Jump to content



Recommended Posts

(edited)

Όλες έχουν bleeding. Άλλες ελάχιστο, άλλές περισσότερο, άλλες σε μέτριο εππίπεδο και άλλες αρκετό. Ορίστε και το δικό μου

 

post-64777-0-74917600-1454508008_thumb.j

 

Έχει ένα μεγάλο κάτι δεξιά και πολλές φορές με ενοχλεί. Δεν έχω αποφασίσει τι να κάνω.

Έγινε επεξεργασία από pasjohn

Το πάνω να μην υπήρχε κομπλέ θα ήσουνα. Πολύ έντονο δεν είναι. Αλλά εσύ πως αισθάνεσαι? Σε ενοχλεί?

Με έκανες και γελασα

Δεν υπάρχει πάνω και κάτω

Έβγαλα φωτογραφία από βίντεο σε pause και είναι οι άσπρες μπάρες των windows

ΤΟ έντονο είναι στα αριστερά κυρίως πάνω αριστερά τα δυο σημεία

(edited)

Εγώ δε θα την άλλαζα, αλλά ειναι οριακό. Ή δικιά μου για παράδειγμα έχει πολύ πιο διακριτικό blb στην κάτω δεξία γωνία. Δοκίμασε να κανείς τα παρακάτω ώστε να το κρυψεις.

1) Χαμήλωσε τη φωτεινότητα, με στόχο τα 120-140cd/m2.

2) Χρησιμοποίησε bias lighting. Βάλε μια δυνατή λευκή λάμπα πίσω από την οθόνη, ενώ έχε κλειστά τα υπόλοιπα φώτα. Εγώ έχω μια λευκή Philips tornado 32w πίσω από την οθόνη, ιδανικά θέλεις γύρω στα 2600 lumens.

Έγινε επεξεργασία από XMorsX

Με έκανες και γελασα

Δεν υπάρχει πάνω και κάτω

Έβγαλα φωτογραφία από βίντεο σε pause και είναι οι άσπρες μπάρες των windows

ΤΟ έντονο είναι στα αριστερά κυρίως πάνω αριστερά τα δυο σημεία

Γι αυτό λέω ρε συ. Από τα δύο το πάνω είναι πιο έντονο. Το κάτω είναι πταίσμα. 

 

Την δικιά μου θα την επιστρέψω λογικά. Την άλλη εβδομάδα μάλλον.

με την χρήση βελτιώνεται το bleeding, δώσε λίγο χρόνο να ξεπαρθενιαστεί το πανελ και λογικά θα μειωθεί το έντονο bleeding σε αυτά τα σημεία που το παρατηρείς περισσότερο.

και αφού θα την κρατήσω ας σας πω λίγα λόγια για την EIZO

 

ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΚ με αποτέλεσμα να περιμένουν να κάνουν εισαγωγή

Ακόμα και στην δική μου περίπτωση οπού είχε πρόβλημα έπρεπε να περιμένω 44 μέρες για να παραλάβω νέα

Επίσης ένα ΜΕΓΆΛΟ για εμένα αρνητικό είναι ότι όταν μιλάς και σου λέει γύρω στις 10/1/16 θα την έχω και πρέπει να εγώ να πάρω τηλ στις 18/1/16 για να πάρω την απάντηση ότι παραλαμβάνω στις 20/1 Η στις 25/1 και να πρέπει να πάρω και πάλι εγώ στις 29/1 για να μάθω ότι θα έρθει σίγουρα στις 1/2/16 ε το θεωρώ μεγάλη κοροϊδία για το όνομα της εταιρείας και για το δούλεμα

Πολυ Άσχημη αντιμετώπιση

Λες και μιλούσα με τους καβαλημένους

  • Like 2

Εγώ πάντως που αγόρασα την EV2450 από το γνωστό αγαπημένο μαγαζί του forum (και για το οποίο είχα μάθει από την αντιπροσωπεία ότι τα εισάγει κανονικά από αυτούς και δεν είναι παραεισαγωγή σαν ορισμένα του skroutz), μου είπαν 15νθήμερο περίπου, όπως έλεγαν και στο site τους, και το τήρησαν.

