atiman Φεβρουάριος 5, 2016 #41 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2016 (edited) Να ξερες τι 'τσεκουρια' επεσε σε αυτον που περασε στο εργοστασιο το monitor σου απο το QC ... Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 5, 2016 από atiman Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMorsX Φεβρουάριος 5, 2016 #42 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2016 (edited) Kαλα ολα τα μελια για την Eizo, το θεμα ομως δεν ειναι ο χρονος αυτος καθ' αυτος, ειναι η κακη συνεννοηση, οπου αλλα λεγανε και αλλα κανανε. Χιλιες φορες να σου πουνε ενα διαστημα μεγαλυτερο απο το προσδοκομενο και να ξαφνιαστεις ευχαριστα αν στην φερουν νωριτερα, παρα να σε εχουν απο προθεσμια σε προθεσμια και τελικα να μην ξερεις αν θα δεις ποτε νεα οθονη. Τελος παντων, αυτο δεν ειναι προβλημα της Eizo γενικοτερα, αλλα της αντιπροσωπειας της στην Ελλαδα. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 5, 2016 από XMorsX Link to comment Share on other sites More sharing options...
atiman Φεβρουάριος 5, 2016 #43 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2016 Μπορω να διαφωνησω? Επισης φανταζομαι οτι κι εσυ υποθετεις, αφου σιγουρα κανενας μας δεν γνωριζει τι ακριβως εχει μεσολαβησει και ποιος καθυστερησε ποιον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMorsX Φεβρουάριος 5, 2016 #44 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2016 (edited) Φυσικα και μπορεις, δημοκρατια εχουμε, ποσο μαλλον μεσα σε φορουμ. Κρινω με βαση αυτα που ξερουμε. Δεν ειμαι αυστηρος κριτης ομως, μη νομιζεις οτι επεσε η Eizo στην υποληψη μου η κατι παρομοιο. Υπαρχουν καλες πιθανοτητες αλλες αντιπροσωπειες να μη δεχονταν καν αντικατασταση, ειδικα αν η πρωτη δεν ηταν πολυ χειροτερη απο την δευτερη. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 5, 2016 από XMorsX Link to comment Share on other sites More sharing options...
atiman Φεβρουάριος 5, 2016 #45 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2016 Επετρεψε μου να διορθωσω, - με αυτα που ξεραμε. Ουτε η EIZO ειναι η ιδια σημερα με παλαιοτερα, αλλα ουτε και η Ελληνικη αντιπροσωπια (οπως και ολες) τοσο οικονομικα ανετη. Το λεω εγω που μου εχει στειλει δωρο monitor απ ευθειας η EIZO Ιαπωνιας, επειδη δεν μπορεσαν να εξυπηρετησουν οπως επρεπε (οι ιδιοι) -χρονια πριν βεβαια. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Φεβρουάριος 5, 2016 #46 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2016 Κανένα κατάστημα ή αντιπροσωπεία δεν μπορεί να ξεπεράσει συστηματικά τους περιορισμούς των κατασκευαστών: αν στο τέλος της ημέρας ένας κατασκευαστής αρνηθεί να αντικαθιστά, αν ένα μοντέλο εμφανίζει συνεχή προβλήματα, αν ένας κατασκευαστής έχει σκληρή πολιτική τιμολόγησης κλπ το να αγοράσεις από κατάστημα δεν θα σε σώσει.Όταν μάλιστα το κατάστημα απλώς λειτουργεί ως μεσολαβητής με την εδώ αντιπροσωπεία είναι χλωμό να κερδίσεις χρονικά κάτι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriakos Chaldezos Φεβρουάριος 5, 2016 Author #47 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2016 παιδιά μην ξεφεύγουμετο ποστ το έγραψα γιατί άλλες ημερομηνίες μου έλεγαν που στην ουσία δεν ίσχυαν και που έπρεπε να πάρω εγώ και να μάθω τι γίνετε 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos444 Φεβρουάριος 6, 2016 #48 