα διανοια. Εχει στοιχεια τα οποια εχουν δοκιμαστει στο BFH

αλλα το gameplay, classes, vehicles κτλ ειναι ενα SW Battlefront reskin στον πρωτο παγκοσμιο πολεμο.

Πιστευω οτι το balance του θα σε ικανοποιησει, θελω και γω να δω ΥΤ & "pros" στα τωρα και μετα videos

και οσο για προσφορες τωρα αν και προπαραγγελια ειναι η καλυτερη εποχη για την αγορα του.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Proteas said:

Ποιο κοντα σε BFBC2,  BF3 η BF4 ουτε κανα διανοια. Εχει στοιχεια τα οποια εχουν δοκιμαστει στο BFH

Care to elaborate? (που λένε και οι φίλοι μου οι Ιρλανδοί)

Γιατί το θεωρώ κοντά στο BFBC2:

Ήχος, ατμόσφαιρα, λιγότεροι πόντοι στα kills, περισσότεροι στο objective, πιο καθαρή εικόνα, destruction, μεγαλύτερος ρεαλισμός, λιγότερα όπλα/gadgets, συγκεκριμένες επιλογές και όχι "τα πάντα όλα σε όλα" όπως το 4.
Με το Battlefront έπαιξα 1-2 ώρες την beta, οπότε δε μπορώ να το συγκρίνω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 47 λεπτά, το μέλος Proteas έγραψε:

Ολα οσα γραφεις περιγραφεις το Battlefront οσο για τον ηχο του BFBC2...

να μην προσβαλουμε το game θα πεσει φωτια να μας καψει :p

Κατα την αποψη σου θα εχει θεση στα competitive games και το esl η απλα casual εμπειρια αλλα battlefront? 

Link to comment
Share on other sites

Θεση θα εχει στο ESL αλλα οχι οτι ειναι απο το BF2 και μετα η σειρα ειναι και competitive

με τον αυστηρο ορο του γιατι και πως πρεπει να ειναι ενα αγωνιστικο παιχνιδι σημερα.

 

Οσο και να προσπαθησε η ΕΑ/DICE ολο και περισσοτερες ομαδες που παιζουν αγωνιστικα

φευγουν απο το Battlefield και αναζητουν αλλα παιχνιδια οπως CS:GO, Rainbow Six Siege κτλ...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 λεπτά, το μέλος Proteas έγραψε:

Θεση θα εχει στο ESL αλλα οχι οτι ειναι απο το BF2 και μετα η σειρα ειναι και competitive

με τον αυστηρο ορο του γιατι και πως πρεπει να ειναι ενα αγωνιστικο παιχνιδι σημερα.

Πώς πρέπει να είναι κατά τη γνώμη σου ένα αγωνιστικό παιχνίδι σήμερα;

Link to comment
Share on other sites

Να εχει ολα τα χαρακτηριστικα που κανουν ενα παιχνιδι αγωνιστικο, κοιτα τα παραπανω παιχνιδια

που εχω αναφερει και κανε μια συγκριση με την σειρα Battlefield τα τελευταια χρονια και δες τι και

ποια πραγματα που δεν ειναι και λιγα λειπουν απο την σειρα ωστε να μιλαμε για αγωνιστικο κομματι.

 

Η διαφορες ειναι τεραστιες απο ενα απλο demorecorder στο να παγωνει τον αγωνα αν συμβει κατι κατα

την διαρκεια του και διαφορα αλλα τεχνικα ζητηματα μεχρι το balance των οπλων και τους χαρτες ενος

παιχνιδιου και γιατι πραγμα ειναι σχεδιασμενοι.

 

Ενα μικρο παραδειγμα θα δωσω στο Βattlefield ο χαρτης σχεδιαζεται για Conquest Large 64 και εντος του

μπαινουν ολα τα υπολοιπα mods δεν υπαρχει ουτε κατα διανοια η αρχη της δυναμικοτητας οταν ο server

ειναι π.χ. 32 η 16 παικτων η να υπαρχει χαρτης σχεδιασμενος για το αγωνιστικο κομματι του παιχνιδιου.

Το καλυτερο παραδειγμα που εχω προσπαθησε να παιξεις BF4 Squad DM στην Dragon Pass σε 16αρη server.

 

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω πάντως ότι το balance των όπλων ή οι χάρτες κάνουν ένα παιχνίδι αγωνιστικό ή όχι.

Στο κάτω κάτω, αν κάποια όπλα είναι OP, τότε απλά θα χρησιμοποιούν όλοι αυτά, ακούγεται και πιό δίκαιο αν μιλάμε για αγώνα άλλωστε.

Όσο για τους χάρτες, πάντοτε υπήρχαν κάποιες πίστες TDM/SDM που ήταν κατάλληλοι και όχι και συνήθως γινόντουσαν αντιλληπτοί μετά από μερικές εβδομάδες παιχνίδι.

Το competitive πιστεύω ότι βασίζεται πέραν από τα εργαλεία των παρατηρητών, στο skill και όχι στα gadgets που μπορεί να σου δώσουν τη νίκη, για αυτό άλλωστε πιστεύω ότι θα έπρεπε να παίζουν όλοι με τα ίδια όπλα ανά κλάση.