  • Like 1
(edited)

Εγώ πάντως που αγόρασα την EV2450 από το γνωστό αγαπημένο μαγαζί του forum (και για το οποίο είχα μάθει από την αντιπροσωπεία ότι τα εισάγει κανονικά από αυτούς και δεν είναι παραεισαγωγή σαν ορισμένα του skroutz), μου είπαν 15νθήμερο περίπου, όπως έλεγαν και στο site τους, και το τήρησαν.

 

Σε εξυπηρετησε το καταστημα δηλαδη και οχι η αντιπροσωπεια. Αυτη θα ηταν η διαφορα.

Έγινε επεξεργασία από XMorsX

Σε εξηπηρετησε το καταστημα δηλαδη και οχι η αντιπροσωπεια. Αυτη θα ηταν η διαφορα.

Ναι, παίζει να κάνω και λάθος, απλώς δεν υπήρχε σε απόθεμα και απ ότι είχα καταλάβει τις φέρνουν μέσω της αντιπροσωπείας. Oπότε συμπέρανα ότι στην περίπτωσή μου ήταν εντάξει με τους χρόνους

  • Like 1

αν το κατάστημα αγόρασε από την αντιπροσωπεία δεν «εξυπηρέτησε» σε κάτι το κατάστημα, απλώς το συγκεκριμένο μοντέλο είχε καλύτερη διαθεσιμότητα από το άλλο που αναφέρει ο Gnarv.

 

  • Like 2

το πρόβλημα δεν είναι εκεί γιατί και εμένα μου είπαν ότι θα την έχουν σε 18 μέρες και την είχαν

ΤΟ πρόβλημα ήταν στο μετά από της 21/12 που την πήγα πίσω και μετά

προτιμάω  να μου πουν κοίτα να δεις θα την έχω σε ένα μήνα και τέλος και όχι σε 10 μέρες και μετά σε άλλες 10 μέρες και μετά σε άλλες 10 μέρες και όλα αυτά με το να τους παίρνω εγώ τηλ για να μάθω

  • Like 2
(edited)

δεν υπάρχει αμφιβολία Gnarv ότι αν τα πράγματα έγιναν όπως τα περιγράφεις και δεν έχω λόγο να σε αμφισβητώ, η εξυπηρέτηση που είχες δεν ήταν καλή, ιδιαιτέρως στον τομέα της ενημέρωσης όπως τονίζεις αλλά και στο θέμα της καθυστέρησης.

Πολύ καλά κάνεις και μοιράζεσαι την εμπειρία σου μαζί μας αν θέλεις όμως άκου τη συμβουλή μου από εδώ και μπρος: προσπάθησε να ξεχάσεις τη δυσφορία σου από την κακή συνεννόηση που είχες και επικεντρώσου στο θέμα της οθόνης. Είναι σημαντικότερο και το κυριότερο η ευχαρίστηση ή η δυσαρέσκεια θα είναι διαρκείας. Δες αν η δεύτερη οθόνη έχει θέμα με bleeding που σε ενοχλεί ή όχι. Από τη φωτογραφία σου δεν το καταλαβαίνω καλά. Αν τελικώς κρίνεις ότι σου είναι ενοχλητικό (να ξέρεις ότι καμία IPS δεν έχει θεϊκό μάυρο αν η ιδέα σου είναι πίσσα σκοτάδι όλα) γνώμη μου είναι να έβλεπες το θέμα με την EIZO κι αν όντως η οθόνη είναι ελαττωματική να έβλεπες μήπως μπορείς να αναστρέψεις την πώληση και να πάρεις τα χρήματά σου πίσω παρά να μπεις σε διαδικασία για δεύτερη αλλαγή. Αν πάλι δεν σε ενοχλεί αυτό που βλέπεις κοίτα να το χαρείς όσο μπορείς περισσότερο. Just my 1 cent.

 

Σε κάθε περίπτωση προσπάθησε να μη συνδέεις τη δυσφορία σου από την ελλιπή ενημέρωση με την οθόνη. Είτε έτσι είτε αλλιώς διακινδυνεύεις να επηρρεάσει εις βάρος σου την κρίση σου.