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2016 Άρα αν κάποιος θέλει να εξυπηρετείται σε περίπτωση βλάβης πρέπει να περιμένει ~1 μήνα; Και σας φαίνεται λογικό; Την στιγμή που ούτε ο νόμος δεν τους καλύπτει; Μπορεί να απαιτείται λόγω της δουλειάς κάποιων η χρήση οθονών της συγκεκριμένης εταιρίας αλλά για μένα σαν καταναλωτή που με καλύπτει ένα ευρύτερο φάσμα οθονών δεν υπάρχει περίπτωση να τους προτιμησω. Αλήθεια λέει κάπου στους όρους εγγύησης ότι η οθόνη θα σταλεί Ιαπωνία θα την τσεκαρουν εκεί και θα κρίνουν τι θα γίνει τελικά; Οθόνη αντικατάστασης δίνουν; 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Φεβρουάριος 6, 2016 #49 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2016 η μεγάλη καθυστέρηση αν δεν δίνεται οθόνη αντικατάστασης δεν είναι λογικό, όχι. Για το τι λέγεται και τι όχι στους όρους εγγύησης, ακόμη κι αν το έλεγε αυτό δεν θα σήμαινε πολλά. Να τονίσουμε όμως ότι στην περίπτωση με bleeding δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα θεωρηθεί βλάβη ούτε ότι θα γίνει αντικατάσταση με νέα οθόνη όπως εδώ. Αν δινόταν οθόνη αντικατάστασης αυτομάτως θα το προτιμούσα από την πολιτική τύπου Dell όπου αντικαθίσταται μεν η οθόνη αλλά με refurbished ενώ έχεις πληρώσει καινούρια. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
atiman Φεβρουάριος 6, 2016 #50 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2016 Ενω αν αγοραζες πχ ψυγειο που κατα την αγορα του σου ελεγε παραδοση σε 15 μερες (που σημαινει δεν υπαρχει στοκ και θα παραγγελθει απ εξω) θα σου εδιναν αλλο να κανεις την δουλεια σου μεχρι να ερθει το καινουργιο σε περιπτωση αντικαταστασης ? Δηλαδη ποια η διαφορα μεταξυ καποιων προιοντων με αλλα ? Σαν καταναλωτης λοιπον (αυτος που ξερει τι πρεπει να αγορασει) πρεπει να κοιτας αυτο που μακροπροθεσμα ειναι το καλυτερο και θα σε βοηθα στην δουλεια σου χωρις αγχος. Περιπτωσεις βλαβης παντα υπαρχουν σε ολα, αλλα στατιστικα ειναι πολυ μικρες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Efialtis Φεβρουάριος 6, 2016 #51 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2016 (edited) @atimanΜα δεν ενοχλήθηκε κανείς από την ημερομηνία παράδοσης, που την ξέρεις λίγο-πολύ σε τελική ανάλυση, αλλά από την καθυστέρηση σε διαδικασία αντικατάστασης. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 6, 2016 από Efialtis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Φεβρουάριος 6, 2016 #52 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2016 (edited) είναι άλλο θέμα η καθυστέρηση πριν την αγορά, όπου αφενός οι χρόνοι από ότι λένε τα δύο παιδιά εδώ δεν ήταν οι χειρότεροι δυνατοί αφετέρου έχεις την επιλογή να μην αγοράσεις αν δεν σε ικανοποιεί κι άλλο οι καθυστερήσεις πέραν του επιτρεπόμενου πλαισίου σε θέμα βλάβης. Πέραν των 15 ημερών και στο ψυγείο οφείλουν να δώσουν άλλο.Το κλειδί για το πώς θα κρίνουμε αυτή την περίπτωση είναι κατά τη γνώμη μου το αν το bleeding που υπήρχε στο αρχικό θεωρείται από τον ελληνικό νόμο βλάβη ή όχι. Αν θεωρείται βλάβη τότε η καθυστέρηση ορθώς κρίνεται αυστηρά. Αν δεν θεωρείται βλάβη και παρ' όλα αυτά αντικατέστησαν με καινούριο για να μείνει ικανοποιημένος ο πελάτης φυσικά και πρέπει να κριθούν με επιείκεια. Η δική μου εμπειρία με τους ανθρώπους της εδώ αντιπροσωπείας ήταν εξαιρετική. Η εμπειρία όπως την περιγράφει ο Gnarv όχι. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 6, 2016 από salde 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