Link to comment
Share on other sites

Ο σχεδιασμος ενος χαρτη επανω στο αντικειμενο που παιζετε ειναι πρωτευων για το αγωνιστικο κομματι του

ειναι σαν να λες παιξτε 8v8 Conquest Small στην Golmud Conquest Large ειναι δυνατον να εχει επιτυχια ?

Και εδω ειναι θεμα πλεον η αρχη της δυναμικοτητας στους χαρτες για καθε τυπο mod η αριθμο παικτων

οταν μιλαμε για Battlefield.

 

Περι του οπλων ναι ολοι παιζουν πανω κατω το ιδιο οπλο αλλα κοιτα λιγο το COD Promod η το CS δεν σου

αφηνει περιθωριο στις επιλογες σου αυτα ειναι τα οπλα παιξε να δουμε τον καλυτερο. Περι gadgets πιστευω

οτι ειναι και αναλογα γιατι παιχνιδι μιλαμε παντα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αλλά δε μπορείς να έχεις δυναμικούς χάρτες, όταν έχεις δυναμικούς servers...

Εννοώ τους servers που είναι 16ρηδες πχ, και όσο συμπληρώνονται οι θέσεις, γίνονται 32, 64.

Φαντάζεσαι να άλλαζε ο χάρτης ξαφνικά όταν θα έμπαινε κι άλλος κόσμος;

Link to comment
Share on other sites

Αυτο δεν υπαρχει πλεον εδω και 2 χρονια :) και δεν λεμε το ιδιο πραγμα.

Ειναι αλλο να παιζεις Conquast large σε 64αρη και αλλο σε 32αρη οταν θελω τον χαρτη για Conquast large σε 32αρη 

θα επρεπε να αλλαζουν ορισμενα πραγματα εντος του οπως αλλαζουν απο Conquest Large σε Small ετσι θα επρεπε

να αλλαζουν και βαση του αριθμου των παικτων δεν ειναι κατι δυσκολο σχεδιαστικα να γινει στην FB3.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Proteas said:

Αυτο δεν υπαρχει πλεον εδω και 2 χρονια

Ποιό δεν υπάρχει; Η αναπροσαρμογή στα slots του server; Αν εννοείς αυτό, υπάρχει και ο server που μπαίνω, το κάνει.

 

Όσον αφορά με τους χάρτες, σωστό όπως το θέτεις, δες όμως και την άλλη πλευρά.

Σε κάποιους πχ αρέσει η Metro 64. Εμένα από την άλλη όχι. Αν άλλαζε πχ με τους 32 παίκτες, και ήταν η ίδια "πυκνότητα", τότε ούτε με 32 θα μου άρεσε. Όμως, η ίδια πίστα με 32, για εμένα είναι πολύ καλή.

Η Silk Road από την άλλη, και με 128, άδεια μου φαίνεται και αν για 32 πχ κρατούσαν τη μισή, δε θα είχες που να καλυφθείς.

Οπότε, μήπως το θέμα είναι γενικότερα, βιαστικά σχεδιασμένοι χάρτες και όχι η αναπροσαρμογή τους; Στο BFBC2 θεωρείς ότι είχαμε το ίδιο θέμα; (δεν αναφέρομαι στο εξαιρετικό Rush που είχε εντελώς διαφορετικές πίστες και μερικές αποκλειστικές)

Link to comment
Share on other sites

Σε ποιο παιχνιδι το κανει ο server αυτο γιατι στο BF4 δεν γινεται με την καμια. Μαλλον μιλας για BFH.

Ακριβως αυτο βιαστικα σχεδιασμενοι χαρτες. Φτιαχνουν τον χαρτη βαζουν συνορα στο Conquest και

μεσα σε αυτα τα συνορα βαζουν ολα τα υπολοιπα mods. Πιασε το αυγο και κουρευτο....

Π.χ. Caspian Border TDM παιζετε στην Ε flag του Conquest ενω στο RU αεροδρομιo θα ηταν 10 φορες καλυτερα

το Rush στην ιδια πιστα θα μπορουσε να ειναι εκτος των τωρινων συνορων του χαρτη αναβαση π.χ. στο βουνο

με τις φωτιες.

Στο BFBC2 οχι δεν ειχαμε τετοια θεματα αλλα μην ξεχνας οτι οι χαρτες κτλ σχεδιαστηκαν επανω σε 32 παικτες

και εστω και με 16 παικτες παλι δεν υπηρχε τετοιο προβλημα οπως με το BF3/4 με χαρτες για απο 16 σε 64 slots.