Έγινε επεξεργασία από salde
  • Like 1

το πρόβλημα δεν είναι εκεί γιατί και εμένα μου είπαν ότι θα την έχουν σε 18 μέρες και την είχαν

ΤΟ πρόβλημα ήταν στο μετά από της 21/12 που την πήγα πίσω και μετά

προτιμάω  να μου πουν κοίτα να δεις θα την έχω σε ένα μήνα και τέλος και όχι σε 10 μέρες και μετά σε άλλες 10 μέρες και μετά σε άλλες 10 μέρες και όλα αυτά με το να τους παίρνω εγώ τηλ για να μάθω

Για εμένα πάντως, όσο καλή κι αν είναι η εξυπηρέτηση που είχα τόσα χρόνια, αλλά μόνο από πωλήσεις, αφού δε μου έχει χαλάσει ποτέ οθόνη, θα έπρεπε να τους πιέσεις νομικά. Ο νόμος είναι σαφής και έπρεπε στις 15 μέρες να σου παρέχουν άλλη οθόνη να δουλέψεις και όχι να περιμένεις τόσο καιρό. Δεκτή η όποια καθυστέρηση λόγω έλλειψης (από διάφορες αιτίες, capital controls, κακή διαχείριση, έλλειψη από τον προμηθευτή), αλλά η εξυπηρέτηση θα έπρεπε να είναι καλύτερη και στα πλαίσια του νόμου.

τελικά θα  κρατήσω την οθόνη, στην αριστερή πλευρά που έχει λίγο bleeding δεν το βλέπω πότε αφού λίγες φορές είναι όλο μαύρη η οθόνη

 

 

Σε ότι αφορά την δυσαρέσκιά μου δεν αφήνω να με επηρεάσει,απλά το μοιράστηκα μαζί σας γιατί ίσως θα ήταν καλύτερο να πάτε να πάρετε EIZO από κάποιο μαγαζί και όχι από την αντιπροσωπεια

Kαλα κανεις και την κρατας, αν βαλεις bias lighting κατα πασα πιθανοτητα δε θα το αντιλαμβανεσαι καν.

Επειδη ολα τα χρονια μου δουλευω μονο με EIZO, ισως να μου επιτρεπετε ενα μικρο σχολιο.

 

Η EIZO Ιαπωνιας εχει συγκεκριμενη πολιτικη στο θεμα service. Το ιδιο ισχυει για καθε χωρα.

Εαν προκειται για επισκευη, πρεπει ο αντιπροσωπος να στειλει πληρη στοιχεια της βλαβης στο εργοστασιο, ακομα και φωτογραφιες, ωστε το εργοστασιο και μονο αυτο να αποφασισει αν χρειαζεται επισκευη και να στειλει το καταλληλο ανταλλακτικο. Στοκ δεν υπαρχει σχεδον ποτε. Ολα ειναι 'φρεσκα'.

 

Σε περιπτωση αντικαταστασης ολου του monitor, τοτε αυτο πρεπει να σταλει στο εργοστασιο για ελεγχο για να αποφασιστει η αποστολη του νεου.

Η αντιπροσωπια δηλαδη δεν μπορει να αποφασισει μονη της, χρειαζεται η εγκριση της 'μαμας'.

Αυτο σαφως απαιτει καποιο χρονο (στειλε - ελενξε - λαβε) που στις περισσοτερες περιπτωσεις ειναι μεγαλος και δυσκολα μπορει να εκτιμηθει ακριβως (σε μενα καποιο monitor παλαιοτερα εκανε 2.5 μηνες).

 

Στην Ελλαδα του σημερα, πιστευω πως καποια πραγματα πρεπει να αρχισουμε να τα βλεπουμε με νεο ματι.

Ναι πρεπει να ειμαστε απαιτητικοι οσον αφορα τα δικαιωματα μας, αλλα να σεβομαστε και την εξυπηρετηση που μας παρεχεται, μεσα στις παρουσες τεραστιες δυσκολιες που αντιμετωπιζουν οι εταιριες.

 

Για μενα τιποτα αλλο δεν μετρα εκτος απο την ποιοτητα της EIZO, μικροπροβληματα διαδικασιας η κακης συννενοησης ξεχνιουνται γρηγορα.

 

Δεν εχω να ευχηθω τιποτα παραπανω απο καλοθεατη !!

  • Like 2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.