atiman Φεβρουάριος 6, 2016 #53 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2016 (edited) @atimanΜα δεν ενοχλήθηκε κανείς από την ημερομηνία παράδοσης, που της ξέρεις λίγο-πολύ σε τελική ανάλυση, αλλά από την καθυστέρηση σε διαδικασία αντικατάστασης. Μα ειναι ευκολο να καταλαβεις οτι ειναι δεμενοι μεταξυ τους αυτοι οι χρονοι οταν δεν υπαρχει στοκ.15 μερες να παει και 15 να ερθει + διαδικασιες = σωστα πχ οι 44 μερες. Επισης, πουθενα δεν υπαρχει περιπτωση να σου δωσουν προιον ενδιαμεσο εαν δεν εισαι επαγγελματιας... Στο θεμα της νομοθεσιας που αναφερθηκε.Σε κανενα κρατος κανενας νομος δεν οριζει τις λεπτομερειες της εγγυησης ενος προιοντος, Αυτες οριζονται απο τον κατασκευαστη.Ο νομος επεμβαινει μονο οταν ο κατασκευαστης η ο αντιπροσωπος του δεν τηρησει αυτα που εχει ορισει. Στην δικη μας λοιπον περιπτωση η αλλαγη λογω της συγκεκριμενης βλαβης ειναι στη διακριτικη ευχερεια του κατασκευαστη κατοπιν προτασης του αντιπροσωπου του.Αρα και οι δυο επραξαν το καλυτερο για τον πελατη τους και πρεπει να παρουν τα ευσημα. Πρεπει επισης να γνωριζουμε οτι η EIZO ειναι αν οχι η μονη αλλα μια απο τις ελαχιστες, που σου επιτρεπει να πας στον χωρο της με δικα σου δοκιμια, ωστε να τα δεις στις οθονες της εκθεσης της και να δεις τι σου κανει. Επισης σου επιτρεπει να ανοιξεις και να ελενξεις το προιον που εχεις αγορασει μπροστα τους εφοσον το θελεις. - Αυτο ισχυει και για την Ελληνικη αντιπροσωπια. Εγω εχω απλα 16 EIZO οθονες , αυτη που δουλευω τωρα ειναι μια ColorEdge CG318-4Κ με καποιες ιδιαιτερες προδιαγραφες απο εμενα κατ' ευθειαν απο την EIZO Ιαπωνιας. Με αυτο θελω να πω οτι η σχεση μου μαζι τους ειναι διαφορετικη και σαφως αριστη.Ομως σε περιπτωση βλαβης υπαγομαι κι εγω στις ιδιες διαδικασιες οπως ολοι. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 6, 2016 από atiman 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Φεβρουάριος 6, 2016 #54 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2016 Επισης σου επιτρεπει να ανοιξεις και να ελενξεις το προιον που εχεις αγορασει μπροστα τους εφοσον το θελεις. - Αυτο ισχυει και για την Ελληνικη αντιπροσωπια. Δεν γνώριζα κάτι τέτοιο, αν ισχύει αυτό καλό θα ήταν να διευκρινιστεί. Δηλαδή πας, το ανοίγουν μπροστά σου κι αν δεν σε ικανοποιεί σου επιστρέφουν τα χρήματα; Λύνει όλα τα θέματα με bleeding, καμένα pixel από την κούτα και παρόμοια, είναι πολύ σημαντικό. Περί νομοθεσίας εγγύησης καταναλωτικών προϊόντων δεν έχεις δίκιο, το πλαίσιο το ορίζει ο νόμος, όχι οι κατασκευαστές/πωλητές. Σε περίπτωση διαφωνίας για το αν κάτι είναι βλάβη ή όχι επίσης το θέμα το λύνει στο τέλος ο δικαστής αν πάει στα άκρα. Αλλά καλύτερα να μην μετατρέψουμε το νήμα σε συζήτηση περί δικαιωμάτων καταναλωτή, υπάρχει αλλού τέτοια συζήτηση. Για το αν το bleeding και σε ποιο βαθμό μπορεί να θεωρηθεί βλάβη ή όχι, δεν το γνωρίζω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Φεβρουάριος 6, 2016 #55 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2016 (edited) ...και το media market το κανει αυτο, αν το ζητήσεις! Το βλεπεις και μετα πληρώνεις! Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 6, 2016 από sebastian Link to comment Share on other sites More sharing options...