πριν 2 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

@Proteas

Γιατί πιστεύεις ότι ένα παιχνίδι που είναι 'ειναι ενα SW Battlefront reskin στον πρωτο παγκοσμιο πολεμο' (sic) θα παίξει στο ESL;

Γιατι λεγεται Battlefield. Γιατι στο ESL επαιξε BF3 με 10 tickrate servers. Γιατι στο ESL επαιξε BF4 με τετοιο netcode και αλλαγη

μαλιστα του προταρχικου mod (Domination) σε Conquest small. Και περα απο ολα αυτα θα παιξει γιατι ο καθενας κοιταει να παρει 

μεριδιο απο την πιτα.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι ολοι ξερουμε γιατι δεν επαιξε με 2000 ατομα peek επομενο ηταν να μην παιξει.

Τι σε κανει εσενα να νομιζεις οτι δεν θα παιξει στο ESL το Battlefield 1 ? που οπως και ναχει

η σειρα απο το 3 και μετα μονο για αγωνες δεν ειναι αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια.

 

edit: Αν και νομιζω οτι το Hardline αν θυμαμαι καλα επαιξε ενα φεγγαρι στο ESL εκτος και

ηταν δοκιμαστικα και μονο.

Έγινε επεξεργασία από Proteas
Link to comment
Share on other sites

Δεν έγραψα ότι νομίζω ότι δε θα παίξει.

 

Παρεπιπτόντως και το BFBC2 10Hz tickrate είχε. Και ήταν το μοναδικό BF που δεν είχε prone και το 1ο BF που δεν είχε conquest ως βασικό Ιnfantry only mode και medic με LMG και 1ο BF χωρίς αεροπλάνα.

 

Αντιθέτως το BF3 είχε όλα αυτά που έκαναν το Battlefield αυτό που είναι. Γι' αυτό άλλωστε και το BF3 είχε πολύ μεγαλύτερη συμμετοχή, είτε σε Infantry only είτε σε κανονικό conquest από το BFBC2.

 

Η σειρά από πλευράς competitive συμμετοχής ήταν BF2>BF3>BF4>BF2142>BFBC2>BF1942. Το Hardline δεν τον βάζω καθόλου. Τώρα στον καθένα ποιο αρέσει περισσότερο, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

 

Όσον αφορά το BF1, εικάζω ότι στο Inf Only θα είναι πιο επιτυχημένο από το BF4.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Να βλεπουμε και την χρονικη στιγμη που βγαινει καθε παιχνιδι βεβαια, το BF3 ηρθε σε μια εποχη που ειτε ο κοσμος

ειχε βαρεθει αλλους τιτλους ειτε μετα απο ενα επιτυχημενο BFBC2 που αν και δεν ειχε ορισμενα πραγματα απο BF2

εποχης ο κοσμος το αγαπησε. +Οτι οι βετερανοι της σειρας ειχαν πανω απο 5 χρονια να δουν κατι αντιστοιχο του 2.

(Που και παλι σκληροπυρηνικοι παικτες του 2 δεν ηθελαν καν να το δουν το Battlefield 3...)

 

Καλο θα ηταν να ειχαμε ενα διαγραμμα ωστε να δουμε ποση ηταν και ποια ειναι η συμμετοχη σε competitive πλεον

αναλογικα παντα στο περασμα του χρονου απο εποχης BF2 μεχρι σημερα γιατι νομιζω οτι ο κοσμος ζητα ολο και ποιο

απλοποιημενα παιχνιδια αν και κακο κατα την γνωμη μου να βλεπουμε το Battlefield να εξελισετε σε COD.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Διάγραμμα δε μπορεί να γίνει αλλά ας δούμε μερικά ενδεικτικά link:

Clanbase BF2 Conquest Ladder 2006 (131 ενεργές ομάδες)

Infantry Conquest 70 Ομάδες

 

Clanbase BF2142 Conquest Ladder (28 ενεργές ομάδες)

Infantry Conquest 44 Ομάδες

 

ESL BFBC2 Conquest Ladder 2011  (17 ενεργές ομάδες)

Infantry Conquest 17 ομάδες

 

ESL BF3 Conquest Ladder 2012 (44 ενεργές ομάδες)

Infantry Conquest 79 ομάδες

 

BCL Conquest Season 8 2016 (54 ομάδες)

ESL Go4BF4 Squad Obliteration (100 ομάδες με τουλάχιστον 1 αγώνα)

 

Εδώ να σημειώσω ότι το Go4BF4 ranking υπολογίζει όλες τις ομάδες που έχουν παίξει σε διάστημα ίσως παραπάνω από 1 χρόνο + έχει χρηματικά έπαθλα, γι' αυτό και η παραπάνω συμμετοχή από τα απλά ladder. Δική μου εκτίμηση ότι σε απλό ladder δε θα είχε παραπάνω απο 25 ομάδες.

 

Με βάση τα παραπάνω, όσον αφορά το conquest έχουμε:

  1. Battlefield 2
  2. Battlefield 4
  3. Battlefield 3
  4. Battlefield 2142
  5. Battlefield Bad Company 2

Ενώ για το Infantry Only:

  1. Battlefield 3
  2. Battlefield 2
  3. Battlefield 2142
  4. Battlefield 4*
  5. Battlefield Bad Company 2

*Εκτίμηση λόγω του Go4BF4

 

 

Έγινε επεξεργασία από dfk_7677
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.