Jump to content



Recommended Posts

Πιστεύω ότι δε ια μείνουν έτσι, γιατί θα αρχίσουν πάλι κάποιοι να μυξοκλαίνε.

Όμως, ενώ λέει ότι είναι ισχυρή κλάση, λέει μετά να τους δώσουν περισσότερους πόντους για το objective.

Νομίζω ότι είναι λάθος. Αν κάνουν εύκολα kills από μακρυά, να έχουν το μειονέκτημα όταν είναι κοντά για να πάρουν πόντους.

Δηλαδή, μακρυά, kills αλλά μικρό score, κοντά ρίσκο αλλά καλύτερο score.

 

 

Κι άλλο ένα, σπαρταράει!

 

 

  • Like 2

Για πείτε όσοι παίξατε την alpha, από performance τι λέει?

Κάποιος που παίζει αξιοπρεπώς το 4, θα θέλει αλλαγή κάρτας γραφικών?

Δεν ξέρω αν τα παιδιά έχουν κρατήσει κάποιες πληροφορίες ή συγκρίσεις με το 4, αλλά δεδομένου ότι βασίζεται στην ίδια μηχανή, Frostbite, δε θα περίμενα μεγάλες διαφορές.

On 19/07/2016 at 3:53 PM, MasterCommander said:

Για πείτε όσοι παίξατε την alpha, από performance τι λέει?

Κάποιος που παίζει αξιοπρεπώς το 4, θα θέλει αλλαγή κάρτας γραφικών?

Ενδεικτικά

bf1_1920.png

 

Περισσότερες πληροφορίες: http://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/battlefield-1-alpha-test-gpu

 

Υ.γ. η alpha παίζει σε dx11 η τελική θα υποστηρίζει και dx12

  • Like 4

Νομίζω ότι όλα αυτά που αναφέρονται θα μας προβληματίσουν αν δεν αλλαχτούν μέχρι την τελική έκδοση.

  • Like 2

Για το melee, δε συμφωνώ που λέει να πρέπει να το πάρεις πρώτα και μετά να χτυπήσεις, δεν έχει νόημα. Σε όλα τα παιχνίδια έτσι δουλεύει, όπως και οι χειροβομβίδες.

Επίσης αυτό που λέει για τα tickets, είναι κουτό. Τι σημαίνει ότι δε μπορείς να κάνεις comeback; Δηλαδή ξεκινάμε 1000-1000, έχουμε πάει 800-200 και τότε καταφέρνεις και παίρνεις παραπάνω σημαίες και πρέπει να κάνεις comeback; Είναι ηλίθιο αυτό που λέει. Άσχετα με το μηχανισμό, αν το παιχνίδι περάσει ένα σημείο καμπής, τότε δεν έχει comeback. Το που είναι το σημείο καμπής, οκ, να το δούμε, αλλά δεν αναφέρεται σε αυτό.

  • Like 1

@Wizard!

Μα το comeback αποτελεί μια ομορφιά του παιχνιδιού. Αν χάνεις νωρίς την ελπίδα ότι μπορείς να γυρίσεις τη μάχη, απλά παίζεις τα υπόλοιπα 5 λεπτά χωρίς ουσιαστικό ενδιαφέρον.

 

Σε όλα τα προηγούμενα Battlefield, μια ομάδα μπορούσε να περιορίσει το bleed αν είχε παραπάνω σημαίες (μόνο που έχανε ticket από τα death). Τώρα ένα full cap είναι αρκετά δύσκολο με αποτέλεσμα να χάνεις την ελπίδα και το ενδιαφέρον νωρίς. Σαφώς περί ορέξεως κολοκυθόπιτα και σε άλλους μπορεί να αρέσει περισσότερο αυτό το σύστημα.

 

Για το melee δεν κατάλαβα τι εννοείς.

12 minutes ago, dfk_7677 said:

@Wizard!

Μα το comeback αποτελεί μια ομορφιά του παιχνιδιού. Αν χάνεις νωρίς την ελπίδα ότι μπορείς να γυρίσεις τη μάχη, απλά παίζεις τα υπόλοιπα 5 λεπτά χωρίς ουσιαστικό ενδιαφέρον.