atiman Φεβρουάριος 6, 2016 #56 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2016 Περί νομοθεσίας εγγύησης καταναλωτικών προϊόντων δεν έχεις δίκιο, το πλαίσιο το ορίζει ο νόμος, όχι οι κατασκευαστές/πωλητές. Ο νομος οριζει το ποτε και το πως θα λειτουργησει το πλαισιο της εγγυησης, οχι το τι την αποτελει. Δηλαδη τα σημεια που θεωρουνται βλαβη, οποτε περιεχονται στο πλαισιο που συνιστα θεμα εγγυησης, τα οριζει αυστηρα και μονο ο κατασκευαστης.Ως εκ τουτου σωστα δεν γνωριζεις εαν το bleeding ειναι βλαβη οποτε ενεργοποιει και την εγγυηση, διοτι απλα δεν αναφερεται ουτε απο τον κατασκευαστη και ποσο μαλλον απο τον νομο. Εκτος εαν στην Ελλαδα ο νομος ειναι διαφορετικος, πραγμα που δεν νομιζω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Φεβρουάριος 6, 2016 #57 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2016 και το media market το κανει αυτο, αν το ζητήσεις! 1.δεν ανοίγουν την κούτα, να το βάλουν σε λειτουργία μπροστά σου να δεις το κομμάτι που αγοράζεις και μετά να αποφασίσεις. Σου δείχνουν αν έχουν, εκθεσιακό που είναι άλλο πράγμα. Συχνά δεν έχουν καν σε έκθεση όλα όσα πωλούν. Συγκεκριμένα μάλιστα στο media markt/saturn που ήταν παλιότερα στη Συγγρού είχα ζητήσει ακριβώς αυτό το πράγμα και είχαν αρνηθεί. 2. όπως σου έγραψα εχθές, με τις οθόνες εν Ελλάδι σχεδόν καθετί που ξεφεύγει από το mainstream το αγοράζεις κατόπιν παραγγελίας. Δε γνωρίζω κανέναν να κάνει αυτό που περιγράφει ο atiman: να μπει σε λειτουργία μπροστά σου κι αν θες να το πάρεις αλλιώς τα χρήματα που κατέβαλες με την παραγγελία πίσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
atiman Φεβρουάριος 6, 2016 #58 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2016 (edited) Δε γνωρίζω κανέναν να κάνει αυτό που περιγράφει ο atiman: να μπει σε λειτουργία μπροστά σου κι αν θες να το πάρεις αλλιώς τα χρήματα που κατέβαλες με την παραγγελία πίσω. Ισως γιατι κανενας δεν ειναι ο ιδιος ο αντιπροσωπος, αλλα και επειδη κανενας δεν ειναι EIZO ! Οπως ειπα ολα ειναι θεμα σωστης συνεργασιας. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 6, 2016 από atiman Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Φεβρουάριος 6, 2016 #59 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2016 1.δεν ανοίγουν την κούτα, να το βάλουν σε λειτουργία μπροστά σου να δεις το κομμάτι που αγοράζεις και μετά να αποφασίσεις. Σου δείχνουν αν έχουν, εκθεσιακό που είναι άλλο πράγμα. Συχνά δεν έχουν καν σε έκθεση όλα όσα πωλούν. Συγκεκριμένα μάλιστα στο media markt/saturn που ήταν παλιότερα στη Συγγρού είχα ζητήσει ακριβώς αυτό το πράγμα και είχαν αρνηθεί. 2. όπως σου έγραψα εχθές, με τις οθόνες εν Ελλάδι σχεδόν καθετί που ξεφεύγει από το mainstream το αγοράζεις κατόπιν παραγγελίας. Δε γνωρίζω κανέναν να κάνει αυτό που περιγράφει ο atiman: να μπει σε λειτουργία μπροστά σου κι αν θες να το πάρεις αλλιώς τα χρήματα που κατέβαλες με την παραγγελία πίσω. Σε ενα φιλαρακι μου που το ζητησε πριν 3 μηνες, του ειπαν εννοείται! Θα το δεις και μετα θα το παρεις.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Φεβρουάριος 6, 2016 #60 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2016 μιλάμε για οθόνη σε λειτουργία, όχι απλώς να δεις τι έχει μέσα η κούτα. Σε ποιο κατάστημα ήταν sebastian να το έχουμε υπόψιν; Στο παλιό που είχαν επί της Συγγρού (saturn αλλά ίδια επιχείρηση είναι) προ ετών που το ζήτησα το αρνήθηκαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now