 

Σε όλα τα προηγούμενα Battlefield, μια ομάδα μπορούσε να περιορίσει το bleed αν είχε παραπάνω σημαίες (μόνο που έχανε ticket από τα death). Τώρα ένα full cap είναι αρκετά δύσκολο με αποτέλεσμα να χάνεις την ελπίδα και το ενδιαφέρον νωρίς. Σαφώς περί ορέξεως κολοκυθόπιτα και σε άλλους μπορεί να αρέσει περισσότερο αυτό το σύστημα.

Και σε όλα τα προηγούμενα BF, αν η διαφορά ήταν μεγάλη, έχανες κάθε ελπίδα. Πόσες φορές έχεις τύχει σε Metro, Bazaar, Locker, ακόμα και Caspian, Firestorm, κλπ, να σε έχουν κλείσει μέσα κι να παίζεις απλά μέχρι να τελειώσει; Συμβαίνει. Το balance είναι πιό σημαντικό, ώστε να μη γίνεται συνέχεια, παρά το πόσο γρήγορα ή αν θα γίνεται το bleed

 

12 minutes ago, dfk_7677 said:

Για το melee δεν κατάλαβα τι εννοείς.

Διαφωνώ που λέει ότι θα έπρεπε να επιλέξεις το όπλο πρώτα και μετά να το χρησιμοποιήσεις. Πχ να πατήσεις το 5 και μετά fire

 

  • Like 1
πριν 12 ώρες, το μέλος Wizard! έγραψε:

Διαφωνώ που λέει ότι θα έπρεπε να επιλέξεις το όπλο πρώτα και μετά να το χρησιμοποιήσεις. Πχ να πατήσεις το 5 και μετά fire

Στο BF2 έτσι ήταν, όπως και σε άλλα games όπως στο CS. Το θέμα είναι ότι τώρα το melee δεν απαιτεί καθόλου skill, γίνεται από μεγάλη απόσταση, χωρίς να δαπανήσεις χρόνο να αλλάξεις όπλο, είναι στιγμιαίο, αφού ο αντίπαλος δεν έχει τρόπο αντίδρασης από τη στιγμή που θα αρχίσει το animation, και έχει και auto-aim!!!

 

Νομίζω ότι θέλοντας να δώσουν την αίσθηση ότι στον 1ο ΠΠ το melee είχε σημαντικό κομμάτι χαλάνε το close combat gameplay. Το ίδιο συμβαίνει και με το charge άλλωστε.

Στο BF2 έτσι ήταν, όπως και σε άλλα games όπως στο CS. Το θέμα είναι ότι τώρα το melee δεν απαιτεί καθόλου skill, γίνεται από μεγάλη απόσταση, χωρίς να δαπανήσεις χρόνο να αλλάξεις όπλο, είναι στιγμιαίο, αφού ο αντίπαλος δεν έχει τρόπο αντίδρασης από τη στιγμή που θα αρχίσει το animation, και έχει και auto-aim!!!

 

Νομίζω ότι θέλοντας να δώσουν την αίσθηση ότι στον 1ο ΠΠ το melee είχε σημαντικό κομμάτι χαλάνε το close combat gameplay. Το ίδιο συμβαίνει και με το charge άλλωστε.

Δε διαφωνώ με τα υπόλοιπα, με το διπλό κουμπί διαφωνώ

  • Like 1

'Οπως πολύ σωστά λέει, το BFBC2 είναι ανώτερο παιχνίδι κι ας μην είχε τα γραφικά των επόμενων. Δεν έχω προσωπική άποψη για το Vietnam, μιας και ήταν το μοναδικό που δεν πήρα, κάτι δε μου αρέσει σε αυτή την περίοδο, αλλά από όσο λέει, ήταν καλό.

 

 

 

Να δούμε αν θα καταφέρουν να επιστρέψουν την ίδια αίσθηση στο BF1

  • Like 3

Οσοι θελετε υπαρχουν ακομα σερβερ χακαρισμενοι στο BFBC2 που παιζουν και vietnam χωρις να εχετε το παιχνιδι ;)

  • Like 2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.